Het retourbeleid van Blokker.nl wordt negatief beoordeeld door klanten die problemen ondervinden met het terugkrijgen van hun geld en vertragingen bij de retourbetaling (15%). Dit aspect van de klantenservice lijkt voor verbetering vatbaar, aangezien het een bron van frustratie is voor klanten die producten willen retourneren.
Slechte ervaring. Stuk gaat. Geen garantie. Geld kwijt. Aan het lijntje gehouden.
Defecte producten. Slechte klantenservice. Geen geld terug. Geen reactie op reparatieverzoek. Onbetrouwbaar.
Gebrek aan communicatie. Te late terugbetaling. Overschrijding van wettelijke termijn.
Geen levering. Geen communicatie. Onduidelijkheid. Ingewikkelde retourbetaling. Slechte service.
Niet ontvangen. Vertraagde retourbetaling. Prijsverhoging na retour. Omslachtig proces. Goede bedoeling.
Reparatieservice. Klantenservice. Terugbetaling. Communicatie.
Lang wachten op uitbetaling. Moeilijk contact met klantenservice. Onvoldoende opvolging van de case.
Slechte ervaring. Restitutie niet ontvangen. Geen actie na bellen. Slechte service.
Niet het juiste model. Geretourneerd. Div. berichten en telefoontjes. Meer dan 5 weken. Amateuristisch.
Verkeerde product ontvangen. Geen geld terug. Geen retour bon ontvangen. Verkeerde informatie op de website.
Positieve reactie van het hoofdkantoor. Passende compensatie.
Waardeloze afhandeling. Volg track en trace. Klanten service. Nooit weer.
Geen uitleg. Nemen we niet terug. Klantonvriendelijk.
Kapot uit de doos. Pakket is nooit aangekomen. Geld niet terug. Waardeloos. Geen resultaat.
Slechte levering. Slechte communicatie. Nooit geld teruggekregen. Pakket spoorloos. Geen mogelijkheid om review te schrijven.
Garantieproces. Klantenservice. Retourbeleid. Kwaliteit van het product.
Goeie service. Snelle oplossing. Gratis extra product ontvangen.
Geen reparatie/vergoeding binnen garantieperiode. Beperkte geldigheid van de tegoedbon.
Verkeerde kleur. Retour proces duurt lang. Geen oplossing. Ballen service.
Verwarrende informatie over afhalen in de winkel. Hoge prijs in vergelijking met leverancier. Bestelkosten. Geen retournering via Blokker mogelijk.
Schade aan bril. Overvolle schappen. Gebrek aan compensatie. Schandalig.
Onmogelijkheid om te ruilen na gebruik. Onvoldoende scheerresultaat. Mogelijkheid om producten uit te proberen.
Slechte service. Kapot ontvangen. Geld terugkrijgen. Niet mogelijk. Nooit meer.
Retour bedrag niet aangepast. Herinnering ontvangen. Incasso kosten. Niet willen betalen. Kastje naar de muur geslingerd. Niemand die het oplost.
Geen korting ontvangen ondanks eerdere aankoop. Snelle beantwoording. Pikt mijn tip op.
Niet geretourneerd in de Blokker winkel. Bestelling in de winkel geplaatst. Goed op de hoogte gehouden. Keurig op tijd geleverd.
Klantenservice. Omruilen. Verkoopster Maartje. Behulpzaamheid.
Geen product geleverd. Mail zegt opgehaald, is niet waar. Geen geld terug. Schandalig.
Snelle reactie van ECD-Germany. Snelle reactie van BLOKKER. Geld teruggekregen.
Teleurstelling. Geld achteraan zitten. Waardeloos.
Niet geleverd. Traag reagerende klantenservice. Geen oplossing geboden. Moeizaam geld terug krijgen. Langdurig proces voor geld terug.
Goede klantenservice. Snelle oplossing. Vriendelijke verkoopster. Gemakkelijke omruiling. Beschikbaarheid van vervangend product.
Niet leverbaar. Week op retourbedrag moeten wachten. Voucher van 2,50. Alleen in de winkel te besteden. Maar 1 maand geldig. Niet klantvriendelijk. Vooruit betalen met voucher niet mogelijk.
Slechte klantenservice. Onbetrouwbare voorraadstatus. Langdurige terugbetaling.
Klantenservice. Teruggave geld. Annulering. Wachttijd.
Bestelling niet doorgegeven aan de winkel. Verwarrende informatie van klantenservice. Geen product geleverd. Moeilijkheid om geld terug te krijgen.
Retourneren. Moeilijk. Geld kwijt raken.
Geen geld terug. Duurt nu al 16 dagen. Heel slecht.
Slechte service. Geen vervanging. Geen betaling. Pakket zoek. Weinig succes. Niet de moeite waard. Geen contact. Aangifte doen.
Spuuglelijk. Verantwoordelijkheid afschuiven. Lang wachten op geld retour.
Niet bezorgd. Onjuiste bezorginformatie. Moeilijkheid bij annuleren van bestelling. Lang wachten op terugstorting van geld.
Slechte communicatie. Lang wachten op terugbetaling.