24dealstore.nl reviews

3.2

26-06-2017

Geen levering, slecht contact

Artikel besteld, maar op de beloofde leverdatum geen pakket ontvangen. Contact gezocht, maar elke keer een excuus of "we zijn ermee bezig". Na paar keer navragen geen reactie meer. Trap er dus niet in!

Justin
20-06-2017

Geen reactie, bestelling niet binnengekomen

Meer dan een week na mijn bestelling nog niks binnen gekregen. Ook geen reactie ontvangen op mijn e-mails.

Gelderman
19-06-2017

Besteld, betaald maar nooit gekregen

Twee weken geleden heb ik bij 24 dealstore een bluetooth activity tracker besteld. Deze zou binnen 6 werkdagen binnen zijn maar ik heb hem nog niet ontvangen en heb er ook een hard hoofd in dat ik hem uiteindelijk zal gaan ontvangen. Ik heb via alle mogelijke manieren contact proberen te zoeken maar ik word gewoon genegeerd of afgepoeierd met een of andere Chinese voicemail. Nu pas lees ik de slechte recensies over deze site. Het zijn gewoon oplichters.

Barry
15-06-2017

Besteld, betaald en niet geleverd.

Ik geef hen nog de kans om te reageren op mijn mail. Bij geen reactie van 24dealstore, doe ik aangifte bij de politie.

Wie doet er mee?

R.H.
15-06-2017

Bestelling

Bestelling nooit ontvangen, geen reactie op mail of voicemail.

Henna
14-06-2017

Gps tracking kinder horloge

Ik heb 2 gps tracking horloges besteld voor mijn kleinzonen , die deden het niet en heb ze dus retour gestuurd. War schep mijn verwachting krijg ik een rekening van Klarna om te betalen. ik bellen naar 24 deals geen contact te krijgen. Ik ga zeker niet betalen voor 2 kapotte horloges , die ik heb terug gestuurd.

Henna

13-06-2017

Oplichters?

Week geleden iets besteld en nog steeds niet binnen. Reageren niet op mijn emails en als je belt krijg je een Engelstalige voicemail.

Ivar
11-06-2017

Bestelling betaald, nier ontvangen

Ik heb 2 x 16 borstels gekocht bij 24dealstore, een onderdeel van DisQounts International B.V., echter heb ik na lang wachten en meerdere mails maar 1 x 16 borstels ontvangen. Uiteraard heb ik 24dealstore na ontvangst van mijn halve bestelling weer gemaild, maar een reactie blijft uit.

Sandra
09-06-2017

Geld weg!

Wij hadden een electrische voetvijl besteld van een bepaald merk. Toen het apparaat werd bezorgd bleek dat het immitatie was. Dus, terugsturen met formulier enz. Daarna, niets meer gehoord. Geen reacties op email, bellen krijg je een engelse voice mail. Vreemde club. Geen aanrader dus.

04-06-2017

Electrische voetvijl voor moederdag 10 mei '17 besteld.

Zoals gezegd 10 mei een bestelling geplaatst, 17 mei kreeg ik te horen, dat het artikel niet voorradig was en dat het 2 weken zou duren nu zijn er bijna 4 weken om en ze reageren nergen op.niet op emails naar de zogenaamde klantenservice en ook niet via facebook heeft iemand een idee hoe ik ze ingebreke kan stellen?

03-06-2017

Zak lamp

Besteld nooit gekregen na dreigen met politie, 3 weken later m mijn geld terug ge had wat een kut bedrijf

Anna
18-05-2017

24dealstore.nl is 24masterdeals.nl.

Ik lees hier negatieve ervaringen over 24dealstore.nl maar ik wil even waarschuwen dat dit dezelfden zijn als 24masterdeals.nl. Ik heb maar de helft van een bestelling ontvangen en vrees het belangrijkste deel niet meer te krijgen nu terwijl ik alles al betaald heb.

Anne
16-05-2017

GPS Tracker komt zonder accu!

Mijn bestelde gps tracker wordt pas na 3 weken geleverd (was op voorraad) en dan ook nog zonder accu! Ik ben benieuwd hoe klantenservice reageert op mijn mail!

Leontine
10-05-2017

Niets ontvangen

Heb anderhalve week geleden een schoenenrek besteld en betaald. Helaas geen afterpay. Ik heb namelijk het schoenenrek nog niet binnen. Op de site stond dat dit max een week zou zijn. De telefoon wordt niet opgenomen, ik heb nu een mail gestuurd. Ben benieuwd of ik hier antwoord op krijg.

10-05-2017

Verkeerde levering te laat geleverd

Op zondag een computerkabeltje besteld van 9,95 euro. Omdat computer gecrashed was snel nodig dus extra kosten van 6.95 euro betaald voor 24 uurs levering. Vervolgens 2 dagen later het pakketje pas binnen gekregen en blijkt nog een foute levering te zijn ook. Mail gestuurd, geen reactie. Telefoon wordt niet opgenomen! Moet volgens hun site bij retourneren (van dit verkeerde product) ook nog verzendkosten betalen, BELACHELIJK!

06-05-2017

Klote bedrijf heb iets besteld wat helemaal niet binnen komt.

Heb anderhalve week geleden iets besteld maar nog steeds niet binnen, heb gebeld en er word gewoon niet opgenomen.

Janet
23-04-2017

SLECHTE SERVICE

Een product kopen, na informatie te krijgen. Informatie klopt niet nadat je het product hebt betaald en ontvangen. Teruggestuurd. Bevestigd dat ze het product retour hebben ontvangen. Geld terugstorten . na 3 maanden nog steeds niet.

05-04-2017

Drama

Ik begrijp niet dat ze een keurmerk hebben, dan blijkt dat de keurmerken verstrekkers de boel ook oplichten.

Simpel nooit iets bestellen, trouwens goedkoop zijn ze ook niet, voor minder bestel je de producten ook ergens anders.

03-04-2017

24 Dealstore.nl nooit bestellen!

Zaklampen besteld nooit ontvangen, telefonisch en via mail niet niet te bereiken. Waardeloos oplichters als je geld kwijt wilt moet je hier bestellen

30-03-2017

Tandenborstel geen levering

Opzetborstels bij dealstore besteld beloofde levertijd van 2 dagen niet na gekomen. Nu bijna 14 dagen later nog niets. Het genoemde telefoonnummer is niet meer bereikbaar Erg vreemd Kortom slechte service