Duncan
02-02-2021

Geen cv onderhoud

Via web afspraak gemaakt voor cv onderhoud keurig bevestiging gekregen. dag voor afspraak nog een bevestiging om daarna sms te krijgen van monteur dat hij niet kan gelijk ander bedrijf gezocht en daar afspraak gemaakt. dit verwacht je niet van zo'n groot bedrijf erg jammer

An
25-01-2021

Niets gedaan

De klusman die ik had geboekt kwam binnen om te zeggen dat hij het werk niet kon uitvoeren. Kosten: eur 80,-

SJ
14-01-2021

Goede service!

Klushulp cv ketelreparatie

Let op Algemene Voorwaarden bij Spoedaanvraag (Monteur zelfde dag). Deze Aanvraag kun je niet annuleren ontbinden. Je betaald 75%. Toelichting; door uitlopen van andere klus kon Klushulp monteur niet binnen afgesproken tijdslot komen. (17-18u) Geen punt. Aangegeven dat ik op zoek ging naar andere monteur. netjes geannuleerd. Klushulp rekening: 106.-

31-12-2020

Klushulp niet op komen dagen

Ik heb 2 keer gebruik gemaakt van de service. De eerste keer was de kwaliteit redelijk. De tweede keer is de persoon niet op komen dagen. Ik ben niet gebeld geen bevestiging gekregen maar wel naderhand een rekening van 37,50 makkelijk verdienen zo! Oplichterij

Luuk
31-12-2020

Klusser is niet op komen dagen

Vandaag tussen 8 en 9 uur afspraak via klushulp. De betreffende klusser is echter niet komen opdagen, en bleek later ook niet bereikbaar.

Twee sterren omdat de klantenservice vriendelijk was en later netjes volgens afspraak heeft teruggebeld. Omdat het niet lukte op dezelfde dag iemand anders te sturen (vooruit, het is oudjaarsdag) en ik ondertussen andere reacties had gelezen op deze website (mn geschrokken over het gebrek aan kennis en kunde, al vertelde degene van de klantenservice mij dat alle klussers diploma's moeten overleggen), besloten de klus te annuleren.

24-12-2020

Mijn eerste ervaringen met Centraal Beheer is dat aanvragen pas worden opgelost na klachten.

Nooit meer de klushulp

Vanwege lekkage in de meterkast, en ik op het werk zat, heeft mijn vrouw de klushulp met spoed ingeschakeld. Die zou om 16 uur komen maar om 15.30 uur gaf hij telefonisch door dat hij om 19 uur zou komen. Toen ik thuis kwam zag ik dat het zelf was op te lossen dus de klushulp geannuleerd.

Kregen wij daarna een factuur van 84,34 omdat men vind dat er kosten zijn gemaakt voor het bemiddelen van een monteur. De monteur liep toch al ruim drie uur uit zijn tijd, dus het is niet dat hij derving heeft aan inkomsten. Toch vind Centraal Beheer dat er kosten zijn gemaakt voor bemiddeling. Bijna 85 euro voor een telefoontje die Centraal Beheer met de monteur heeft gepleegd vind ik meer een vorm van chantage dan vergoeding van inkomstenderving!

En als de monteur belt met de mededeling dat hij drie uur uit zijn tijd loopt dan zou ik de annulering eerder als een bedankje willen zien dan ook nog eens 85 euro te moeten betalen. Wat een vervelende houding neem je dan aan naar je klant, en dan omschrijf ik het maar netjes! 85 euro om niets te hoeven doen!

Lydia
18-12-2020

Waardeloos!

Twee amateur klussers kwamen mijn wasemkap monteren en een lamp ophangen.

De wasemkap is met plastic en al scheef aan de muur geboord, en de lamp is opgehangen nadat er eerst een enorme kortsluiting werd veroorzaakt.

Deze klushulp zou ik op geen enkele manier aan iemand willen adviseren, want de schade wordt nu vervolgens ook niet vergoed!

07-12-2020

Slechte communicatie van Centraal Beheer

We hebben een opdracht geplaatst voor het vervangen van een kraan. Binnen een dag een bevestiging wanneer hij komt. Vrije middag voor opgenomen. Op het moment zelf blijkt de betreffende man er niet te zijn. Na afloop van de afgesproken klutsei Centraal Beheer gebeld. Klusser die gereageerd had blijkt niet meer voor hun te mogen klussen. Ze beloven het dezelfde dag nog op te lossen of mij te bellen, mocht dat toch niet lukken. Niets meer gehoord. Ik ga een factuur sturen voor de opgenomen vrije dag. Centraal Beheer onwaardig dit.

Esther
24-11-2020

Plaatsen plinten

Op vrijdag zou een vakman plinten plaatsen. Helaas geen vakman. Na heen en weer bellen zou er zaterdag tussen 8 en 9 een vakman komen. Om 9 uur belt de"vakman" dat hij eerst naar de bouwmarkt moet voor gereedschap en dat hij rond 11 uur aanwezig is. Helaas dus niet voor de verhuizing zoals afgesproken. Hij is er om 12 uur, maar is geen vakman want hij heeft nog nooit plinten gelegd, alleen bij vrienden. Hij is eigenlijk elektricien. De eerste plint kon hij pas na 3 kwartier plaatsen, echter deed hij de lijm aan de goede kant. Na een uur was het een groot drama met tekort aan plinten en niet strak geplaatst. Heb hem maar weggestuurd. Klacht ingediend bij centraal beheer, maar nooit geen reactie ontvangen.

Ga nooit in zee met centraal beheer!

Brenda
29-10-2020

Zonder review was dit niet zomaar gelukt

Factuur voor lamp die nooit is opgehangen

De electricien smste mij op zondag. Op die maandag (morgen dus) zou hij niet kunnen (wij hadden voor die maandag aangegeven). Aanvankelijk dachten wij okee, dan de zaterdag erop. Er volgde een tweede sms van een electricien dat hij de maandag kon komen. Bleek dit dus dezelfde electricien te zijn! Wij besloten toch de zaterdag niet te doen en hij zei prima en maandagavond annuleerde ik de opdracht. De maandag was immers voorbij. CB stuurt doodleuk een factuur voor het ophangen van een lamp die dus nooit is opgehangen. Dat wil ik niet betalen en nu zijn de rapen gaar. Vrij agressieve mail terug dat ik dit moet betalen: "U annuleerde uw klus minder dan 24 uur van tevoren

Tot 24 uur van tevoren kunt u uw klusafspraak gratis annuleren. U annuleerde uw klus minder dan 24 uur van tevoren. Wij hebben kosten gemaakt om een vakman te vinden. En de vakman heeft in zijn planning al rekening gehouden met uw klus. Daarom kreeg u van ons een rekening. Dit staat ook in de Algemene voorwaarden waarmee u akkoord ging toen u de klus boekte.

U bent akkoord gegaan met onze voorwaarden

U boekte uw klus via onze website. Hiermee gaat u akkoord met de rechten en plichten van onze voorwaarden."

Denk na voordat je hun benadert!

23-10-2020

Klushulp

Schandalig. Trap hier niet in want je wordt belazerd. De rekening krijg je dubbel want je kan alsnog op zoek naar een betrouwbaar bedrijf.

Het zaakje dat CB voor je inschakelt is anoniem. Dus het maakt de clown ook niet uit hoe je over de ‘service’ denkt. Hit en run.

Ruby
06-10-2020

Onbehoorlijke en niet vakkundige electricien

3 x niet op afspraak verschenen, 1 x wel en 1 x toen hij wist dat we niet thuis waren. Niet passend materiaal gebruikt. Zelf opgelost. Wel betaald, stom dat ik getekend had voor akkoord.

Patricia
03-10-2020

Stop- contact!

Slechte ervaring met een gestuurde elektricien. De vraag was het verplaatsen van twee stopcontacten naar hoger op de muur. Er moest een contactdoos komen van 4 horizontaal aangesloten eenheden incl een dimmer en aan-uit knop. De man wilde in de muur gaan boren maar ik vroeg: moet dat niet even op waterpas gecontroleerd worden? Hij had geen waterpas, ik haalde de mijne. Er werden 4 gaten geboord op een rij. Die bleken later te ondiep. Met een soort kango boorde hij ze nog verder uit waarbij ik moest assisteren. Achteraf waren de rechter gaten nog steeds niet diep genoeg want de boel zit niet strak tegen de muur. De aan-uit-knop zat verticaal, of ik daarmee kon leven? Nee, dat wil ik wel hebben zoals het hoort. “O, maar dan moet ik het weeer openmaken”. De gaten waren te groot, dus werd de afdekplaat aan de muur gekit (slordig). De dimmer draait niet soepel. De aan-uit-knop gaat wat stroef. Aan de andere kant van de muur (in de meterkast) werden de verplaatste elektriciteitsdraden onafgewerkt en dus onveilig vastgetikt met een klemmetje. Door meerdere gemaakte vergissingen duurde de ingreep lang. Achteraf: “ Ik hoop dat u tevreden bent”. Ik stamelde “ nou uh, nu even niet”. Maar ik was niet standvastig genoeg en tekende toch voor akkoord. Ik ben niet zo assertief. Maar gevoelsmatig wist ik wel dat het niet deugde. Ik had de klus uitbesteed om mijn vriend te ontlasten. Die was heel boos over het resultaat. Uit fatsoen ( ook zoiets) heb ik betaald, een kleine 160 euro. Ik heb een klacht ingediend. De eerste reactie was: we sturen dezelfde klusjesman weer langs. Maar die wil ik niet meer over de vloer en niet meer zien. Ik heb uiteengezet waarom ik de vakman onbekwaam vond en voorgesteld dat er een zeer bekwaam persoon moet komen om de hele boel te herstellen, zodanig dat de set tegen de muur zit hoe het hoort, en de afdekplaat geklikt in plaats van vast gekit. Ze zouden gaan overleggen. Geen duidelijkheid over een tijdsbestek. Inmiddels twee weken geleden. Mijn klus ligt stil: het opknappen van mijn halletje, waartoe het verplaatsen van de stopcontacten de eerste stap was. Nu heb ik niet alleen een klacht over de resultaten van de klus maar ook over de klachtafhandeling. Het is een dramatische ervaring! Noooit meer!

JW
03-10-2020

Zoek nog even door naar een betrouwbare elektricien.

Ik heb het nog nooit zo zout gegeten. Door een lekkage was de groepenkast volgelopen en de hoofdzekering eruit geklapt. Klushulp ingeschakeld voor 112 euro! De Klushulp van Centraal Beheer (Roamler Tech) kwam en oordeelde dat de kast en alle automaten vervangen moest worden. Dat kon hij de volgende dag voor ons doen en zou ons een offerte sturen. Later werd ik door hem gebeld dat het 1.100, - ex BTW zou kosten. Met de door mij gewenste uitbreidingen 1.400, - ex. BTW. Ik zei dat ik dat zou overleggen met de verzekering. Die vond het bedrag schandalig hoog ("als hij thuis gaat lunchen en die tijd meerekent, dan kan het maximaal 900, - inclusief BTW zijn). De elektricien gebeld met dat verhaal, maar hij wilde er niet van weten. Hem verteld dat we die avond toch door zouden gaan (want stroom moeten we hebben en veel elektriciens hebben het erg druk. vervolgens kregen we te horen dat hij zou kijken of hij de volgende dag kon, anders werd het vrijdag en toen appte hij dat hij helemaal niet meer kwam!? Je zult maar zonder stroom zitten.

De volgende dag een klacht neergelegd bij Centraal Beheer, de behandelaar was redelijk geschikt over de manier waarop ik was behandeld en nog meer toen ik de appjes had voorgelezen die ik van de elektricien had gekregen toen ik hem had gemeld over de klacht (ik vond dat correct om bij hem te melden).

Vandaag krijg ik een mail dat ik mijn rekening gewoon moet betalen, omdat de elektricien mij had geadviseerd. Over zijn gedrag geen woord.

Een andere elektricien heeft net een nieuwe groepenkast geïnstalleerd. Hij heeft er een uur over gedaan. Met voorrijkosten is dat twee uur = max. 190, -. De volledige kast kost met op internet 405, - Totaal dus 600, - inclusief BTW!

Dat je iets meer betaalt omdat het een spoedklus is begrijp ik, maar meer dan het dubbele heeft veel weg van cowboy-praktijken.

Het zou met niet verbazen als ik niet de enige ben die dergelijke voorstellen heeft gekregen.

Arjan
10-09-2020

Waardeloos Roamler tech, Centraal beheer gooit naam te grabbel.

Eerste afspraak: monteur niet opkomen dagen halve dag verlof naar de maan.

Tweede afspraak: Monteur van Roamler Tech heft na anderhalf uur kijken probleem niet gevonden en opgelost.

Kosten 129 euro.

Antwoord Centraal beheer over klacht:

Monteur kan niet vantevoren weten dat hij het niet kan oplossen. U moet gewoon betalen 'vakman' en wij hebben kosten gemaakt.

ME
09-09-2020

Klushulp

Wij hadden een klushulp gevraagd voor het trekken van een internetkabel.

De klushulp een dag te vroeg op een ongeschikt tijdstip met een vreemd verhaal dat hij op de gewenste dag niet kon en het was onduidelijk hoe lang de klus zou duren. Daarop hebben we de klushulp geannuleerd en kregen we een factuur van 59 euro. Ondanks meermalen contact blijft centraal beheer bij het standpunt, er is een klushulp geweest dus moet je betalen.

Pietjepuk
06-09-2020

Schakel niet de klushulp in!

Ik had een kleine klus die ik graag gedaan wilde hebben. Ik schakelde de klushulp in voor 2 dagen kater. Zo gezegd zo gedaan.

Er werd bericht dataverkeer klusjesman zou komen twee dagen kater tussen 9.00 en 10.00 uur. De klusjesman bende en vroeg mij een filmpje te maken van de klus. Vervolgens kreeg ik een appje dat dit 450 euro zou kosten. Een schandalig hoog bedrag. Later Een andere offerte opgevraagd, klus voor 150 euro geklaard.

De klusjesMan appte bovendien dat hij niet op het door mij en door centraal beheer bevestigde dag en tijdstip kon, maar op zijn vroegst een week later.

Ik heb gezegd dat wij hier niet mee akkoord zijn. Klushulp daarom geannuleerd. Prompt kreeg ik van centraal beheer een betaalverzoek van maar liefst 60 euro!

Dat is makkelijk verdient. Gemaild dat ik niet bereid ben om dit te betalen, maar zoals te verwachten een slap antwoord dat het een marktconforme prijs is. Dus als je klushulp inschakelt, kan de klusjesman vragen wat hij wil, zelfs als hij geen tijd heeft. Want je betaalt sowieso 60 euro.

Nooit aan beginnen dus!

06-07-2020

Sinds webcare zich ermee heeft bemoeit is alles goed verlopen.

Komt goed garantie klushulp, ha ha ha ???

Middenin de klus wordt de opdracht geannuleerd. Daar sta je dan met een een niet afgemaakte kluspunt de komt goed garantie, vergeet het maar jestaat in de kou. zoek het maar uit zoek maar een andere klusjesman wij hebben niemand. Eens maar nooit weer!

09-06-2020

Niet aan beginnen

Klushulp ingeroepen omdat we helaas al een vervelende ervaring achter de rug hadden met een electrien. De klushulp kwam zag en deed niks, verder een vriendelijke man maar wist duidelijk niet waar hij het over had. Hij is nog een half uur blijven hangen om zijn app in te vullen. Daarna krijg ik een factuur voor administratiekosten en het eerste uur. Klacht ingediend via mail en erover gebeld dat ik dat niet vind kloppen. We zijn akkoord gegaan met de voorwaarden en ze zijn voor ons aan de slag geweest dus we moeten gewoon betalen, snel verdiend zo. Niet aan beginnen.

Jochem
22-05-2020

Waardeloze klusservice en klantenservice

Door de naambekendheid van Centraal Beheer dacht ik er goed aan te doen om een kitter in te schakelen via hun klushulp service. Wat een waardeloze service, slechte kitter en enorm slechte klantenservice (bij indienen klacht). Je wordt echt opgelicht. We moesten bijna 3,5 keer de marktprijs betalen voor een paar meter kitwerk. Bijna 270 euro voor paar strekkende meter kitwerk. De kwaliteit van het kitwerk is zo slecht, dat we snel weer met lekkage zitten. De klantenservice doet niks. Wil niet eens foto’s zien van het kitwerk. Mensen zoek een andere betrouwbare partner maar boek nooit een dienst bij de Centraal Beheer klusservice!