Petplan reviews

Super snel en goed

Word altijd goed geholpen

Barbara
06-02-2020

Erg blij met Petplan: snel en duidelijk

Weloverwogen keuze gemaakt voor Petplan, op advies fokker die er goede ervaringen had. Declareren is eenvoudig, afhandeling snel, overzichtelijke informatie. Prima dus.

René
31-01-2020

Uitstekende plusverzekering!

Snelle en correcte afhandeling volgens heldere polis. Klantvriendelijk contact.

GE
30-01-2020

Betrouwbaar

Onze hond Tygo was heel erg ziek,daardoor hadden we,veel onkosten en heb veel terug gekregen via Petplan.Helaas hebben we onze Tygo 24-01-2020 in laten slapen hij was te ziek.Onze Tygo is 8jaar geworden.

23-01-2020

Super snelle afhandeling nota's

Binnen 2 dagen na operatie hond was de vergoeding al binnen. super!

Elly
10-01-2020

Snel afhandelen facturen

De facturen worden altijd snel afgehandeld.

Renalda
10-01-2020

Super tevreden over petplan

Declaraties worden altijd correct en snel afgehandeld. Bel je met vragen wordt je altijd zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan!

09-01-2020

Prettig en goed

Ons hondje heeft een nieuwe kruisband gekregen , telefonisch contact en advies waren zeer correct . Alles zeer snel afgehandeld . Nu op naar volledig herstel . Petplan is een goed plan .

Stanley
08-01-2020

Goede verzekering

Vind ze altijd snel en correct , bedankt

Corry
06-01-2020

Osteopaat voor mijn hond

Het is jammer dat je niet zelf kan kiezen voor een therapeut of osteopaat. Want heb slechte ervaringen met een gedragstherapeut gehad die aangesloten is jullie. Daarom heb ik zelf naar een osteopaat gezocht. Ik heb geen vertrouwen in de therapeuten die bij jullie aangesloten zijn. Jammer. Voor de verdere rest super verzekering snelle afhandelingen.

05-01-2020

Belazeren de boel

Pas na het afsluiten van een basis verzekering wordt er plotseling melding gemaakt dat er sprake is van een ras-clausule en dat er hierdoor sprake is van een beperkte dekking , misleiding dus

vervolgens wordt er na een onderzoek bij de dierenarts , waarbij overigens niets verontrustends wordt vastgesteld , tenminste niet aan ons medegedeeld?

door petpal ineens ook een conclusie getrokken wordt en allerlei andere beperkingen in de dekking opgelegd.

dus pure oplichterij

Herman
31-12-2019

Prima zorgverzekering voor dieren

Online ingediende nota's worden zeer snel en vakkundig behandeld. Als klant heb ik het gevoel dat de medewerkers echt betrokken zijn bij dieren.

Christel
28-12-2019

Goede verzekering

Heb goede ervaring met Petplan verzekering Krijg keurig mijn rekening terug betaald. Voor een ziekenhuis bezoek hoef je zelf niet voor te schieten. Wordt geregeld door hun Toen mijn kat overleed hebben ze alles keurig netjes afgehandeld. Mijn andere kat is ook bij hun verzekerd Ben blij dat ik dat gedaan heb Dus voor mij een top verzekering

Anton
27-12-2019

Geeft rust op vaak die momenten van zorgen rondom huisdier!

Mijn meer dan 13 jaar oude Duitse Staande Draadhaar heeft al lange tijd problemen.

Die worden goed en frequent begeleid door mijn dierenarts en dan is het fijn dat er een goede basisverzekering is via PETPLAN!

Jacqueline
24-12-2019

Snelle afwikkeling

Heel fijn zo’n snelle afwikkeling als je huisdier zo ziek is.

Jqa
24-12-2019

Aanrader!

Inmiddels is onze hond al "bejaard" maar zolang we haar hebben is ze al verzekerd bij Petplan. Voor zover het nodig was heeft Petplan alles keurig en inzichte-lijk geregeld.

16-12-2019

Jammer dat er in feite steeds minder vergoed wordt.

Toen wij de verzekering afsloten voor onze hond werd er duidelijk meer vergoed als nu het geval is. De premie is (logischerwijs) wel omhoog gegaan, maar de vergoedingen (niet logisch dus) zijn minder en lager. Preventief, jaarlijkse controle en entingen wordt niet meer vergoed. Jammer!

De afhandeling van declaraties is op zich wel goed en wordt redelijk snel uitgevoerd.

Linda
12-12-2019

Kwakkel konijn

Mijn vorige konijn mankeerde vaak iets. Toen ik na zijn overlijden uiteindelijk besloot een nieuw konijn te nemen heb ik gelijk de Petplan verzekering afgesloten. Geen spijt van. Declaraties worden snel afgehandeld. Duidelijke feedback en klantvriendelijk. Ruime vergoeding voor behandelingen.

Els
10-12-2019

Behandelingen zieke hond

Correcte telefonische antwoorden en snelle afhandeling rekeningen

Hannah
09-12-2019

Na correctie perfect geholpen

We kregen (na klacht) precies de vergoeding die we verwachtten bij ons pakket. Het controleren van de delclaraties vind ik wel wat lang duren.