5.7

Blokker
reviews

Ervaringen met de communicatie van Blokker

De communicatie van Blokker.nl laat een gemengd beeld zien. Klanten ervaren zowel positieve als negatieve aspecten als het gaat om de bereikbaarheid en duidelijkheid van de communicatie. Sommige klanten zijn tevreden over hoe bereikbaar het bedrijf is en vinden de communicatie duidelijk (20%), terwijl anderen juist het tegenovergestelde ervaren, met klachten over slechte bereikbaarheid, onduidelijke communicatie en zelfs geen respons op e-mails (28%). Dit duidt op inconsistentie in de communicatiekanalen van Blokker.nl.

Samengevatte reviews

4158
2
24 december 2022

Slechte klantenservice. Niet bereikbaar. Nietszeggend antwoord.

2
24 december 2022

Geen geld terug. Duurt nu al 16 dagen. Heel slecht.

10
21 december 2022

Ophaalservice. Geen gesjouw. Geen auto nodig.

4
19 december 2022

Samenwerking met partners. Korte garantieperiode. Geen verantwoordelijkheid nemen.

10
15 december 2022

Goed te bereiken. Prima service. Oplossing was keurig geregeld. Top👍.

2
15 december 2022

Slechte service. Geen vervanging. Geen betaling. Pakket zoek. Weinig succes. Niet de moeite waard. Geen contact. Aangifte doen.

2
14 december 2022

Geen track en tracé ontvangen. Slechte bezorging. Niet aan de deur geleverd. Geen communicatie van de bezorger. Slechte service.

4
14 december 2022

Geen bericht. Niet in gebruik. Niet prettig. Niet weer bestellen. Aangifte doen. Goede leverancier.

2
13 december 2022

Spuuglelijk. Verantwoordelijkheid afschuiven. Lang wachten op geld retour.

2
12 december 2022

Bezorgservice. Communicatie. Klantenservice.

2
11 december 2022

Slechte klantenservice. Gebrek aan medeleven. Lange wachttijd. Onbehulpzaamheid.

10
10 december 2022

Goed bereikbaar. Goed geluisterd naar vragen. Passend en snel antwoord/oplossing. Vriendelijkheid was een 10 waard. Echt heel goed.

2
09 december 2022

Onbeschofte omgang van de klantenservice. Nemen niet de moeite om te reageren. Schande. Helpen niet.

2
08 december 2022

Slechte service. Onbeschoft te woord gestaan. Duur product. Niet geleverd. Geen communicatie. Afgescheept.

10
08 december 2022

Geruststellend. Goed doorgekomen. Betaald.

10
03 december 2022

Vriendelijke klantenservice. Goed bereikbaar. Behulpzaam.

10
01 december 2022

Goed contact. Probleem op een goede manier opgelost. Medewerker heeft veel werk gehad. Probleem is opgelost.

2
01 december 2022

Klantenservice gaf onjuist advies. Onbestaand mailadres. Verkeerde reactie op de mail. Geen oplossing voor het probleem.

2
30 november 2022

Slechte communicatie. Lang wachten op terugbetaling.

Veel bekeken webshops

9.2
123autoparts.nl
142 reviews
9.3
123hair.nl
160 reviews
9.3
123inkt.be
181 reviews