Bymusthaves.com reviews

1.5

Stieneke
16-07-2019

Geen retour verwerking

In juni een bestelling gedaan bij By musthaves. Een gedeelte van de bestelling retour gedaan. Na bijna twee weken was de bestelling nog niet retour gedaan. Op meerdere manieren contact geprobeerd te zoeken met de webshop, alleen op alles geen gehoor. De bestelling gelukkig gedaan via AfterPay, dus contact gezocht met AfterPay en het verhaal uitgelegd. Zij begrepen het en hebben het factuur voor 2 weken op on hold gezet. Als ik voor 28 juli nog niks gehoord heb moet ik weer contact opnemen met AfterPay.

Ik zou aanraden hier echt niks te kopen. Waardeloze webshop die professioneler lijkt dan ze zijn. Ook ik las hier de slechte recensies en zag een paar goeden er tussen staan dus ik had hoop. Maar dat mocht helaas niet zo zijn.

Leonie
22-04-2019

Slechte service, geen reactie op mijn mails en retour wordt niet verwerkt

Ik heb op 5 april schoenen besteld, slechte kwaliteit dus direct retour gestuurd, met Postnl en track en trace 6,95 euro. op eigen kosten. Maar goed, ik zie dat het op 8 april bij By Musthaves is afgeleverd. Ik stuur een week later een mail of ze de retour willen afhandelen, geen reactie. Na 2 weken weer een mail gestuurd, geen reactie. Ook via Facebook Messenger een bericht gestuurd maar ook hier geen reactie. Inmiddels zijn we voorbij het termijn dat zij nodig hebben om retouren te verwerken en nog steeds niet over mijn retour en betaling (via Afterpay gelukkig maar die nog wel steeds open staat om te betalen). Heel erg slecht! Wat een slechte service, hier bestel ik nooit meer iets!

Laura
15-04-2019

Waardeloze service, geen contact mee te krijgen

Jurkje besteld en betaald en nadat het na 1 week nog niet binnen was gebeld en gemaild of ze konden kijken hoe lang het nog duurde. Kreeg geen enkele reactie, telefoon werd niet opgenomen, mail niet beantwoord. Pakket kwam daags erna toch binnen, het bevalt niet en ik wil het retourneren maar krijg wederom nul reactie. Omdat ik uit de reacties hierboven opmaak dat je nooit je geld retour ontvangt denk ik erover om het maar te houden en weg te geven of zelf te verkopen aangezien ik dat nog liever doe dan dat ik hun iets gun. WAARDELOOS

Andrea
17-01-2019

Onbeschoft personeel, géén service, kleding van slechte kwaliteit

Een jas besteld. tot nu toe 4 keer gedragen en al helemaal vaal/pluizig aan de mouwen. Scheur in de voering. Dit gemeld en er werd direct gezegd dat het niet retour wordt genomen want de jas is gedragen. Tja, daar koop je een jas voor! Ze boden een vergoeding aan om de scheur aan de binnenkant van de jas te laten maken maar hoe gaan we de buitenkant die je dus ziet en versleten is dan laten maken?! Wordt geen oplossing geboden, zijn onbeschoft in hun reacties, doen alsof het normaal is dat een jas na 4x dragen versleten oogt en dat dit met iedere mantel gebeurt. Blijkbaar zijn hun jassen dus voor de sier en niet om te dragen?!

Na veel heen en weer mailen nog steeds géén oplossing maar hebben zij mij wel geblokkeerd op facebook nadat ik een recensie had achtergelaten. Trieste boel! Gelukkig via afterpay besteld en deze factuur retour met de jas. Ze zoeken het maar uit!

23-12-2018

Slechte service, onbeschoft personeel

Koop hier niets! De kwaliteit is erg slecht, de kleding is al kapot als je het ontvangt. Direct gemeld en artikelen retour gestuurd maar ze sturen ze zo weer terug naar de klant en reageren onbeschoft.

Kim
20-12-2018

Hier zal ik nooit meer bestellen

In september een bestelling geplaatst. Ik heb het artikel terug gestuurd omdat het niet mijn ding was. Ondertussen wachten we nog altijd op de terug betaling en krijg ik op geen enkele mail nog antwoord!

Lola
08-11-2018

By Musthaves

Leuke kleding en goede service

Kayleigh
08-11-2018

Goede, nette service

Nette afhandeling n.a.v. een klacht. Kreeg kosteloos een nieuw item toegestuurd.

Jaimy
24-10-2018

Niet bestellen

Op 1 augustus 2 bestellingen retour gedaan, vervolgens wordt 1 bestelling geannuleerd en de andere bestelling staat nog steeds helemaal open terwijl hier de helft van retour is gedaan. Gelukkig betaald via AfterPay en hun staan achter mij! Ze vertikken het om de bestelling aan te passen terwijl ik ook precies kan laten zien wat ik thuis heb. Contact met hun krijgen is helemaal lastig. Ze nemen de telefoon niet op en reageren via de mail ho maar. Oplichter zijn het

Aniek
21-10-2018

Retour pakket kwijt

Negatieve ervaring. Na een retourzending die volgens bymusthaves niet is aangekomen, contact opgenomen met PostNL. PostNL kan duidelijk aangeven dat deze 3 dagen na verzending (door mij) is afgeleverd bij Bymusthaves. Mails verstuurd, word niet op gereageerd! Schandalig. Wij wachten nog een paar dagen op reactie, hierna gaan wij aangifte doen.

Anouk
04-10-2018

Leuk

Bestelling gedaan. Netjes mail gehad van de verwerking ervan. En blij met mij bestelling. Netjes optijd geleverd.

Angela
03-10-2018

Al vanaf juni op reactie aan het wachten

12 juni een jurk opgehaald bij de vestiging en betaald via tikkie 13 juni deze terug gebracht met de afspraak dat bymusthaves ons geld terug zouden storten op onze rekening. Medewerker die de jurk van mij heeft aangenomen heeft het rekeningnummer nog gevraagd laten zien dat deze al op de verpakking en op de brief stond. 29 juni nog steeds geen reactie toen maar eens een mailtje gestuurd. Geen reactie. daarna nog meerdere malen gemaild tot 23 augustus er een reactie kwam waarop ze het vervelend vonden en de vakantie drukte was geweest (kan gebeuren natuurlijk) alle informatie opgestuurd die nodig was zodat ik eindelijk mijn geld terug kon krijgen. Hierna nogmaals 2 mails gestuurd waarop tot de dag van vandaag nog steeds geen reactie is geweest.

Ik vind het schandalig zo ga je niet met je klanten om.

Lise
27-08-2018

SCHANDE winkel

Bestelling teruggestuurd aangezien het niet allemaal volledig mijn ding was, nooit een terug betaling gekregen. SCHANDE

Chn
27-08-2018

Geretourneerd pakket verdwenen

Ik had een bestelling geplaatst bij mymusthaves. Na het ontvangen 1 van de goederen moeten terugsturen. Dit al 3 maand geleden. Het pakketje is plotseling verdwenen. Na mij aan het lijntje houden hebben ze me verteld dat ik dus kan fluiten om mijn geld! Het ziet er allemaal mooi uit tot er iets fout loopt!

Leonie
16-08-2018

Bestellen bij bymusthaves

Een jurkje besteld.volgende dag in huis. Zeer snelle levertijd. Je wordt d.m.v. mail steeds op de hoogte gebracht van het leveringsproces. Jurkje is volgens verwachting. Zeer tevreden over deze webwinkel. Bestel er volgende keer zeker weer. Heb geen ervaring met retourneren.

Janneke
14-08-2018

Retour beschadigd artikel duurt eeuwen

Een jurk besteld. Deze was snel geleverd maar helaas zat er een kleine beschadiging in. Ik heb ze hier direct over gecontacteerd. Ik kreeg een mail terug dat ze graag een foto van de beschadiging wilde (logisch). Ik moest echter wel 3 keer een foto sturen (het label moest zichtbaar zijn enzo, ook begrijpelijk) en ik kreeg ook niet meteen een duidelijk antwoord op mijn vraag of de retourkosten vergoed werden, maar ze sturen daar blijkbaar maar 1 e-mail per klant per dag ofzo en blijkbaar hebben ze op vrijdag al weekend t/m zondag, dus er ging al aardig wat tijd overheen voor ik het item kon opsturen. Uiteindelijk zeiden ze dus dat de retourkosten wel werden vergoed (mits via brievenbuspost), wat wel netjes is. Ik zit nu echter wel al meer dan 2 weken te wachten op het nieuwe artikel. Er werd mij niks van een mail gestuurd dat mijn pakketje was aangekomen of dat het door drukte zo lang duurde (hier moest ik zelf achteraan gaan). Ik begrijp helemaal dat het druk is, maar het is wel heel vervelend dat het zo lang duurt voor ik mijn artikel heb. Het is een zomer jurk en nu heb ik er onderhand niks meer aan. Er werd aangeboden een spoed retour zending te doen als ik de track en trace code van mijn retour zending door gaf, maar er werd mij verteld dat ik via brievenbuspost moest verzenden en dan krijg je geen track en trace code. Hopelijk komt mijn artikel deze week eindelijk aan.

Sandra
11-08-2018

Nog steeds geen reactie

Mymusthaves reageert niet op mij, en ik ben geblokt op fb. Hiermee bekennen ze dus dat ze dingen doen die niet in de haak zijn.

Ze hebben uiteindelijk op Afterpay gereageerd nadat ik contact met Afterpay heb gezocht. Ze zeggen dat ze kunnen zien dat het pakketje ergens bij Postnl is blijven hangen en ik contact met Postnl moet zoeken. Dit kan helemaal niet want zij zouden ( als ze iets zouden versturen) een overeenkomst aangegaan zijn met Postnl en de verzender is hier dus verantwoordelijk voor. Dit is wat Postnl zegt als je als koper contact opneemt. Dit heb ik terug gemaild en ook Afterpay heeft dit bij mymusthaves neergelegd. Uiteraard wéér geen reactie. Hoe moeilijk is het om de order te annuleren?

De aangifte is ingediend en er wordt een onderzoek ingesteld, hopelijk leren ze er zo dan van.

Ellen
01-08-2018

Bestelling na 3 (werk)dagen nog steeds niet verzonden

Ze adverteren met: 'Op werkdagen voor 17:30 besteld = de volgende dag in huis.' Dit kunnen ze al niet waarmaken als in de orderbevestigingsmail het volgende staat: 'wegens de enorme drukte wegens de vakantieperiode dient u rekening te houden met een levertijd tussen de twee en drie werkdagen.' Dat roept al wat irritatie op omdat dit pas NA de bestelling wordt vermeldt en niet vooraf op de website. Maar goed, enigszins begrip dat het wat langer kan duren door drukte heb ik dan wel. Nu moeten zij deze belofte wel nakomen. Na 3 werkdagen zie ik in mijn account dat de bestelling nog steeds niet is verzonden. Irritatielevel groeit! Ook geen reactie op mijn email. Na het lezen van zoveel negatieve recensies vind ik het jammer dat een bedrijf met zulke leuke kleding zichzelf dit aandoet. Ik hoop dat ik überhaupt de bestelling nog mag ontvangen voor het einde van deze week.

Loes
31-07-2018

Waardeloos!

Pakketje besteld op 20-7, van meer dan €160,00. Tot op de dag van vandaag nog staeeds niks ontvangen. Ik heb gebeld, meerdere mails en berichtjes verstuurd via fb, maar ze reageren niet. Heb een track en tracecode, maar die geeft nog steeds aan dat het nog niet in het sorteerproces zit. Ik ben er nu helemaal klaar mee. Het is de eerste keer dat ik hier iest heb besteld maar zeker nu ook de allerlaatste keer. Gelukkig heb ik afterpay gedaan.echt een waardeloze site.

Debbie
30-07-2018

Ze doen alles om geld te vangen, maar helpen

Het begon positief. Jurkje besteld en heel snel binnen. Maar dan is al het positieve ook gezegd. Ik wilde graag het jurkje retourneren en daar begon de ellende. 5x het retour e-mailadres gebruikt maar zonder reactie. Dus contact gezocht via Facebook, daar verwezen ze mij dringend terug naar het retour e-mailadres terwijl ik net had uitgelegd dat ik dat al 5x gedaan had. Inmiddels ben ik dagelijks aan het bellen en de voicemail aan het inspreken. maar terugbellen of een fatsoenlijke reactie hoef je niet te verwachten! Ondertussen is mijn jurkje 10 euro duurder geworden omdat ik te laat had betaald.