Bymusthaves.com reviews

1.5

Samantha
28-04-2020

Hoge retour kosten/ Slechte klantenservice

Afgelopen maand heb ik voor het eerst wat besteld bij "By Musthaves", leuke webshop met mooie kleding!

Een rokje zat mooi en was ook wel iets goedkoper dan andere webshops hier was ik dus erg tevreden over, helaas was de blazer welke ik besteld had niet van de kwaliteit waar ik op gehoopt had. kan gebeuren!

Nadat ik via mail had laten weten dat ik iets wou retourneren, het pakketje opgestuurd. Na bijna 2 weken nog niks gehoord bleek (na op verschillende manieren contact te zoeken) dat het wel binnen was, maar dat ze het te druk hadden om terug te mailen. En dat ik maar op m'n track and trace code moest kijken of het pakketje ontvangen was. Na 3 weken stond het geld weer op mijn rekening (opnieuw weer geen mail) maar niet het complete bedrag. Er was 4,99 afgehaald omdat ik iets geretourneerd had en omdat dit slecht is voor het milieu willen zij op deze manier "SAMEN" aan het milieu willen werken.

Ik had dus al 4,99 (zoiets) betaald om het te verzenden, toen 7,90 betaald om het te retourneren en toen is er ook nog eens 4,99 afgehaald omdat ze samen iets aan het milieu willen doen. Ik ben dus bijna 20 euro kwijt om iets te retourneren wat totaal niet de kwaliteit had dan wat op de foto zo leek.

Daarnaast vind ik het super dat bedrijven mee denken aan het milieu, maar dat we hier samen aan werken kan ik niet helemaal terugvinden. Volgensmij betaald de consument hier gewoon alles?

Erg jammer, zo alles bij elkaar had graag nog eens wat bij deze webshop besteld. Maar zonder klantenservice en zulke extreem hoge retourkosten vind ik dit echt niet de moeite waard.

Samantha
26-04-2020

Deels eens met de reviews maar .

Voordat ik mijn bestelling bij bymusthaves plaatste, zag ik al deze slechte reviews. Ik dacht er even over na, maar ik had toch echt een super leuke blazer gezien die er echt goed uit zag op de foto. Dus besteld, snel aangekomen helaas was de blazer van lelijke kwaliteit, beschadigd en slecht genaaid. Omdat ik hier alle slechte reviews las, heb ik meteen even gebeld naar de klantenservice. Ik kreeg een aardige meid aan de telefoon, die erg begripvol was tegenover mij. Ze zei me dat ik een foto moest sturen van de beschadigingen en dat ze me een retourlabel kosteloos zouden sturen. Dit hebben ze inderdaad binnen 2 uur gedaan. Erg netjes.

Netjes geretourneerd en ik zag bij de track & trace dat het pakketje was aangekomen. Echter, geen retourbevestiging ontvangen een week nadat het pakketje bij hen in ontvangst is genomen. Dus maar even een mailtje gestuurd. Kreeg een lieve reactie terug waarin werd geschreven dat het natuurlijk drukker is door deze coronacrisis en dat ze z.s.m mijn retour zouden verwerken en dat wanneer deze is verwerkt, ik een mail krijg.

Een paar dagen later stond het gehele bedrag , inclusief verzendkosten van de blazer, op mijn rekening! De mail is er nooit van gekomen, maar het is netjes binnen 2 weken verwerkt.

Ik vond de klantenservice dus wel prima, ik denk alleen dat deze webshop onprofessioneel handelt gezien de vele reviews die ik heb gelezen over beschadigingen aan de artikelen en zelf heb ik gemerkt dat het artikel dat ik heb ontvangen echt kwalitatief van aliexpress zou kunnen komen. Ik zou hier niet meer bestellen, maar heb geen vervelende communicatie gehad.

Renee
26-04-2020

Leveren kapotte producten en reageren niet op retour sturen.

Ik heb schoenen besteld die kapot zijn. Bedrijf heeft nooit gereageerd en geld ben ik kwijt. Via meerdere kanalen geprobeerd contact op te nemen en klachten ingediend. Wordt allemaal volkomen genegeerd. Ik adviseer iedereen n.a.v. onderzoek wat ik naar dit bedrijf heb gedaan om hier niks te bestellen. Zeer slechte kwaliteit en service! Zo iemand gun ik mijn geld niet

Inge
09-04-2020

Gelieve hier niets bestellen!

Ik weet niet eens waar ik moet beginnen, ten eerste blijft het me verbazen dat de eigenaresse haar persoonlijke instagram account blijft benoemen in de bio van de (web)shop. Uit schaamte had ik dat als eerste toch écht eens aangepast.

Afgelopen maand heb ik twee bestellingen geplaatst, geen geheim: totaal + - €250,-

De eerste bestelling, tevens ook de grootste heb ik nooit mogen ontvangen. (versta hieronder: 5 mails, 2 telefoontjes, verschillende contact pogingen met dhl - die overigens wel erg behulpzaam waren.)

De tweede bestelling daar in tegen wel, omdat de kwaliteit zo dermate slecht was heb ik deze retour gestuurd.

Het heeft mij een maand aan tijd gekost om hier met de (web)shop uit te komen, he le maal klaar mee.

De service is écht niet oké, wanneer je wel iemand te spreken krijgt, voornamelijk wanneer het wat “oppervlakkig” is doormiddel van facebook, betreft het ronduit brutaal.

Mocht je toch in de verleiding komen om hier wat te bestellen, doe dit dan via klarna, scheelt een hoop ellende.

MaG
05-04-2020

Slechte klantenservice

Super leuk jasje besteld (en betaald), alleen bleek deze niet zo mooi in het echt te zijn dus retour gedaan (binnen de termijn van 14 dagen). Ik hoorde niets over dat ze mijn retour hadden ontvangen, terwijl ik via het verzendbewijs zag dat deze allang was aangekomen) en besloot een mail te sturen. Hierop geen antwoord. Na drie mailtjes, gebeld. Gevraagd om een bevestigingsmail van retourverwerking en terugbetaling. Er werd gezegd dat ik die de volgende dag zou ontvangen. Niets gekregen. Hierna nog twee mailtjes gestuurd met de vraag waar dit bleef. Uiteindelijk een mail ontvangen dat de terugbetaling die ochtend was gedaan. Geld wel teruggekregen. Na vijf mailtjes en twee telefoontjes is de retour afgehandeld. Slechte klantenservice, jammer!

Zan
31-03-2020

Klarna-retour

De site ziet er leuk uit, ook hebben ze leuke kleding. Helaas dus misleid door de retour zending! Kost dus 4,99 €! Je moet een mail sturen bij retour en krijg je een instructie mail . Daarin staat als je met klarna besteld hebt je verder niks hoeft te doen. Dit klopt niet want je moet het belangrijkste niet vergeten namelijk 4,99€ betalen. Als je dit niet doet krijg je een aanmaning. Ik heb het pakket met post.nl verzonden deze kosten komen nog bij de 4,99 en zijn ook voor eigen rekening. Erg jammer en klantonvriendelijk! Ook als je een mail stuurt krijg je als antwoord staat in de voorwaarden. ( LET OP! staat dus niet in de instructie-mail die je krijgt, waarvoor die dan dient weet niemand want ook de rest kan je in de voorwaarden lezen?) al met al niet echt een professionele site. Dit hebben ze dus slim gedaan, waarbij de meeste dus niet snel zullen kiezen voor een retour!

Lisa
13-03-2020

Na 3 maanden nog steeds mijn geld niet terug!

Ik vind het heel jammer dit te moeten schrijven want de webshop verkoopt hele leuke kleding! Maar ik heb begin januari een jurkje besteld. Nadat ik deze aantrok, scheurde er een naad open. Ik mocht het jurkje kosteloos terugsturen en zou een nieuwe opgestuurd krijgen. Na een paar keer bellen vertelden ze mij dat het jurkje niet meer op voorraad was. Dit had ik zelf ook al gezien op hun website dus ik zou mijn geld terug krijgen. Bel nu al 3 weken hierover. Vorige week vertelden ze mij dat ze het terug zouden storten. Ik heb toen duidelijk mijn frustratie uitgesproken en gevraagd waarom dit zo lang moest duren. Het bleef stil aan de andere kant. Zolang je kleren besteld is er niets aan de hand, maar dingen retouren is dramatisch bij deze webshop! Heel jammer.

Fem
05-03-2020

Onterechte retourkosten

Niet bestellen! Ze rekenen (naast dat je zelf retourkosten moet betalen) extra kosten a €4,99! Totaal onduidelijk waarom maar ze gooien het op milieukosten. Totaal retourneren kost je dus €13!

CvL
13-02-2020

Onterechte kosten

In december een jurk besteld, maar helaas was hij niet wat ik ervan had verwacht. Retour aangemeld, maar geen mail terug over de aanmelding. Op eigen initiatief geretourneerd via PostNL en hiervoor betaald. Blijkt nu dus dat de webshop €4,99 milieukosten in rekening brengt omdat het met PostNL verstuurd ipv DHL?! Dit staat nergens op de site gemeld anders had ik zo gedaan. Nu zou in op €8,99 voor retourkosten betalen? Mail contact gehad hierover en aangegeven dat een webshop niet 2x een bedrag in rekening kan brengen, maar mevr ging hier verder niet meer op in. In mijn ogen niet netjes om zo met je klanten om te gaan. Ik raad de webshop dan ook iedereen af!

Deb
30-01-2020

Kijk uit! Geen geld retour

Na meerdere pogingen bellen en mailen geen geld retour ontvangen! Echt belachelijk! Hier worden vervolgstappen genomen!

Robin
30-01-2020

SLECHTE SERVICE + FAKE REVIEWS

Slechte service! Ontving 1 kapot jurkje (betaald met iDeal) en belde meteen, geen gehoor. Dacht ach, bestel hem snel opnieuw dan kan ik hem toch nog aan deze week (Klarna). Was ook die kapot! Wacht nu al bijna 3 weken op reactie, geen gehoor na meerdere mails en ook op Facebook reageren ze niet meer. Jammer, had eerder goede ervaring.

Daarbij is het treurig dat er fake reviews worden geplaatst die opvallend allemaal één uurtje schelen.

Jorien
28-01-2020

Elke keer weer een feestje

Meerdere keren kleding en schoenen besteld bij by musthaves en elke keer is het weer een feestje wanneer de bestelling binnenkomt! Mooie kleding en schoenen voor een leuke prijs. Ook wanneer je iets retour wil sturen, wordt dit snel en goed opgepakt. Niet te vaak op de site kijken dus, want elke keer bestel ik weer wat! ?

Lisa

Lisa v Heesch

Super leuke winkel met veel leuke kleding/schoenen. Ik bestel hier regelmatig en het voldoet altijd aan mijn verwachting! Ik ga hier nog veel bestellen. Zeker een aanrader!

Saskia

By musthave

Ze verkopen kleding schoenen & accessoires van deze tijd!

Bij vragen kan je altijd een berichtje doen & je krijgt snel een reactie

Kortom een goed bedrijf waar ik persoonlijk heel tevreden over ben!

Ga zo door, jullie zijn toppers!

Saskia Huisman

Sahronna

Vriendelijk personeel

By Musthaves heeft allemaal super leuke kleding en schoenen! Ik had een pakketje met verschillende spulletjes besteld en het werd erg snel geleverd. Er was 1 truitje niet leverbaar terwijl dat niet op de bon stond vermeld. Ik vond dit zo jammer! Gelukkig was de dame aan de telefoon heel vriendelijk en heeft me goed geholpen met al me vragen en het probleempje. Kan gebeuren toch. Vind het een hele fijne webshop, gewoon blijven bestellen ???

Robin
28-01-2020

Geen gehoor bij (nieuwe) kapotte kleding

Charissa

KIJK UIT

Zodra je besteld en betaald hebt, kan je het bekijken. Ik heb problemen met mn bestelling maar ze blokkeren mij op facebook, halen mn reacties overal weg. Reageren niet op emails, ik heb meerdere mails verstuurd, telefoon wordt je weggedrukt, dus dag geld :( ik ben nu al 6 weken bezig met dit bedrijf. Bestel hier niks! De andere reviews zijn fake!

Merel

Top!

Hele leuke en betaalbare laarsjes! :)

Anke

Geweldig!

Super mooie en leuke website, met steeds een mooie collectie!

Goede communicatie via e-mail en bestelling mooi op tijd ontvangen. Dan ook zeer te vreden over mijn bestelling en helemaal weg van! Ik bestel zeker nog eens!

Jasmijn

Super leuke laarsjes gekocht

Erg leuke laarsjes gekocht met super kwaliteit!

Echte aanrader! Verschillende varianten en kleuren! En ook nog leuk personeel!

Jasmijn Berkelder