Bezorging is een ander punt van kritiek voor Blokker.nl. Klanten hebben problemen gemeld met de levering, waaronder vertragingen en onjuiste informatie (11%). Hoewel er ook positieve ervaringen zijn (3%), lijkt het erop dat de bezorgservice verbeterd kan worden om aan de verwachtingen van de klanten te voldoen.
Levertijd niet nagekomen. Onjuiste informatie op de website.
Geen levering. Geen communicatie. Onduidelijkheid. Ingewikkelde retourbetaling. Slechte service.
Niet ontvangen. Vertraagde retourbetaling. Prijsverhoging na retour. Omslachtig proces. Goede bedoeling.
Niet geleverd. Chagrijnige klantenservice.
Spontaan in elkaar zetten van de boodschappenkar.
Geen 24 uurs levering. Onduidelijk waar bestelling nu is. Geen email update van 'sorry het wordt niet geleverd'. Online bestellen moet beter geregeld worden.
Niet geleverd. Oneerlijke leveringstijden.
Valse beloftes met de leveringsinformatie. Niet op tijd geleverd. Verkooppartner.
Waardeloze afhandeling. Volg track en trace. Klanten service. Nooit weer.
Late levering. Onbereikbare partner. Teleurstellende ervaring.
Niet de volgende dag geleverd. Geen passende oplossing. Geen oplossingen. Vliegengordijn besteld. Mooi weer. Online besteld.
Snel opgenomen. Goed antwoord gevonden.
Leveringstijd. Communicatie. Klantenservice.
Niet meer verkrijgbaar. Klantenservice weet van niets. Flessen over datum. Geen oplossing van klantenservice.
Kwaliteit. Klantenservice. Onderdelen kopen. Prijs-kwaliteitverhouding.
Snelle bezorging. Geschikt tijdstip.
Snel geholpen. Vriendelijk. Serieus naar mijn probleem gekeken. Snel opgelost. Snelle afhandeling.
Vertraagd. Slecht. Niet op tijd bezorgd. Belofte niet nagekomen.
Kapot uit de doos. Pakket is nooit aangekomen. Geld niet terug. Waardeloos. Geen resultaat.
Slechte levering. Slechte communicatie. Nooit geld teruggekregen. Pakket spoorloos. Geen mogelijkheid om review te schrijven.
Deuken. Niet opgelost. Niet verbeterd. Niet leverbaar via filiaal.
Levering te laat. Slechte klantenservice. Managers niet bereikbaar.
Lange bezorgtermijn. Zeer goede kwaliteit.
Grote sticker. Lijmresten. Bezorging. Prima product.
Slechte service. Niet bereikbaar. Lange levertijd.
Geen reactie op klachten. Onbeschoft aan de telefoon. Niet behulpzaam. Bestelling nooit aangekomen.
Bezorging. Klantenservice. Communicatie. Vertraging. Teleurstelling.
Gebruikt product ontvangen. Gebrek aan klantenservice. Onverantwoordelijke partner leverancier. Waardeloze winkel.
Doorloopsnelheid. Hoeveelheid koffie. Kwaliteit. Pomp. Verspilling van cupjes. Review systeem.
Niet geretourneerd in de Blokker winkel. Bestelling in de winkel geplaatst. Goed op de hoogte gehouden. Keurig op tijd geleverd.
Geen product geleverd. Mail zegt opgehaald, is niet waar. Geen geld terug. Schandalig.
Niet geleverd. Traag reagerende klantenservice. Geen oplossing geboden. Moeizaam geld terug krijgen. Langdurig proces voor geld terug.
Goede klantenservice. Snelle oplossing. Vriendelijke verkoopster. Gemakkelijke omruiling. Beschikbaarheid van vervangend product.
Mooie prullenbak. Met sensor. Keurig geleverd.
Niet leverbaar. Week op retourbedrag moeten wachten. Voucher van 2,50. Alleen in de winkel te besteden. Maar 1 maand geldig. Niet klantvriendelijk. Vooruit betalen met voucher niet mogelijk.
Niet ontvangen. Slechte klantenservice. Moeite met leverancier.
Eerlijk. To the point. Praktisch. Netjes tijdig aangegeven. Vriendelijk contact. Producten netjes apart gehouden. Teveden met kerstcadeaus.
Gemakkelijk en snel contact. Duidelijkheid. Geduldig. Snelheid van actie. Tevredenheid.
Bestelling niet doorgegeven aan de winkel. Verwarrende informatie van klantenservice. Geen product geleverd. Moeilijkheid om geld terug te krijgen.
Goede afhandeling. Tevreden over deze oplossing.
Goede service. Nieuw apparaat toegestuurd. Ontzettend blij met deze service.
Ophaalservice. Geen gesjouw. Geen auto nodig.
Slechte service. Geen vervanging. Geen betaling. Pakket zoek. Weinig succes. Niet de moeite waard. Geen contact. Aangifte doen.
Geen track en tracé ontvangen. Slechte bezorging. Niet aan de deur geleverd. Geen communicatie van de bezorger. Slechte service.
Bezorgservice. Communicatie. Klantenservice.
Slechte service. Onbeschoft te woord gestaan. Duur product. Niet geleverd. Geen communicatie. Afgescheept.
Langdurige afhandeling. Geen bestellingen.
Niet bezorgd. Onjuiste bezorginformatie. Moeilijkheid bij annuleren van bestelling. Lang wachten op terugstorting van geld.