Anderzorg reviews

4.2

02-06-2016

De goedkoopste !

Bij een hoog eigen risico is dit de voordeligste verzekering voor je ziektekosten die er tussen zit!

24-05-2016

Anderszorg

goed en niet duur

Hugo
03-05-2016

Alles eenvoudig te regelen

Geen problemen mee gehad, snel en duidelijk alles afhandelen.

30-04-2016

Deurwaarder onnodig ingeschakeld

Op 14 April boekte ik mijn enige openstaande rekening over aan Anderzorg, zijnde 450.97

Krijg ik 30 April, -zestien dagen later- een brief van de deurwaarder om betaling af te dwingen. Op de specificatie achterzijde ruim 500 euro !

Hoe kansloos, hoe schandalig.... Terwijl alles automatisch betaald wordt en eigen risico's per factuur achteraf.

Ellen
25-04-2016

Top!

Heel aantrekkelijk voor studenten. Ik ben nooit zoek, heb een prima gebit dus ik heb ook geen aanvullende verzekeringen waardoor ik supergoedkoop uit ben. Gaan gelukkig mee met de tijd, want ze reageren snel op berichtjes via Facebook (tsja, te lui om te bellen en belminuten zijn duur). Ze hebben me ook heel goed geholpen met informatie over mijn emigratie naar het buitenland. Ik ben 100% tevreden!

Evie
18-04-2016

Goede zorg voor een scherpe prijs!

Ik ben erg tevreden over Anderzorg. Er wordt goede informatie gegeven over de te verlenen zorg, wat wel en niet vergoed wordt en welke aanbieders er bij aangesloten zijn. De service is goed, zowel telefonisch als per chat is Anderzorg goed bereikbaar en persoonlijk in het contact.

Samel
14-04-2016

Goed

Goed snel en goedkoop

Wendy
13-04-2016

Anderzorg vezekering

goede vezekering en niet duur.

doet gelukkig niet al te moeilijk wanneer je acceptgiros kwijt bent of dergelijke.

je krijgt snel antwoord op gestelde vragen

Natasja
08-04-2016

Goed geregeld

Ik had fysiotherapie nodig maar ik wist niet naar welke fysiotherapeut ik het beste kon gaan. Ander Zorg gebeld. Die wisten wel een goede fysiotherapeut en ook nog bij mij in de buurt. Goed geregeld door Ander Zorg.

Zoltan
07-04-2016

Zeer slecht verzekeringsmaatschappij

Zeer domme en stomme medewerkers. Als ik bel 3x per dag ik krijg 3 soort antwoord. Een chaos in administratie en onvriendelijke medewerkers. Die mensen zijn roboten of analfabeten? Er is een echt criminele organisatie. Snel mogelijk ik ga overstappen naar een andere verzekering maatschappij!

Brenda
06-04-2016

DE beste zorgverzekering

ik ben erg blij met mijn zorgverzekering.

ze helpen me en laten me alles op tijd weten,.

Els
04-04-2016

Goede zorg

duidelijke voorwaarden, goede prijs en uitstekende klantenservice

Jennifer
18-03-2016

Onpersoonlijk

We hebben als gezin een ongeluk gehad toen we op reis waren. Omdat wij onschuldig waren en er schade en letselschade was, moesten we, om de gemaakte kosten terug te ontvangen, bellen naar Nederland. De bestemming was nogal duur met telefoonkosten, en we moesten een paar minuten in de telefoon wachtrij staan. Toen we aan de beurt waren, waren de telefonisten heel onpersoonlijk, en vroegen amper hoe het met ons ging, we waren ondertussen bijna dood geweest..... Ik vind dit echt niet kunnen, het enige is, is dat het de goedkoopste is.

An
08-03-2016

Budget optie

Ik ben dit jaar van Zilveren Kruis naar Anderzorg overgestapt, met hoogste eigen risico en 100% tandartsvergoeding tot 250 euro kwam ik goedkoper uit. Ik vind het tot nu toe prima, omdat ik eigenlijk nooit iets heb en ik heb nog niks moeten declareren gelukkig. Alles wordt online geregeld.

Michiel
01-03-2016

Klantenservice

Ik was laatst naar de Dokterspost ivm een oorontsteking, aangezien dit niet kon wachten moest ik daarvoor naar de dokterspost in het ziekenhuis. De toeters gingen al bij mij af, ik had namelijk verwacht dat ik veel kosten moest betalen, gelukkig was dit niet zo. Twee maanden later kwam de rekening, ik hoefde alleen maar de antibiotica betalen en niet voor consult. Nu ben ik een tevreden mens omdat ik al dacht dat ik zo'n 250 euro zou moesten betalen uit eigen risico. De oorontsteking is gelukkig ook genezen

22-02-2016

Goedkopen basis

Sinds twee jaar heb ik mijn zorgverzekering ondergebracht bij Anderzorg. Tot twee jaar op een rij zijn ze de goedkoopste zorg verzekering met een basisdekking.

Mandy
11-02-2016

Belofte wordt niet nagekomen, declaratie niet gehad

In December heb ik een nieuwe bril gekocht, waarvan ik 100 euro van AnderZorg terug zou krijgen! Ik heb een paar keer gebeld wanneer ik mijn geld terug zou krijgen en elke fuckingggg keeer als ik weer bel, krijg ik te horen: ja mevrouw uw geld word binnen 5 werkdagen gestort op uw rekening. We zitten nu inmiddels in februari, de drukte (kerstvakantie) etc is al voorbij, hoe de fuck kan het zolang duren dat ik mijn geld niet krijg!? Bij andere zorgverzekeraars krijgen klanten heel snel hun geld terug gestort, maar bij jullie duurt het fucking 2 maanden! Dit is echt het laatste jaar dat ik verzekerd ben bij jullie! Ik raad NIEMAND AnderZorg aan!

Levi
02-02-2016

Zeer ontevreden.

Het personeel is vriendelijk maar daar houd het ook bij op.

Verschillende fouten worden niet goed opgelost en voel met niet serieus genomen.

Volgend jaar op zoek naar een andere zorgverzekering.

Christiaan
29-01-2016

Goed en goedkoop

goede en goedkope zorgverzekering. ze hebben bij mij nooit moeilijk gedaan over declareren en het is makkelijk ook met een fototje van de nota

Woei
22-01-2016

Zorgpas niet ontvangen

Anderzorg is niet voor niets de goedkoopste. "You get what you paid for." Heel weinig dus. Toch ben ik teleurgesteld over mijn zorgpas. Die is namelijk een maand na mijn aanmelding nog niet binnen. Ik heb alle gegevens gecontroleerd aan mijn kant. Ik hoor gewoon mijn zorgpas te krijgen.

Dat Anderzorg zo gierig doet, dat is zorgwekkend.