Servaas
12-09-2017

Schadeafhandeling

Mijn iPad is uit het vliegtuig door iemand anders meegenomen . Diefstal is dan mijn conclusie . Valt onder reisverzekering dacht ik. wordt niet vergoed op basis van art 2.1.2 Dit iPad was niet onder toezicht en niet in afgeslotenruimte. Ik was in het vliegtuig en we er waren 4 stewards in het vliegtuig. vraag mij dus ook af wanneer je wel krijgt uitgekeerd bij ontvreemding van spullen uit vliegtuig.

01-08-2017

Schadeclaim aegon

Claim opgemaakt voor mijn aansprakelijkheid verzekering. Er vervolgens alles gedaan om het bedrag niet uitkeren. Nu willen ze de claim op mij afdragen door verschillende achterdochtige redenen. GA AUB NiET in zee met deze bedrijf. Ze laten je in de steek en doen alles om niet uitkeren.

19-07-2017

Inflexibel en niet uitbetalen

Na contact met Aegon zou mijn laptopscherm worden vergoed. Prima geregeld dacht ik. Mooi niet. Het mag alleen bij een eigen schadeherstelbedrijf die de laptop 5 dagen nodig heeft en waarvoor je een formulier moet tekenen met voorwaarden, die in geen relatie staan met de schade (o.a. mogen ze mijn laptop formatteren). Daar kan ik echt niet mee akkoord gaan. Komt nog bij dat een scherm vervangen nog geen kwartiertje werk is. Helaas pindakaas. Geen verzekering nemen bij Aegon!

11-07-2017

Aegon niet aan beginnen!

Nou ik vertel mijn verhaal in het kort ik heb op 5 april een claim gedaan tot de dag van vandaag zeer slecht geholpen de expert is langs geweest na 2 maanden wachten had de expert nog vragen is weer bij mij geweest en het klopt echt wat meer mensen zeggen je wordt gezien als verdachte als je naar de domme vragen kijkt wat ze je stellen ! Tot de dag van vandaag nog niks vernomen ! De service is 10 x niks mensen verzeker jullie aub niet bij Aegon heb reuze spijt .

24-06-2017

Sprintplan; nog steeds geen oplossing

Aegon is blijkbaar de enige organisatie in Nederland die uitspraken van de Hoge Raad naar de prullenbak verwijst. In de uitspraak van 2 september 2016 is door de Hoge Raad vastgesteld dat de tussenpersonen, die producten als het Sprintplan verkochten, geen vergunning daartoe hadden. Verjaring, waar Aegon regelmatig mee zwaait, gaat in mijn geval niet op, want ik heb tijdig een stuitingsbrief aangetekend aan Aegon verzonden. Toch komt Aegon niet over de brug met een schadeloosstelling. Toen ik ook op mijn schikkingsvoorstel geen enkele reactie van AEGON mocht ontvangen, heb ik mij aangemeld bij Consumentenclaim/PAL en Sprintplanclaim. 'See you in Court'.

Nathalie
04-06-2017

Zeer klantvriendelijk

Wij hebben onlangs een huis gekocht.En zijn hierin heel goed geholpen door Aegon.Ze zijn altijd bereikbaar.En is de adviseur afwezig,Dan is er wel direct iemand anders die je met zijn deskundigheid te woord staat.Bij ons duurde de aanvraag ong 2 maanden.Ik beveel iedereen Aegon aan.Ze zijn heel direct.Je weet wat je aan ze hebt.Mijn speciale dank aan Rant.

02-06-2017

Verdubbeling premie Aegon opstalverzekering

Aegon vond dat mijn opstalverzekering niet meer up to date was en meldde mij dat deze per 1-7-2017 omgezet zal worden naar haar meest recente product, het woon en vrije tijd pakket. Zonder enige verdere mededeling blijkt de prijs van de nieuwe verzekering met bijna 100% te worden verhoogd. 10,46 naar 20,75 pmnd. Na vergelijkingen bij Independer en consumentenbond blijkt precies dezelfde Aegon verzekering daar te worden aangeboden voor 11,46! De bijzonder aardige dame van het Aegon callcenter zei dat zij dit wist en het al een paar maal aan de directie had doorgegeven. Zij was het volkomen met mij eens dat dit een stijlloze aktie is van Aegon en begreep heel goed dat ik de verzekering ga opzeggen.

23-05-2017

AEGON gegijzeld door eigen IT! - Toegang geblokkeerd.

Aegon raakt gegijzeld door de eigen IT systemen. Chatbots, geautomatiseerde telefoonmenu's met stemherkenning die niet werkt ten spijt lukte het activeren van mijnAEGON niet.

Reactie van de vriendelijke dame bij het call-center: "Ik kan u helaas niet helpen, morgen kunt u het opnieuw proberen", kundig ingestudeerde tekst - zonder oplossing, zonder mogelijkheden om mij als klant verder te helpen.

Geen escalatie mogelijkheden, geen oplossing - sorry klant: zoek het verder zelf maar uit!

Als er iemand binnen AEGON is die mij verder wil helpen: GRAAG!

Zo niet: dan lijkt het mij in ieder geval verstandig de relatie maar te beëindigen.

12-05-2017

Vergoeding schade

Wij gaan weg bij Aegon.

Telefonische belofte gedaan en daarna alles ontkennen. Gesprek opgenomen en teruggeluisterd maar blijven onrkennen. Wat een slecht bedrijf. Graaien maar niets terug doen. Beloven terug te bellen maar niet doen. Leidinggevende erbij maar helaas net zo onbetrouwbaar en gemeen. Bah. Wel elke maand geld afschrijven maar zelf beloftes niet makomen. Lekker naar een eerlijk en betrouwbaar bedrijf gegaan.

01-05-2017

Slechte service

De reparatie van mij iPhone 7 scherm, is gedekt via de verzekering bij aegon. Nu kan ik mijn scherm niet meer door mijn eigen reparateur laten maken, maar moet ik naar een reparateur van aegon. Er zitten 2 zaken redelijk bij mij in de buurt, maar die kunnen deze reparatie niet uit voeren. Nu moet ik hiervoor naar Amsterdam, zo'n 90 km hier vandaan en kan hem dan 5 dagen later weer ophalen. Dat betekend 360 km rijden en 5 dagen zonder telefoon en je krijgt geen leentoestel. Dit terwijl hij hier in het dorp direct gemaakt kan worden! AEGON.TOP SERVICE, ZO HOU JE JE KLANTEN BINNEN!

17-03-2017

Oplichters!

Slechte service, expres fouten maken zodat je nog meer kan gaan betalen. Asociale telefoniste. Nooit meer bij Aegon.

24-02-2017

Snelle en super nette service

Onder het mom van: Complimenten mogen ook wel eens gedeeld worden.

Ik heb het gepresteerd om in een half jaar tijd, 2 keer schade op te lopen met mijn mobiele telefoon. Eerste keer is mijn telefoon gevallen, scherm compleet kapot. Gebeld en er werd direct een afspraak ingepland bij een reparateur. Binnen 2 uur had ik een nieuw telefoonscherm en ik heb niets hoeven betalen.

Nu waterschade opgelopen aan mijn telefoon, ook deze keer wordt alles vergoed en wordt het allemaal snel geregeld. Telefoon is helaas niet meer te repareren maar dagwaarde krijg ik terug! Hele nette service!

12-01-2017

BANKSTERS, enorm slechte behandling 20 jaar

Kort vertelt

Ik woon in Denemarken al 20 jaar. Ik heb een klein pensioen bij Aegon. In 20 jaar heeft Aegon daar niets bij laten komen, 0 Euro in 20 jaar. Met inflatie is heeft meer dan gehalveerd in waarde. Men kan niet bellen, geen antwoord op mails Men kan niet geld niet opnemen Als jeg eindelijk met iemand kan praten, wilt Aegon 100-150 Euro hebben om een vraag te beantwoorden

Als je Aegon van mijn perspectief ziet, weet wat Aegon is, en hoe ze mij behandelen. Sorry, maar daar is niets goed te zeggen over mijn ervaring met Aegon

07-01-2017

Random prijsverhoging en niet te bereiken

Na een tijdje te zijn verzekerd bij Aegon vonden ze het nodig om hun bestuurders een bonus te geven. Dus mijn autoverzekering werd ineens 50% duurder. Het ging van een leuke €40 naar €60 zonder opgave van reden.

Allemaal heel leuk en zo maar daar ben ik het natuurlijk niet mee eens. Vervolgens wil ik de verzekering beëindigen en word ik letterlijk verplicht om nog 2 maanden door te betalen.

Dat gaan we dus mooi niet doen. Alle incasso's worden geblokkeerd en hoppa naar een betere verzekeraar!

KIES AUB EEN ANDERE VERZEKERAAR!

Wat een stelletje debielen lopen daar rond zeg!

12-09-2016

Inbraakschade

Ik begin even in het begin Wij zijn hier januari 2013 komen wonen. Toen werd al door de buren gezegt dst ervoor mij 5/6x was ingebroken bij de vorige bewoners. Zo kwamen wij dus al leuk in onze woning.???? Na de tijd die volgde hebben wij 2keer mensen in onze achtertuin betrapt met zaklampen enc enc. Politie toen ook geweest. 2j geleden ingebroken spullen meegenomen Aegon heeft exper langs gestuurd alles op papier gezet. Helemaal top. Aegon zei tegen mij meneer neem een kluis bewaar al uw kostbaarheden erin. En maak fotos van alle spullen en leg ook bij familie neer Wij hebben kluis aangeschaft. Foto ervan naar aegon gestuurd Toen ook tijdje later gebelt of wij verplicht waren alle dozen te bewaren. "Nee dat hoefde niet foto was voldoende voor hun" Nu zijn wij op een vrikdag weg gedaan rond 13.00 Mijn buren hadden de afstandsbediening van myn lampen van de sairre en in huis Mijn buren van allebei de kanten melden mij dst er lampen branden En de anderebuurvrouw dat de lamp in keiken niet uit ging Ik woon in arnhem en wij waren in nijmegen bij mijn schoonmoeder. Omdat ik de slijptol moest hebben ben il zondags naar huis gegaan en constatteerde dat er was ingebroken Ons spaargeld. Belastingsgeld vakantiegeld van 3j is weg. En ons huis was zogoed als leeg van alle electronica dvds enc enc Er kwam een dekra exper meneer baghus. Die meneer is 10 min geweest niet vriendenlijk en asociaal aangelegd. Toen hij weg was gelyk aegon gebelt en gezegt dit word niks hij luisterde niet enc enc enc. Heb hem toen zelf ook mail gestuurd Hij belde mij met excuus enc enc Dagen erna gebelt wat nu stand van zaken was Toen werd mij gezegt we wachten op rapport van dekra exper Zo ging het constand door En meneer baghus zei ik heb de aegon een mail gestuurd en hun gaan in berraad wat ze met jou aan moeten Dus ik dacht huhhhh dus ik zenuwachtig en belde vaak op om te vragen hoe het verder ging. Toen had ik ineens een rechercheue van dekra aan de telefoon De dekra exper geloofde mij niet en heeft aegon geadviceerd een rechercheur in te schakelen Ik dacht wat isxdit allemaal Die meneer kwam bij mij ik zou opgenomen worden enc enc Er werden zulkexrare vragen gestelt dat ik eral niet van kon slapen. Ik zit aan de rustgevende medicatie door dit alles Hij wou mijn telefoon inzien wst ik niet deed Hij wil alle informatie tot vrienden nummers adressen buren enc enc Mijn buurvrouw heeft hij gebelt en vroeg of hij whatsapp bericht mocht inzien enc enc Ik heb nu een contra exper ingeschakeld. En mijn advocaat. Omdat aegon heel oneerlijk is.ik hen de aegon fotos moeten opsturen ván wat ik in bezit hatlen werd gezegt we hebben ze binnen. 1w later heb ik gebelt of ik de fotos terug kon krijgen omdat dat mijn enigste bewijs was. "Ik betaal altijdxalles contant. Dus bewijs via bank heb ik niet " zeiden ze we hebben niks binnen gehad. Ik boos en verdrietig. Paardagen later zeggen ze weer tegen independer we hebben ze binnen. Maar daar blijft het bij. Ik heb SPIJT op alle haren in mijn HOOFD. dat ik een kluis heb aangeschaft ik ben de fotos van bevallingsn van MIJN kinderen mijn dierbare familie die overleden ZIJN. Allles ben ik kwijt. EN IK GA DOOR TOT HET EINDE . OVERAL OP INTERNET LEES IK GENOEG HOE MENSEN WORDEN AFGEPOEIERD DOOR DE AEGON EN DE DEKRA. en zou strijden tot het bittere eind voor mijn gelijk! Vakantie van myn kinderen is kapot gemaakt ik die er niet van kan slapen en er aan onderdoor gaat. En als ik bel word gezegt u moet gedult hebben. Nou gedult heb ik genoeg. Ik ben OP????

Tiffany
20-08-2016

Verzekerd maar niks uitgekeerd

Mijn buurvrouw is verzekerd voor inboedel, zoals ik alleen zitten wij bij interpolis.

Interpolis is werelds, die keren ook echt uit als er wat kapot wordt gemaakt.

Aegon niet, aegon keert niks uit al ben je verzekerd. Zij heeft bericht gehad dat zij alleen bij regen en onweer verzekerd is wat mij onterecht lijkt gezien ze het zelfde verzekerd is als ik.

15-08-2016

Schade aanrijding

Heb in 2015 aanrijding gehad. Een andere auto is bij mij achterop gereden. Eerst zegt eagon dat ik geen schuld heb en nu de tegenpartij dreigt met getuigen die er niet waren blijkt ik ineens de schuldigen te zijn en mag voor 1 auto € 50,- per maand meer gaan betalen voor 5 jaar lang dus € 3000,- euro en als toetje ga ik van schade vrije jaren van schaal 7 naar 1. Maar een rapport van het schadebedrag is er niet ook al beweerd de tegenpartij dat het er is maar eagon heeft het tot op heden niet. Dus al mijn verzekering maar weg halen daar en naar een echte maatschappij gaan die wel voor zijn klanten staat.

Sander

JanJosefina
05-07-2016

Een autoverzekering bij de Aegon, waardeloos

Ik betaal jarenlang keurig automatisch mijn all risk verzekering voor mijn auto bij de Aegon. Nu heb ik mijn auto een paar weken geleden verkocht en vanmiddag een andere aangekocht. Vanuit de garage belde ik de klantenservice Vliet om per direct een autoverzekering af te sluiten, was niet mogelijk aangezien er een aantekening stond bij mijn naam. Wat mocht ze niet zeggen. Ik moest mij maar richten tot www.focum.nl Ik heb notabene geen schulden en ben geen wanbetaler. Nu heb ik vanuit de autogarage mijn autoverzekerd bij Unive en tot mijn grote verbazing ontving ik eind vd middag via de mail de bevestiging van mijn autoverzekering die ik NIET ben aangegaan omdat Aegon mij in de ochtend mededeelde dat het niet mogelijk was............. WAT EEN BELACHELIJK SITUATIE AEGON, HEB METEEN AL MIJN ANDERE VERZEKERING OPGEZEGD DIE IK BIJ DE AEGON HEB LOPEN, SLECHTE MANIER VAN ZAKEN DOEN EN IEMAND AFSCHILDEREN ALS EEN CRIMINEEL/ WANBETALER terwijl ik een hardwerkend eerlijk persoon ben...... ik raad mensen niet aan om een autoverzekering bij de Aegon te nemen want gezinsleden hebben ook te maken met veelvuldige fouten die de Aegon maakt.......

01-07-2016

Snelle afwikkeling

na 14 dagen alsnog waterschade gemeld en na verwachting weer een snelle en positieve afwikkeling. bij deze bedankt.

30-06-2016

Schade afhandeling

Ik ben inmiddels twee jaar verzekerd (doorlopende reisverzekering) bij Aegon en heb helaas twee keer bij terugkomst van een vakantie schade moeten claimen.

1 x een onderwatercamera die vol was gelopen met water. 1 x schade aan de koffer.

Bij beide gevallen, heb ik van Aegon te horen gekregen dat de geleden schade niet wordt vergoed. Erg teleurstellend en ik vraag mij dan ook hard op waarom ik nog een doorlopende reisverzekering heb.

Op de schadeclaim van de onderwatercamera kreeg ik te horen:

"1.3 aan een verzekerde zelfstandige zaak - anders dan door brand of ontploffing - als die schade is veroorzaakt door de aard of een gebrek van die zelfstandige zaak"

Ofwel mijn onderwatercamera had in brand moeten vliegen wilde ik deze vergoed krijgen.

op de schadeclaim van mijn koffer kreeg ik te horen: "Schade die bestaat uit ontsiering, krassen, deuken en dergelijke beschadigingen aan koffers, als de koffer nog is te gebruiken, is niet verzekerd.

U kunt dit nalezen in artikel 3.4.1.4 van de polisvoorwaarden 2014RV."

Ofwel in dit geval moet ik een koffer met drie kleine gaten blijven gebruiken.

Ik kreeg sterk de indruk dat elk artikel wordt aangegrepen om maar geen schade te hoeven vergoeden. Op deze wijze ben je geneigd om niet meer eerlijk te zijn tegen je reisverzekering om toch een vergoeding te krijgen. Immers had mijn camera in brand gevlogen of was een klein gat van mijn koffer, dusdanig groot gemaakt dat deze niet meer te gebruiken is, dan had ik volgens de voorwaarden wel recht gehad op een vergoeding.

Meer Aegon reviews
Welk cijfer geef jij Aegon?