De communicatie van Blokker.nl laat een gemengd beeld zien. Klanten ervaren zowel positieve als negatieve aspecten als het gaat om de bereikbaarheid en duidelijkheid van de communicatie. Sommige klanten zijn tevreden over hoe bereikbaar het bedrijf is en vinden de communicatie duidelijk (20%), terwijl anderen juist het tegenovergestelde ervaren, met klachten over slechte bereikbaarheid, onduidelijke communicatie en zelfs geen respons op e-mails (28%). Dit duidt op inconsistentie in de communicatiekanalen van Blokker.nl.
Contact met partner leverancier (VidaXL) lijkt onmogelijk.
Slechte ervaring. Stuk gaat. Geen garantie. Geld kwijt. Aan het lijntje gehouden.
Gebrek aan communicatie. Te late terugbetaling. Overschrijding van wettelijke termijn.
Geen levering. Geen communicatie. Onduidelijkheid. Ingewikkelde retourbetaling. Slechte service.
Niet ontvangen. Vertraagde retourbetaling. Prijsverhoging na retour. Omslachtig proces. Goede bedoeling.
Slechte afhandeling. Genegeerd. Fout van het systeem. Klacht werd genegeerd.
Reparatieservice. Klantenservice. Terugbetaling. Communicatie.
Prijzen altijd hoger. Aanbiedingen slaan nergens op. Duurder dan elders. Rare acties. Koop er niet meer.
Slechte kwaliteit. Lamellen draaien niet. Lamellen staan bij wind open. Bagger lammellen.
Niet het juiste model. Geretourneerd. Div. berichten en telefoontjes. Meer dan 5 weken. Amateuristisch.
Geen 24 uurs levering. Onduidelijk waar bestelling nu is. Geen email update van 'sorry het wordt niet geleverd'. Online bestellen moet beter geregeld worden.
Supersnel telefonisch geholpen. Vriendelijk. Geen gedoe met ingewikkelde keuzemenu's. Echt goed.
Positieve reactie van het hoofdkantoor. Passende compensatie.
Snel. Klantvriendelijk.
Valse beloftes met de leveringsinformatie. Niet op tijd geleverd. Verkooppartner.
Snelle service. Chat mogelijkheid. Snel een medewerker te pakken. Alles in no-time opgelost.
Groot aanbod. Oplossingen op maat. Netjes.
Leveringstijd. Communicatie. Klantenservice.
Nette communicatie. Prima oplossing. Complimenten.
Snel reageren op de klacht. Duidelijke uitleg. Goed en duidelijk omschreven. Heel goed bevallen.
Filters werken niet goed. Te veel pagina's om door te bladeren.
Moeilijk om contact op te nemen. Niet klantgericht. Onprettige user journey.
Snelle reactie. Adequate reactie. Zeer beleefd. Goed antwoord. Duidelijk antwoord.
Geen respons op e-mails. Geen bevestigingsmail. Ongepaste vraag over beoordeling klantenservice.
Vertraagd. Slecht. Niet op tijd bezorgd. Belofte niet nagekomen.
Vriendelijke medewerker. Begreep mijn vraag. Dacht mee. Kwam met een oplossing.
Verkeerde bezorging. Geen reactie op mail. Slechte service.
Langdurig proces. Geen foutmelding. Geen succes.
Snel. Deskundig. Vriendelijk.
Slechte levering. Slechte communicatie. Nooit geld teruggekregen. Pakket spoorloos. Geen mogelijkheid om review te schrijven.
Snel. Vriendelijk. Toppie.
Telefoonnummer om te bellen. Snelle opname van de telefoon. Aandachtig luisterende medewerker. Directe actie. Geen bewijs nodig voor mankement.
Stuk gegaan binnen garantietermijn. Nog steeds 'aangemeld voor reparatie'. Geen voortgang in de reparatiestatus. Meerdere keren gebeld. Slechte service.
Snelle reactie. Oplossingsgericht.
Verkeerde koffiezetapparaat ontvangen. Partner deed moeilijk. Niet het bestelde Philips apparaat ontvangen. Voelt niet goed.
Schade niet opgepakt. Niet gereageerd op e-mails. Geen actie ondernomen na bezoek aan de zaak.
Vriendelijk. Duidelijk.
Verwarrende informatie over afhalen in de winkel. Hoge prijs in vergelijking met leverancier. Bestelkosten. Geen retournering via Blokker mogelijk.
Direct bereikbaar. Geen wachttijd. Probleem meteen opgelost.
Problemen met bestellen met een cadeaukaart. Technische storing. Deel van de bon al was verbruikt bij Blokker. Kwalitatief goede produkten.
Afspraken niet nagekomen. Waardeloos.
Personeel. Genegeerd. Druk. Klant.
Foutmelding bij betalen. Klantenservice niet behulpzaam. Geen oplossing geboden.
Voortvarende verkoopster. Gloednieuwe staafmixer. Hulde voor Blokker.
Geen reactie op klachten. Onbeschoft aan de telefoon. Niet behulpzaam. Bestelling nooit aangekomen.
Klantenservice onbeschoft. Kan geen factuur mailen. Verschuilt zich achter verkooppartner. Geen oplossing na bijna drie weken.
Bezorging. Klantenservice. Communicatie. Vertraging. Teleurstelling.
Slechte service. Kapot ontvangen. Geld terugkrijgen. Niet mogelijk. Nooit meer.
Prullenbak met sensor deksel ging binnen 3 weken kapot. Batterijen vervangen hielp niet. Blokker verwees mij voor garantie door naar online partner 4Goodz. Geen contact binnen 3-5 werkdagen zoals beloofd. Negatieve ervaring gedeeld met Blokker.
Niet serieus genomen. Geen actie ondernomen. Geen reactie. Gebrek aan leiderschap.
Goede communicatie. Oplossingsgericht. Snel antwoord.
Beschadigde producten. Weigert verantwoordelijkheid te nemen.
Retour bedrag niet aangepast. Herinnering ontvangen. Incasso kosten. Niet willen betalen. Kastje naar de muur geslingerd. Niemand die het oplost.
Vriendelijke stem. Snel probleem opgelost. Goede oplossing. Soepel.
Duidelijk. Klantvriendelijk. Oplossing.
Goede bereikbaarheid. Vriendelijk te woord gestaan.
Snel. Vriendelijk.
Snelle benadering. Goede service. Tevreden.
Geen korting ontvangen ondanks eerdere aankoop. Snelle beantwoording. Pikt mijn tip op.
Meldt wanneer ei zacht, medium of hard gekookt is. Geeft tussendoor piepjes voor minder zacht en minder hard. Nauwkeurigheid van kooktijden.
Niet geretourneerd in de Blokker winkel. Bestelling in de winkel geplaatst. Goed op de hoogte gehouden. Keurig op tijd geleverd.
Snelle reactie. Klantenservice bereid om moeite te doen. Positieve benadering van ongebruikelijke vraag.
Snelle reactie. Probleem opgelost. Super.
Geen product geleverd. Mail zegt opgehaald, is niet waar. Geen geld terug. Schandalig.
Snelle reactie van ECD-Germany. Snelle reactie van BLOKKER. Geld teruggekregen.
Meedenkend. Oplossingsgericht. Heldere uitleg. Vriendelijke medewerkster.
Slechte bemiddeling. Langdurig proces. Aan het lijntje gehouden.
Snelle service. Begrip. Overleg met collega's. Probleem snel opgelost. Vriendelijke bejegening. Efficiency.
Milieubelastend. Verspilling. Niet kunnen repareren.
Niet leverbaar. Week op retourbedrag moeten wachten. Voucher van 2,50. Alleen in de winkel te besteden. Maar 1 maand geldig. Niet klantvriendelijk. Vooruit betalen met voucher niet mogelijk.
Slechte klantenservice. Onbetrouwbare voorraadstatus. Langdurige terugbetaling.
Niet ontvangen. Slechte klantenservice. Moeite met leverancier.
Eerlijk. To the point. Praktisch. Netjes tijdig aangegeven. Vriendelijk contact. Producten netjes apart gehouden. Teveden met kerstcadeaus.
Telefonische bereikbaarheid. Persoonlijke service. Behulpzame service. Adequate oplossing.
Klantenservice. Teruggave geld. Annulering. Wachttijd.
Gemakkelijk en snel contact. Duidelijkheid. Geduldig. Snelheid van actie. Tevredenheid.
Bestelling niet doorgegeven aan de winkel. Verwarrende informatie van klantenservice. Geen product geleverd. Moeilijkheid om geld terug te krijgen.
Retourneren. Moeilijk. Geld kwijt raken.
Zeer aardig. Alles goed besproken. Alles goed uitgelegd. Prima gedaan.
Verkoopster verdween zonder uitleg. Klantenservice kon niets doen. Mooie aanbieding gevonden.