Petplan reviews

5.8

Judith
04-12-2019

Fijn en klantgericht

Met Pip van 16 weken al direct bij de dierenarts geweest. Helaas in het weekend, dus weekendconsult.

Het was ook nodig met de AB en oogzalf en Pip is weer de oude.

Fijne communicatie over de declaratie!

Eugenie
02-12-2019

Snelle vergoeding en boven verwachting

Flink wat kosten gemaakt voor onze kat bij de dierenarts. We hadden gedacht vrijwel niets terug te krijgen, echter we kregen onverwacht toch 50 procent vergoed! Dat scheelde enorm. Ook de snelle afwikkeling kunnen we zeer waarderen.

Corry
02-12-2019

Milt eruit en maag vastgezet

Prima verzekering

Wordt snel en goed afgehandeld.

SUPER!

Ivo
29-11-2019

Kleine Kaat

Tot voor kort naast de sterilisatie geen declaraties hoeven te declareren, tot ons mopsenkind begon te hinken & obsessief begon te kijken. Hoge koorts, uitvallen naar onze EB waar ze anders zo stapel op is. Na 5 bezoeken DA & Dierenziekenhuis en 2 kuren AB & Metacam verder, stond ze ingepland voor rontgen/echo & operatie. Gelukkig slaat de 2e AB kuur ( andere dan de 1e) wel aan en kunnen we haar alle ellende besparen. Mits het ook goed blíjft gaan als de AB klaar is. Petplan is bezig alle kosten terug te betalen zonder moeilijk te doen, daar zijn wij erg blij om, want het is al ellendig genoeg dat ze zo in de lappenmand zit, en dat ze de autoritten nu als vreselijk ervaart ( DA) terwijl ze dat niet eerder had. We hopen op een goede afloop.

Sabina
28-11-2019

Gelukkig nu pas nodig gehad.

Onze hond werd ineens heel ziek en bleef maar overgeven. Uitgebreid onderzocht door de dierenarts en een injectie gekregen tegen de misselijkheid. Rekening ingediend bij Petplan en keurig vergoed. Fijn dat je een uitgebreide uitleg krijgt met wat er nu precies vergoed wordt. Erg vriendelijk personeel bij de klantenservice. Kan mijn ziektekostenverzekeraar nog een hele hoop van leren.

Petra
26-11-2019

Meer dan tevreden!

Petplan is een goede verzekering, snel declaraties terug, bij vragen vriendelijk te woord gestaan, begripvol voor je situatie.

Wij zijn al jaren bij Petplan aangesloten, kan het een ieder aanraden.

Arie
26-11-2019

Zeer tevreden.

Super tevreden over Petplan. Declaraties zijn nooit een probleem geweest.

Echt een aanrader.

13-11-2019

Geweldige, snelle service

Onze jongste hond is voor de 2e keer aan zijn elleboog geopereerd en van beide rekeningen is (volgens de polisvoorwaarden) netjes 75% van de rekening binnen 2 dagen terug gestort. Super, snelle service, met duidelijke specificatie van de vergoeding.

Jet
12-11-2019

Doen

Petplan doet niet moeilijk over declaraties en keren snel uit.

11-11-2019

Snelle vergoeding van declaratie!

Snelle vergoeding van declaratie!

Geen problemen met declaraties, alleen een noodgedwongen castratie werd niet vergoed. Onze Jack had een vergrote testikel die eruit moest.

Gelukkig is dit verder goed afgelopen voor Jack en dat is het belangrijkste!

Els
08-11-2019

Gewoon goed

We hadden de pech dat we in drie maanden 2 huisdieren hebben moeten laten inslapen.

Petplan gebeld en alles heel snel afgehandeld betreffende declaraties. Zo konden wij beginnen met de verwerking van het verlies.

Philma
05-11-2019

Geweldig.

Geweldig. Declaraties snel afgehandeld. Goede vergoedingen. Je gaat gerust en voorbereid naar de dierenarts.

Carmen
30-10-2019

Petplan prima

Keurig netjes afgehandeld!

Ria
25-10-2019

Ik raad iedereen Pet Plan aan

Ik heb mijn hondje indertijd bij Pet Plan verzekerd omdat de Dierenarts de rekening bij Pet Plan kon indienen ,zodat je het hele bedrag niet eerst hoefde voor te schieten.Jammer dat dit nu niet meer mogelijk is.Verder ben ik heel tevreden over de snelle afhandeling en zijn de medewerkers super aardig plus erg begaan met de ziekte van mijn hondje.Ik ben heel tevreden en raad iedereen Pet Plan aan.

Wilma
24-10-2019

Petplan een geweldige verzekering

Mijn hondje Luna had vorig jaar een tumor in haar maag en die was gaan bloedden

Ze moest voor behandeling naar dierenkliniek De Wagenrenk in Wageningen.

Dit waren zeer hoge rekening maar alles werd netjes betaald echt geweldig en ben zo blij dat ik mijn hondje nog steeds heb.

Ik heb een geweldige verzekering dus voor mij een 10

24-10-2019

Petplan is uitstekend

Nooit problemen gehad.

Vergoedingen worden snel afgehandeld.

Catharina
22-10-2019

Betrouwbaar

Ik heb 6 jaar geleden een verzekering voor Ibo afgesloten. Als er wat is met de hond ga ik met een gerust hart naar de dierenarts. Alle keren heeft de verzekering de kosten binnen 2 weken vergoed. Zelfs na een operatie van de winter was de vergoeding zo snel binnen, dat ik de factuur op tijd kon betalen. Niet alle kosten worden vergoed, maar wel het grootste deel. Als je geen hoog inkomen hebt, is het heel verstandig om bij Petplan een verzekering af te sluiten voor onvoorziene siutaties.

Leontien Verhage
21-10-2019

Snelle afhandeling.

Petplan draagt zorg voor een adequate en snelle afhandeling van de ingediende declaraties, die altijd duidelijk zijn.

Kik
21-10-2019

Uitkering declaratie's

Voor mij zouden de declaratie's wel iets sneller uitbetaald mogen worden. Meestal een dag of 10 tussen. Maar verder is alles wel duidelijk.

Rianne
18-10-2019

Goed

Facturen worden vlot vergoed, duidelijke vergoedingen en voorwaarden.