Joost
18-01-2022

Pas op! zeer slecht & zeer teleurstellend. En dat van een enorm grote, financieel sterke organisatie. Ongelooflijk hoe ze te werk zijn gegaan. Zelfs bij aanleiding van de onduidelijkheid bij overlijden. Dan niet eens bereidwillig zijn om te helpen. Wat een voorbeeld geven jullie aan de wereld. Dit is niet een kwestie van niet kunnen maar puur een kwestie van niet willen meewerken van jullie kant.

Mensen in financiële nood nog verder kaal plukken…. Ik had van een toonaangevend, voorbeeld functie betreffende organisatie, dit gedrag niet verwacht.

Je kunt beter bij een andere partij laten verzekeren.

Ik zal mijn leven lang iedereen aanraden nooit bij de anwb te gaan. Gelukkig hebben jullie geen monopolie positie meer. Op deze manier met mensen omgaan dan wordt vanzelf je bedrijf kleiner.

Ik hoop dat jullie snel plezierig werk kunnen vinden, want voor zo’n baas zou ik niet willen werken.

Ajuus

Laura
05-01-2022

Vandaag enorm goed geholpen door René in Bergen op Zoom met mijn lekke band. Snel, vriendelijk en behulpzaam. Wat een top service, bedankt René!

Wendy
27-12-2021

Een super service bij de ANWB. ze waren er binnen 10 minuten en toen hij door had dat we haast hadden vanwege familie omstandigheden kregen we een leen auto. Terwijl dat niet in ons pakket zit.

Echt super! BEDANKT!

Ida
18-12-2021

Vanmiddag stond ik met pech in Ijsselstein daar ben ik super netjes geholpen door een medewerker van de ANWB, één en al lof!

Daniel
02-12-2021

ANWB autoverzekering afgesloten. Scherpe offerte welke ik heb geaccepteerd. Bleek op de offerte niet te staan dat 15% van die prijs een eenmalige korting was die na een jaar zou vervallen. Dat stond in de polis die ik kreeg nadat ik de offerte had geaccepteerd. Klacht ingediend. "Ja, vervelend, dat hadden we inderdaad op de offerte moeten vermelden. U kunt altijd na een jaar opzeggen. Fijne dag." Daarnaast heeft ANWB nu een virtuele assistent. Iemand had schade gereden aan mijn auto terwijl deze geparkeerd stond en ik er niet bij was. Geen briefje. Dus ik wilde even overleggen of we aanspraak kunnen maken op het waarborgfonds. De virtuele assistent kwam 3x na het doorlopen van het menu tot de conclusie dat ik online een melding moest doen. ". de verbinding wordt nu verbroken". Uiteindelijk even contact gehad met de afdeling die verzekeringen afsluit en ben toen uiteindelijk wel geholpen. Overall geen goede ervaringen tot op heden.

Daniel
13-11-2021

Na ruim18 jaar trouw lid te zijn zonder betalingsproblemen wordt je gewoon als een dief behandeld wanneer er een bataling mis gaat door een communicatie fout. Je wordt van het kastje naar devmuur gestuurd en gelijk incassokosten van 49 euro. ( helft van het lidmaatschap). Sorry anwb maar zo ga je niet met leden om

18-10-2021

Slechte service maken fout met faktuur sturen en zomaar zit je bij associale incasso bureau.

Hun fout en meteen anwb opgezegd zit je er nog 10 maanden aan vast belachelijk mag toch niet anwb zware afrader.

Leo Van
24-09-2021

Wat een top service.

Gisteren gestrand, en op alle fronten super geholpen. Van het ophalen, tot het bezorgen van mijn auto bij mijn eigen garage, tot het regelen van vervangend vervoer.

Uitmuntend👍

Chay
23-09-2021

ANWB wil alleen klanten naar binnen halen en ze een abbonement aansmeren. Vies bedrijf en heel erg spijt van het aansluiten. 144 euro betaald voor 1 keer hulp.

ik stond langs de snelweg in paniek en ben dan een jaarabbonement aan gesmeerd terwijl ik niet wist dat het een jaarabonnement is. slechte service en erg in de steek gelaten. Ik moest de auto zelf slepen. Eenmalig hulp gehad van anwb en dat koste me een grap van 144 euro.

Ismail
29-09-2017

Hele slechte service en schade procedure

Ik moet eerst mijn auto laten maken bij een aangesloten garage en vervolgens gaan ze kijken of dit verhaalbaar is. zoja, dan hoef ik niks te betalen. zo nee, dan gaat mijn premie flink omhoog of ik vergoed de reparatie kosten wat elders paar honderden euro's minder kost. is toch een belachelijke procedure. nadat ik heb besloten om niet die risico te nemen heb ik de garage gebeld om af te zeggen dat kostte mij €338,80. Dank je wel ANWB en Unigarant!

Mich
13-09-2017

In de steek gelaten.

ANWB/Unigarant laten je aan je lot over, beantwoorden geen e-mail en de algehele dienstverlening en specialisme mbt mijn schade afhandeling van de auto is ver beneden de maat. Ronduit teleurstellend.

Niels
06-04-2016

Waardeloze klantenservice... Beter een andere aanbieder nemen

Na verhuizing is een factuur van ANWB niet doorgezonden, ANWB stuurt alleen aanmaning en kiest dan voor incassoprocedure. Incassokantoor gebruikt wel gewoon emailadres dat ANWB ook heeft maar dan is het te laat. ANWB heeft hele berg persoonlijke informatie en kan ook gewoon een mails turen met betalingsherinnering! Fluitje van een cent en klant ook tevreden. Ook waardeloze klantenservice, 50 minuten in de wacht en slechte hulp door personeel. Overstappen naar andere aanbieder als het mogelijk is en nooit ANWB kiezen.

20-04-2015

ANWB en UNIGARANT zijn twee dezelfde klote maatschappijen, benadelen klanten en sturen om ieder ding een rechercheur van Vidi om brutaal bij je in huis binnen te lopen.

Doe noooit zaken met vooral Unigarant!

Akpinar
02-03-2015

Afzetters!

Geldwolven zijn het als ik hun moet beschrijven in 1 woord! Nooit of te immer en zal mijn uiterste best doen om mijn naaste van hun weg te houden!

Henny bouman
04-10-2014

Zelfs hun advies is waardeloos

Meerdere keren advies gevraagd over auto en caravan bij 45 jaar lidmaatschap. Niet een keer een fatsoenlijk antwoord gekregen of een flutantwoord. De prijsverhoging nu is walgelijk. Ga nu alles opzeggen.

J.Kranendonk
12-09-2014

Betalen voor een nooit ontvangen ANWB visacard

Ik ontvang een aanmaning dat ik in ernstige gebreke ben en EUR 30.- moet betalen voor een visacard die ik in 2007 zou hebben geactiveerd. Nooit een visacard ontvangen omdat men deze stuurt naar een adres waar ik sinds 2005 niet meer woon. Dat terwijl ik wel een verhuisbericht heb verstuurd naar de ANWB in 2005 en ook alle andere post en spullen van de ANWB op het nieuwe adres ontvang. Bij navragen blijkt dat deze visacard gratis was bij de ANWB tot 2 jaar geleden hier ineens een bedrag per jaar voor moest worden betaald. Nooit iets over ontvangen op mijn nieuwe adres, maar ik moet wel betalen voor een kaart die ik nooit ontvangen heb, laat staan gebruikt. Het blijkt dat men vanaf 2013 wel overzichten van de visacard naar mijn oude adres (uit 2005) heeft gestuurd. De lidmaatschapskosten voor de credit card moesten toch betaald worden. Na een aanbod dat ik maar liefst voor 20 euro aan kado bonnen kon krijgen van de ANWB als ik mijn lidmaatschap na 25 jaar niet op zou zeggen heb ik besloten de ANWB gedag te zeggen.

S. v. Kranenburg
05-09-2014

Na schade een hele hoge premie.

Mijn zoon heeft zijn scooter all-riks verzekerd bij de anwb voor 45 euro per maand. Nu heeft hij afgelopen jaar 1 schade gehad en heeft de Anwb 259 euro uit betaald aan hem. Nu word zijn premie voor aankomend jaar 191 euro per maand. Dus een jaar premie van een kleine 2300 euro ? Dit komt door de schade die hij gehad heeft , de schade moet hij dus 6.7 keer terug betalen door deze verhoogde premie. Sorry maar ik noem dit oplichting.

Dus nu maar heel snel op zoek naar een andere verzekering.

Lola
21-02-2014

zeer ontevreden!!!!! Deze mensen zijn stelletje dieven, jarenlang ben ik lid geweest. Maar werd heel slecht behandeld door hun wegenwacht, die wou mijn auto per se naar een garage slepen waarmee ze contract hebben. Voor een reparatie wat je elders minder betaalt vroegen ze veel meer. Ik was met mijn zieke baby in de auto en de wegenwacht zei heel koud, "misschien moet je lopend of met de trein terug' waar slaat dit op? Ik ben verzekerd voor een vervangend auto. Maar goed mensen ONA- ONA is beste. Mijn auto is daar verzekerd ik krijg gratis pechhulp, ook voor je deur. Echt ideaal

16-10-2012

Wat een ramp!

Eerst moesten wij 6 weken wachten dat wij de groene kaart hebben ontvangen (meerdere keren hierover gebeld en geschreven)

Een week later na het ontvangen van de groene kaart kregen wij een brief van RDW dat volgens hun gegevens onze auto niet verzekerd is ( mogelijke boete €390).

Toen de laatste probleem opgelost was, kregen wij een aanmaning van ANWB over de factuurbetaling, terwijl wij nooit een factuur hadden ontvangen! Bij het afsluiten van de verzekering hebben wij voor maandelijkse automatische incasso gekozen!

Wat een waardeloze administratie! Het is nog net geen twee maanden dat wij de verzekering heeben afgesloten en wij hebben al spijt van!

13-07-2011

Ik had schade, totaal los schade op precies te zijn. Toen de expert een waarde had bepaald was ik het hier niet mee eens waarna ik had gebeld met de anwb. Na dit telefoongesprek werd mij 500 euro meer beloofd bij de uitkering. Hiernaast kreeg ik ook nog eens 10% extra op de volledige taxatie. Ben dus zeer tevreden.