Aegon117 ervaringen

Ad
14-10-2019

Lijfrenteverzekering AEGON

Doordat de looptijd van mijn lijfrenteverzekering is afgelopen ontving ik een brief van Aegon dat ik verzocht zou hebben om de verzekering af te kopen. Daar heb ik nooit om gevraagd. Ik wil de uitkering periodiek laten uitbetalen. Dus begonnen met het online op de Aegon site invullen van het formulier dat daarvoor is bestemd. Probleem al op eerste blad formulier, ingangsdatum berekening van mijn AOW gaat fout. Kontakt opgenomen met Aegon hiervoor en na lang zoekwerk gaf men toe dat er een fout in de berekening zit. Is nog steeds niet opgelost. Verder gekeken wat er nog meer ingevuld moet worden, opnieuw problemen. Vraagt naar Nederlandse postcode en huisnummer , echter ik woon in het buitenland. Heb ik ook op het formulier aangegeven. Komt foutmelding dat mijn postcode moet zijn ingevuld! Dan het telefoonnummer dat ik moet invullen, is dus ook buitenlands nummer, gaat ook niet, aantal cijfers klopt niet volgens de melding. Toen maar gestopt met het invullen, is zinloos.
Wederom kontakt opgenomen en het advies gekregen om online het formulier in te vullen als ik de lijfrenteverzekering wil laten uitkeren Grrrrrrrr.
Een andere mogelijkhed is er niet volgens Aegon.
Dan maar weer klacht ingedient, wacht nog steeds op antwoord. En dan te bedenken dat ik volgens Aegon 3 maanden de tijd heb om na afloop van de lijfrenteverzekering mijn wensen kenbaar te maken hoe ik het uitgekeerd wilt hebben.
Ik kan je verzekeren dat dat op deze wijze nooit gaat lukken. Ben al ruim 2 maanden bezig , dus wordt erg krap.
Het zou met niet verbazen dat ik straks bericht krijg dat mijn termijn is verstreken waarbinnen ik had moeten reageren. Bij Aegon sta ik nergens meer van te kijken.

Kees
13-10-2019

Uitbetaling aegonfund

Omdat ik de pensioenleftijd bereikte en ik een bedrag in het Aegon rund had daarvoor een lijfrente moest aankopen of in eigen beheer nemen,dat had de tussenpersoon zo geregeld 20 jaar geleden(kon Di nog een keer verdienen) heb ik het maar laten uitkeren in een pensioen bv .
Nadat ik om de afrekening heb moeten vragen kwam ik er achter dat ze de koers (expres) op een andere dag gezet hebben en daardoor 2500 euro te weinig hebben betaald .dit zullen ze wel vaker doen want niet iedereen weet d koers van de goede datum te vinden
Uiteindelijk wel gekregen met excuses .
Het zijn relatieeerde dieven

nden

Mandy
10-10-2019

NOOIT EEN REISVERZEKERING BIJ AEGON NEMEN!

Wat een walgelijk slechte service bij Aegon! In het buitenland beroofd van mijn tas. In eerste instantie kreeg ik voor 2 telefoons 250 euro ze hadden van andere spullen geen goede bedragen uitbetaald en omdat ik het niet eens was met de uitbetaling van de telefoons hebben ze om mij een oor aan te naaien 220 euro betaald voor 2 iPhones waarvan er 1 nog geen 4 maanden uit was. Voor mij nooit maar dan ook nooit meer Aegon!

Erik
12-09-2019

Onbereikbaar

Sinds de mededeling dat de dienst rentemiddeling vanaf 1 september 2019 komt te vervallen met een overloopperiode naar 13 september 2019 compleet onbereikbaar en reageren nergens op.

HALLO AEGON

Robert
05-09-2019

We nemen contact met u op

Via ervaringen.nl heb ik mijn ervaring gedeeld. Ik kreeg een e-mail van ervaringen.nl waarin stond dat Aegon mijn klacht wil behandelen en mijn klantnummer nodig had. Dat gegeven en uiteraard niks gehoord. Kreeg na tien dagen pas een antwoord op mijn e-mail waar ik vrij weinig aan had. Ik raad het af om met Aegon in zee te gaan. Hier en in mijn omgeving. Aegon geeft weinig om haar betalende klanten.

Dick
23-08-2019

Inlog geblokkeerd

Geen toegang mijn Aegon om veiligheid redenen account geblokkeerd probeer het maar weer over 1 uur. Na dit op mobiel te hebben geprobeerd met een steeds maar weigerende AEGON app is nu de toegang geblokkeerd. Advies kies voor ING NN of Centraal Beheer deze hebben de app wel onder controle. Voor het rendement of de service hoef je ook niet naar Aegon toe.

Jelmer
12-08-2019

Belachelijke klantenservice

Heb twee maal moeten bellen omdat de eerste vrouw er maar snel vanaf wou zijn toen nog een keer gebeld met het zelfde verhaal zit ik even na te denken hangen ze gewoon op je hebt hier helemaal niks aan en nog steeds is niks geregeld wat niet zo lang had hoeven duren aub neem een proffesionele klantenservice

Marit
01-08-2019

Geen begrip voor de situatie.

Mijn ouders hebben een levensverzekering afgesloten voor mij en mijn zus. Nu komt mij geld vrij en zou uitgekeerd worden worden maar helaas ze gaan niet uitbetalen omdat mij situatie is veranderd. Heb gevraagd stuur het geld terug naar de spaarders. Maar helaas dat doen ze niet, ik heb recht op het geld want ik leef nog gelukkig. Heb diverse malen gebeld met de Aegon en de situatie uitgelegd. Gelukkig begrijp mij verzekering Univé het wel. Tja Regels zijn Regels ,zou blij zijn als mijn lieve ouders het geld terugkrijgen wat ze voor mij gespaard hebben. Ik wil het geld zelf niet meer. Aegon ga jullie schamen.

Patricia
12-07-2019

Uitkeren levensverzekering na overlijden

Ongelooflijk moeizaam hoe alles verloopt na het overlijden van onze moeder (en vrouw).
Alle gevraagde documenten hebben wij meteen opgestuurd.
Na enige tijd maar contact gezocht omdat we niks hoorden. Er was niks te vinden.
Na een hoop tijd en gezoek bleek het polisnummer compleet anders te zijn dan in onze brieven vermeld stond.
Wij hebben weer alle gevraagde documenten opgestuurd.
Na weer een geruime periode niks te horen, wederom contact opgenomen. En weeeer klopte het polisnummer niet. En zijn er geen documenten ontvangen.
Na een telefoontje van bijna 30 minuten afgesproken dat het digitaal verstuurd mocht worden. Meteen in orde gemaakt en gemaild.
En nu krijg ik weer een antwoord dat ze meer tijd nodig hebben om het uit te zoeken.
Dit loopt nu al zeker 5 maanden.
Ongelooflijk! Dit gaat nergens meer over.
Ik raad dit bedrijf ook totaal af.

Bea
12-07-2019

Hondenverzekering

Grote afzetters zijn het.De huisdierenverzekering stelt niks voor.Een schijt beetje uitbetaald gekregen.Betaal per maand €25,00. premie.

LLiam
27-06-2019

Aegon amateursistisch en onbenaderbaar

Na het openen van rekenigen voor het uitkeren van mijn, via belastgvrij sparen vergaarde, spaargeld begon het ellende. Aegon keerde de verkeerde bedragen uit van de verkeerde rekeningen en met de verkeerde tijdsverloop. Aegon stond geen directe communicatie toe dus moet alles via m'n adviseur wat tijd koste. Het heeft weken geduurd voor dat zij het corrigeerde. Kort geleden bleek ik niet meer in te kunnen loggen voor dat ik een of andere procedure doorliep voor het wijzigen van m'n mobiele nummer [die zij al hadden en was niet veranderd] waarvoor ik een code via de post moest afwachten. De reden is de invoering van de mogelijkheid tot extra inlogcontrole. Aegon legde niets uit, je kwam er niet omheen. Eenmaal in huis kon ik de code alleen gebruiken voor het wijzigen van m'n nummer dus heb ik dezelved nummer ingevoerd. Ik moest de procedure doorlopen, en voor niets. Andere instanties [DSW, petje af] stuurde n email vooraf met uitleg over de nieuwe regeling en vroeg of ik na inloggen m'n gegevens wilde contoleren, dat m'n mobile nummer juist was en dat m'n email adres ook klopt want dat kan ook voor inlogcontrole worden gebruikt. Aegon heeft nog steeds niets uitgelegd. weigert email communicatie en geeft aan dat alle klachten voor het verbeteren van de website zijn, en dus niet aan de onderneming zelf worden voorgelegd. Als je bij Aegon zit is het een ramp, als je kan wegblijven DOEN!

Aegon heeft LLiam een privebericht gestuurd.
Jolanda
20-06-2019

Huisdierenverzekering

Als het ze moeten betalen hebben ze altijd wel een antwoord klaar waarom het niet vergoed wordt maar wel bij een bepaalde leeftijd de premie omhoog doen zonder dat je ervan in kennis gesteld wordt, hier zeker nooit meer een verzekering afsluiten, zeer zeker een afrader

20-06-2019

Reis verzekereing

Al enkele jaren doorlopende reis verzekering bij Aegon.
Nooit iets gereclameerd. Dit jaar ruit van de huurauto in geslagen, spullen uit de afgesloten auto gestolen. Wordt niet vergoed door Aegon. Valt onder reisverzekering dacht ik. wordt niet vergoed op basis van art 2.1.2 . Dus je denkt dat je verzekerd bent! Daar sta je dan met al je kosten.

Belin
01-06-2019

Verhoging bijna 50 % huisdierenverzekering

Betaal al 8 jaar premie en snap dat ik ieder jaar meer moet gaan betalen, maar dit jaar spant de kroon. Bijna 50 % verhoging per maand. Van 22 euro naar 31 euro. Stelletje oplichters. Dag Aegon, maar dat wilden jullie waarschijnlijk ook, vandaar de verhoging. Lekker klant gericht bah.

Ben
04-05-2019

Onterechte negatieve BKR registratie

Ik heb al eerder een klacht online geplaatst, met gevolg dat de klantenservice contact met mij opnam. Opzich erg fijn, maar als de nieuwe afspraken weer niet nagekomen worden, dan heeft het weinig zin.

Ik heb al een aantal jaren een ‘herstel/negatieve’ codering bij het BKR omdat Aegon zonder mij vooraf te informeren over de achterstand en de eventuele registratie bij het BKR mij negatief heeft geregistreerd.

Ik heb al een aantal keer gevraagd (zo ook de laatste keer) om mij de bewijzen toe te sturen van de communicatie over de achterstand en dat gevolgen kan hebben voor je registratie bij de BKR. Na onze laatste contact werd mij beloofd alle stukken toe te sturen, maar tot op heden helaas nog niks ontvangen.

Ik ben pas ruim een jaar later bij toeval de negatieve registratie tegengekomen, sindsdien altijd alles netjes op tijd betaald.

Aegon wilt ook niet uit coulance de codering eerder verwijderen, ondanks dat ik zeker weet dat de communicatie over de BKR registratie er nooit is geweest en alles doet lijken of er inderdaad geen correcte communicatie is geweest vanuit Aegon.

Nicole
03-05-2019

Geen diagnoseonderzoek bij mank lopen

Nadat onze hond een tijdje mank liep, werd er besloten om dit te onderzoeken en moesten er onder narcose foto's gemaakt worden. ACHTERAF bleek dat het gaat om lichte artrose.
AEGON verzekert dit niet omdat het gaat om gewrichtsproblemen. Hoe moet je er dan achterkomen? Als ik mijn auto naar de keuring breng en blijkt dat er een reparatie nodig is, hoef ik die niet te betalen, maar de keuring/onderzoek wel. Heel dieronvriendelijke polisvoorwaarden.
Mijn bezwaar loopt.

Ben
20-03-2019

Betalen uitkeringstermijnen niet uit!

Aegon krijgt het al 2 mnd niet voor elkaar om termijnen van onze lijfrente uitkering uit te betalen.
hebben al 2180€ van ze tegoed. komt elke mnd dus 1090€ bij.
Agiasstal bij de afdeling ICT

Mattie
11-03-2019

WA verzekering opzeggen i.v.m. overlijden

I.v.m. aanstaand overlijden heb ik vóór de verlenging de verzekering opgezegd. Toch schrijft men de hele jaarpremie weer af en kan e.e.a. pas na overlijden afgewikkeld worden en moet ik nabestaanden daarmee belasten.
Dit vind ik erg klantonvriendelijk en de verzekeringen die ik (gelukkig) bij andere maatschappijen heb lopen worden wel direct stopgezet én verrekend.
Sluit dus geen verzekering af bij Aegon, ze denken totaal niet aan hun klanten, zelfs niet bij trieste gevallen.

Janet
06-03-2019

Onbeschoft en keren nooit uit

Idiote polisvoorwaarden. , diefstal telefoon alleen te bewijzen met lichamellijk letsel, Wa verzekering slaat nergens op.kortom wij gaan zo snel mogelijk weg.
Woningverzekering plus is woningverzekering 0,
Tussenpersoon is lomp en onbeschoft.

06-03-2019

Mijn Aegon.nl

Ik ben al maanden bezig om in mijn Aegon te komen, ondanks telefonissche ondersteuning heb ik al voor de 3e keer inlogcodes aan moeten vragen en nog steeds lukt het niet. Nee geen oude URL aanklikken maar opnieuw invoeren, dat weet ik inmiddels. Nee niet met een Ipad inloggen, dat weet ik inmiddels. Alles lukt tot dat ik mijn dossiernummer intik, helaas.
Wat een K zooi. Ik ben blij dat mijn polis dit jaar afloopt, nu nog een andere inboedel verzekeraar zoeken.

Aegon heeft Henk een privebericht gestuurd.
Meer Aegon reviews
Welk cijfer geef jij Aegon?