De communicatie van Blokker.nl laat een gemengd beeld zien. Klanten ervaren zowel positieve als negatieve aspecten als het gaat om de bereikbaarheid en duidelijkheid van de communicatie. Sommige klanten zijn tevreden over hoe bereikbaar het bedrijf is en vinden de communicatie duidelijk (20%), terwijl anderen juist het tegenovergestelde ervaren, met klachten over slechte bereikbaarheid, onduidelijke communicatie en zelfs geen respons op e-mails (28%). Dit duidt op inconsistentie in de communicatiekanalen van Blokker.nl.
Slechte klantenservice. Niet bereikbaar. Nietszeggend antwoord.
Geen geld terug. Duurt nu al 16 dagen. Heel slecht.
Ophaalservice. Geen gesjouw. Geen auto nodig.
Samenwerking met partners. Korte garantieperiode. Geen verantwoordelijkheid nemen.
Goed te bereiken. Prima service. Oplossing was keurig geregeld. Top👍.
Slechte service. Geen vervanging. Geen betaling. Pakket zoek. Weinig succes. Niet de moeite waard. Geen contact. Aangifte doen.
Geen track en tracé ontvangen. Slechte bezorging. Niet aan de deur geleverd. Geen communicatie van de bezorger. Slechte service.
Geen bericht. Niet in gebruik. Niet prettig. Niet weer bestellen. Aangifte doen. Goede leverancier.
Spuuglelijk. Verantwoordelijkheid afschuiven. Lang wachten op geld retour.
Bezorgservice. Communicatie. Klantenservice.
Slechte klantenservice. Gebrek aan medeleven. Lange wachttijd. Onbehulpzaamheid.
Goed bereikbaar. Goed geluisterd naar vragen. Passend en snel antwoord/oplossing. Vriendelijkheid was een 10 waard. Echt heel goed.
Onbeschofte omgang van de klantenservice. Nemen niet de moeite om te reageren. Schande. Helpen niet.
Slechte service. Onbeschoft te woord gestaan. Duur product. Niet geleverd. Geen communicatie. Afgescheept.
Geruststellend. Goed doorgekomen. Betaald.
Vriendelijke klantenservice. Goed bereikbaar. Behulpzaam.
Goed contact. Probleem op een goede manier opgelost. Medewerker heeft veel werk gehad. Probleem is opgelost.
Klantenservice gaf onjuist advies. Onbestaand mailadres. Verkeerde reactie op de mail. Geen oplossing voor het probleem.
Slechte communicatie. Lang wachten op terugbetaling.