Bymusthaves.com reviews

1.5

Nieke
21-01-2020

Slechte klantenservice

Ik bestelde 2 jurkjes. Eentje daarvan kwam toe, en is een leuk jurkje net zoals op de foto's. Alleen had ik 2 jurkjes besteld op dezelfde moment. Het tweede jurkje is nooit toegekomen, ookal had ik dit wel betaald en stond het mee op de bestelbon.

Na 3 privé berichten op Facebook, 1 op Instagram en 3 mails naar de klantendienst, heb ik nog geen antwoord mogen ontvangen van hen.

Ik vind die erg jammer en het zal de eerste en laatste keer zijn dat ik hier besteld heb.

Ik hoop dat ik alsnog een antwoord krijg en mijn jurkje dat ik besteld had!

Charlotte
06-01-2020

Slechte kwaliteit & service

Kleding besteld, ziet er op de foto leuk en mooi uit. Eenmaal thuis zie je de kleding en is het van slechte kwaliteit. Trui is gerafeld na 1 x dragen. Hierover een melding gemaakt (ruim 2 weken geleden). Telefoon wordt niet opgenomen. Op mails & messenger berichten op facebook wordt weinig tot niet gereageerd. Tot nu toe is mijn klacht nog niet verholpen.

Anouk
17-12-2019

Leuk jurkje besteld maar man wat een slechte kwaliteit! Welgeteld 2x gedragen en beide mouwen en naad op de rug al uitgescheurd. Mail gestuurd en krijg dit als antwoord:

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Een defect dient binnen 24 uur te worden gemeld. Daarnaast hebben we een garantie termijn van 30 dagen. Uw klacht valt hier  buiten en kan daarom niet in behandeling worden genomen.

Door omstandigheden niet eerder kunnen mailen, en dus welgeteld 4 dagen later gemaild!

Belachelijke service en kwaliteit, bah.

No
14-12-2019

Leuke schoenen

Ik heb donderdagavond de Shoes Elle besteld en het kwam vrijdagmiddag aan. Op de foto lijken de schoenen wel groen maar in de beschrijving staat zwart, dus kreeg inderdaad zwarte hakken. De kwaliteit is goed en de schoenen zijn mooi! De klantenservice kan wel beter. Heb via facebook en instagram een berichtje gestuurd en op beide nog geen antwoord.

Anita
29-11-2019

Scheur in mouw in ‘nieuw’ jurkje

Eind oktober een leuk jurkje besteld bij dit bedrijf. Toen ik hem voor het eerst aantrok helaas een scheur in de mouw. Hier over gemaild, en er werd gevraagd of de kaartjes er nog aan zaten. Uh nee, die zaten er helemaal niet aan? Dus ik twijfel ook of ik wel een nieuw jurkje heb gekregen, of een retour van een ander. Maar goed. Duidelijke foto’s mee gestuurd en als reactie gekregen dat er een nieuw jurkje opgestuurd zou worden. Helemaal prima!

Helaas ontving ik het nieuwe jurkje maar niet. Na weer gemaild te hebben was het jurkje opeens niet meer leverbaar, maar mocht ik een ander jurkje uitzoeken. Vond ik heel jammer, maar goed, voordeel van de twijfel en een nieuw jurkje uitgezocht. Ik heb nu 4 keer gemaild waar dat jurkje dan blijft, maar helaas geen reactie meer.

Had ik deze reviews maar eerder gelezen. Dat deze webshop nog bestaat zeg. Voor mij een teken om nu echt verdere stappen te ondernemen.

Debbie
15-11-2019

Slecht product ontvangen zeer slechte afterservice

Ik bestelde een twopiece shortje met blazer. Blauw met witte strepen. Bij ontvangst bleek het shortje een heel andere kleur blauw dan het jasje.

Melding hierover gemaakt, lakse reacties, moeizaam komen tot een oplossing. Uiteindelijk wilde ze mij een ander jasje opsturen, gekregen, zat er een hele rare vouw in het jasje, wat niet zomaar recht te strijken/naaien is. Weer melding van gemaakt, hele lakse reactie. Na het dreigen van posten op mijn Instagram (ik heb een behoorlijk aantal volgers) ging ze uiteindelijk akkoord tot terugbetaling van het setje. Maar wel na een aantal hele brutale reacties.

Ik bestel er nooit weer!

Debby
08-11-2019

SLECHT!

Ik heb een bestelling gedaan van 150 euro bij Bymusthaves. Waarna ik 1 jumpsuit van 50 euro wilde retourneren. De rest heb ik gehouden.

Kreeg ik dus een mail terug dat ze verbaas waren over de staat waarin ze het hadden ontvangen. De jumpsuit zou onder de haren zitten dus ze zouden het de volgende dag weer terug sturen.

Nou eenmaal het pakketje terug was ik benieuwd wat ze nou bedoelden.

Ik zie letterlijk een goede staat van de jumpsuit en geen haar te bekennen! Echt belachelijk dus ik heb hun terug gemaild waarna ik pas na 2 weken weer antwoord heb gekregen

Helaas kon ik de jumpsuit niet meer retour sturen omdat het alweer twee weken later is en ze nu de staat niet meer kunnen garanderen. Like what the hell! Zo een slechte reden heb ik nog nooit gehoord! Ik was namelijk degene die op hun antwoord wachtte.

Te belachelijk voor woorden. Ik gun deze mensen echt niets meer. Koop alsjeblieft bij wel een betrouwbare winkel

Mercedes
07-10-2019

Slechte kwaliteit en service

Onlangs heb ik een jas gekocht met een draaimouw. Deze mocht ik terugsturen. Dat heb ik gedaan. Ik ben nu 2 weken verder en het geld is nog steeds niet teruggestort. Op mails word niet gereageerd. Telefoonnummer word niet opgenomen of je krijgt direct voicemail. Op facebook word niet gereageerd. Slechte zaak dus.

Jeanet
07-10-2019

Slechte kwaliteit en geen service

2 jurkjes besteld en gelijk retour gestuurd (slechte kwaliteit, kleur wijkt af van website) conform de procedure. Na 2 weken geen geld ontvangen en een aantal e-mails gestuurd waar ik nooit een reactie heb ontvangen. Vervolgens gebeld en na een maand uiteindelijk mijn geld terug gekregen zonder ook maar enige excuses. 1 x, maar nooit weer!

Herman
19-09-2019

Niets ontvangen

Wat een boeven, geen track en tracé gehad, gecommuniceerd en het was terug naar leverancier, geen terugbetaling mogelijk zeggen ze.

Kijk er mee uit, niets van kopen dus, ging gelukkig maar om 15 euro maar wat een boeven, wees gewaarschuwd

Denise
11-09-2019

Zeer slechte service

Heb hier een jurkje gekocht. Naar 1 x dragen zag de stof er al slecht uit. Toen heb ik een klacht ingediend. Stond duidelijk beschreven wat mijn klacht was. Uiteindelijk kreeg ik mail terug dat ze met een passende oplossing zouden komen. Nou ze zijn nergens mee gekomen en gingen er vanuit dat het jurkje ongedragen was. Duidelijk uitgelegd dat dat niet het geval was dat ik het jurkje 1 maal heb gedragen en dat de stof slecht is. Maar hier kunnen ze niks mee. Heel slecht. ze zijn mij als klant kwijt. Winkel gaat slecht met hun klanten om. Niet klantvriendelijk. En begrijpend lezen is ook lastig. vaak heen en weer gemaild.

Jolanda
09-09-2019

Retourneren niet mogelijk, wordt niet gereageerd

Tijdens de warme zomerperiode heb ik een lange jurk gekocht in een lichte kleur. Later zag ik dat deze er ook in een donkergroene kleur was. Geen probleem dacht ik, de jurk die ik als eerste heb besteld, laat ik ingepakt en ga ik retourneren. Volgens de regels moet je dan een mail sturen. Dit heb ik twee keer gedaan (met tussentijd van een week). Inmiddels zijn we 1,5 maand verder en in heb nog geen reactie. Omdat ik geen wanbetaler wil zijn, heb ik de jurk wel betaald (tot mijn grote spijt). Deze webshop die er zo leuk uitziet, wordt dus geschrapt. Zo jammer! En op de facebookpagina of website kun je geen review schrijven.

Inge
29-08-2019

Dik een maand geleden mijn pakket retour gestuurd via DHL, Met een track en tracé code.

Inmiddels nog steeds geen bericht dat mijn pakket is aangekomen.

Gelukkig heb ik het via afterpay gedaan waar ik inmiddels al 3 keer uitstel van betaling heb gekregen.

Als je een mail stuurt naar bymusthaves krijg je als je geluk hebt na 2 weken pas een keer reactie.

Al 6 mailtjes verder waarvan sommige 3 keer verstuurd in de hoop eindelijk reactie te krijgen, Met de uitleg waar is mijn pakket? DHL gaf aan dat ik mijn handen hier vanaf moet trekken en dat dit nu verder aan jullie is om uit te zoeken.

Natuurlijk na 2 weken pas een keer reactie terug. Met daarin we kunnen u pakket opnieuw sturen helaas is de jurk alleen niet meer op voorraad? Sorry maar lezen jullie deze mails eigenlijk wel.

Gelukkig is afterpay wel menselijk en proberen ze je overal in de helpen.

Maar hier ga ik natuurlijk nooit meer iets bestellen na zoveel gedoe. Hopelijk word dit nog eindelijk een keer opgelost.

Jane
26-08-2019

Al 2 weken aan het wachten op retourgeld

(D.m.v track and trace) 1 week nadat mijn retour pakketje binnen is gekomen bij dit bedrijf kreeg ik pas een melding dat ze het ontvangen hadden. Ondertussen zijn er al 2 weken voorbij maar van mijn retour geld nog geen zicht?

Kim
25-08-2019

Oh wat slecht.

Ik bestel een jurkje. Deze werd al niet verzonden, pas toen ik een mailtje stuurde. Vervolgens krijg ik een jurkje en bij open maken zit er een gat. Ik een mailtje sturen, en ze geven aan het vervelend te vinden en vragen om een foto om zo een oplossing te zoeken. Tot 2x toe een mail gestuurd en dan is het radiostilte. Ik heb het jurkje maar teruggestuurd maar dit moest dan wel op eigen kosten. Zag het alweer gebeuren dat ze je nog voor het jurkje laten betalen. Hopelijk doen ze het beter bij anderen, maar ik vertrouw ze niet meer.

Ije
14-08-2019

Slechte kwaliteit kleding en slechte afhandeling klacht

Eind juli een jurkje gekocht. Na 1 keer wassen hingen er op verschillende plekken draden los. Dit telefonisch gemaild. Moest ik een mail met foto s sturen, dit gedaan. Niks op gehoord. Week later nog maar eens gemaild, weer niks gehoord. Toen gebeld, meisje aan de telefoon kon me verder niet helpen, alleen een kortingscode aanbieden. Maar zou de klacht na lang aandringen doorzetten naar de eindverantwoordelijke. En die zou me die dag nog terug bellen. Natuurlijk niet gebeurd. De dag erna zelf maar gebeld. Kreeg de eindverantwoordelijke aan de telefoon. Ze kon me niet helpen, want ik had vast iets fout gedaan met de was. Ze verkochten heel veel van die jurkjes en ik was de enige met deze klacht. Dus het kon niet aan hun liggen. Ik zei dat ik zelf een webshop had en dat wij niet zo met onze klanten omgaan. Ze was erg onbeschoft en beschuldigde mij van schreeuwen en dat ik dat dan vast ook tegen mijn klanten zou doen, terwijl ik alleen geirriteerd reageerde, omdat er totaal geen speld tussen te krijgen was. Mijn advies, bestel niks, onbetrouwbare webshop met een zeer slechte klantenservice!

Katrien
13-08-2019

NIET TE VERTROUWEN

Ik,heb ook een retour gedaan naar hen. Helemaal,volgens de procedure, aangemeld. Teruggestuurd via track,en trace. Bevestiging vanuit de post dat het bij,hen is aangekomen. Mails en nog eens mails gestuurd naar by musthaves, geen reactie of geen duidelijk antwoord , heel wraakroepend.

Hierbij zal.ik,verdere stappen ondernemen.

Niet aankopen. Zijn niet te vertrouwen

Celeste
08-08-2019

Niet bestellen hier!

Product besteld. Betaald en bevestiging van betaling gekregen. Vervolgens geen t en t code en geen product. Meerdere malen geprobeerd te mailen zonder resultaat. Klacht ingediend ook zonder resultaat. Op Instagram proberen te benaderen wordt je meteen geblokkeerd. lijkt mij niet de juiste.

Ik ga serieuze stappen ondernemen tegen dit bedrijf.

Lieke
30-07-2019

Producten worden niet verstuurd, reageren nergens op

Vorige week enkele jurkjes besteld, tot op heden nog niks ontvangen. Ik heb geprobeerd contact te zoeken om te vragen wanneer ik ze kan verwachten maar ze reageren nergens op!

SCHANDALIG!

24-07-2019

Slecht teleurgesteld

Ik blij dat mij. 2 bestelde luchtige jurkjes binnen kwamen, met dit weer. Had deze speciaal geselecteerd op viscose omdat ik ontzettende hekel heb aan polyester, op de site staat allebei viscose, en wat denk je, polyester, ik zag 't al aan t stof zonder ze zelfs maar uitgepakt te hebben, deze 2 gaan retour en bestel er ook niets meer, heel slecht, goede omschrijving in de webshop is heel belangrijk, een 1 voor dat een 8 voor snelle levering