Lisa
16-01-2016

Betrouwbaar

Al 6 jaar trouw bij FBTO. Altijd snelle afhandeling, goeie service en je betaalt alleen voor wat je nodig hebt!

Linda
14-01-2016

Fbto en omgang met klanten

ik heb een zorgverzekering bij fbto. als ik er heen bel voor vragen moet ik vaak erg lang wachten voor er iemand opneemt. als ik eenmaal geholpen wordt nemen ze wel de tijd voor je. wel jammer dat ik geen berichten krijg wanneer er een bedrag van mijn rekening wordt gehaald, ik heb een paar keer gehad dat er extra geld van mijn rekening is afgehaald en ik had geen idee waar dat van was,.

Cynthia
01-01-2016

Samen klant

Een tijd geleden zaten mijn man en ik bij de Ohra, maar na een aantal klachten van onze kant hebben we besloten om over te stappen naar de FBTO en ik moet zeggen, daar hebben we geen spijt van!

Toen er bij ons werd ingebroken en we een schadeverzekeraar moesten inschakelen werd het supersnel geregeld.

Binnen drie dagen hadden we ons schadegeld op de rekening gekregen en konden we het kapotte raam laten repareren.

FBTO hartelijk dank!

30-12-2015

Goede Service

Uit mijn ervaring word je bij problemen goed verder geholpen en vriendelijk behandeld.

Noortje
29-12-2015

Beoordeling

erg prettig dat je zelf de modules aan en uit mag zetten

Mien
22-12-2015

Afwijzing voor operatie

Best een fijne zorgverzekering als je niets moet.

Heb al 3 x een afwijzing gehad voor een operatie, mijn internist vond de operatie noodzakelijk, kon anders alleen maar zieker worden.

FBTO gaf aan, "als een arts iets medisch noodzakelijk vind, wil het niet zeggen dat de FBTO het ook medisch noodzakelijk vind"

Heb de operatie op eigen kosten moeten laten uitvoeren. Dat deed zeer, vooral als je op forums leest dat lotgenoten wel de operatie vergoed hebben gekregen, uiteraard waren die elders verzekerd.

Evert
19-12-2015

Vrije keuze modules instellen

Ineens geldt dit niet meer voor de tandarts, een wezenlijke verslechtering in de aanvullende modules. Voor mij voldoende on de verzekering voor 3 mensen op te zeggen.

Esther
19-12-2015

Plotseling rekening

Eind van deze maanden heb ik elke keer een rekening zonder waarschuwing, en ik weet niet eens waar voor ik moet betalen geen duidelijke uitleg

Paula
18-12-2015

Modulen

in 2015 modulen aan en uitzetten als je ze nodig hebt, in 2016 aanvullende en tandartsmodulen moet nu per 1 januari 2016 en kan je niet meer uitzetten.

17-12-2015

Uitstekende, degelijke en betrouwbare zorgverzekeraar

Fbto denkt met je mee zonder het popie jopie gedoe alsof ze je beste vriend zijn maar je ondertussen je rekening plunderen.

Gewoon betroubaar en de beloftes nakomen, waar voor je geld.

Tamara

Prima verzekering

Was 6 jaar bij FBTO verzekerd en verder nooit problemen bij zee gehad. Ben nu alleen overgestapt vanwege de maandelijkse premie. Hoop dat de nieuwe verzekering net zo goed is.

Ankie

Fbto

Dit jaar zijn we naar de FBTO zorgverzekeraar overgestapt en dat was ik niet van plan. Maar de inzetbare modules trok ons over de streep en ik heb er geen spijt van gehad. Ook de declaraties die ik indien zijn vlot overgemaakt zodat ik ook de zorgverlener weer kan betalen en zo niets hoef voor te schieten. Al met al tevreden.

Rita

Goed contact!

Ik heb in het verleden en nog steeds een goed contact met FBTO zowel telefonisch als via de mail. Ik kan FBTO zeker aanraden voor die mensen die zoekende zijn!

Susa
12-12-2015

Fbto

goede zorgverzekering, goede voorwaarders en goede aanvullende verzekeringen en makelijk aan uit te zetten. redelijk snel met vergoedingen uitkeren!

Phoebe

Ze doen niks voor je!

Ze belove dat bepaalde medicatie vergoed word, als de apotheek je laat betalen; ga ik er dan van uit dat ik na opsturen van rekening geld terug krijg.

Maar nee, het is schuld van apotheek dat ik niet vergoed krijg; afschuifsysteem. Als je fbto nodig hebt belove ze van alles maar helpen je niet!

Ba

FBTO is top

Erg tevreden, altijd behulpzaam!

Paula

Modulen 2016

in 2015 kon je de modulen aanvullende verzekering therapieën en tandartsverzekering aanzetten wanneer je ze nodig had, wat verbaasd me voor 2016 kan je nu deze twee modulen alleen per 1 januari 2016 aanzetten en dus voor een jaar betalen.

Tim

Prima verzekering

Zelf heb ik twee jaar bij FBTO gezeten. Geen klachten (maar ook geen bijzondere medische klachten ;-))

Voordeel in 2014 vond ik de mogelijkheid om tijdens het jaar nog modules - bijvoorbeeld voor het buitenland - aan te zetten. Die mogelijkheid verdwijnt volgens mij helaas in 2016. Dan moet je aan het begin van het jaar meteen bedenken welke aanvullende modules je wilt.

Kim

Makkelijke zorgverzekering

Bij FBTO kun je de verschillende extra pakketen aanzetten wanneer je wilt. Helaas geldt dat dit jaar niet meer voor de tandartsverzekering. Je kunt kiezen om je premie per maand te betalen waardoor je 3% korting krijgt. Alle beetjes helpen toch....

Shin
21-07-2015

Slecht , slecht, slecht.

Ik ben jaren trouw client. Ik heb in nov 2014 mijn zorgverzekering opgezegd. Maar FBTO blijft mij een brief sturen dat ik de premie zorgverzekering over jan 2015 moet betalen! En ze blijven ook incasso brieven sturen! Wat is dit? Maffe zorgverzekering !