Bymusthaves.com reviews

1.5

Anne
25-08-2020

Sneaky extra RETOUR KOSTEN rekenen

! LET OP! Leuke shop tot je retour gaat sturen. Prima dat het op eigen kosten is maar dan hoor je dat je nog eens 5 euro EXTRA retour (12 euro totaal dus) moet betalen. Reden? Het milieu. Serieus? Als jullie daar zo bewust mee bezig zijn waarom sturen jullie dan überhaupt in plastic zakken? Bi-zar! Achteraf zie ik dat ik niet de enige bent met dit probleem.iedereen! Antwoord van BM: 'Je bent zelf akkoord gegaan met de algemene voorwaarden' / zakken vullen heet dat.

Ineke
19-08-2020

Goede ervaring

Door de slechte ervaringen te lezen, durfde ik nooit te bestellen op deze webshop. Ik heb onlangs dan toch eens de stap gewaagd en moet zeggen dat ik blij verrast ben! Snelle verzending, mooie kledingstukken en correct in hun afhandeling. Zo had ik een jurkje besteld die niet meer in stock was, de volgende dag had ik het bedrag netjes terug op mijn rekening.

Laat je dus niet afschrikken door de slechte reviews! Zeker de moeite waard om hier op te bestellen en zal in de toekomst nog bij By Musthaves bestellen.

Marinte
10-08-2020

Weinig problemen

Bestel er regelmatig. Er gaat wel eens iets mis maar bij welk bedrijf niet? Ik miste een jurkje uit een bestelling. Deze werd netjes gecrediteerd. Ze zouden iets makkelijker bereikbaar kunnen zijn maar over het algemeen tevreden

Robin
10-08-2020

Niet bestellen hier

Als je iets retour stuurt geven ze aan dat het artikel stinkt zodat je alsnog opdraait voor de kosten. Ook reageren ze niet op mails, maar krijg je wel een betalingsherinnering. Het zijn gewoon oplichters! Bestel hier a.u.b. niks en doe aangifte.

Ellen
03-08-2020

Zeer slechte service

Óplichtingssite! Nooit meer! Zeer slechte klantenservice. Onbereikbaar. Men zegt dat aan het retour gestuurde artikel een onaangename geur zit en ze dus het item niet accepteren. Laten ze dit nou bij heel veel mensen zeggen bij retour gestuurde artikelen! Zo kan ik het ook, je komt als klant niet onder het betalen uit terwijl het artikel gewoon te klein is en helemaal niet stinkt!

Denise
28-07-2020

Koop hier nooit meer wat

Wat een leuke webshop met onwijs leuke kleding. Echter als je iets besteld wat retour moet doe dit dan ten eerste via DHL zodat ze geen ‘extra’ retour kosten innen boven op de al zelfbetaalde retourkosten.

Ik had 4 artikelen besteld en er 3 terug gestuurd. Deze artikelen heb ik allemaal gepast in hetzelfde huis/ruimte. Echter kreeg ik (na 2,5 week) een retourbevestiging met als opmerking dat ze 1 artikel niet konden accepteren omdat hier een onaangename geur aan zou zitten. (Vreemd want waarom word de rest dan wel geaccepteerd?!)

Of ik 4,99 over wilde maken zodat ze dat artikel terug konden zenden naar mij en dan zouden ze de rekening aanpassen om óók voor dit artikel te moeten betalen.

Hier ging ik niet mee akkoord en gelijk telefonisch en via de mail contact gezocht, ik zou terug gemaild worden.

Na 1 week nog geen reactie een bericht via de chat op de website gestuurd, ze hadden het druk dus nog even geduld.

Ondertussen moest ik wel betalen via Klarna en dus contact opgezocht met Klarna, die hebben mijn betaling gepauzeerd en als het niet opgelost zou worden zou hun onderzoeksteam onderzoek gaan doen.

Nu 12 dagen later bericht van Klarna dat opnieuw mijn rekening is aangepast met gelukkig alleen het bedrag van het item wat ik gehouden heb.

Echter nog steeds geen mail terug gehad, deze webshop stinkt aan alle kanten en aan alle negatieve reviews te lezen proberen ze overal een slaatje uit te slaan.

Ik bestel hier NOOIT meer!

Gert-Jan
23-07-2020

Verkeerde artikel geleverd, geen reactie op mail.

En je moet ook nog zelf betalen voor het retour sturen. Klantenservice die naam service niet mag hebben. Ze sturen een goedkoper artikel dan besteld, reageren niet op diverse mails naar zowel het info adres als het sales adres waarvandaan de aankoopbevestigingen komen. Nooit wat bestellen dus bij deze zaak. Lijkt verdacht veel op geval oplichterij.

Danielle
14-07-2020

Retour

Ik wacht ook al 5 weken op mijn geld , eerst met hun gechat op de site en alle bewijzen doorgestuurd en ineens reageren ze niet op de chat ?‍♀️. het gaat hier over ong 80 euro

Ellen
14-07-2020

Retour

Wat een slechte webshop! In maart mijn bestelling terug gestuurd, inmiddels nog steeds mijn geld nog niet terug. echt heel slecht! Het gaat om €123,- . bizar!

Mayela
13-07-2020

Slechte webshop

Ik dacht even dat ik de enigste was maar zoals ik hier lees gaan ze dus met al hun klanten slecht om. Ik heb 6 weken geleden een bestelling gedaan waarvan een paar artikelen niet goed zaten dus retour gedaan. Ik deed mijn betaling via klarna dus die moest aangepast worden omdat een paar artikelen terug gingen. Vandaag is het precies 5 weken geleden dat mijn pakketje retour ging. Na 1,5 week nog geen nieuwe factuur te hebben gehad op klarna heb ik contact gezocht waarbij ik het antwoord kreeg wij passen het factuur aan binnen 2 weken. Ik dus 2,5 week gewacht nog steeds niks. Ik weer contact gezocht, hun antwoord was dat ze vertraging hebben. Oké geen probleem ik wacht nog even maar krijg ondertussen wel 13,50 boete op klarna. Na 3,5 week ik weer contact zoeken toen wouden ze m’n track en tracé hebben en zouden ze het gelijk oplossen. Nu vandaag 5 weken later is er niks opgelost en is mijn geduld op en worden mijn berichten niet meer beantwoord en wel gelezen. En klarna gooit er nog een boete bovenop. Hoe kan je zo met je klanten omgaan? Mij zijn jullie kwijt als klant. Slechte webshop!

Karlijn
09-07-2020

Slechte webshop

Na verschillende mails en lang wachten eindelijk het geld terug gekregen van mijn bestelling. Klantenservice is telefonisch niet te bereiken. Bij retournering wordt er automatisch 5 euro ingehouden, terwijl je zelf al de verzendkosten betaald.

29-06-2020

Retourlevering

Na 4 mails, de retourzending al 18 dagen bij hen in huis.via track and trace, nog geen retourmelding, creditbedrag ontvangen. Reageren niet op mails, verwijderen je bericht als je reageert op Instagram.

26-06-2020

Jurkje

Een jurkje op de site besteld en gewoon heel erg blij mee!

Ma
12-06-2020

Belachelijke klantenservice

Nog nooit zo’n slechte klantenservice mee gemaakt! Ik ontving een niet complete bestelling, het heeft me bijna drie weken gekost om het item waar ik al voor had betaald (!) toch nog te ontvangen. Het ging hier niet eens om een klacht over een product en toch is de klantenservice onbereikbaar en helpen ze je gewoon niet. Ik ben zelfs geblokt op social media omdat ik via die weg contact probeerde te zoeken. Ronduit belachelijk

Sigrid
10-06-2020

Houden onrechtmatig geld in

Houden onrechtmatig geld in op retourzendingen, gooien dit op milieu kosten? Wettelijk gezien mag het helemaal niet wat ze doen dus heb je deze ervaring ook, maak er alsjeblieft een melding van

Valerie
05-06-2020

Nooit wat bestellen!

4 weken geleden heb ik een bestelling gedaan van een jumpsuit en gelijk betaald. Nadat de jumpsuit binnen was gekomen vond ik hem toch niet naar wens en heb ik hem via postnl geretourneerd waarvoor je de kosten zelf moet betalen. Via de track en trace code kon ik zien dat die de volgende dag al aangekomen was. Na 2 weken niets te hebben gehoord en geen geld te hebben ontvangen ben ik gaan mailen, en bellen (ze nemen niet op). Na 3 mails kreeg ik antwoord of ik de track en trace code wilde opsturen, omdat ze blijkbaar het pakket niet konden vinden. Zo gedaan, daarna weer dik een week niks gehoord. Uiteindelijk ben ik het bedrijf op gaan zoeken via het internet en het regent klachten met mensen die nog geld van ze krijgen. Ik ben toen gaan reageren op instagram en facebook posts op de hoop dat ik zo een reactie kon uitlokken. Mijn berichten werden telkens heel snel verwijderd, en uiteindelijk werd ik geblokkeerd. Ik kreeg diezelfde dag wel een email dat het geld er uiteindelijk vrijdag op moest staan, (dus weer moest ik 4 dagen afwachten). Dat heb ik gedaan en het geld stond er natuurlijk nog steeds niet op, toen ben ik weer negatieve berichten onder posts gaan zetten, en heb ik het model van de boutique persoonlijk bericht. Een uur later stond het geld op mijn rekening MAAR zonder de verzendkosten terug te geven die je bij verzending betaald. NOOIT bestellen hier! Als ik niet zoveel moeite had gedaan had ik nu nog steeds geen cent terug ontvangen.

04-06-2020

Onprofessioneel en ontrecht geld inhouden

16 maart een leuk jurkje besteld. Bij het passen van het jurkje zag ik dat er een naaifout in zat waardoor het jurkje raar viel aan 1 zijkant. Kan gebeuren dacht ik en ze gelijk een mail gestuurd wat er aan de hand was en of ik een andere opgestuurd kon krijgen gezien ik het jurkje verder wel leuk vond. Geen reactie op gekregen. Ook niet via pb van facebook.

Voor de zeker het jurkje vast maar via post nl retour gedaan.

Na 3 week nog niks gehoord tot ik een herindering kreeg van afterpay dat ik moest betalen. Wederom ze weer een bericht gedaan via facebook.

Enige reactie die ik kreeg na vaak vragen hoe dit opgelost kon worden was we zoeken het uit. Weer 3 weel verder en jawel een herindering van het factuur met 40 euro incasso kosten. Wederom hun een bericht gedaan en gaven zelf al aan het een rommeltje was en ze veel retour hadden gehad en ze erop terug kwamen.

Helaas mijn domme fout om het bonnentje niet 6 week te bewaren van de retour en je raad het al. Deze hebben ze nooit ontvangen. Wat ik heel toevallig vind.

Na weer niet reageren heb ik onder hun advertenties gereageerd of ze een keer willen reageren. Dit deden ze toen eindelijk gezien ze niet om mee heen konden.

Uiterst niet klantvriendelijk en ik moest zowel het jurkje betalen, de incasso kosten( terwijl hun niet reageren) verzendkosten en retourkosten. Dik 80 euro voor iets wat ik niet heb en hun iets kapot hadden gestuurd.

Echt belachelijk en er is helemaal niks mogelijk bij dit belachelijke bedrijf.

Nu bezig met een ander bedrijf dit op te lossen! Maar tip bestel hier nooit. Kost je hoe dan ook geld of je het houd of niet

Brenda
28-05-2020

Bestel nooit meer!

Ik had 1 artikel besteld en gekozen voor achteraf betalen met Klarna maar het artikel was niet goed dus heb het dezelfde dag nog retour gestuurd via Post NL wat mij €7,25 kostte. Vervolgens is mijn retour ontvangen en is mijn rekening op Klarna aangepast, echter blijft er een bedrag van €4,99 open staan. Ik heb een aantal mailtjes hierover gestuurd maar krijg als antwoord dat het bedrag is omdat ik het niet met DHL heb terug gestuurd en ze denken aan het milieu? Dit betekend dus dat ik aan retourkosten in totaal €12,24 heb moeten betalen. Ik vind dit echt bizar en heb dit nog nooit meegemaakt! By Musthaves geeft geen reactie meer op mijn mail wat ik erg jammer vind op deze manier verliezen ze waarschijnlijk erg veel klanten want geen 1 webshop gaat zo te werk!

Kim
19-05-2020

IK BESTEL HIER NOOIT WEER!

Ongv 3 weken geleden heb ik voor de 2e keer besteld bij deze webshop. De eerste keer ging vlekkeloos ook met retouneren via dhl en betalen via klarna. 1week geleden heb ik deze shop gemailt met dat ik graag de factuur wil betalen op klarna, mijn retour zending was namelijk al bij hen aangekomen en vond dit erg lang duren. Vervolgends kreeg ik geen reactie en heb ik ze benaderd via instagram. Hier kreeg ik wel een reactie en zij zouden zit verrekennen in de klarna app. Aantal dagen later was dit nog niet gebeurt en heb ik ze weer bericht gedaan. Ze hadden dit diezelfde dag nog aangepast en hun excuus aangeboden, wat ik wel netjes vond. Vervolgends zag ik dat er 4,99 teveel in de klarna app stond. Hier heb ik dus weer berichtje op terug gestuurd en gezegt dat dit niet klopt. Vervolgends zeiden zij dat dit wel klopt omdat ik het via postnl terug gestuurd had en zeiden dat dit geen extra retourkosten zijn maar een bedrag om klanten testimuleren om via dhl teretouneren ipv postnl. Snap jij het nog? ik vind het namelijk heel krom. Je retouneerd dus via postnl maar omdat hun willen dat je via dhl je spullen retour stuurd worden er bij je retour via postnl extra kosten in rekening gebracht?! verbreek dan je contract met postnl zou ik zeggen. Dit slaat als een tang op een varken. Ik heb ze een heel bericht terug gestuurd en tot opheden hier nog geen antw op gehad. Maar ik blijf volhouden. Zomaar geld van mensen op eisen. Wie denken ze wel niet dat ze zijn. Ik bestel hier nooit weer!

Valentina
18-05-2020

Niet bestellen!

Ik heb hier twee keer iets besteld. De eerste keer heb ik alles gehouden dus niks aan de hand. De tweede keer heb ik van de 3 bestelde producten 1 teruggestuurd. Als je iets terugstuurt begint de ellende. Allereerst is dit bedrijf telefonisch niet bereikbaar, ik heb ontzettend vaak gebeld op verschillende tijden maar helaas er wordt nooit opgenomen.

Voordat ik het artikel terugstuurde heb ik gemaild. Een paar dagen later kreeg ik een mail terug hoe de procedure was. Alles precies zo gedaan. Mijn pakketje keurig via Post.nl met track en trace gestuurd. Hiervoor heb ik 4,50 betaald. Na ongeveer 3,5 week zie ik in mijn Klarna app dat de faktuur klaarstaat om te betalen. Als ik op de faktuur kijk zie ik dat ze 4,99 hebben ingehouden. Ik heb weer met ze gemaild met de vraag waarom dit zo, ik heb al 4,50 retour kosten betaald. Ik kreeg een mail terug van ene Merle met als antwoord dat zij milieu kosten in rekening brengen. Ik heb ze toen weer gemaild om te vragen op grond waarvan zij dit doen en dat ik het hele proces zeer klant onvriendelijk vind. Op dit mailtje heb ik geen enkele reactie op gekregen. Het verbaast mij enorm dat zo een bedrijf wat zo begaan is met het milieu toch zoveel plastic gebruikt. Dit is in mijn ogen meer hun bankrekening spekken. Als zij dit bij iedereen doen.De artikelen komen in twee plastic zakken, is dit milieu vriendelijk zijn? Vervolgens heb ik bij klacht.nl een klacht ingediend en heb vanmorgen een mail gekregen dat By Musthaves de klacht niet in behandeling neemt.

Het is ongelofelijk dat een bedrijf dit zomaar kan doen dus als zij volgende maand vinden dat ze 10 euro moeten vragen moet iedereen dat maar betalen.

Alle positieve reacties hebben zeer zeker nog niets teruggestuurd. Wacht maar totdat je iets teruggestuurd dan is het niet meer zo positief.

Advies bestel hier niets!