Petplan reviews

5.8

Mourad
05-09-2020

Erg fijne huisdierverzekering

Wij zijn bijna een jaar verzekerd bij Petplan met een totaal pakket voor onze hond. Tot nu toe vinden wij het prima gaan en het declareren gaat ook erg snel en gemakkelijk online. De medewerkers heb ik ook als vriendelijk ervaren.

Het niveau waar ze op zitten is goed en prettig. Blijf dit aanhouden en dan blijft onze hond ook bij jullie verzekerd. Mijn complimenten.

Marie
28-08-2020

Alles keurig en snel vergoed

Onze Miep liep ineens mank, met vermoedelijk een grasaar in haar pootje. Zijn in drie weken tijd bij drie verschillende dierenartsen geweest. Gelukkig hoefde ze niet geopereerd te worden, maar de kosten aan medicijnen en onderzoek tikten flink aan. Alles werd voor 80% vergoed en had ik binnen een week terug. Erg fijn!

Suzanne
20-08-2020

Zomaar geroyeerd

Mijn hond Pedro komt uit het buitenland en ik verzekerde hem bij Petplan. Nu doet de universiteit Utrecht onderzoek naar buitenlandse honden en ik heb Pedro daar ook voor ingeschreven. Hij mankeert helemaal niks maar volgens de universiteit moest Pedro toch allupurinol slikken. Door COVID kan het onderzoek pas in september verder gaan en werd mij aangeraden om nog langer het medicijn te geven. Ik declareerde deze medicijnen en nu beweert Petplan dat ik informatie verzwegen heb en daarom wordt de verzekering beëindigd. Maar ik heb helemaal niks verzwegen! Ik ben zeer ontevreden over deze verzekering

Aad
10-06-2020

Betaal niet uit

Jaarlijkse inenting wert niet vergoed na het opsturen van verzekering het gaat over jaarlijkse inentingen zit bij alle dieren verzekering Standard bij petplan niet ik had een uitgebreide verzekering moeten nemen, ik vind dit oplichterij en raad je petplan niet aan

02-04-2020

Does Not Pay!

I had a policy with Petplan for 3 years; they had no problem taking the money during that time, but when my dog became terminally ill they found reasons not to pay out for the diagnostics, even though it should have been covered. I have used a number of pet insurance companies worldwide, but petplan.nl is clearly the worst. If you need pet insurance I recommend that you use one of the other pet insurance companies.

06-03-2020

Prima

Dit is de eerste keer dat wij de hond verzekerd hebben. Na lang zoeken kwamen we uit bij petplan en ik moet zeggen wanneer je de declaratie compleet inlevert dan komt er gewoon een vergoeding. Ik ben blij met de verzekering want zij vergoeden gewoon volgens de polis voorwaarden en sturen regelmatig tips om je hond gezond te houden.

Lex

Tevreden

Voor de eerste keer een rekening ingediend heel goed af gehandeld. Zeer tevreden

Sherida

Fijne dierverzekering

Mijn declaraties worden keurig uitgekeerd. Als ik een vraag heb wordt ik altijd vriendelijk te woord gestaan. Ik vind Petplan een fijne dierverzekering, ik zou zeker aanraden.

Jet

Prima verzekering !

Ons kitten had in de gratis proefmaand een spoedoperatie nodig ivm levensbedreigende darmaandoening. Hierover gebeld en direct meldingsformulier ingevuld. Zeer snelle reactie. Factuur van de behandeling ingediend (ruim 900,00) en binnen een dag antwoord met hoogte van de vergoeding, en echt alles vergoed volgens vergoedingssysteem, en geld 2 dagen later al op de rekening. Heel blij met deze gratis proefmaand en met de afhandeling door Petplan. En natuurlijk de verzekering verlengd.

Joëlle

Vergoeden niet.

Wanneer alles klopt, je alles hebt gedaan zoals het hoort. Vinden ze altijd wel een gaatje om je niet te vergoeden. Zelfs onze dierenarts gaf aan dat het kinderachtig is hoe ze om gaan met vergoedingen.

Ontzettend af te raden!

Gijsbert
04-03-2020

Wij ervaren een goede verzekering

Een zeer prettige gebruikersgemak om online te declareren.Snel reactie van ontvangst. Een snelle afwikkeling met een goed overzichtelijke bijlage wat er vergoed wordt.De vergoeding wordt ook snel overgemaakt. Op deze manier kunnen wij voor onze hond Lindsey een goede zorg/ondersteuning laten uitvoeren voor als het nodig is.

Barbara
04-03-2020

Heel tevreden

Declaraties worden correct afgehandeld en binnen de te verwachten periode overgemaakt.

Wilma
03-03-2020

Heel tevreden!

Heel tevreden over telefonisch contact en afhandeling van declaraties! Vriendelijk te woord gestaan, declaraties worden snel afgehandeld en betaald.

Bianca
03-03-2020

Top verzekering!

Heel erg tevreden want binnen 1 dag al reactie op vergoeding declaratie. Ook vriendelijke medewerkster aan de telefoon gehad, dus echt een aanrader qua dierenverzekering!

Sophie
28-02-2020

Maffia praktijken

Ik ben zeer teleurgesteld in Petplan, pas op als je al eens naar de dierenarts bent geweest voor iets, mijn hond had jeuk en bleek vlooien te hebben toen ze uit Roemenië bij me kwam, er staat dat een eerste intake consult (waarin mijn hond gezond werd verklaart) en preventieve zorg niet hoeft worden gemeld dus dit deed ik niet bij aanvraag van de verzekering, echter nu ik een declaratie indiende voor een consult die ik heb gehad omdat mijn hond wat rode geïrriteerde ogen had werd dit niet vergoed en kreeg ik een mail dat ik de polis zou hebben geschonden en dat Tilly haar ogen dus niet worden vergoed wegens zogenaamde vermoedelijke allergieën van de huid (heel vreemd dat dan de ogen niet worden vergoed). Het wordt steeds meer aan maffia praktijk bij de dieren verzekering, ik bellen met mijn dierenarts die ook schrikt en nog eens zegt: er is helemaal geen diagnose gesteld vanwege allergieën, het stomme is dat als je hond dus vlooien heeft gehad en daar jeuk van heeft de verzekering al de speculatie en aanname maakt dat je hond mogelijk allergisch is en dus niks wordt vergoed omdat ze ook nog eens alles verder daar aan koppelen zoals dus ook de ogen. Pas op dus! Ik heb mijn geloof in dieren verzekeringen dan ook bij deze volledig verloren en vind het erg dat je hondje uit Roemenië vanwege wat jeuk niet meer vergoeding krijgt, de verzekering is inmiddels geroyeerd omdat ook aan de telefoon er niet werd geluisterd door een onvriendelijke starre man die mij vervolgens vertelde dat het beter is dat ik weg ga bij petplan want ze willen zogenaamd alleen tevreden klanten, misschien moet je dan niet zo snel aannames maken dat de hond ziek is terwijl dat niet zo is en ook de dierenarts zegt dat er niks gediagnostiseerd is. Al met al een erg nare ervaring met petplan dus.

Herjan
24-02-2020

Snelle afhandeling

Altijd wanneer ik een declaratie indien heb ik onmiddellijk een bevestiging dat er aan mijn declaratie wordt gewerkt en de vergoeding heb ik binnen een week op mijn rekening, heel wat “dure” rekeningen ingediend (Franse Bull met meerdere operaties) nog nooit een declaratie geweigerd, fantastische verzekering echte aanrader ???

Tine
19-02-2020

Snelle afhandeling van declaratie

Na 1 dag al reactie wat er uitgekeerd wordt. Binnen 3 dagen uitbetaald.

Susanne
18-02-2020

Snelle Vergoeding

Een week nadat ik mijn declaratie van de dierenarts ingediend heb, kreeg ik al het geld op mijn bankrekening. Makkelijk indienen, goede oplossing.

Penny
18-02-2020

Doen alles om onder vergoeding uit te komen.

Ben al jaren verzekerd en mijn hond had gelukkig nooit wat. Nu had ze wel behandeling nodig bij een osteopaat. Had van tevoren contact opgenomen over wat er vergoed werd en was al moeizaam verhaal, uiteindelijk zwart op wit dat het vergoed werd. Ze heeft de behandelingen gehad en toen werden de declaraties afgekeurd. Allemaal rare redenen verzonnen ze. Gelukkig had ik zwart op wit de toestemming en kreeg ik het vergoed. Maar daar waren ze niet blij mee en wouden in de toekomst het niet meer vergoeden mits het door een dierenarts wordt gedaan. Terwijl overal duidelijk te vinden is dat als je je dier laat behandelen door behandelaar die geregistreerd staat bij de NVFD je het gewoon vergoed hoort te krijgen. Ben er nu wel klaar mee, betaald zoveel voor de verzekering en ze willen niks meer vergoeden. Nu toch de verzekering beëindigd wat dit is het niet waard.

Kim
13-02-2020

Goede huisdierenverzekering

Al jaren tevreden afnemer van een huisdierverzekering voor mijn Amerikaanse cockerspaniel. De verzekeraar is goed bereikbaar en declaraties worden altijd netjes en spoedig vergoed volgens de premievoorwaarde.