Online.nl reviews

Cock
13-11-2015

Slecht management.

Verkoopmedewerker haalt je over voor nieuw produkt, en vervolgens ben je 2 maanden bezig om alles geregeld te krijgen, heel veel telefoontjes gepleegd. Maand zonder tv gezeten en week zonder telefoon. Medewerkers hebben onvoldoende kennis, systemen zijn ouderwets en er kan niet handmatig ingegrepen worden als er een kink in de kabel zit.

Sinds vandaag pas interactieve tv binnen. Het werkt zowaar, echter pas nadat we modem hebben reset en ontvanger hebben herstart, wat volgens de handleiding niet nodig zou moeten zijn. Ik geef online 1 ster en een 2 als rapportcijfer. Work to do management!,

Soerindra
13-11-2015

Zo een slecht bedrijf heb ik nog nooit mee gemaakt

Mijn website is zonder mij te informeren van de server gehaald. Als ik ga betalen kunnen ze nog wel iets voor mij betekenen. Nou, die gasten krijgen geen cent meer van mij.

JvM
12-11-2015

In begin aanloop problemen, maar uiteindelijk tevreden

We hadden in begin wat aanloop problemen, reden hiervan dat er kabels omgewisseld moest worden (KPN lijn) dit is gebeurd door een monteur van Canal Digitaal.

Inmiddels werkt alles perfect

12-11-2015

Interactieve TV is shit

al geruime tijd klant van online naar tevredenheid

Had internet - bellen - digitenne

Echter afgelopen augustus deden zij mij een aanbieding;

internet-bellen-interactieve TV

Nu was ik heel tevreden met mijn oude pakket, maar ik dacht dat het een fijne aanbieding was. Echter niets is minder waar wat betreft interactieve TV.

van de 60 beloofde zenders waren er meer dan 20 die ik nooit zou kijken,het zijn allemaal locale zenders zoals omroep friesland-achterhoek-westland enz

Daarnaast geregeld "frozen pictures"

Uiteindelijk alles weer ingepakt en in de kast weggezet en digitenne van KPN aangeschaft naar tevredenheid.

Waarom heeft Online mij de mogelijkheid van digitenne niet gegeven.

Ze reageren ook niet op e-mail

als mijn contract wat nu nog bijna 2 jaar loopt afgelopen is stap ik over naar een andere provider. Dan maar iets meer betalen en geen shit.

Hopelijk dat online deze reviews te harte zal nemen, want dit gaat ze veel klanten kosten

Niek
11-11-2015

Zeer slecht

dienstverlening wordt niet geleverd, geen reactie op klachten, wel automatisch geld afboeken

Eddy
11-11-2015

al tijd problemen met afstandsbediening . eindelijk willen ze een andere afstandsbediening sturen.

is ook gewoon een slecht bedrijf,

09-11-2015

Valse toezeggingen om klanten te lokken, die vervolgens 2 jaar vast zit aan alle

Via internet gezocht naar een provider. ik kwam bij online.nl uit, omdat het een goede betaalbaar pakket met internet en televisie was. interactieve tv kon niet geleverd worden, maar wel digitenne ;stond op de site na het controleren van mijn adres. Om er zeker van te zijn heb ik een terugbelverzoek laten maken. nog geen 20 min later werd ik terug gebeld door een dame van de klantservice. zij heeft aan mij bevestigd dat digitale televisie wel beschikbaar is. dus ben ik akkoord gegaan. De 2 weken bedenktijd zijn allang verstreken voordat je de spullen in huis hebt. woensdag geprobeerd, geen beeld, dus klantenservide 3x gebeld. geen gehoor. donderdag weer geprobeerd. nog steeds geen beeld. klantenservice gebeld. Sorry mevrouw digitenne is niet beschikbaar op uw adres, maar u bent een contract met ons aan gegaan en u zit nu vast aan 2 jaar internet. Ik vind het belachelijk, want ik heb akkoord gegaan met een pakket en niet me de helft. zij kunnen niet leveren zoals ze gezegd hebben, dus ga ik ook niet voor half werk betalen. Ik heb 6 november een aangetekende brief gestuurd hopend dat ze hierop reageren. Als ze dit niet doen ben ik genoodzaakt juridische stappen te ondernemen en schakel ik kassa en radar in. Ik ben gewoon om de tuin geleid en nu moet ik boeten voor hun valse toezeggingen. Waardeloos berdrijf. Ben er gelijk al helemaal klaar mee! Ik wil dat mijn contract ontbonden word.

09-11-2015

Waardeloos bedrijf, ze kunnen niet leveren wat ze zeggen, maar je mag het contra

Net klant geworden bij online.nl. Ze zijn zo slim om het pakket op te sturen als de 14 dagen bedenktijd al lang voorbij zijn. woensdag geprobeerd, digitale televisie werkt niet. 3x gebeld geen gehoor. donderdag weer geprobeerd werkt nog steeds niet, klantenservice gebeld. word mij doodleuk verteld dat het niet eens beschikbaar is op m'n adres! Het stond op de site van wel en de dame waarbij ik het contract heb afgesloten heeft dat ook bevestigd. Nu doen ze moeilijk en ben ik verplicht om 2 jaar lang internet af te nemen. Ik heb een contract afgesloten voor 2 dingen en niet alleen internet. Ik heb een aangetekende brief gestuurd. Als ze niet reageren, dan ga ik juridische stappen ondernemen en stuur ik mijn brief naar kassa en radar. Laat me niet bedonderen! -10 is een beter cijfer voor Online.nl

08-11-2015

Afspraken worden niet nagekomen

Op 24 september aanvraag modem gedaan – zal opgestuurd worden binnen 5 werkdagen – ik krijg dan track en trace bericht. Wegens uitblijven track& trace een reactie gevraagd. Op 3/10 een reactie n.a.v. contactformulier waar mijn modem blijft: modems zijn niet leverbaar – staan in bestelling. Op maandag 19/10 gebeld – 28 minuten a 50 cent per minuut = 14 euro. Doordat de klantenservice en het zgn "expertteam" het ook niet weet, langdurig in de wacht gestaan. De klantenservice geeft aan dat er een mogelijkheid is tot compensatie van gederfde internet verbinding en telefoonkosten. Bod echter schijn. Op 22-10-15 wederom een reactie op een vraag via het contactformulier van online. Citaat: "Er is voor u een nieuwe modem besteld. Deze ontvangt u binnen 3-5 werkdagen. Uw krijgt hier een bevestiging van." Ook hierna geen track&trace en dus ook geen modem. tot nu toe 8-11-2015

07-11-2015

Maar 3 tv zenders en telefoonnummer nog niet overgezet

had al enkele jaren internet van Online en was daar tevreden over.

Nu overgestapt naar een all in one pakket.

Nu nog steeds geen goede tv slechts 3 zenders waarvan het eigen online kanaal , de zender You en een Franse zender.

Kan wel kijken via de tv app op de telefoon en deze met chromecast naar de tv casten.

Na het zoveelste telefoontje de boel weer gereset kabeltjes verwisselt maar het blijft hetzelfde.

Clauwdiejaa
05-11-2015

WAARDELOOS, niet eens 1 ster waard

Ik ben overgestapt van Online.nl naar een andere provider. Blijkbaar is er met de overstapservice iets niet goed gegaan. Uiteraard geeft Online mijn nieuwe provider de schuld. Mijn nieuwe provider zegt dat zij alles geregeld hebben en het opnieuw voor mij gaan regelen en dubbele abonnementskosten worden aan mij vergoed door mijn nieuwe provider.

Een dag na dit telefoontje sluit Online.nl mijn HELE EMAIL ACCOUNT. Ik krijg geen mails meer binnen, kan zelfs niet op webmail kijken!

Blijkt een fout te zijn van Online, die ze binnen 3-5 werkdagen pas kunnen verhelpen! Zwaar waardeloos dit. Ben blij dat ik weg ben bij dit zooitje !

Turan
05-11-2015

1 groot leugenaars

Stelletje naaiers dat zijn ze. 50 cent per gesprek en na 20 minuten de telefoon nog steeds niet opnemen.

Griette
02-11-2015

Komt afspraken niet na

Vorig jaar was er een actie van Gratis Fox sports tot 1 nov. Indien je dit zelf niet tijdig opzegt zit je er gewoon aan vast tot dec. Ook programma terugkkijken of opnemen dien je allemaal extra voor te betalen.

Gert
01-11-2015

Vaste telefoon lijn werkt na 3 maand nog steeds niet

15 keer klantenservice bellen $$$ en e-mailen schiet niet op,monteur aan huis gehad omdat modem niet goed werkte,we wachten af.......

Michiel
01-11-2015

Steeds Problemen Met Het Buiten Kastje Van Online Tv Kijken

Niks Helpt We Hebben Er Alles Aan Gedaan

Ik Ben Veder Erg Tevreden Over Het Internet Maar Tv Is Echt Niet Te Doen Hoe Klant Vriendelijk Het Bedrijf Ook Is Om Steeds Een Nieuwe Kastje Te Sturen Het Helpt Gewoon Niet

Het Gaat Om De Zenders Van Af Nickelodeon Fox Xite En Nog Wat Zenders Wie Heeft Dit Nog Meer

David
31-10-2015

Internet en bellen top interactieve tv waardeloos

Na de afgelopen jaren al (tevreden) klant geweest te zijn recent de keuze gemaakt om te verlengen en voor een ander pakket te gaan. Internet is nog steeds stabiel maar de overstap naar interactieve tv zou ik niet aanraden. Opnames lopen niet synchroom, tv gemist is zeer beperkt en dan werkt het ook met enige regelmaat niet naar behoren. Kortom geen aanrader

27-10-2015

Slecht slechter slechtste provider ever!

Beroerde klanten service! Als je nog geen klant ben bel je gratis, als je wel klant ben (en je hebt om de haverklap problemen met zowel telefoon, als internet en tv) betaal je 50cent voor een gesprek. Soms meerdere keren per dag!

Website is traag. Mijnonline.nl werkt niet. Tv valt regelmatig uit. Als je klantenservice belt ligt het altijd aan ons.... En uiteindelijk moet de modem altijd compleet gereset worden waardoor je weer een aantal uur geen tv, internet en telefonie hebt.

Al met al slechte keus!

Ik kan zelfs niet eens kiezen om een halve ster te geven.... Dan staat er beweeg je muis over de sterren voor een beoordeling....

Henri
26-10-2015

Na twee jaar geen problemen, verlegt incl interactieve tv......nu al maand geen

Twee jaar probleemloos......daarna verlegt incl interactieve tv.....gelijk geen telefoon verbinding meer......nu maand aan het bellen....maar krijgen dit niet opgelost.......zonde....dus nu maar alles opgezegt.......

22-10-2015

Slecht slechter slechtste

NOOIT klant worden van ONLINE ! Je krijgt er zeker spijt van ! Van de positieve reviews vraag ik me af of die niet corrupt zijn ! Dus door medewerkers van online geplaatst ze doen daar schijnbaar toch niet aan eerlijkheid ! Wat een bullshit bedrijf ! - 10 het gaat verder als een 0 dit gaat verder als slecht zoals eerder vermeld het gaat eerder richting oplichting!

J. Smit
21-10-2015

Beroerde klantenservice

Sinds 23-01-2015 een all-in-one abonnement bij Online.nl.

Langdurige opstartproblemen met TV en door klantenservice van het kastje naar de muur gestuurd. Kennis van zaken bij de medewerkers die mij te woord hebben gestaan is nihil.

E-mails via het contactformulier worden consequent niet beantwoord.

Facturering is een bende en gaat richting doelbewuste oplichting