De klantenservice van Blokker.nl wordt wisselend beoordeeld. Een aanzienlijk aantal klanten prijst de klantenservice, met name de vriendelijkheid en de tijdige afhandeling van problemen (30%). Echter, er zijn ook klanten die ontevreden zijn over de klantenservice, met klachten over slechte ervaringen, slechte service, en het uitblijven van oplossingen of leveringen (38%). Dit wijst op een inconsistentie in de service die klanten ontvangen.
Geen klantgerichte bediening. Personeel niet behulpzaam. Geen begroeting. Geen tijd voor klanten.
Goede actie. Tevredenheid.
Onvolledige productinformatie. Ontwijkende klantenservice.
Slechte ervaring. Stuk gaat. Geen garantie. Geld kwijt. Aan het lijntje gehouden.
Defecte producten. Slechte klantenservice. Geen geld terug. Geen reactie op reparatieverzoek. Onbetrouwbaar.
Goed meedenken. Praktische oplossingen.
Prijsverschil. Teleurstelling.
Koolzuur cilinder niet kunnen inleveren. Oplichters. Hard genaaid.
Vriendelijke. Goede. Snelle oplossing.
Snelle oplossing. Directe oplossing. Klantvriendelijke oplossing.
Geen levering. Geen communicatie. Onduidelijkheid. Ingewikkelde retourbetaling. Slechte service.
Niet ontvangen. Vertraagde retourbetaling. Prijsverhoging na retour. Omslachtig proces. Goede bedoeling.
Niet geleverd. Chagrijnige klantenservice.
Lang wachten op uitbetaling. Moeilijk contact met klantenservice. Onvoldoende opvolging van de case.
Slechte afhandeling. Genegeerd. Fout van het systeem. Klacht werd genegeerd.
Reparatieservice. Klantenservice. Terugbetaling. Communicatie.
Afhandeling van mijn klachten.
Slechte ervaring. Restitutie niet ontvangen. Geen actie na bellen. Slechte service.
Goede klantenservice. Snelle oplossing. Behulpzaam personeel.
Goede service. Mooie producten. Airfryer. Waterkoker met instelbare temperatuur. Topspul.
Prijzen altijd hoger. Aanbiedingen slaan nergens op. Duurder dan elders. Rare acties. Koop er niet meer.
Niet het juiste model. Geretourneerd. Div. berichten en telefoontjes. Meer dan 5 weken. Amateuristisch.
Vriendelijke goede service. Oplossing gericht.
Waardeloze afhandeling. Volg track en trace. Klanten service. Nooit weer.
Late levering. Onbereikbare partner. Teleurstellende ervaring.
Goede service. Behulpzaamheid.
Niet de volgende dag geleverd. Geen passende oplossing. Geen oplossingen. Vliegengordijn besteld. Mooi weer. Online besteld.
Snelle service. Chat mogelijkheid. Snel een medewerker te pakken. Alles in no-time opgelost.
Groot aanbod. Oplossingen op maat. Netjes.
Snel opgenomen. Goed antwoord gevonden.
Leveringstijd. Communicatie. Klantenservice.
Prima service bij het inleveren van de producten.
Nette communicatie. Prima oplossing. Complimenten.
Snel reageren op de klacht. Duidelijke uitleg. Goed en duidelijk omschreven. Heel goed bevallen.
Roest. Thermometer blijft niet zitten. Schroefjes ontbraken. Slechtste aankoop.
Filters werken niet goed. Te veel pagina's om door te bladeren.
Niet meer verkrijgbaar. Klantenservice weet van niets. Flessen over datum. Geen oplossing van klantenservice.
Goede service. Klantvriendelijk.
Vriendelijke dame van klantenservice. Goed geholpen. Zeer tevreden.
Kwaliteit. Klantenservice. Onderdelen kopen. Prijs-kwaliteitverhouding.
Fijne medewerkster. Fijne oplossing.
Teleurgesteld. Mis. Klantenservice.
Geen uitleg. Nemen we niet terug. Klantonvriendelijk.
Moeilijk om contact op te nemen. Niet klantgericht. Onprettige user journey.
Snelle reactie. Adequate reactie. Zeer beleefd. Goed antwoord. Duidelijk antwoord.
Snel geholpen. Vriendelijk. Serieus naar mijn probleem gekeken. Snel opgelost. Snelle afhandeling.
Geen respons op e-mails. Geen bevestigingsmail. Ongepaste vraag over beoordeling klantenservice.
Vertraagd. Slecht. Niet op tijd bezorgd. Belofte niet nagekomen.
Vriendelijke medewerker. Begreep mijn vraag. Dacht mee. Kwam met een oplossing.
Kapot uit de doos. Pakket is nooit aangekomen. Geld niet terug. Waardeloos. Geen resultaat.
Vriendelijk. Persoonlijk.
Verkeerde bezorging. Geen reactie op mail. Slechte service.
Vriendelijk. Goed geholpen. Probleem keurig opgelost.
Langdurig proces. Geen foutmelding. Geen succes.
Vriendelijk. Klantvriendelijk. Serieus genomen. Prima opties. Complimenten.
Garantieproces. Klantenservice. Retourbeleid. Kwaliteit van het product.
Telefoonnummer om te bellen. Snelle opname van de telefoon. Aandachtig luisterende medewerker. Directe actie. Geen bewijs nodig voor mankement.
Prima voorstel. Tegoedbon. Blij mee. Top.
Deuken. Niet opgelost. Niet verbeterd. Niet leverbaar via filiaal.
Snel geholpen. Vriendelijk geholpen.
Snelle oplossing. Efficiƫnte service.
Vriendelijke personeel. Geweldige inzet.
Stuk gegaan binnen garantietermijn. Nog steeds 'aangemeld voor reparatie'. Geen voortgang in de reparatiestatus. Meerdere keren gebeld. Slechte service.
Goeie service. Snelle oplossing. Gratis extra product ontvangen.
Korte wachttijd. Klacht werd meteen opgepakt. Klacht werd opgelost. Top.
Snelle reactie. Oplossingsgericht.
Verkeerde koffiezetapparaat ontvangen. Partner deed moeilijk. Niet het bestelde Philips apparaat ontvangen. Voelt niet goed.
Geen punten bij afrekenen. Voucher niet te verzilveren. Slechte klantenservice.
Goed geholpen. Snel geholpen.
Top service.
Onjuist geleverd. Beschadigd geleverd. Mogelijk gevaarlijk. Nog steeds geen oven. Vriendelijke klantenservice. Snel geholpen.
Kraslot. Postcodeloterij. Vriendenloterij. Lastig gevallen. Gegevens. Fijne medewerkers.
Schade niet opgepakt. Niet gereageerd op e-mails. Geen actie ondernomen na bezoek aan de zaak.
Verkeerde kleur. Retour proces duurt lang. Geen oplossing. Ballen service.
Levering te laat. Slechte klantenservice. Managers niet bereikbaar.
Snelle oplossing.
Direct bereikbaar. Geen wachttijd. Probleem meteen opgelost.
Schade aan bril. Overvolle schappen. Gebrek aan compensatie. Schandalig.
Problemen met bestellen met een cadeaukaart. Technische storing. Deel van de bon al was verbruikt bij Blokker. Kwalitatief goede produkten.
Afspraken niet nagekomen. Waardeloos.