Probleem met indienen juiste informatie. Het moet allemaal op 1 A4tje staan. Hetzelde op 2 of 3 pagina.s mag niet. Slechte communicatie met de klantenservice. Slechts 1 keer goed geholpen door een dame!
Star en stijf team die eindeloos herhalen wat er geleverd moet worden en nergens een antwoord op weten. Tandenknarsend slecht.
AEGON verzint telkens opnieuw redenen om schade niet vergoeden. Ik heb zelf het uitbreken van brand voorkomen, brandweer gebeld, vrouw en kinderen naar mijn moeder gestuurd om te overnachten. Ruim 30 uur zonder stroom gezeten en wachten op een elektricien die door AEGON beloofd werd te worden gestuurd. Na 30 uur beweren ze dat de reden van kortsluiting niet bekend was en daarom niks gedaan. Een maand nadat ik een klacht heb ingediend, beweren ze nu opeens dat de bedrading verouderd was (pas 7 maanden oud), terwijl ze niet eens komen kijken. Voor het herstel van de schade heb ik geld geleend en zal komende jaren niet op vakantie kunnen gaan, ook geen weekendjes weg. Ik heb natuurlijk met familie en vrienden gepraat om geld te lenen en ook zij hebben dergelijke ervaringen met AEGON.
Zeer slecht bedrijf verzekeraar
Steken mensen werkelijk de gek aan verschillende behandelaars die hun eigen mening erop na houden . Laten je een offerte aanvragen om vervolgens te zeggen dat dit niet de prijzen zijn .terwijl het toch echt een offerte betr fy opgesteld door specialisten
Mail contact klein kort mailtje vervolgens drie dagen wachten op elke vorm van mailverkeer kortom zooitje
Een waardeloos bedrijf en personeel. Vorig jaar een inboedel verzekering afgesloten via independer. Wat heb ik hier spijt van. Er liepen gelijk 3 polissen. Contact maken is onmogelijk. Ik moest dus 2 incassos blokkeren. 1 polis liet ik elke maand automatisch overboeken. Ik kreeg elke maand 2 aanmaningen, elke maand met andere bedragen. Wat een idioterie. En verspilling van papier, porto, tijd. Allemaal onzin. Ik heb vorig jaar gelijk opgezegd en een bewijs op papier. Nou krijg dat maar eens duidelijk naar aegon. Kun je weer emails of brieven sturen. Email word gewoon niet goed gelezen!? ik denk dat het personeel hier van geniet, van dit soort dingen. Volgens mij weten ze heel goed wat er speelt.
Vreselijke mensen.
Geen zaken doen met dit bedrijf. Ik heb mij op zitten vreten. ik hoop dat ze mij nu met rust laten. Ga maar een ander lastig vallen.
Vriendelijke groet renata van breda.
Huisdier verzekering
Raken ingediende declaraties kwijt. Als je met 2 hondjes bij de dierenarts bent geweest moet je 2 aparte declaraties indienen terwijl alles gewoon per hond is gespecificeerd. Als je telefonisch contact opneemt krijg je een arrogante kwal aan de lijn die je zo snel mogelijk probeert af te wimpelen.
Goed nieuws allard!
Aegon wil jouw klacht in behandeling nemen.
Hiervoor hebben ze wel jouw klantnummer nodig.
"klantnummer opgeven"
Bovenstaande tekst kreeg ik in een mailbericht ik op 5 maart j.l. Van aegon n.a.v. Mijn koersplan review op deze site.
De nummers van de koersplanpolissen in kwestie heb ik per omgaande doorgegeven aan aegon maar de maatschappij heeft niet meer van zich laten horen . "niet zo best".
Mijn koffer zoekt geraakt tijdens de transfer van de vluchthaven naar het hotel, waarschijnlijk uit de bus gevallen de chauffeur had de klep niet goed dichtgedaan.
Gemeld bij aegon en dan kom je erachter dat als je geen bonnetjes hebt van de spullen wat in het koffer zitten je ook geen vergoeding krijgt. Want dan kun je niet bewijzen dat je die spullen hebt aangeschaft. Met bonnetjes kun je toch ook niet bewijzen dat die spullen ook echt in het koffer zaten.Ik heb een klacht ingediend maar ook daar hoor je niks op.
Schandalig.
Betreft: een auto verzekering
geen of slecht onderzoek gedaan.
Door iemand die te hard reed, achterop mij knalde en daardoor een kettingbotsing ontstond.
Mijn voor schade werd niet vergoed en mijn verzekering werd duurder.
Onlangs kwam het bedrag vrij van de door mij opgebouwde lijfrente bij Aegon. Uiteraard betrof het hier een van hun vele woekerpolisproducten. Het vrijgekomen gegarandeerde eindkapitaal liet ik via een waardeoverdrachtformulier overmaken naar De Onderlinge's Gravenhage. In mijn (aan Aegon) geupload waardeoverdrachtformulier meldde ik dat het over te maken bedrag exclusief (!) de compensatie was die ik nog tegemoet kan zien via de woekerpolisclaim van de Consumentenbond. Natuurlijk vroeg ik om een bevestiging van deze upload. De klantenservice weigert mij echter een bevestiging van ontvangst daarvan.
Het blijft woekeren en ploeteren mbt Aegon. Na de woekerpolisaffaire verzon men een nieuwe slogan: "Eerlijk over Aegon" maar het blijft oude wijn in oude zakken.
Poging om een bedrag voor gemaakte kosten tijdens vakantie is onmogelijk, Aegon is telefonisch niet bereikbaar en een schade/declaratie formulier vinden op de site is onmogelijk ook via de chat geen oplossing en wordt bij onduidelijkheid niet doorgeschakeld naar een echte medewerker.
HOPELOOS
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Klantenservice is niet behulpzaam. Botservice is nog slechter en verbind je door met de verkeerde sectie. Specifiek genoeg maakt niet uit.
Mijn autoschade is prima geregeld, gerepareerd en uitbetaald.
Nooit bij dit bedrijf aanmelden! Zij zullen nooit uitkeren!
Via Independer basis reis- en annuleringsverzekering van Aegon afgesloten. Net voor mijn vakantie ernstig ziek geworden en 9 dagen in het ziekenhuis gelegen. Voor Aegon geen reden om mijn claim te honoreren. Een beperkt lijstje van 12 aandoeningen zijn voor Aegon reden om uit te keren. 2 gebroken benen? Jammer, pech gehad!
Puur slechte verzekering. Independer gaat ook niet vrij uit!
Slechte ervaring met hun!
Al jaren heb ik bij Aegon verschillende verzekeringen lopen en ongeacht wat ik meld, er wordt altijd serieus op ingegaan.
Al eerder schreef ik een groot compliment over de klantenservice van deze maatschappij en ook onlangs had ik wederom de ervaring dat ik bij Aegon nooit tevergeefs aanklop.
De medewerkers van de klantenservice kunnen luisteren, meedenken en zijn empathisch.
Ik ben hen heel dankbaar dat ik nooit alles tot in detail hoef uit te leggen, maar dat men mij als klant het vertrouwen geeft en ook daarnaar handelt.
Datum van ervaring: 21 november 2022
Heb sinds jaren een
Reis & Annuleringsverzekering , wordt 2 dagen voor reis ziek en neem contact op klantenservice , heb eerst geprobeerd om telefonisch contact te krijgen ben na 45 min .wachten overgestapt op de chatbox 1e chat werd na 20 minuten door Aegon afgebroken 2e chat werd ook onderbroken en in de 3e chat lukte het me om de medewerker te communiceren. Heb hem verteld wat me mankeerde medewerker vond het spijtig dat ik niet aan de reis kon deelnemen en vertelde me dat ik online een schade formulier moest indienen .De schadebehandelaar zou het dan verder afhandelen .2 uur nodig om even contact op te nemen met een klantenservice lijkt me niet meer van deze tijd. heb schadeformulier ingevuld en kwam tot de ontdekking dat ik een ernstige ziekte ( kanker , hartinfarct & beroerte ) moest hebben . Om gebruik te maken van een vergoeding .waarom heeft medewerker bij de 3e chat me niet verteld dat ik met deze aandoening niet in aanmerking kwam voor vergoeding .
Voor het oversluiten van onze hypotheek al sinds augustus bezig. Uitgekomen bij Aegon, maar inmiddels mega spijt van. Al sinds oktober bij Aegon na het tekenen van de hypotheek offerte bezig om hem definitief te krijgen. Constant willen ze meer informatie ontvangen, houden ons aan het lijntje en hebben in de tussentijd 3 maanden helemaal niets met onze aanvraag gedaan. Daardoor moeten documenten opnieuw aangeleverd worden omdat ze zijn verlopen. Zijn niet bereikbaar voor zowel ons als onze tussenpersoon. Maar sturen wel nu de hypotheekrente op loopt een mail dat ik een boete moet betalen voor elke maand dat het langer duurt. terwijl wij zelf alle benodigdheden binnen 24-48 uur aanleveren. Inmiddels is het regelen van het oversluiten iets waar we dagelijks mee bezig zijn en andere zaken al maanden on hold staan omdat deze oversluiten eerst rond moet zijn.
Wat een prutsers daar bij Aegon. Niet bereikbaar en dan beweren dat de notaris te weinig heeft overgemaakt schandalig.
AEGON heeft mijn spaarrekeningen opgeheven. Ik had een maandelijkse automatische overschrijving die ik niet zelf kan opzeggen, daarvoor moet ik een verzoek indienen bij AEGON. Dat heb ik gedaan. Na een half jaar en herhaaldelijke verzoeken, in alle toonaarden, is er nog niets gebeurd. Dit is de manier waarop AEGON met klanten omgaat. NEGEREN!