Petplan reviews

5.8

Tiny
29-07-2019

Aanraden

Ben al ruim 11 jaar bij petplan nooit geen klachten gehad altijd correct behandeld enaltijd snel alles geregeld

Martijn
26-07-2019

Verzekering Plus pakket grote hond (herder)

Duidelijke communicatie, géén wachttijden aan de telefoon.

Makkelijk online via telefoon en een foto je factuur te declareren.

Wij hebben een lompe pup van 13 maanden die weleens ergens aan of tussen blijft hangen.

Dat er ondanks de dekking van de zekering kosten voor ons als eigenaar overblijven begrijp ik en is duidelijk vermeld in de polis.

Vergoeding na goedkeuring Petplan binnen enkele dagen geregeld volgens afspraak.

Zeer tevreden!

O en R
26-07-2019

Vlotte afhandeling en duidelijke vergoedingen, wel hoge premie

De premie is hoog, maar de kosten voor als er echt iets is met je huisdier ook. Ik spreek (helaas) uit ervaring.

Declaraties zijn eenvoudig digitaal in te dienen en zijn bij mij altijd binnen 10 dagen naar tevredenheid afhandeld. De vergoedingen zijn helder, en bij twijfel moet je gewoon bellen. Simpel.

24-07-2019

Fair en snelle afhandeling

Zoals bij alle verzekeringen weet je dat je nooit al je "schades" vergoed krijgt. Zo is dat ook bij Petplan. Er zijn regeltjes en die worden correct nagekomen.

Afhandeling geschiedt vlot.

Tevreden!

24-07-2019

Snelle afhandeling

Goede ervaringen met Petplan. Binnen een paar dagen staat declaratie op rekeking, die je makkelijk online kunt indienen

Anne
23-07-2019

Goed en snel

Petplan is betrouwbaar en je krijgt snel je geld is alleen jammer dat er maar zoveel % word uitbetaald waar door je toch altijd nog kosten heb en als je een paar dieren heb valt de maandelijkse premie niet mee, maar als je een klein inkomen heb moet je wel .voor De rest zijn ze vriendelijk attent en snel met betalen dus erg goed

Yvonne
22-07-2019

Betrouwbaar

Professioneel bedrijf: handelen in woord en daad komt overeen. Je weet waar je voor verzekerd bent, en een snelle afhandeling van declaraties

Britt
19-07-2019

Super fijn!

Heel behulpzaam, nooit problemen met vergoedingen! Snelle behandeling. Ook mail contact voor vragen wordt goed beantwoord. Zou het iedereen aanraden!

Margreet
18-07-2019

Met Petpan geeft ziek zijn Rust!

Mijn ervaring met petplan is alleen maar positief zal hun ook zeker aanbevelen bij anderen. Ik heb 3 hondjes in de verzekering en één hondje is onlangs overleden die was ook al 12 jaar bij petplan verzekerd. Het nieuwe hondje van mijn zoon is ook weer verzekerd bij Petplan ook mede dat ik hem dat geadviseerd heb. Aardig personeel, altijd een luisterend oor en hebben regelmatig mijn declaratie met spoed behandeld. Toppie!

Varien
17-07-2019

Top verzekering

Behulpzaam en vriendelijk personeel declaratie snel behandeld en uitbetaald,

Zou fijn zijn als er ook een mijn petplan app voor komt dan heb je alles in 1 oogopslag bij de hand.

Paulette
16-07-2019

Snel, efficiënt en vriendelijk.

Ook nu weer goed en snel de declaratie van een kleine operatie afgehandeld. Vooraf had ik telefonisch overlegd en ook dat ging prettig en deskundig. Ik heb niet alleen het gevoel dat mijn honden goed verzekerd zijn maar ook dat ik wanneer het nodig is over een behandeling kan overleggen.

Hartelijk dank.

Annet
16-07-2019

Verzekering

Het is een prettig gevoel dat mijn kat verzekerd is.

Declaraties zijn makkelijk in te dienen en snel verwerkt.

15-07-2019

Snelle en adequate afhandeling declaratie.

Binnen 10 dagen is de ingediende declaratie naar tevredenheid afgehandeld. Top. Ga zo door!

Anet
12-07-2019

Te dure premie

De premie kost ons 22,76 p.m. en hebben een declaratie van van 52,-

Nu krijgen we maar 16 euro vergoed.!

Belachelijk weinig voor zoveel premie!

Henry
10-07-2019

Goede en snelle afhandeling

Ben tevreden over Petplan. Het is niet de goedkoopste en niet alles wordt vergoed in het basis pakket, maar declaraties worden netjes en snel vergoed. Het is duidelijk en makkelijk te regelen. Voor wat ik betaal vind ik erg netjes hoeveel ik kan declareren.

10-07-2019

Goede afhandeling van alle declaraties

Ben erg tevreden over Petplan. Het zal niet de goedkoopste zijn, maar alle declaraties worden netjes vergoed. Ook telefonisch wordt je altijd netjes te woord gestaan.

Bij het overlijden van onze vorige hond werd na één telefoontje alles die dag nog netjes afgehandeld.

Yvonne
09-07-2019

Fijne verzekeraar

Positieve ervaring met de verzekeraar. Medewerkers luisteren goed en denken actief mee in het belang van het dier en de klant. Snelle reacties, snelle betalingen. Kortom, fijne service.

08-07-2019

Topverzekering

Goede ervaring met deze verzekeraar heb een geleidehond en heb van ingediende verzekeringen die vallen onder het pakket wat ik heb afgesloten altijd het percentage wat mij toestond uitbetaald gekregen en altijd netjes te woord gestaan uitbetaling van de gelden altijd binnen 5 dagen Top?

Gerda
18-06-2019

Een verdiende 9 top!

Erg tevreden over petplan super snelle service

Onze Duitse herder is geopereerd en de rekening opgestuurd binnen 5 dagen vergoed

Niets dan lof over petplan

14-06-2019

Premie verhoging

De voorwaarden zijn niet duidelijk .Wat niet duidelijk is is bijvoorbeeld preventief. Mijn hond is gevoelig voor oorontsteking de dierenarts adviseerde dit preventief te behandelen. Volgens petplan werd dit niet vergoed terwijl overal op de site van petplan duidelijk staat dat preventieve zorg wel vergoed word.

Na het eerste jaar werd de premie met bijna helft verhoogd. Van ongeveer 400 euro naar ongeveer 575 euro per jaar.

Ze komen hun afspraken wat vergoedingen betreft niet na en de premie stijging is erg onredelijk. ik ben overgestapt naar Ohra.