Bymusthaves.com reviews

1.5

Evelyne
12-10-2021

Begin september item besteld, na paar uur melding ontvangen dat het item niet meer beschikbaar was. Het aankoop bedrag zou gecrediteerd worden. Aangezien ik het item graag wilde meteen ergens anders besteld. Tot mijn verbazing toch wel het item van By Musthaves ontvangen. Hier begint de ellende ruim 2 weken mailen en chats eindelijk een retour label ontvangen

Na melding dat het retour pakket door ze is ontvangen, wat schets mijn verbazing mail van ze ontvangen kan nog max 21 dagen duren voor het aankoop bedrag wordt gecrediteerd. Ten eerste mag dit wettelijk max 14 dagen zijn en ten tweede hallo jullie maken een fout. Uiteraard weer mailen, maar tot op de dag van vandaag weer geen enkele reactie behalve de standaard replys

Willemijn
24-05-2021

Je wordt opgelicht door dit bedrijf!

Heb een pakketje wat bedoeld was voor the musthaves per ongeluk naar By Musthaves gestuurd. By Musthaves zegt dat ze het pakketje echter niet hebben ontvangen. Heb navraag gedaan bij post.nl en die konden met zekerheid zeggen dat het pakketje daar wel geleverd is. Een fatsoenlijk bedrijf zou het pakketje eerlijk naar de verzender terugsturen. De retourkosten waren ook belachelijk hoog.

Anika
22-04-2021

Top!

Moet eerlijk toegeven dat ik erg sceptisch was vanwege de vele slechte reviews, maar ik kan niet anders zeggen dan dat ik snel en goed geholpen ben!

Ik kreeg een mail waarin ik opnieuw een bestelbevestiging kreeg van een order die ik eerder geplaatst had, maar al (deels) retour had gestuurd. Contact opgenomen en binnen enkele uren was alles netjes opgelost! Ook gelijk via Klarna verwerkt, dus in 1 woord: top!

Mensen zullen hier toch sneller een review plaatsen wanneer ze ontevreden zijn ben ik bang.

Debby
14-04-2021

Koop hier niks! Slechte service slechte kwaliteit kleding. komt allemaal uit China en hun verkopen het voor een duurder prijskaartje. kortom niks bestellen! Zijn oplichters

Esther
23-03-2021

Leuke webshop

Eerst opzoek gegaan naar review, uiteraard zullen slechte review sneller geplaatst worden dan goeie.

Ik heb toch een bestelling geplaatst omdat ik een item zag welke ik nergens anders kon vinden.

Ik was wcht verrast, super goede kwaliteit! Ook had ik 1 item welke niet naar wens was. Retour gestuurd zoals het moest, klantenservice was zeer vriendelijk en duidelijk (en dit op een zaterdag). Binnen 3 werkdagen had ik het bedrag terug op mijn rekening.

Al met al zal ik deze webshop zeker aanraden!

Laat je niet te snel afschrikken door slechte recensies :-)

Maartje
09-03-2021

Zeer trage retour

Sturen een week na ontvangst pas een bevestiging van retour en daarna moet je nog 14 dagen wachten. Het duurt dus minstens 21 dagen voordat je je geld terug hebt

Slvnm
15-02-2021

Werkt om de regels van de wetgeving heen

Voor het eerst besteld en goh wat een leuke meiden en leuke webshop. Heel snel mijn product binnen gekregen na directe betaling. De jas was echt walgelijk, geeft af en was veel ste groot. De maat kunnen hun niets aan doen natuurlijk. Zoals hun advies gemaild naar het adres voor een retourtje. Ik kreeg eem bericht terug te mogen zenden als het niet uit de "magic sales" kwam. Natuurlijk vond ik dit erg vaag en ging erop op. Dit betreft wetgeving verkoop op afstand en hierbij mogen producten ten allertijden retour. Eindelijk akkoord op retour nadat ik hem hierop heb gewezen. Product netjes retour gezonden samen met nog 2 pakjes naar andere winkels. Van hen direct bevestiging ontvangt en de volgende dag me geld terug. Van bymusthaves enkel na een aantal dagen bevestiging van retour en dat ik 14 dagen op.me centjes mort wachten, echter werken ze dus opnieuw om de regels van de wetgeving om! Je moet namelijk binnen 14 dagen na ontvangst berichtgeving retour al terug gaan betalen. Ik snap niet dat er 14 dagen overheen moet gaan om de gelden terug te betalen als je ook al een bevestiging van retour hebt ontvangen. Doe dit dan meteen.terug storten. Daarnaast zijn ze slecht bereikbaar en zeker niet opgeleid als klantenservice medewerker je moet bij alles een mailtje sturen als je het niet ergens mee eens ben. Bah wat een slechte webshop zeg!

Hedy
10-02-2021

Grotere bestelling geplaatst

Super leuke kleding.

Hele fijne service.

Enkele items niet naar wens/beschadigd en hier werd meteen juist op gehandeld en het werd snel opgelost.

Jullie hebben er een vaste klant bij!

Dragana
07-12-2020

Eerste keer besteld en slechte ervaring!

Ik had hier voor de eerste keer een jas besteld en gekozen voor achteraf betalen. Deze was toch niet zo mooi en dus teruggestuurd. Ik had hun retourbeleid gelezen en besloten dit via DHL te sturen want dan hoef je verder niks terug te betalen. DHL betaalde ik ook al 7,80. Paar keer een mail gestuurd/gebeld of ze het ontvangen hadden en bij klarna wilde aanpassen en geen reactie. Ik kon gelukkig hij Klarna de rekening pauzeren. Ze hebben mijn retour inmiddels verwerkt, krijg ik nu een bericht van Klarna dat ik toch de 4,99 retour kosten moet betalen! Nu heb ik (te laat maar oke) de ervaringen van anderen gelezen en bijna iedereen hier ervaart hetzelfde! Het is gewoon dus echt oplichterij! Je betaald dan voor iets wat je niet eens hebt retourkosten van rond de 13 euro. Belachelijk! Ik hoop dat snel reageren want anders schakel ik echt me rechtsbijstand hierop in. Een ding weet ik wel en dat is dat ik hier niet meer ga bestellen en adviseer het andere ook zeker niet.

Elleke
01-12-2020

Sale artikelen mogen niet retour (is in strijd met de wet!)

Bymusthaves heeft leuke kleren maar als je sale artikelen wilt retourneren dan staat in de Algemene Voorwaarden en bij het retourproces dat dit niet kan. Dit is in strijd met de Wet kopen op afstand dus iedereen die hiermee zit: gewoon mailen of chatten dat dit niet mag en dan nemen ze de spullen wel terug, ze zullen wel moeten. Niet zomaar terugsturen want dan sturen ze het op jouw kosten gewoon weer toe. Wat een slecht bedrijf!

Dénise
15-11-2020

Nooit meer doen

Al meer dan een jaar vaste klant bij deze winkel omdat ze erg leuke artikelen hebben, soms kreeg ik een levering binnen en dan was de helft van mijn bestelling niet geleverd omdat ze het achteraf toch niet meer op voorraad hadden, erg vervelend maar daar had ik dan nog wel begrip voor. Ondanks dat het verwerken van de retourneringen erg lang kon duren werd het vaak binnen 2 maanden wel opgelost.

Helaas was het dit keer niet het geval en heb ik in september een bestelling gedaan. Helaas waren alle artikelen op één jurkje na te groot en heb ik netjes mijn bestelling geretourneerd. Nadat ik een bericht kreeg dat mijn retour verwerkt was heb ik het bewijs weggegooid op goed vertrouwen (dit had ik achteraf nooit moeten doen). Toen ik 2 maanden later op mijn Klarna keek had ik alsnog de totale rekening van bijna 200 euro en moest ik dit volledige bedrag gaan betalen. Uiteraard heb ik contact opgenomen met de winkel met de vraag of hier een oplossing voor was omdat ik mijn bestelling al een paar maanden geleden had geretourneerd en het bewijs daarom niet meer had. Ik kreeg te horen dat het mijn eigen fout was en niks voor me konden betekenen. Contact opgezocht met Klarna en hun vonden het ook erg vervelend dat er geen oplossing gegeven kon worden maar mij helaas niet konden helpen met de bestelling omdat by musthaves daar verantwoordelijk voor is.

Vervolgens vroeg ik nog netjes aan 'by musthaves' of ze voor mij in de computer konden kijken naar de afgelopen retourzendingen of bij het magazijn navraag konden doen voor het pakket maar daar heb ik nooit meer een reactie op gekregen. Telefonisch wordt er ook niet opgenomen en nemen geen enkele moeite meer om me te helpen. Ik heb deze rekening alsnog moeten betalen omdat ik anders problemen kreeg met de uiterste betaaldatum van Klarna, zomaar bijna 200 euro kwijt aan artikelen die nu weer verkocht worden aan iemand anders door deze winkel vind ik echt te gek voor woorden.

Dat ik als vaste klant zo behandeld ben en het gebrek aan de klantvriendelijkheid heeft mij doen besluiten nooit meer te bestellen bij deze winkel.

Suzanna
12-11-2020

Waardeloos bedrijf!

Ontiegelijk slecht bedrijf. Klantenservice werken geen mensen met ervaring en dus te weinig kennis. Geven antwoorden waar je niks aan hebt en die je dus zelf kunt bedenken. Heb via DHL ook een blouse teruggestuurd naar by Musthaves want er zat een gat in! Via Klarna betaalmethode besteld. DHL had het pakketje allang bij hen bezorgd maar vervolgens krijg ik via Klarna wel even een betalingsherinnering + een eventuele verhoging als ik voor 27 nov a.s. niet zou betalen. Terwijl dat de klantenservice beaamde dat het allemaal goed zou gaan. Uiteindelijk Klarna zelf maar gebeld, aangezien zij wel de telefoon opnemen. en heb ik zelf via de Klarna app de factuur gepauzeerd. De eigenaresse zelfs nog gemaild (gegevens kreeg ik van Klarna) maar zelfs zij is te beroerd om te reageren. Maar wel elke seconde een insta post plaatsen. Ontiegelijk slecht bedrijf!

Eva
31-10-2020

Vreselijk, klantonvriendelijk, slechte retourservice

Wat een vreselijk bedrijf! Kleren zien er leuk uit voor mooi prijsje ook. Maar als je wat retour stuurt begint het probleem. Bij een eerste bestelling heb ik wat retour gestuurd. Het duurde 28 dagen voordat ik mijn geld terug had, na 3 telefoontjes en 5 mailtjes.

Ik dacht, zal wellicht een foutje zijn. Weer wat besteld met de glamourcode. Setje dat ik had besteld was beschadigd. Ik heb dit op de retourbon gezet en wilde mijn geld terug. Vandaag de dag nog steeds niks gehoord (21 dagen later).

Mieke
28-10-2020

Slechte klantenservice

Ik heb 3 keer verzendkosten moeten betalen. Een keer voor de verzending, helemaal prima. Voor de retour heb ik zelf betaald bij het postkantoor, oké. Wordt er op het factuur door ByMusthaves nóg een keer retourkosten in rekening gebracht. Belachelijk. In totaal dus 18 euro betaald voor verzending en retour, nooit meer! Kwaliteit van kleding is ook niet alles en verwerking van de retour duurde ontzettend lang.

Daniek
05-10-2020

Wauw :(

Ik probeer al een tijdje een retour af te handelen, helaas zijn ze niet meer te bereiken! Ontzettend jammer wat hier gebeurd en totaal niet meer van deze tijd. Zo leuk op instagram zo slecht met de service

Maja
01-10-2020

Geen klantenservice

Ik ben inmiddels al 2 maanden verder om een retour af te handelen en er is tot op heden matig contact. Ze zijn bijna niet te bereiken en de case wordt niet afgehandeld. Heel erg jammer!

Yvon
20-09-2020

Zeer slecht bedrijf. Slechte kleding!

Zeer slecht bedrijf! Kleding is van zeer slechte kwaliteit. Bijna niet mogelijk om contact mee te krijgen. Retouren worden niet netjes afgehandeld. Tevens worden stagiaires enorm uitgebuit. Vreselijk dat dit bedrijf mag blijven bestaan.

Suus
16-09-2020

Storing voorraadsysteem slecht excuus om artikelen niet te leveren. Klantenservice is slordig en kan weinig duidelijkheid geven.

Anouk
15-09-2020

Retouren

Alles retour gestuurd en nu een mail krijgen van Klarna dat een artikel nog open staat ben benieuwd wat ze gaan zeggen waarschijnlijk dat het stinkt net zoals heel veel van hier.

Emily
28-08-2020

Geldklopperij!

Veel te dure kleding voor de kwaliteit die je krijgt. Ik kreeg ook nog de verkeerde maat bezorgd. Daarnaast moet je € 5 betalen bovenop je eigen gemaakte retourkosten wanneer je via Postnl retourneert. Ik was in totaal €12 euro kwijt voor het retourneren van de kleding! Deze 5 euro zou ingehouden worden vanwege milieu vervuiling. Kleding wordt bij hun gewoon in plastic zakken verzonden dus aan het milieu denken doen ze al niet. Die €5 steken ze in hun eigen zak. Geldklopperij. Ik zou hier nooit meer bestellen!