Bymusthaves.com reviews

1.5

Eline
31-05-2018

Retournering te laat

Schandalig bedrijf dat niet eens waardig is om een webshop genoemd te worden. Nadat ik duidelijk aangaf dat ik een pakketje (met kledij die ik niet zal nemen) pas retourneer en de bestelling pas betaal als ik het geld van mijn voorgaande bestellingen terug zou krijgen. Uiteindelijk geld gekregen, ik retourneer het pakketje op EIGEN kosten terwijl dit normaal altijd gratis is. Ze hebben deze verandering misschien bij hun algemene voorwaarden aangepast, maar dit is nooit doorgegeven via mail of Facebook en dergelijke. Na mailverkeer waarbij ze duidelijke zeggen dat het in orde is en dat ik geen bijkomende kosten heb van mijn niet aangenomen kledij of geretourneerde kledij, krijg ik een mail waarbij staat dat ik het geretourneerd pakketje te laat is aangekomen bij hun. Conclusie: zij gaan het pakketje voor de 2de keer nog eens retourneren naar mijn adres, waarbij ik voor de 2de keer de verzendkosten nog eens mag betalen. SCHANDALIG. Waarschijnlijk zodat ik een rekening zou krijgen van de niet aangenomen kledij. Ik betaal niets meer, ontvang dat geretourneerde pakket ook niet. Ik begrijp niet dat zij zichzelf in de spiegel kunnen kijken en beweren dat zij een klantvriendelijk en klantgericht bedrijf zijn. Oneerlijke mensen, echt zo ongelooflijk laf. Ik ben benieuwd of anderen dit ook meemaakten?

Ellen
17-05-2018

Goede service

Kledij is prachtig! En service is top!

Magda
17-05-2018

Wel betalen. Niets ontvangen

De titel zegt genoeg. ik zou echt aanraden hier niks te bestellen. Je ontvang óf marktkleding dat er echt niet uit ziet. Of je ontvang helemaal niks. oh, je betaald wel. En reageren op e-mails en berichten doen ze niet. WAARDELOOS

Roos
19-03-2018

Waardeloos!

Mensen let op! Twee vriendinnen van me zijn super ontevreden, kleding is echt van waardeloze kwaliteit en klachten worden niet aangenomen!

Telefoon wordt nooit opgenomen.

En nu heeft by musthaves ook snel hun profiles geblokkeerd en hun reactie verwijderd!

Dit zijn pure oplichters! Trap er please niet in!

Hetty
20-02-2018

Inadequate communicatie + service

19-01 zou mijn bestelling verzonden worden, ik zou hem op 20-01 ontvangen. Website gaf aan ‘voor 17.30 is dezelfde werkdag verzonden’ 23-01 een mail gestuurd waarop geen reactie, 24-01 een mail gestuurd waarop geen reactie, 25-01 een Facebook bericht gestuurd waarop ik gelukkig op 26-01 onderstaande reactie kreeg:‘wegens technische stoornis konden klanten artikelen bestellen die niet meer voorradig waren’ Hier was ik voor 26-01 en zeer waarschijnlijk zonder mijn inzet niet van op de hoogte gesteld. Nooit excuses voor gehad. Uiteindelijk na het weekend pakket ontvangen. 11-02 meld ik de retour via mail aan ik geef aan dat ik door het late versturen en reis tussendoor pas gisteren in de gelegenheid was om het door te passen, ik wacht op reactie/instructies maar krijg wederom geen reactie. 13-02 besluit ik het pakketje retour te versturen ondanks gebrek aan instructies waardoor pakket 1 dag later is. 14-02 ontvang ik een bericht dat de retourzending niet geaccepteerd wordt, ik verstuur direct een bericht met het verzoek om contact met mij op te nemen 20-02 ontvang ik pas een mail met de reactie 'Wat jammer dat je je niet kunt vinden in onze reactie. Zoals u zelf ook aangeeft bent u inderdaad te laat met retourneren. En om die reden kunnen wij jouw retourzending niet accepteren. Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.’ Telefonisch gesprek gehad met eigenaresse, maar viel steeds terug op voorwaarden en ik had als werkende consument moeten bellen (tussen 9-17 uur op werkdagen).

Herma
18-06-2017

Snelle service

De kleding op de fotos zien er echt super goed uit maar de kwaliteit is wat minder. Ik heb 2 jurkjes daar bestelt. Ik had 1 jurks was na 1 keer dragen al kapot. Beetje jammer dit.

Mirelle
30-05-2017

Geen service

Slechte service tov vergelijkbare aanbieders. Retourkosten moet je zelf vergoeden. Retourtermijn is zeer kort en als je daar dan 1 of 2 dagen overheen zit (door nare omstandigheden in mijn geval, dit heb ik ook uitgelegd) kan er geen coulance worden toegepast. Zeer teleurstellend en waardeloos. Hier moeten ze het kennelijk op verdienen.

Marijke
29-04-2017

Retour 'kwijt'

Toen ik mijn pakketje wilde retourneren, vroegen zij of ik deze met track-and-trace code had verzonden, hetgeen op hun site staat, maar meer geld kost. Ik gaf aan dat ik mijn pakketje standaard had verzonden, zonder code dus en dat het bedrag een dag na verzenden binnen gekomen zou moeten zijn. Meteen was het antwoord dat het 'pakketje niet was aangekomen'. Het kwam niet over alsof ze uberhaupt naar mijn pakketje gezocht hebben. Erg jammer, hier heb ik nog nooit bij een bedrijf problemen mee gehad. Tip dus: áls je (na al die andere negatieve beoordelingen die ik hier zie) toch wilt bestellen; retourneer met track and trace code, dan kunnen ze je niet naaien.

Suzanne
08-04-2017

3e keer dat bestelling is geannuleerd

Zonder enige communicatie is voor de derde keer een bestelling geannuleerd. Gedoe om geld terug te krijgen en uiteindelijk geen product. Nooit meer bestel ik bij bymusthaves. Voor mij is het BYEmusthaves.

Lana
20-12-2016

Oplichting en asociaal retour beleid

Bymusthaves weigert retour gestuurde artikelen op basis van niet bestaande 'geurtjes' aan kleding. Na tig mailtjes over en weer sturen zij het pakket zonder dat dit overeengekomen is retour en brengen de verzendkosten hiervoor bij de klant in rekening. Kleding ruikt precies hetzelfde als toen het door bymusthaves geleverd werd. Daarnaast ontbreekt er in het pakket dat de klant retour heeft ontvangen een artikel.

Bymusthaves is niet bereid gezamenlijk te zoeken naar een passende oplossing voor beide partijen. Zij citeren alleen graag uit hun algemene voorwaarden die zij aanpassen tussen moment van aankoop en retouren.

Geld is weg, er zijn extra kosten aan de klant in rekening gebracht, 1 artikel is zoek en 2 artikelen zijn retour genomen zonder vergoeding hiervoor naar de klant.

Erg onprofessionele organisatie en klantonvriendelijk die neigt naar oplichting. Daarnaast verpakken zij hun kleding onzorgvuldig (los in een doos) en laten de klant hiervoor opdraaien.

Advies! Bestel hier nooit. veel producten zullen niet aan de eisen voldoen en retourneringsbeleid is een drama.

Zoë
08-12-2016

Waardeloos en associaal

Schoenen besteld en beschadigd en gekreukt binnen gekregen.Netjes gebelt binnen 24uur en een mailtje gestuurd. Ik kon ze terug sturen of een vergoeding, Ik stuurde ze terug want wat heb je aan beschadigde laarzen?! Vervolgens een retour etiket gekregen teruggestuurd en krijg je een mailtje met fotos dat de zool vies is, Ja ik heb ze al beschadigd binnengekregen en niet opgelet of dat er al onderop zat. Toen beweerde ze dat ik er buiten op had gelopen en hoe dat kon. Het papier heb ik netjes om de gesp gelaten en alleen gepast. Blijkbaar hebben ze bij dat bedrijf totaal geen vertrouwen in de klant en kon ze het gerouterneerde producht gaan doneren aan een goed doel. En dan moet je ook nog eens zelf de retourkosten betalen terwijl het product beschadigd is ?! Zo ga je toch niet met je klanten en zo'n associale reactie! Ik bestel hier nooit meer en zal het iedereen afraden!

Daphne
22-11-2016

Oplichters!

Jurkje retour gestuurd en nu beweren ze een vlek gevonden te hebben waardoor ik mijn geld niet retour krijg. Ik heb het jurkje snel s avonds gepast en geen vlek gezien en zeker geen vlek in gemaakt. Ik heb de jurk geretourneerd omdat hij als een vuilniszak zat. Nu ben ik al weken aan het mailen om mijn geld terug te krijgen. Vanochtend een mail gekregen dat bij deze de case gesloten is. Nou dacht het niet want ik heb mijn geld niet retour!

30-05-2016

TOP site!

Super snel geholpen via de telefoon aangezien ik een fout had gemaakt bij mijn gegevens. Leuke meiden en snelle service! Ik kom zeker snel terug.

Lisa
24-05-2016

Laarsjes besteld, volgende dag in huis!

Ik had een pre-order gedaan waarin werd verteld dat ze op maandag in de verkoop gingen en werden verstuurd op maandag als je via pre-order hebt besteld. Inderdaad vandaag dinsdag en heb ze in huis! Zien er mooi uit zoals op de foto! Tevreden!

Paula
28-04-2016

SUPER LEUK EN GOED

Ik bestel al een aantal jaren bij deze webshop. Het klopt inderdaad altijd de volgende dag in huis en de beste kwaliteit. Vorige week zelfs een cadeau kaart gekregen omdat ik inmiddels een vaste klant ben. Super leuk!

Yara
25-03-2016

Mijn mening over ByMusthaves.

Ik heb op 4 maart laarsjes besteld en pas op de 10e binnengekregen. Op werkdagen besteld = vandaag in huis. Ik snap dat ik in het weekend had besteld maar had ze in iedergeval de 8e verwacht. Je kon ze binnen een week retourneren, ik heb de 15e een mailtje gestuurd of dat nog kon. Mail adres wat op de site stond was niet goed. Kreeg geen antwoord en er stond dat het geen bruikbare e-mail was. Op de 18e gemaild naar een ander adres wat ik gevonden op de 22e een mailtje gestuurd of ik ze toch nog kon retourneren omdat ik wel vaak gemaild had, maar was niet mogelijk.

Nu zit ik met schoenen die ik niet meer kan terugsturen.

29-02-2016

Zeer tevreden!

vrijdag besteld in belgië. Maandag morgen in huis. mooi optijd, goede kwaliteit,... niets op aan te merken!

zal ik zeker vaker bij bestellen.

Klantenservice is ook uitstekend!

Lotte-x-1996
22-12-2015

Top!

Al 2x laarsjes besteld,

Altijd netjes binnen de tijd. Niets op aan te merken, voor 20:00 besteld morgen in huis.

Vandaag m'n 2ë bestelling thuis gekregen, heel tevreden en nog een een leuk kerstcadeautje erbij gehad!

16-09-2015

Leuk verpakt! Snel geleverd en goedkoop

Vorige week heb ik de shows sylvie besteld. Helemaal blij mee! Vandaag heb ik de shoes maud ook besteld voordat ze zijn uitverkocht haha. Ik kom zeker terug!

Alice bakker
14-09-2015

Bestelling niet ontvangen

Ondanks het feit dat ik vele mails heb gestuurd heb ik nog steeds na drie weken mijn bestelling niet ontvangen. Ik heb deze wel betaald dus voel mij ontzettend belazerd. Ik kan geen telefoonnummer vinden waar door het naast de mails onmogelijk is om mijn klacht bij het bedrijf neer te leggen