24dealstore.nl reviews

3.2

Jolanda
16-01-2017

Bestelling nooit ontvangen

Ik heb op 27-12-2016 een bestelling geplaatst en betaald maar nog niets ontvangen. 2 keer een mail gestuurd maar geen reactie hierop.

Jerry-r
16-01-2017

Niet betrouwbaar adres

Paar weken geleden iets besteld , nooit niet meer iets van vernomen en nu ook niet meer telefonisch bereikbaar!

Dien
11-01-2017

BIJ DIT BEDRIJF NIETS BESTELLEN!

WAARSCHUWING

Op 2 januari bestelling geplaatst. Er is tot op heden niets geleverd. Het telefoonnummer van dit bedrijf wordt niet opgenomen, je krijgt een bandje. Email wordt niet beantwoord.

GEEN BETROUWBAAR BEDRIJF

Purgrace
11-01-2017

24dealstore? Nooit doen!

Ik zou iedereen interacties met dit bedrijf afraden. Het product wat ik 2 weken geleden besteld heb is nu nog steeds niet in huis. 24dealstore stuurde mij laatst een bericht dat het verstuurd is maar het verzendbedrijf heeft 5 dagen later nog steeds niets binnen van 24dealstore. Het product is wel al betaald. nu maar duimen dat ik niet opgelicht ben en dat het tenminste nog (schandalig vertraagd) binnenkomt.

Ger
10-01-2017

Teleurstellend

22 dec iets besteld. Geen reactie op mails. Telefonisch niet bereikbaar.

oplichters

Gerjan
09-01-2017

Niet ontvangen goederen

Diverse keren gemaild een keer een reactie ze zouden het opsturen niks meer van gehoord of ontvangen of nog steeds waardeloos !

Luuk
08-01-2017

Zeer tevreden met 24dealstore

Ik heb van deze website een aantal keer gebruikt. Bestellingen die ik heb geplaatst zijn: elektrische aansteker, activity tracker, RGB ledstrip en zo'n muts met led erin. Alleen de elektrische aansteker had ik 1 dag later in huis dan ik hem verwachte. Dit kwam volgens de klantenservice door de grote vraag naar de aanstekers. De muts gebruik ik als het donker is op de fiets, omdat auto's en andere fietsers je een stuk beter zien! Ik vind het een top site met leuke producten en raad iedereen aan ook eens rond te kijken!

Jjh
24-12-2016

Niet betrouwbaar

9 december wat besteld nog niets ontvangen en alleen via email te benaderen. Wellicht iets voor radar

Hennie
19-12-2016

Bestel er nooit

Bestelling gedaan en niets ontvangen zouden het versturen met SANDD nou ik heb Sandd gebeld maar deze hebben nooit iets aangeboden gekregen van 24deals. Gemaild met 24deals en men vertelde mij dat ze het opnieuw zouden verzenden met TNT post, een dag later kreeg ik een mail dat ze het met Sandd zouden verzenden ook dit pakket is nooit aangeboden bij Sandd. Hoe betrouwbaar is 24deals, dus niet betrouwbaar want tot op heden heb ik NIETS ontvangen maar wel BETAALD.

Hub
17-12-2016

Niet conform de beloften

Reageren niet op mail Telefoon werkt niet Lijkt veel op oplichting

Vice
08-12-2016

Laat je niet verleiden door de lage prijzen!

Bestelling mag je 2 weken op wachten en dan nog word de helft geleverd. Staat zogenaamd een telnummer in de mail die toch niet werkt dus dan mag je bij hun dagen gaan wachten op een antwoord per mail. Laatste keer dat ik daar wat gekocht heb. Neverdealstore.nl

Simon
02-12-2016

Snelle levering en goede service

Zaklamp besteld en volgens de levertijden op de website geleverd. De zaklamp voldoet aan mijn verwachtingen en heeft een mooi fel licht

S.
23-11-2016

Waardeloos!

Bestelling niet ontvangen en geen reactie op verschillende emails!

Herman
16-11-2016

Nepzooitje?

Bestelling komt niet. telefonisch en via mail niet bereikbaar.klik via contactadres kom je uit bij c en A . zij weten nergen vam

Timo
12-11-2016

Valse informatie, geen voorraad, niet op aangegeven bezorg datum afgeleverd

Ik heb een product besteld, op de site stond dat het binnen zou zijn tussen 3 tot 6 werkdagen.

Nu was het bijna 12 dagen verder en nog steeds niks ontvangen, dus ging ik actie ondernemen.

Wat bleek dus, dat ze het product helemaal niet op voorraad hebben en dat ze dus het geld terug zouden storten, nu is het 4 dagen verder en nog steeds niks ontvangen.

Conclusie: bestel hier niet, valse informatie op de website, niet het beloofde bezorgdatum afgeleverd en zeer onproffesioneel.

Rugband
27-09-2016

Rugband

Rugband besteld, na 3 weken nog steeds niets ontvangen. via PayPal betaald en ook via PayPal actie ondernomen. Dat hielp prima. Artikel nu binnen, maar ik bestel daar uiteraard zelfs geen postzegel meer.

Trijntje
15-07-2016

Geen levering, terugbetaling moeizaam, slechte communicatie

Nadat mijn bestelling op zich liet wachten (2 weken), bleek bij navraag dat deze voorlopig niet geleverd kon worden. Na annulering heb ik minstens 7x contact moeten zoeken om mijn geld terug te krijgen. Elke keer werd het beloofd maar ontving ik niks. Uiteindelijk mijn geld terug gekregen, maar de totale ervaring is knap belabberd. Geen aanrader dus.

Halear
27-06-2016

Laks bedrijf

Besteld, niet ontvangen, beloven van alles, gelukkig via paypal opgelost. Pluim voor paypal, maar de website heeft mij verloren als klant. Communicatie is ook niet de sterkste kant, zo lijkt het wel.