Petplan reviews

5.8

Karina
27-08-2019

Gelukkig

Heel erg blij met mijn verzekering gelijk aanschaft toen onze hond een pup was en door een darmhernia.hartruis en bijhorende operatie al gelukkig geweest er gebruik te kunnen van maken hoef me alleen maar zorgen te maken om onze hond en niet de hoge rekeningen

Patricia
27-08-2019

Prima verzekering voor je huisdier

Ik ben zeer tevreden over de huisdieren verzekering.

Makkelijk declareren en super fijne en snelle duidelijke communicatie.

Mariska
21-08-2019

Prima verzekering

Onze pup Marshall is een gezonde hond, maar moest toch al een paar keer naar de dokter. Petplan handelt altijd alles snel en klantvriendelijk af! Prima keuze!

Corina
20-08-2019

Goede verzekering

Ik wordt altijd vriendelijk geholpen en mijn declaraties worden altijd snel gewerkt . Ik ben heel tevreden met deze verzekering

Nicole
17-08-2019

Prima verzekering

Mijn Britse Korthaar heeft al een aantal jaren medicijn nodig i.v.m een nierziekte. Iedere maand wordt de declaratie snel en correct afgehandeld.

Sonja
15-08-2019

Een prima verzekering, doen!

Onze cavalier king charles spaniel Kyan is bij ons gekomen toen hij 3 jaar was. Mijn grote vriend heeft zoals veel Cavaliertjes geen goed gebit en heeft dus al een paar keer van de verzekering gebruik moeten maken. De rekening werd altijd prima vergoed.

Helaas hebben cavaliertjes vaak hartproblemen, dus zijn de hieruit voortvloeiende kosten niet gedekt. Wij laten preventief regelmatig zijn hartje checken (echo) want Kyan is nu 7 en een half jaar en volgens de dierenarts is hij een van de weinige cavaliers zonder hartruis. Wij natuurlijk heel blij, we zouden nog blijer zijn als deze uitsluitingsclausule niet werd toegepast. Maar verder geen opmerkingen aan het adres van Petplan, een prima verzekering met een vlotte en vriendelijke declaratie afhandeling.

Conny
15-08-2019

Declaratie

Wij zijn al jaren een zeer tevreden klant bij Petplan. Wij zijn een Cattery en geven ook al onze kittens een verzekering mee. Pas een declaratie ingediend (gebit) niet verwacht dat daar iets van vergoed werd omdat dit niet in het basispakket zat. Maar toch werd de helft vergoed tot onze verbazing. Dankuwel Petplan.

Wesley
14-08-2019

Uitmuntend

Wij hebben wat pech gehad met onze hond. Maar petplan vergoed alles perfect! Zeer tevreden over!

Anja
14-08-2019

Prima verzekering

Ik kan niet anders zeggen. We hebben de pech een hondje te hebben dat steeds iets mankeert. Daarbij hebben we het geluk een basisverzekering bij Petplan afgesloten te hebben, waardoor we een deel van de kosten steeds terugkrijgen!

Aanrader dus!

Buddy
13-08-2019

Snel en netjes

Goede snelle verwerking van de declaraties.

Plus pakket erg blij mee

12-08-2019

Goede afhandeling claims.

Ondanks dat ik "slechts" de basis verzekering heb, is er toch nog redelijk veel dat wel wordt vergoed.

De medicatie die Charlie nu voor haar artrose krijgt, wordt toch nog voor 80% vergoed, wat ik een mooie meevaller vindt. Had zelf namelijk onthouden dat de vergoeding lager zou zijn :-)

Annemieke
12-08-2019

Petplan doet wat het kan

Petplan is toegankelijk en heeft vriendelijke en behulpzame medewerkers. Moet soms wel vragen waar de vergoeding blijft, maar uiteindelijk komt het altijd in orde.

Fonsine

Zeer tevreden

Zeer tevreden met de PetPlan verzekering (Plus pakket) die wij voor onze hond hebben.

Declaraties worden snel afgehandeld en staan snel weer op mijn rekening. Ik vind de premie die ik maandelijks betaal ook erg redelijk.

Ook vind ik de klantenservice erg vriendelijk en doeltreffend.

Ik raad PetPlan aan alle baasjes aan!

Allemaal netjes geregeld

Alles snel en netjes geregeld na telefonisch contact

Trieneke

Prima verzekering

Prima geholpen als ik 'n vraag had via de telefoon.

Verrekening van 'n declaratie super snel en daarvoor goede uitleg waarom die vergoeding

Marga
08-08-2019

Toch fijn, zo’n verzekering

Wat een snelle en accurate afhandeling!

Tineke
01-08-2019

Grandioze verzekering die niet beter kan

Toen ik mijn hond Cowboy kreeg was hij 7 weken oud. Hij is nu 7 dus al 7 jaar verzekerd bij Petplan. Cowboy is een pechvogel: heeft o.a. hele slechte longetjes en een lekkende hartklep, waarvoor hij sinds een half jaar levenslang medicatie moet slikken. Ik heb nog nooit problemen met Petplan gehad. Nu declareer ik maandelijks zijn medicatie. Binnen een paar dagen krijg ik al bericht en staat het te vergoeden bedrag op mijn rekening. Een kennis heeft sinds kort ook een hondje. Gelukkig heb ik haar kunnen overhalen een verzekering bij Petplan af te sluiten. Petplan is echt de allerbeste maatschappij voor een verzekering. Ik ben heel blij dat Cowboy bij Petplan is verzekerd!

Tineke

Lidia

Fijne verzekering (basis)

Ik heb al 11 jaar de Petplan basisverzekering voor mijn Chihuahua Google en ben erg blij dat ik ooit de keuze heb gemaakt deze te nemen, aangezien Google een hondje is dat snel iets aan de hand heeft. De premie is wel flink omhooggeschoten de afgelopen jaren, wat ik persoonlijk een minpunt vindt, maar ik ben blij met de 50% vergoeding die deze verzekering mogelijk maakt.

Hond Kenzy

Hij is geopereerd en hadden na twee dagen het geld al op onze rekening staan. Zijn altijd goed behandelt.

Miriam

Snelle en correcte afhandeling

Al vanaf pup zijnde is onze beagle Boris bij Petplan. Nu op respectabele leeftijd van bijna 12 zijn er wel eens wat dingen waarvoor een bezoek aan de dierenarts gewenst is. Ik ben heel erg tevreden over de communicatie en afhandeling. Zeer kundig. Zou ieder aan kunnen raden hier een verzekering af te sluiten!

Miriam