De prijzen bij Blokker.nl worden zowel positief als negatief ervaren. Sommige klanten vinden de prijzen gunstig (2%), terwijl anderen de prijzen te hoog vinden (6%). Dit kan duiden op een variatie in de waargenomen waarde van de producten onder verschillende klanten.
Prijsverschil. Teleurstelling.
Niet ontvangen. Vertraagde retourbetaling. Prijsverhoging na retour. Omslachtig proces. Goede bedoeling.
Goede service. Mooie producten. Airfryer. Waterkoker met instelbare temperatuur. Topspul.
Prijzen altijd hoger. Aanbiedingen slaan nergens op. Duurder dan elders. Rare acties. Koop er niet meer.
Geen punten bij afrekenen. Voucher niet te verzilveren. Slechte klantenservice.
Kraslot. Postcodeloterij. Vriendenloterij. Lastig gevallen. Gegevens. Fijne medewerkers.
Verwarrende informatie over afhalen in de winkel. Hoge prijs in vergelijking met leverancier. Bestelkosten. Geen retournering via Blokker mogelijk.
Grote sticker. Lijmresten. Bezorging. Prima product.
Klantenservice onbeschoft. Kan geen factuur mailen. Verschuilt zich achter verkooppartner. Geen oplossing na bijna drie weken.
Te duur. Boven marktprijs.
Duurder dan ergens anders. Vriendelijk personeel. Neemt de tijd.
Niet leverbaar. Week op retourbedrag moeten wachten. Voucher van 2,50. Alleen in de winkel te besteden. Maar 1 maand geldig. Niet klantvriendelijk. Vooruit betalen met voucher niet mogelijk.
Super service. Cadeaubon van 10 euro. Mogen iemand anders blij maken met de jongens broodtrommel.
Verkoopster verdween zonder uitleg. Klantenservice kon niets doen. Mooie aanbieding gevonden.
Slechte service. Onbeschoft te woord gestaan. Duur product. Niet geleverd. Geen communicatie. Afgescheept.
Geruststellend. Goed doorgekomen. Betaald.