Petplan reviews

5.8

Lisette
17-10-2019

Bedankt

Onze Boris had negen blaastenen ,operatie na het gemeld te hebben ,wenste ze ons sterkte met Boris Het ging niet goed, weer geopereerd Ook nu leefde ze erg mee, gelukkig is het goed gekomen Forse rekening binnen een dag ,alles keurig geregeld en werd het op de rekening gestort Van onze een dikke tien Voor de vriendelijkheid en de snelle betaling Poot van onze Boris ??

Lilian
16-10-2019

Kneusje

Gelukkig dat onze fokker deze verzekering voor ons had afgesloten. Sinds dat Cliff bij ons is heeft hij al vanalles meegemaakt in zijn jonge leven.

Gelukkig lopen de vergoedingen soepel.

Natuurlijk niet alles wordt vergoed maar scheelt toch in de onkosten.

René
16-10-2019

Prima verzekering

Ook al wordt niet alles vergoed, ik heb de premie er al dubbel en dwars uit. Declaraties worden snel afgehandeld.

Claudia
13-10-2019

Kanker

Helaas heb ik geen goede ervaringen meer met petplan. Sinds mijn hondje kanker heeft en aan de chemo begonnen is, wordt niets vergoed vanuit Petplan. Geen consulten, geen medicatie, geen onderzoeken. Alles wordt op de chemo geschoven. Elke ziekte of mankement het hondje ook krijgt, is een bijwerking van de chemo. Dus als men een hond of huisdier heeft die verders gezond is voordat die kanker krijgt kun je net zo goed de verzekering opzeggen op het moment dat je met de chemo gaat starten. Mocht uw huisdier ruim van te voren nog ziek zijn geworden aan iets, dan wordt alleen de medicatie vergoed, want tja onderzoeken wordt weer verstaan als achteruit gang door de chemo dus wordt niet vergoed.

Albert
12-10-2019

Het medisch wonder Chico (vergroot hart)

Declaratie indienen binnen 10 dagen betaald

gewoon goed

Martina
10-10-2019

Petplan

Tot nu toe heel erg tevreden en super snel de declaratie afgehandeld super tevreden.

05-10-2019

Ziekte van onze golden retriever

Wij zijn bijzonder tevreden over de snelle en accurate afwikkeling van de ingediende rekeningen

Pieke
04-10-2019

Stressvrije ervaring

Prettige en vriendelijk contact, echt meelevend en een snelle afhandeling van declaraties.

Nanda
01-10-2019

De hond kan de declaratie doen

Een overzichtelijke verzekering met een gebruiksvriendelijke site.

Nils
30-09-2019

Geen oplossing na premieverhoging

Zoals mijn eerdere review (welke ik geen lagere score kon geven) aantoont gooide Petplan zonder goede uitleg de premie voor mijn hond 27% omhoog. Op email kwam geen inhoudelijke reactie. Dus maar hier geprobeerd. Hier wordt ineens kenbaar gemaakt dat naast de algemene verhoging er sprake is van een 10% leeftijdsgerelateerde verhoging. Zonder verdere uitleg of wat dan ook. Ik vind het ook ongehoord dat men tussentijds bij een lopende verzekering aanpassingen doet. Voorts wordt mij een dierenartsvoucher van 25,- aangeboden (terwijl ik 200,- achteruit ga) welke ik ENKEL kan gebruiken bij continuering van de verzekering. Ja, ik kan een stapje terug doen. Naar een dekking waar ik niet voor gekozen heb.

Ik vind het klantonvriendelijk, arrogant en ook wel een beetje leeftijdsdiscriminatie. Zo zouden we dat namelijk noemen als een zorgverzekering voor ons de premie tijdens de loop individueel omhoog zou gooien. Verder een goede verzekering mits je hond dus nog geen senior is. Informeren of contact zoeken is blijkbaar moeilijk. Zelfs na mijn opzegmail (nadat de nieuwe premie ineens al geincasseerd zou worden) geen persoonlijk contact of wat dan ook maar een zakelijke royements bevestiging. Had mij gebeld om alsnog tot een fatsoenlijke oplossing te komen. Er staat notabene in die prolongatiemail: "Eventuele premiekorting - € 0,00". Wie weet leeft Owen nog een jaar of 2. Doe daar wat mee! Stukken goedkoper dan vervelende PR door negatieve reviews. Als u de stijging voor mij zou beperken tot een aanvaardbaar niveau. Van 60,71 tot bijv. max 65 gedurende die periode, zou dat coulant zijn.

Maar men komt met 0,0 oplossing en dat na vele jaren klant zijn. En dit na jaren 600-730 betalen en praktisch nooit declareren! Moet er wat te regelen zijn toch?

Update van 01/10/2019:
Kreeg bericht dat de klacht in behandeling werd genomen, ze hadden mijn klantnummer nodig. En het werd stil. Ze hadden dat ook al, want ik ben al sinds 20/09/2019 bezig. Wat een onpersoonlijk bedrijf is dit ook aan het worden; waarom kunnen ze niet een belletje plegen om dit op te lossen? 0,0 transparantie, nergens uitleg of zelfs maar vermelding dat er leeftijdsgerelateerde premie is. En bij een opzegmail word geen contact opgenomen (zoals bij elk ander bedrijf of verzekering) maar word je gelijk uitgeschreven. Terwijl als ze mij en Owen iets tegemoetkomen er vast wel een oplossing was.

Diana
26-09-2019

Terugbetaling van dierenarts kosten

Snelle reactie met terugbetalen

André
25-09-2019

Ben HEEL GOED tevreden over Petplan .

Tot op heden ben ik HEEL goed tevreden over Petplan

ook als het er op aankomt .

Allen vindt ik het jammer dat we eerst zelf moeten betalen en daarna pas het gedeelte terug krijgen waar we recht op hebben .

Maar ben heel goed tevreden en Ga zeker zo door

Melissa
25-09-2019

Tevreden

Nooit verwacht een huisdierverzekering nodig te hebben, uiteindelijk heel blij dat ik deze wel heb afgesloten. Ik ga nu met een veel rustiger gevoel naar de dierenarts. Mijn Mechelse herder heeft helaas nu al 2 keer een knieoperatie gehad en is pas 3 jaar. Gelukkig werd een groot deel vergoed. Mijn andere Mechelse herder heb ik vorig jaar dan ook meteen verzekerd. Ik neem geen dieren meer zonder verzekering, een ongeluk zit in een klein hoekje.

Oscar
17-09-2019

Zieke diensthond

Mijn diensthond moest met spoed geopereerd worden aan een Mildtumor.

Direct antwoord ontvangen op het melden van de ingreep.

Na declaratie direct antwoord gekregen en 80 % van de ingreep wordt vergoed.

Erg tevreden over Pet Plan

Marieke
12-09-2019

Snel,meelevend en zeer bekwaam

Mijn hondje heeft niets ernstigs maar allergie.Eerste jr veel gezeur elke mnd wel.arts geen probleem.nu anaalklieren.vergoeding gaat snel! Wat belangrijk is want vroeger via dierenarts was toch fijner gevoel( stel je hebt het geld even niet sta je terwijl je verzekerd bent) maar goed .ik ben uiterst tevreden deze 6 jr!zeer vriendelijk weten waar ze over praten!voor mij geen andere verzekering:-)

Miramar
12-09-2019

Vergoeding

Al lang verzekerd bij Petplan voor 2 ca 3 honden. Een van de honden was zeer ziek en moet naar de universiteit de Uithof Utrecht. Verzekering is een plus verzekering 80% vergoeding. Welnu het wordt voor de Uni rekening 70%. Waarom? Ik krijg van Petplan te horen het is ern opleidingsziekenhuis en worden extra onderzoeken gedaan voor studenten en daarom wordt geen 80% uitgekeerd. Dat is van Petplan oplichting immers dat staat nergens in polis beschreven. Heb bezwaar gemaakt maar ze vertikken het 80% te vergoeden. Premie is 52 euro pm voor de hond. Schande.

Er wordt geen consult meer vergoed omdat de vergoeding van consulten zijn top heeft bereikt volgens Petplan . Nooit van gehoord staat ook niet in polis.

Verder uitbetaling vergoedingen in10 werkdagen staat op internet site van Petplan. Aan de telefoon is het binnen 5 werkdagen. Ligt aan de vakanties zegt Petplan. Nu na 6 dg nog geen geld terug van declaratie. Gebeld hierover en binnen een halve dag is het geld op mijn bankrekening. Op de uitbetaling rekening staat alleen het bedrag van da of kliniek en het totale vergoedingsbedrag. Geen détails en dat moet wel. Na 8 mails en 4 telefoontjes is er eindelijk een persoon van Petplan die het snapt en dan krijg ik de juiste vergoedingsrekening. Werkelijk schandelijk wat Petplan voor hoge premies met een klant doet. Ik kan niet naar een andere verzekering want mijn honden zijn ouder dan 7 jr en geen enkele verzekering neemt ze aan. Ondanks vriendelijkheid van Petplan aan de telefoon is het vergoedings systeem en polisvoorwaarden verlakkerij naar de verzekerde die een plus verzekering heeft. 70%vergoeding Inplaats van 80% bij universiteit zhs de Uithof Utrecht, geen verdere cinsultenvergoeding van da. Deze zaken staan ook niet in Petplan polis. En dat noem ik verlakkerij of deftig misleiding cq oplichting van de klant, de verzekerde.

10-09-2019

Al jaren zeer tevreden over Petplan.

Zeker nu 1 van onze honden in de lappenmand zit, en verscheidene keren naar de dierenarts is geweest, word je er aan herinnert hoe fijn het is verzekerd te zijn bij Petplan. Alles word netjes en zorgvuldig afgehandeld, als we vragen hebben, word alles netjes uitgelegd. In al die jaren nog niet 1 klacht gehad!

Anjes
09-09-2019

Heel blij met Petplan

Heb ons hondje al jaren verzekerd en nu ze chronische alvleesklierontsteking heeft ben ik heel blij dat ze verzekerd is. Declaraties worden snel en keurig afgewerkt.

Bettina
06-09-2019

Heel blij dat onze hond en katten verzekerd zijn.

Al jaren verzekerd, maar nu onze hond echt problemen krijgt met zijn artrose zijn we heel blij hem verzekerd te hebben.

Ria
28-08-2019

Duidelijke communicatie en snelle afhandeling.

Duidelijke communicatie en snelle afhandeling helemaal fijn. Zelfs als je geen zieke hond hebt, maar gewoon een preventieplan bij de dierenarts afsluit. tegen vlooien bestrijding en inentingen. Krijg je je deel waar je recht op hebt. Super!