HVDH
07-05-2020

Afgesproken klus niet uitgevoerd

Had een elektricien nodig vanwege een storing in de meterkast. Koos voor Centraal Beheer vanwege de naamsbekendheid en, dacht ik zo, de goede reputatie die erbij hoort. Fout gedacht. Klus werd nog keurig per sms bevestigd en de dag daarop zou het gebeuren. Er kwam niemand. Gebeld met klantenservices die verzekerde dat het probleem was verholpen. De beloofde elektricien is nooit meer gekomen. Dat was het dus. Klaarblijkelijk was mijn klus financieel gezien niet interessant genoeg. Als dat zo zou zijn, neem hem dan ook niet aan en zeg gewoon dat je niet geïnteresseerd bent. Dan had ik iemand anders kunnen nemen die het wel interesseert. Eigenlijk wilde ik 0 punten geven maar omdat dat niet mogelijk is, krijgt Centraal Beheer 1 punt, wat eigenlijk al te veel is, aangezien je als stuk vuil wordt behandeld. Wat een club!

26-03-2020

Niet komen opdagen bij een werk. CV Ketel.

Goedenavond,

Vanmiddag moest een klusman langskomen. Hij moest de CV ketel bekijken en repareren, Helaas kwam de persoon niet opdagen. Al had ik een paar dagen voor gemeld via website Centraal Beheer. Daarna een bericht gehad om te bevestigen en dat ook bevestigd. Daarna een bericht gehad dat de persoon zou langskomen. Dat heeft helemaal niet geholpen. Ik had de bedrijf gebeld. Die wilden mijn verhaal niet horen. En ze verbonden me naar de Centraal Beheer. Die moesten me terug bellen. Ik had hun mijn gegevens doorgegeven. En toch niks. Ik had de Centralen Beheer gebeld. En die hebben mij niet terug gebeld. Mensen bespaar je dag en zoek iemand op en geen Centrale Beheer.

28-02-2020

Klushulp is bij mij KlusHoepelop geworden

Ik had lekkage in de slaapkamer, dus op zoek gegaan naar hulp en nav. onderstaande tekst welke op de website van Centraal Beheer staat een aanvraag ingediend.

Daar staat toch duidelijk "Lekkage het dak" dus daarom een aanvraag ingediend.

Afspraak gemaakt voor een monteur op het dure uurtatief (€75,00) maar goed dat had ik er voor over, email terug gehad dat er de volgende dag (donderdag) iemand zou langskomen om 12:00, 's morgens een telefoontje dat er toch geen monteur beschikbaar was en of het naar de volgende dag 07:00 kon, voor ons geen probleem. Vervolgens weer een telefoontje dat er toch iemand langs kon komen op de donderdag om 12:15 ik al blij. De monteur was stipt op tijd maar helaas kon deze meneer ook niets voor ons betekenen want hij had "geen" trap bij zich en kon het niet onderzoeken of repareren. (Toch echt bij de aanvraag aangegeven dat het om een dak lekkage ging en dan geen trap meenemen?!?!?!?).

Deze monteur was duidelijk geen loodgieter hij kon alleen wat klusjes in huis doen, lampjes indraaien en zo en was zeker geen loodgieter met speciale lekdetectie apparatuur om lekkages op te sporen, hetgeen ook in de tekst staat op de website. Vervolgens heeft deze monteur contact opgenomen met CB Klushulp en aangegeven dat er toch echt een loodgieter bij moet komen. Wat schetst mij verbazing wordt ik na een uur teruggebeld met de mededeling dat zij de klus gaan annuleren omdat dit niet onder de klussen valt die bij CB Klushulp thuis hoort, zij (gesproken met ene Bas en David) vonden dit meer onder een project vallen, hoe kun je dat nou op afstand constateren, ik heb geen foto's gestuurd, de monteur die hier is geweest heeft alleen aangegeven richting CB dat het hier om een lekkage ging, er hoeft niet een heel dak te worden vernieuwd er zat gewoon ergens een klein lekje in de epdm afdichting en daar had de loodgieter die ik uiteindelijk heb gevonden echt geen speciale lekdetectie apparatuur voor nodig om dat te ontdekken het was dan ook binnen no time gefixt. Ik ga me dan ook echt afvragen wat het niveau is van de monteurs die CB in de hand neemt, zeker als dit soort "klusjes" als projecten worden afgedaan.

Wat ik denk is dat er niet op korte termijn een monteur gevonden kon worden of dat het weer te slecht was of zo en dan "poeier" je de klant toch gewoon af, zo werkt dat blijkbaar bij Centraal Beheer. Maar als dit het beleid is van de klushulp dan zal toch de website moeten worden aangepast want de meeste klussen kunnen niet gedaan worden terwijl ze wel op de site genoemd worden.

De tekst op de Website:

Lekkage in de keuken, badkamer, het dak of de vijver? Dat is erg vervelend. En kan waterschade of vochtproblemen veroorzaken. Een gaslek kan zelfs tot gevaarlijke situaties leiden. Vaak is de bron van de lekkage lastig te vinden. Lekdetectie of gaslekdetectie biedt dan uitkomst. Onze loodgieter heeft speciale lekdetectie apparatuur om lekkages op te sporen. Met de apparatuur kunnen we het lek vaak zonder hak- en breekwerk opsporen. Is het lek opgespoord? Dan bespreekt de loodgieter met u hoe hij de lekkage kan oplossen. Zet u uw spullen of meubels aan de kant zodat de loodgieter overal bij kan? Dan kan hij snel aan de slag.

Tot zover,

met "geen" vriendelijke groeten.

T. Pel

Raymond
05-02-2020

Klushulp faalt!

Mijn whirlpool heeft 1 of 2 lekkende keramische kranen.

Via klushulp aangemeld en afspraak gemaakt voor 29 januari. Op 28 jan. een telefoontje gekregen van centraal beheer/klushulp dat vakman niet kon komen ivm persoonlijke omstandigheden. Opnieuw afspraak gemaakt met klushulp voor 5 februari. Dinsdag een sms'je ontvangen dat de vakman om 11.00 zou komen. Heel de dag gewacht, maar NIEMAND gezien of gehoord. Gebeld met Klushulp. Helpdesk medewerker kon in systeem zien dat er geen vakman is/was om een lekkende keramische kraan te maken.

Te groot probleem schijnbaar. Dus nu komt er niemand meer. Er staat notabene op de website een voorbeeld van lekkende kranen die door bemiddeling van klushulp gerepareerd kan worden. Waardeloos!

Hen
18-12-2019

Hulp? Echt niet!

Geen idee waarom ze het klushulp noemen, het is namelijk niet echt helpend als je niets onderneemt, maar ook niet informeert. Trouwens afgebekt worden door de juffrouw van de klantenservice is ook niet echt helpend,.

Floor
21-11-2019

Tevreden!

Ik heb via klushulp met spoed loodgieter aangevraagd. Ik kreeg zeer snel reactie van centraal beheer. Kreeg betreffende persoon niet meteen te pakken en heb centraal beheer gebeld. Kort daarna stond de loodgieter voor mijn deur en heeft nieuwe kraan geplaatst en wasmachine aangesloten. Zeer vriendelijke meedenkende loodgieter. Top!

Joost
12-11-2019

Klushulp: loodgieter komt niet opdagen

Loodgieter komt niet opdagen op afgesproken datum/tijd. Hij is niet te bereiken, ook niet door centraal beheer zelf. Een dag voor thuis gebleven en geen stap verder, centraal beheer kon ook geen vervanging regelen en dat vinden ze heel vervelend voor me ( ja ik dus ook). Ik had eerder naar recensies moeten kijken want zoals ik hier al zie is dit zeer gebruikelijk bij centraal beheer. Klushulp aanbieden onder de noemer "de beste vakmensen" deze vrije jongens zijn zorgvuldig op hun betrouwbaarheid geselecteerd want centraal beheer beweert dat het altijd komt goed komt, ook daar word garantie voor geven. Misschien moeten jullie dan eerst even uitzoeken waar die clowns uithangen en klanten geen service bieden die er niet is.

p.s. @ centraal beheer reageer aub niet dat jullie dit vervelend voor me vinden en nu nog naar een oplossing willen zoeken want als dat echt zo was, was dit al gebeurt.

21-10-2019

Klushulp: loodgieter is niet komen opdagen

Via Centraal Beheer de Klushulp ingeschakeld. Afspraak vandaag gepland; loodgieter is niet op komen dagen. Een dag vrij genomen voor niets. De loodgieter belde met het bericht dat de afspraak bij hem een week later stond. Centraal Beheer heeft ons verder ook niet meer op de hoogte gehouden nadat we contact hierover hadden. Conclusie: dit werkt niet. Neem liever rechtstreeks contact op met een loodgietersbedrijf bij jou in de buurt.

Stephanie
27-07-2019

Klushulp van centraal beheer is een complete flop!

Via centraal beheer zeker geen klushulp inschakelen. Ik ben nu voor de vierde keer laten zitten. Ze doen zelf wel hun best maar aangesloten klusjesmannen zijn onbeschoft en een complete aanfluiting. Nogmaals, doe dit jezelf niet aan!

Maria
12-07-2019

Klushulp onprofessioneel

Ik had twee uur klushulp geboekt voor allerhande klusjes. Wij hebben zelf vooraf gebeld met de klushulp om klussen door te spreken. Hij was nors en gaf aan dat een collega kwam. Prima. Op de dag zelf komt er een klusjesman die niet echt meedenkt. Een klus kan hij niet afronden vanwege onvoorziene omstandigheden. Hij heeft duidelijk geen zin en wil na 1 uur weg. Daarna krijg ik een factuur van 2 uur en iemand die heel boos is dat ik niet wil betalen. Wat een klote service

12-07-2019

Klushulp Centraal beheer is een flop

Onze gootsteen was verstopt. Bij klushulp centraal beheer aangemeld. Tarief was € 75,—. Na aanmelding kregen we een bevestiging. Toen was het tarief verhoogd naar € 90,—. De bevestigingsmail van centraal beheer moest door ons ook bevestigd worden. Dat ging niet goed. Wij moesten toen bellen. We werden 20 minuten in de wacht gezet. Er werd ons toen verteld dat het tarief € 150,— was. We hebben er maar van afgezien en via internet een ander bedrijf ingeschakeld die direct kwamen en alles keurig hebben opgelost voor € 108,—.

Gert
29-04-2019

Uitstekend, zowel door CB als door de klushulp. Prima en adequaat afgehandeld.

Centraal Beheer service “Klushulp”

Als cliënt van Centraal Beheer zag ik hun site een nieuwe service, klushulp.

Wat mij betreft een prima initiatief. Centraal Beheer fungeert als tussenpersoon

en probeert het leven met behulp van klussers eenvoudiger te maken.

Werkopdracht & bemiddeling verloopt uitstekend. Echter.het nakomen van de

afspraken door de klusser “van Centraal Beheer” is werkelijk verschrikkelijk. Een

keer afspraak verzet (dag van tevoren) en een keer gewoon niet op komen dagen.

Werkelijk zo slecht en ondergetekende zit nu met de ellende van een niet afgemaakte klus.

Gert Grobben Oosterbeek