2.9van de 10

Aegon135 ervaringen

Aanbevolen26
Neutraal1
Afgeraden108
Filter

reviews

Robin
02-04-2020

Stilletjes wordt de premie verder verhoogd

Eerst was ik best tevreden over Aegon en independer, maar na 7 jaar en aanstaande verhuizing nog eens goed gekeken en wat blijkt. Aegon heeft de premie met 30% verhoogd ten opzicht van verzekerde waarde en prijsindex (en dat is los van e assurantieverzekering). Verder blijkt een nieuwe polis via dezelfde Independer aanmerkelijk goedkoper. Kortom ook de "onafhankelijk" bemiddelaar wijst mij niet op onbehoorlijke praktijk en zegt "uw eigen verantwoordelijkheid" en "uw heeft toch de polisbladen ontvangen". Tja .

Anne
24-03-2020

Fantastisch

Ivm het Coronavirus werd onze vlucht vanuit Auckland NZ over Hongkong gecancelled. Aangezien ons reisbureau niet vlot reageerde, gingen we zelf aan de slag en boekten we de thuisteis via Qantas. Via de site een claim ingediend en binnen 48 uur hadden we antwoord. De vliegkosten werden uitgekeerd en ook nog het aantal dagen vakantie dat we moesten missen door de eerdere terugvlucht. Voor alles een hele grote pluim. Digitaal de claim indienen was simpel en de snelle afhandeling idem dito. Voor ons een 10!

Jo
20-03-2020

Zeer slechte klantenservice, afrader!

Sturen ineens geen documenten per post meer op zonder tegenbericht. Je belt de klantenservice, ze beloven van alles, maar komen niets na. Bovendien hanteren de medewerkers ook een zeer bijdehante benadering van hun klanten. Pas je niet in het digitale keurslijf van Aegon? Dan tel je niet meer mee. Af te raden dus.

Ben
27-02-2020

Gewoon niet beantwoorden

Na twee keer steeds netjes 15 minuten aan de telefoon te hebben gewacht drukken ze je gewoon weg.
Onbeschoft

Remko
20-02-2020

Bedrijf wat beloften niet nakomt!

Hypotheek, met overwaarde in de vorm van spaarpolis, wegens aankoop ander huis opgezegd. Zouden t bedrag wat te weinig was uitgekeerd terugkrijgen, maar met allerlei smoezen komen ze dan aangeven dat ze niks meer uitkeren want dat t volgens hun berekening allemaal klopt. Voor ons NOOIT meer Aegon! Het zijn gewoon oplichterspraktijken! Vroeger al met Spaarbeleg nooit uitgekeerd gekregen wat ons beloofd was, nu weer minder dan waar je recht op hebt.

Hp
14-02-2020

Inloggen mijn Aegon

Als klant bij Aegon is inloggen bij mijn Aegon is onmogelijk. Account aangemaakt waarbij ik niet kan inloggen. Nieuw account aangemaakt. Wachtwoord en gebruikersnaam komen niet overeen. Ondanks goed ingevullen. Gebeld met klanten service. Helpen niet. Was door eigen schuld geblokkeerd. Moest het over een uur maar weer proberen. Lukt het niet dan een ander wachtwoord aanvragen. Nieuw wachtwoord aangevraagd na een uur. Gebruikersnaam niet bekend. Oorzaak omdat ik nog niet eerder ingelogd had. Ik moest voor de 5e keer maar weer een nieuw account aanmaken. Een nieuw account aanmaken was niet mogelijk in korte tijd. Kortom inloggen om bij je eigen gegevens te kunnen komen is onmogelijk. Gevraagd of ik via de post een jaar overzicht kon krijgen. Niet mogelijk omdat alles digitaal gaat. Gevraagd of het (digitaal) via de mail gestuurd kon worden. Dit was niet mogelijk. Kortom Aegon systeem werkt niet en ze helpen hun klanten niet

Isabel
13-02-2020

Ageon bedankt.

Aegon bedankt. 😭😡

Ik, Isabel Winters, ben student en heb keihard gewerkt/gespaard om mee te kunnen op skivakantie.
Gelijk de eerste dag ziek, de huisarts constateert longontsteking. De huisarts gebied rust voor de hele week, skivakantie in duigen. Maar ik dacht geluk bij een ongeluk ik heb een doorlopende reisverzekering met wintersportdekking. Ik vertrouwde erop dat ik een deel van mijn zuurverdiende centjes terug zou kunnen vragen, omdat kosten voor skipas en skihuur gedekt zijn. Maar helaas geen contact gezocht met Aegon tijdens de vakantie en daarmee verdwijnt, ondanks een doktersverklaring, kennelijk het recht op vergoeding bij de firma Aegon als sneeuw voor de zon.

Annoniem
12-02-2020

Uw jaaroverzicht staat voor u klaar

Krijg een mail met de titel "uw jaaroverzicht staat voor u klaar"
Log je in. Niets standaard maar nog extra verificatie. Blijkt het jaaroverzicht niet klaar te staan.
Spreekt via de chat een medewerker. Ja u moet de mail goed lezen daar staat dat het tot 29 februari kan duren. Sorry wis niet dat ik de grens was overgegaan en nu in sukkelland ben.
Stuur dan de mail met dit onderwerp als het jaaroverzicht daadwerkelijk klaar staat.

Dani
11-02-2020

Aegon autoverzekering waardeloos doe het niet mensen

Staat niet achter klanten 5 maanden bezig met afhandeling zeggen ze niets te hebben ontvangen taxateur zegt dat schade niet van ons komt maar eerder ongeval ook niks gehoord tijdens ongeval.
mevrouw tegenpartij eerste wat ze zeg is wordt verzekerings werk. En aegon luisterd niet hoe het voorval ontstaan is meer gevoel dat ik geen klant ben maar tegenpartij doen niks voor je snel overstappen

Korak
16-01-2020

Wat een stelletje o p l i c h t e r s

Meer als 10 jaar klant geweest mijn vrouw ook nu hebben we een schade van nog geen 400 euro word er gezegd dat dit niet gedekt is! Waar betaal ik dan voor? Heb gelijk alle verzekeringen stop gezet en mijn vrouw ook we hadden in totaal 6 verzekeringen bij hun lopen maar ik ga wel bij een maatschappij die er wel voor je is! OPLICHTERS

Vincent
05-01-2020

Sprintplan koersplan

Ernstig benadeeld in het verleden met koersplan en sprintplan, een een oplichter altijd een oplichter!

Carina
18-12-2019

Doorlooptijd van 6 wk voor verkrijgen definitieve aflosnota

In november 2013 hebben we 30 jarige annuïteiten hypotheek bij Aegon afgesloten, tegen 3,9% (10 jaar rentevasteperiode).
Omdat de hypotheekrente nu laag staat en we een bouwdepot willen voor een aanbouw, hebben we besloten de hypotheek over te sluiten. Op 4 december heb ik online formulier ingevuld voor spoed aflosnota. Die heb ik uiteindelijk ontvangen op 16 december (8 werkdagen later).

Vervolgens wil ik definitieve aflosnota hebben i.v.m. geplande passeerdatum van 31 december 2019. Aegon geeft aan dat niet te redden, want ze hebben 4 weken nodig om definitieve nota op te stellen. Met als gevolg dat we pas volgend jaar kunnen passeren, en daardoor lopen we fiscale voordelen uit 2019 mis.

Wat een logge/trage organisatie. Ik wil daar nooit mee zaken mee doen.

PS: het personeel is overigens wel vriendelijk.

Bas
18-12-2019

Waardeloze service en onduidelijke informatie

Ik raad Aegon zeer sterk af. Lees veel vergelijkbare ervaringen. Ik ben al ruim een jaar bezig met het stopzetten met mijn verzekeringen. Dit begon met de WA: deze had ik namelijk al heel lang lopen. Op de een of andere manier zijn de betalingen hiervan misgegaan en zonder waarschuwing kwam ik er tijdens een calamiteit achter dat ik niet meer verzekerd was! Best pittig. Sindsdien wil ik alles stopzetten maar gek genoeg lukt dat ineens niet. Niet betalen dan, dat werkte met de WA ook? Nee daar zitten ze nu bovenop en wordt er gedreigd met een CIS registratie.

Corine
Corine
14-12-2019

Geweldige service

Wij moesten ivm ernstige ziekte van mijn vader onze vakantie annuleren.
Ik werd zeer begripvol te woord gestaan en de "schade" werd heel snel en soepel afgehandeld. Er werd zelfs een prachtige bos bloemen thuisgestuurd. Voor mij kan aegon niet meer stuk. Hulde!

Ed
22-11-2019

Ik zit vast

In jaar 2013 een hypotheek afgesloten bij aegon, in het begin allemaal gouden beloften zodra je handtekening onder contract zet drrid alles om.
meerder malen gebeld voor advice mijn tel nummer wordt genoteerd de bedoeling is terug bellen, soms 3 maanden wachten uiteindelijk geen contact.

Ik word moedeloos van, zelfs gisteren hoofdkantoor gebeld klacht ingediend maar aegon contact persoon reageert niet.

Echt jammer dat ze op die manier met klanten om gaan.

Alex
19-11-2019

Ik raad Aegon af, door de lakse en meest slechte manier van communicatie.

Bij mij was ingebroken, en ik deed beroep op mijn inboedel verzekering bij Aegon. Ik ben in mijn leven nog nooit zo laks en slecht behandelt als klant van een verzekeraar. De interne communicatie bij dit bedrijf is zo slecht dat het bijna lijkt of ze nog met postduiven werken die af en toe niet aankwamen. En vervolgens spreek je bij iedere keer dat je belt een ander persoon die dezelfde achterlijke vragen stelt, en aan het einde van het gesprek heb je het gevoel dat je minder weet dan voor dat je belden. Op dit moment ben ik nog steeds niet geholpen en ben ondertussen alweer 7 maanden verder, het was al erg genoeg dat er was ingebroken bij me. Om dan ook nog op deze manier behandelt te worden vind ik echt onprofessioneel voor een bedrijf dat deze producten aanbied.

Ad
06-11-2019

Lijfrenteverzekering

Nu mijn lijfrenteverzekering vrij is gekomen weigert Aegon tot uitbetaing over te gaan.
Na 2 maanden correspondentie geeft men nu toe dat het voor mij niet mogelijk is een betaalrekening te openen bij Aegon voor het uitbetalen van de lijfrente.
Dit omdat ik naar het buitenland ben verhuisd. Hier heb je dus jarenlang voor gespaard maar naar je geld kun je fluiten. Bijzonder kwalijk dat dit zomaar kan.
Daarom advies voor mensen die van plan zijn een dergelijke regeling aan te gaan met Aegon en je hebt plannen om later naar het buitenland te verhuizen,
doe dit niet via Aegon want je loopt het risico dat je je gespaarde geld kwijt bent.

Cees
23-10-2019

Extra hypotheek aflossing wordt tegengewerkt

Al jaren los ik 10% extra hypotheek af. Dit jaar komt de betaling retour. Navraag bij de bank blijkt de rekening te zijn opgeheven. Helaas was het voor Aegon te veel moeite om zijn klanten hiervan op de hoogte te stellen. (Wel krijg je steeds bericht als er weer een nieuwe adviseur is aangesteld e.d.) Navragen wat het nieuwe banknummer is. Dat is er niet het kan nu alleen via mijnaegon inlog.
Oké aanmaken. Zoeken worstelen door veel pagina's eindelijk bij de aflossingspagina. Het overzicht klopt voor geen meter.Vreemde omschrijvingen voor de drie delen. Afwijkende saldo's ten opzichte van het papieren overzicht.
Maar wel een berekening wat je boete vrij mag aflossen. De 1e proberen melding: "mag niet u moet dit aanvragen" Bedrag was gelijk aan wat er stond.Lager bedrag proberen melding "mag niet u moet dit aanvragen". Dan maar een ander deel proberen. stuk lager dan wat is toegestaan. Nou nu mag het wel. He,he, wel 5 handelingen meer dan een gewone overschrijving maar het is gelukt.
De volgende. Helaas drie schermen verder komt de melding: u heeft al afgelost.Een volgende aflossing kan pas als wij die verwerkt hebben.
Nou jongens en meisjes mijn advies kies liever een andere dan Aegon.

Tonmaas
22-10-2019

Klant ontvriendelijk

Onbeschofte medewerkers als je gebeld wordt en allerlei vragen net alsof ze James bond zijn.
Een fout je ligt er uit.
niet bij aegon verzekeren mensen
Je krijgt allen maar ellende

Kees
13-10-2019

Uitbetaling aegonfund

Omdat ik de pensioenleftijd bereikte en ik een bedrag in het Aegon rund had daarvoor een lijfrente moest aankopen of in eigen beheer nemen,dat had de tussenpersoon zo geregeld 20 jaar geleden(kon Di nog een keer verdienen) heb ik het maar laten uitkeren in een pensioen bv .
Nadat ik om de afrekening heb moeten vragen kwam ik er achter dat ze de koers (expres) op een andere dag gezet hebben en daardoor 2500 euro te weinig hebben betaald .dit zullen ze wel vaker doen want niet iedereen weet d koers van de goede datum te vinden
Uiteindelijk wel gekregen met excuses .
Het zijn relatieeerde dieven

nden

Meer Aegon reviews
Welk cijfer geef jij Aegon?
12345
67
8910

AfradenAanraden