Vodafone reviews

1.0

Rebecca
28-03-2017

Controleer je factuur!

Vodafone brengt kosten in rekening waar je nooit toestemming voor hebt gegeven. Zoals een papieren factuur die je nooit krijgt. Vervolgens zijn er 2x abonnementskosten in rekening gebracht. Ik zal dit geld terugkrijgen, maar nog steeds niks ontvangen. Vanaf nu controleer ik elke factuur. Wanneer je de klantenservice belt komen ze niet met concrete acties. Na 2,5 jaar klant te zijn geweest weet ik zeker dat ik nooit meer een abonnement neem bij Vodafone.

Sijtske
25-03-2017

Goede service

Ik ben nu sinds 2 jaar klant bij Vodafone. Toen ik mijn abonnement net had kreeg ik privé omstandigheden. Een mail gestuurd naar Vodafone.,met de vraag of mijn dure abonnement omgezet kon worden naar een goedkopere. Werdt netjes gebeld en werdt mij zelfs gevraagd hoe ik het wilde. Ze maakte er totaal geen probleem van.Heb nu zelfs een verlenging. Ik ben zeer tevreden over Vodafone en ben als ik een keer de klantenservice nodig heb Altijd netjes te woord gestaan en alles werdt correct,snel,en perfect opgelost.

Vind dat goede dingen ook vermeld mogen worden.

Yvonne
23-03-2017

Vodafone Time-out

Wat een drama! Ik heb een time-out aangevraagd voor de periode 1/2/2017 t/m 31/5/2017. Vervolgens werd het abonnement per 1/1 stop gezet, dus een maand te vroeg en kreeg ik een mail dat de einddatum 30/6 zou zijn, dus een maand te laat! Ik gebeld, moest alles opnieuw aanvragen, echter dat kan alleen een maand van te voren, dus werd de startdatum 1/3 wat dus ook niet klopt want ik wilde per 1/2! Dit kon echter niet veranderd worden, als ik dan aan kon tonen dat er in februari niet met telefoon gebeld was zou abonnementsgeld terug gestort worden. Nu even gebeld dat ik nog abonnementsgeld van maand februari terug moet krijgen en dat de rekening van maart ook niet klopt, komen ze er nu (na 1 uur aan de telefoon te hebben gezeten) achter dat de time-out helemaal niet ingesteld is! Lekker bezig, daar bij Vodafone:-(

Elisabeth
09-02-2017

Slechter dan slecht

Al drie weken word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Heb drie weken geleden een abonnement voor mijn mobiele telefoon afgesloten . Had eerst prepaid en dat werkte goed. Nu heb ik niets en kan al drie weken niet bellen of gebeld worden. Ben al 4 keer in de winkel geweest en die komen steeds met een ander verhaal. Ook de medewerkers van de telefonische klantenservice vertellen allemaal iets anders, als je ze tenminste kunt bereiken, want ook dat wordt je lastig gemaakt. Spijt, spijt en nog eens spijt.

07-02-2017

Klachten afhandeling is een lachertje

Twee maal een klacht ingediend in de afgelopen periode. Eerst nadat ik 4x een poging heb gedaan om mijn abbo te migreren van een smart 500 naar een red essential. Ondanks dat de website vermeld dat migreren naar een hoger abbo gratis is, toch 25 euro migratie kosten. Maar kan ik nog enigsinds accepteren. Helaas lukt het niet. Na vele mederwerkers aan de telefoon gehad te hebben (doorschakelen lukt ook al niet goed) uiteindelijk iemand die toegeeft dat er een technisch probleem is. Ik word op een lijst gezet en terug gebeld. Helaas na 90 dagen wachten geen contact. Het uiten van dit ongenoegen bij de klachten geeft als antwoord sorry, en succes verder. De concrete vraag of het probleem opgelost is, moet ik maar weer de klantenservice bellen.

Dus opnieuw bellen. Het zou nu kunnen. Maar tot mijn verassing blijkt nu ineens dat volgens de vrij agressief reagerende mederwerker dat er 12 euro toestel kosten op het abbonement zitten. Dit is mi volstrekt niet waar, en probeer dit uit te leggen waarom dat zo is. Er wordt niet geluisterd en op een steeds bozere/agressiefe manier ge,eld dat het hier staat en dus zo is.

Dus opnieuw maar eens een klacht met de vraag opheldering te geven over de kosten van mijn abbo. Contract bijgevoegd. Voorwaarden Vodafone: Abbo kost 35 euro Contract: 35 euro - 9euro korting= 26 euro. Daar zou volgend de boze medewerker een telefoon afbetaling van 12 euro in zitten. In mijn ogen best bijzonder voor een abbo dat 35 euro kost waar ik 26 euro voor betaal.

Antwoord van de klacht: Het klopt dat afbetaling telefoon bij oude contrecten niet vermeld is, maar zij weten niet wat de verhouding is. Ik moet afdeling migratie maar bellen.

Dus wederom geen antwoord op mijn vraag.

Een reactie terug op de eerste antwoord op de klacht heeft nooit weer een reactie gegeven.

Klantenservice is blijkbaar geen prioriteit op dit gebied bij bestaande klanten.

Jeffrey
03-02-2017

ERG SLECHT VOOR DE BESTAANDE KLANT!

Mijn huidige abonnement loopt af in maart. Nu ben ik ongeveer twee weken benaderd door Vodafone of ik mijn abonnement wil verlengen. Omdat ik relatief gezien tevreden ben over Vodafone wilde ik dat wel en heb ik toegezegd mijn abonnement te verlengen. Nu krijg ik enkele dagen na de bedenktijd een mail met daarin een actie van Vodafone dat er 50% korting wordt gegeven op abonnementen. Uitgerekend scheelt dit mij €10,- in de maand en dus €120,- op jaarbasis. Ik heb contact gehad met de helpdesk en de loyalty afdeling en deze kunnen hier niets in betekenen. Ik als klant voel mij dus echt goed belazerd door Vodafone, omdat als ik mijn abonnement niet tijdig had verlengd ik dus forse korting heb gehad en dit net op een aantal dagen na misloop. Daarnaast vind ik het ook erg slecht dat klanten die al een abonnement hebben lopen en waarvan de bedenktijd verstreken is deze mailtjes met deze aanbiedingen nog krijgen. Ik vind dit erg misleidend van Vodafone en vind de afhandeling van de klacht erg slecht. Een kleine compensatie had eventueel wat goed gemaakt, maar dit zat er al niet niet in.

Den
29-12-2016

Vodafone geeft niets om zijn klanten.

Vodafone, welke zegt zeer klantvriendelijk te zijn en alles altijd zo snel mogelijk naar tevredenheid op te lossen. Wil je een abonnement afsluiten of verlengen, dan is alles mogelijk en wordt er snel gereageerd. Is er vervolgens een probleem of een klacht, dan word er niets gedaan en wordt je gewoon aan het lijntje gehouden. Kunnen zij het uiteindelijk door de tijdsdruk niet meer voor de deadline oplossen, dan zoeken zij wel weer een nieuw excuus om er onderuit te komen. Dit is hoe Vodafone werkt! Het internet staat er vol van, dus wij zijn zeker de enige niet. In november verlengen wij meerdere abonnementen en dat kan gelijk geregeld worden zonder problemen. De volgende dag (binnen 24u) is er al een toestel door ons ontvangen. Het kan dus wel! Maar dan, het toestel heeft een software probleem, welke ook door Apple support is bevestigd per email. Het toestel moet geretourneerd worden naar Vodafone, welke wij aangetekend (onze kosten) versturen. Maar dan begint de ellende en ontkenning. Bijna dagelijks hebben wij contact met Vodafone sinds november tot vandaag. Telefoongesprekken welke meer dan een uur duren met alle doorverbindingen en het verbreken van de verbinding door Vodafone meegerekend, maar uiteraard zonder oplossing. En wie gaat die kostbare tijd betalen? De retournering is nog niet binnen wordt er veelvuldig gezegd. Maar dat is toch vreemd als wij via de track & trace kunnen zien dat hij allang door Vodafone ontvangen is. Dan is er weer een technisch probleem en kunnen ze niets in het systeem zien. Maar het wordt opgelost, ze gaan het gelijk regelen en wij worden de zelfde dag nog teruggebeld. Dit is wat wij zo vaak te horen hebben gekregen, maar wij zijn nog nooit teruggebeld door Vodafone. Ze regelen uiteindelijk helemaal niets. Ondertussen is het 7 december en geven wij aan dat wij het toch echt zo snel mogelijk geregeld willen hebben, want op deze manier wordt het kerst en is er nog steeds niets geregeld. De zoveelste medewerker welke het gaat regelen, want het is alleen een kwestie van de retournering in het systeem verwerken en dan is het opgelost en wordt het nieuwe toestel verzonden. Uiteindelijk maar weer bellen met Vodafone want er is nog niets ontvangen en/of geregeld. In de tussentijd wordt je wel gek van de berichten welke je krijgt met de vraag of je tevreden bent en of je de 4 vragen wilt beantwoorden. Uiteraard zijn wij niet tevreden, maar het invullen van het tevredenheidsonderzoek heeft ook geen zin, want hier reageert Vodafone ook niet op. Ze gaan het uitzoeken en komen er snel op terug, of je even wilt wachten. Verbinding wordt weer verbroken, of je kunt ontelbare malen je verhaal weer uitleggen, maar uiteindelijk gebeurd er niets. Dit gaat zo elke dag door. Dan is het de week voor kerst. Er is nog niets opgelost en geregeld door Vodafone. In de tussentijd hebben wij de automatische betaling aan Vodafone teruggeboekt, en ook netjes aan Vodafone vermeld, dat zij het nu eerst maar eens gaan oplossen en dan betalen wij weer. We zijn namelijk al bijna een maand verder. De medewerker begrijpt dit en gaat het zo snel mogelijk oplossen en afhandelen. De dag voor kerst, maar weer bellen en alles uitleggen. Ze gaan de afdeling die over de retouren gaat persoonlijk benaderen om het op te lossen en de retour in hun systeem te verwerken en dan komt het goed. Uiteindelijk is er uiteraard helemaal niets opgelost en is er nog steeds geen toestel ontvangen. Ondertussen is het 27 december geworden zonder dat er iets door Vodafone is geregeld en/of opgelost. De medewerker van Vodafone vraagt of wij nogmaals de track & trace code kunnen geven, dan kan hij ook zien dat het oude toestel al door Vodafone is ontvangen. Slimme vraag, maar deze code is al meerdere malen door ons gegeven. Hij ziet dat het toestel al bijna een maand bij Vodafone in bezit is en gaat het gelijk regelen zegt hij en wij worden teruggebeld. Wij geven nogmaals aan dat het echt voor het einde van het jaar opgelost moet zijn, want we zijn het helemaal zat met Vodafone. Uiteraard zijn wij niet teruggebeld, dus bellen wij maar weer met Vodafone. En jahoor, de retournering is opeens verwerkt, het toestel is ontvangen en verwerkt door Vodafone. Dus de volgende dag (29 dec), meer dan een maand verder zijn we al, kan het nieuwe toestel verstuurd worden. We hebben er nog steeds de pest in, omdat het namelijk een heel simpel verhaal is en dit had in het begin gelijk al geregeld kunnen worden, maar ok, wij gaan er van uit dat het op 29 dec dan uiteindelijk geregeld gaat worden. Vandaag (29 dec) nemen wij zelf maar weer eens contact met Vodafone op om te horen of het al verstuurd is. Wat blijkt er is niks gedaan. Wij moeten weer het hele verhaal uitleggen en worden dan weer naar allerlei afdelingen doorverbonden. de verbinding valt weer tijdens het doorverbinden 3x weg en na een keer meer dan 30min in de wacht te hebben gestaan, bellen wij maar weer opnieuw. Dan wordt er ineens gezegd, wij moeten nu eerst het verlengde abonnement gaan annuleren en dan opnieuw een nieuw abonnement gaan afsluiten, anders kan het nieuwe toestel niet verzonden worden. Ongelofelijk wat hier allemaal gebeurd bij Vodafone, maar wij verzamelen nog wel een keer onze energie en zetten ons over onze frustratie heen, want nu zou het gelijk geregeld moeten zijn. De medewerker zet ons even in de wacht en gaat het regelen. Dan blijkt dat het abonnement via een andere afdeling geannuleerd moet worden, dus of wij weer even opnieuw willen bellen en dan gaan zij het regelen. Ondertussen barsten wij bijna uit elkaar van woede en het continue aan het lijntje gehouden worden door Vodafone, in plaats van dat zij het nu eens goed regelen zoals zij als service provider zouden moeten doen. Vooruit dan maar, ons laatste belletje aan Vodafone want nu moet het toch geregeld gaan worden. De medewerker beaamt dat wij al eerder gebeld hebben (wanneer bedoel je in de laatste 5 a 6 weken) en gaat het gelijk regelen of wij even geduld hebben, dan zet zij ons in de wacht. Na een poosje komt zij weer terug aan de lijn met de volgende mededeling, dat Vodafone het abonnement niet kan annuleren en vervolgens opnieuw verlengen en het toestel opsturen want er staat nog een rekening open. Ik leg haar uit dat wij zelf de rekening gestoneerd hebben, dit ook aan Vodafone hebben gemeld om druk te zetten dat zij het nu eens gaan oplossen en ons niet aan het lijntje moeten houden. Maar nee, dit is het beleid van Vodafone en als wij het gelijk betalen, dan kunnen zij het evengoed niet meer voor het einde van de week regelen en zal het in het nieuwe jaar worden. Of te wel, de deadline kunnen zij zo op deze manier mooi weer omzeilen en zij gaan het probleem, wat al meer dan een maand bij Vodafone ligt, nu op ons afschuiven omdat wij een rekening gestoneerd hebben, of te wel er staat nog een rekening open, dus wij kunnen nu niet meewerken aan een verlening. Vodafone doe eens normaal en neem je verantwoordelijkheid en los het op zoals jullie in het begin al hadden moeten doen! En kom niet met deze onzin aanzetten. Jullie proberen onder jullie eigen fouten en interne problemen uit te komen en schuiven het dan vervolgens ook nog eens doodleuk op jullie klanten af, wordt eens wakker! Conclusie, Vodafone geeft helemaal niets om zijn klanten en ik ben benieuwd wanneer zij het naar ons op gaan lossen. Voor ons is het een principe kwestie geworden!.

Mirjam
29-12-2016

Geen klantenservice

Na jaren lang bij vodafone te zitten voor het eerst een telefoon bij abonnement besteld. Bij aankomst zat hier geen juiste simkaart bij zodat ik hem niet kon gebruiken. Tot 3x toe een nieuwe simkaart aangevraagd en eindelijk de goede. Ik ben 6 weken verder en kan hem eindelijk gebruiken. Hij blijkt kapot te zijn. Inkt loopt door het scherm en uiteindelijk kwam hierdoor een barst in het scherm. Ik ben 6 weken verder en na twee weken vervalt alle garantie. Ik kon hem niet gebruiken zonder simkaart? Er word mij een verzekering aangesmeerd die ik niet wil om alles te kunnen vergoeden. Ik word naar een andere zaak gestuurd(samsung)om hem te laten maken daar moet ik er ook voor betalen. Uiteindelijk terug bij vodafone hem op laten sturen. Hij valt niet te maken, ik krijg een factuur met opstuur kosten en dat ik als een 'tegemoetkoming' 180 euro wil betalen dan krijg ik een nieuwe. De reden is dat door eigen toedoen de telefoon stuk is? Inmiddels heb ik buiten dit om een nieuw toestel gekocht. Over de klantenservice valt niet te spreken dit is uitermate slecht. Bij opzeggen van het abbonement moet ik hem afkopen. Ik wil hem alvast opzeggen eind van dit contract dat gaat ook niet dat moet via de klantenservice. iedereen begrijpt wel dat ik blij ben als dit contract afloopt. Zoveel jaar klant en geen ene tegemoet koming. Me man zegt hem ook op. Ik hoop dat ze tevreden zijn met hun afhandeling van dit probleem en opzeggingen van klanten

Gert
14-12-2016

Geen werkende Netflix via vodafone

Bij klachten via de klanten service wordt je met je probleem weer weg gestuurd ener word totaal niet gedaan met je klacht. Wat een slecht bedrijf. Als ik mijn pc aansluit op een KVodafone glas aansluiting met draytex modem Netflix dat de verbinding geblokt wordt omdat deze gaat via een vpn of proxy server. En maar wijzen naar Netflix. Via een ziggo verbinding met de zelfde PC prima Netflix verbinding.

Jjo
05-12-2016

Opgelost! Oh nee toch niet. Weer opnieuw bellen en lekker lang in de wacht

- veel verschillende antwoorden van medewerkers - ontzettend lange telefonische wachttijd - meeste medewerkers raffelen het af i.p.v. vriendelijke en oplossingsgerichte service te leveren - weinig begrip als je je frustratie uit

Ik ging op vakantie naar het buitenland. Omdat Vodafone vanaf 21 november roamingkosten voor nieuwe/verlengde abonnementen heeft afgeschaft (dus ook voor mij), keek ik alles nog even na in de app. Daar stond dat ik inderdaad mijn Nederland-bundel in het buitenland kon gebruiken. Ook zag ik dat mijn Alles-in-1 Op Reis bundel overbodig was, dus die had ik uitgeschakeld. Deze wijziging was ook zichtbaar in de app.

Toen ik de volgende dag in Spanje aankwam, kreeg ik vrijwel direct een sms met dat ik op 80% van mijn Alles-in-1 Op Reis bundel zat. Die had ik toch uitgezet? Ik heb die dag afgewacht, misschien was het een foutje.

De volgende dag: zelfde verhaal! Ik startte een app op via de Vodafone chat (toen die eindelijk beschikbaar kwam) om te vragen hoe het nou zat. De medewerker zei dat de Alles-in-1 Op Reis bundel nog aanstond (huh?) maar ze zou deze uitzetten. Ook vroeg ik ter verificatie of ik dan wel onder die nieuwe regeling van geen-roamingkosten viel. Ja, dat klopte, zei ze. Ik zou geen kosten meer hebben in het buitenland. Ik zou zo een sms ontvangen dat de bundel was uitgezet en dat was dat.

Toen kreeg ik weer een sms dat ik over mijn Alles-in-1 Op Reis bundel zat! Toen maar eens even gebeld. Ja, nú zou ie echt uitgezet worden. Maar dan had ik geen bundels meer in het buitenland, wist ik dat? Ik zei: maakt niet uit, kost me niets meer. Jawel mevrouw, de nieuwe regeling van geen-roamingkosten is nog niet van u op toepassing. Door een storing is dat niet automatisch gegaan en moet dit nog geactiveerd worden. Nou, dat wilde ik wel. Ik zou doorverbonden worden met de betreffende afdeling. Ik heb 33 minuten in de wacht gestaan (bellend vanuit het buitenland naar een betaald nummer, lekker is dat). Toen heb ik maar de verbinding verbroken.

Vervolgens heb ik op internet gezocht hoe ik gratis de klantenservice kon bellen vanuit het buitenland en dat gedaan. Weer werd ik in de wacht gezet, dit keer 45 minuten! Maar goed, daarmee lijkt het dan nu wel geregeld.

Ik kan wel wat leukers bedenken hoe ik mijn vakantiedagen kan spenderen, anders dan aan de telefoon hangen met Vodafone. Maar goed. Hopen dat het nu is opgelost, anders ben ik nog niet klaar.

Rien
18-11-2016

ONTERECHTE AUTOMATISCHE AFSCHRIJVINGEN

Administratie bij Vodafone is een rommeltje en men probeert je altijd meer kosten te laten betalen dan nodig: Ook als je aantoonbaar tijdig het abonnement hebt opgezegd worden er kosten op de rekening gezet en automatisch afgeschreven van je rekening! Is bij mij nu 3 maal gebeurd; telkens zie ik op de rekening een extra hoog bedrag zonder duidelijke omschrijving staan, na bellen en lang wachten aan de telefoon blijkt dat ze weer eens kosten in rekening brengen omdat je zogenaamd te laat hebt opgezegd! Dus houd goed je bankrekening in de gaten en laat een twijfelachtige automatische incasso van Vodafone terugboeken of storneren, dit kan tot 56 dagen na de afschrijving! Inmiddels heb ik 3 abonnementen opgezegd bij Vodafone, was al klant bij hen toen het nog Libertel heette, zo'n 17 jaar geleden.

J.C.
06-11-2016

Informatie

Onduidelijke info en onbekwame helpdesk

02-11-2016

Nummerbehoud: Vodafone geeft nummer pas na maand vrij

Abo aangevraagd bij Ziggo. Wil gebruik maken van nummerbehoud van mijn prepaid nummer bij Vodafone. Blijkt dat Vodafone dat nummer pas na een maand vrijgeeft. Prepaid dus hè, geen abonnement met opzegtermijn. Gevalletje ex-klantje pesten lijkt mij.

Marga
28-10-2016

Vodafone blundert met orders door error in hun systeem!

Ik had een preorders geplaatst voor de nieuwste IPhone 7plus zodat ik hem meteen zou ontvangen op de Nederlandse release datum. Zodra het kon een abonnement afgesloten en €254,- via ideal betaald, bevestiging gekregen via de mail en daarna nog sms'jes dat ik even geduld moest hebben en dat ik ca 2 weken na besteldatum de telefoon kon verwachten. Alles leek gewoon goed te gaan dus. En toen werd het stil, ook na die releasedatum nog geen toestel. Ik heb gebeld met klantenservice van Vodafone om te vragen wanneer ik het toestel zou krijgen. Werd mij verteld tot mijn stomme verbazing dat er een error in het systeem zat en dat de telefoon daardoor nooit geleverd zou worden. Ik moest de order cancellen en een nieuwe order aanvragen. Heel vreemd dat zoiets kan gebeuren, ze hebben duidelijk hun systeem niet op orde en zijn er ook zelf niet achter gekomen. En hebben vervolgens ook niet geprobeerd het alsnog in orde te maken voor me. Ik moest de order cancellen en een nieuwe plaatsen. Daardoor kwam ik achter in de rij en heb ik nu 1,5 maand later nog steeds geen nieuw toestel. De afhandeling van klachten werkt beroerd, ik kom niet verder dan bellen met de klantenservice en dan maken ze een 'case' aan. Waarna ik enkel via email een berichtje krijg dat ze het in behandeling hebben genomen. Ik kan ze vervolgens niet bereiken en moet via klantenservice weer een nieuwe 'case' aanmaken. Ik heb spijt dat ik mijn preorder bij Vodafone geplaatst heb. Ik had beter naar T-mobile of KPN kunnen gaan dan had ik nu al lang de nieuwste IPhone gehad. Vodafone heeft niets gedaan om hun fout op te lossen en je komt niet voorbij de klantenservice. Ze werken log en volgens een standaard afhandeling, waardoor individuele fouten/problemen niet opgelost kunnen worden.

Marianne
05-10-2016

Vodafone maakt fouten en laat vervolgens jouw letterlijk de prijs betalen!

Mijn broertje zijn abonnement liep in mei af, hij was net te laat met opzeggen, dus zou het in juni gebeuren.

Echter zouden ze een email sturen met de totale rekening aangezien ze in mei ook al een fout had gemaakt met de rekening en dit zouden corrigeren. Ipv een email, hebben ze een sms gestuurd naar een telefoonnummer die niet meer gebruikt werd! Ondanks afspraak van: we versturen een email!

Mijn broertje heeft geen tekening gezien en betaald en dus gaat t abonnement gewoon door: PARDON?! En dan bel je op om het op te lossen en mag alleen m'n broertje zelf aan de lijn? Ja want die komt er met jullie uit?! Totale fail! Nooit abonnement bij Vodafone doen!

Waar klantenservice verschijnt bij Vodafone wordt de geldkraan opengedraaid

Thomas
03-10-2016

Zeer slechte klantenservice

Zit ruim 10 jaar bij Vodafone, altijd de duurste abonnementen met de nieuwste telefoons gehad. Zit regelmatig in het buitenland en maakte hier vaak buitenbundel kosten rond 150 Euro die ik keurig betaalde. Goede klant zou je dus kunnen zeggen. Nu kwamen ze oppeens met een rekening van 400 euro buitenbundel kosten in het buitenland aanzetten! Ondanks dat ik geen waarschuwing SMSje heb gehad en er storingen waren vanuit Vodafone. Er werd GEEN ENKELE coulance geboden of begrip getoond. Niet echt handig van ze, nu raken ze een grote klant kwijt.

25-08-2016

Onvriendelijk en duur

Klantenservice is niet altijd even aardig, klachtenafhandeling beroert. Weigerde mijn punt te begrijpen. Daarbij erg duur, vele extra onduidelijke kosten doorberekend.

Wen Wen
16-08-2016

Zo nep als het maar kan

Ik ben meerdere keren naar de vodafone winkel geweest om aan te kaarten dat mijn rekeningen niet kloppen. Er zijn namelijk veel hogere kosten gemaakt volgens de rekening dan wat daadwerkelijk heeft plaatsgevonden. Echter, kreeg ik als enige antwoord ''Sorry we kunnen je rekening niet openbreken dus ik kan je niet laten zien waarom je rekening zo hoog is''. Ik ben er uiteindelijk op gaan letten, internet data bij gehouden en belminuten. Zelfde problemen opnieuw.

Toen ik wou stoppen met Vodafone zeiden ze dat ik dat over x aantal maanden kon doen. Toen het eindelijk zover was, ben ik teruggegaan en werd ik ontvangen met het te verwachten antwoord ''Je bent een maand te laat''. Nu zit ik er weer 2 jaar aan vast.

Om het nog erger te maken, heb ik een garantie afgesloten bij vodafone ''Vodafone garant''. Sinds mijn mobiel stuk is gegaan op vakantie, hebben ze gezegd dat ik dit onder mijn garantie valt. Na een lange discussie in hoeverre ik dit kan vertrouwen (ik moet er immers 45EUR eigen risico voor betalen) heb ik toegestemd om dit op te sturen. ''Alles wordt gerepareerd en als het niet mogelijk is, krijg je een nieuwe toestel van je verzekering''. Klinkt mooi in de oren maar natuurlijk gaat er weer iets fout.

Ik kijk nu naar de brief waarop staat dat de reparaties die zijn gemaakt NIET onder de garantie valt. Tevens hebben ze alleen het scherm gemaakt terwijl ik heb aangekaart dat als ik 45EUR betaal voor slechts een gemaakt scherm, ik voor andere opties ga. Er zijn namelijk te veel andere mankementen. ''Nee, echt alles wordt gemaakt''.

Ik zou zogenaamd worden gewaarschuwd als de reparaties niet onder de garantie valt. Dit is niet gebeurd. Er is vast een excuus hiervoor maar ik zit weer opgescheept met de hoge kosten.

S.
13-07-2016

Niet alle diensten: maar wel volop de prijs betalen

Vodafone is gewoon kut. Ik ben al jarenlang klant bij ze. Ik kan na mijn time out (die ik heb aangevraagd vanwege m'n vertrek naar het buitenland voor een paar maanden) niet meer smsen of gesmst worden. Betaal nu wel de volle prijs aangezien je abbo korting verdwijnt nadat je een time out aanvraagt. Achteraf was ik goedkoper uit geweest als ik mijn abonnement gewoon door was blijven betalen.

Ik heb dit talloze keren besproken met Vodafone medewerkers die me of iedere keer weer hetzelfde riedeltje doe-het-zelf-tips gaven (die ik al meerdere keren gedaan had, maar niet holpen) of doorverwezen naar de technische dienst. Die dit probleem vervolgens ''oplost'' en mij daarvan een sms verstuurt (die ik dus nooit gekregen heb, aangezien het probleem helemaal niet verholpen is). Ben er een paar keer achteraan gegaan, krijg telkens dezelfde dingen te horen. Ga jullie er niet tot in detail mee vervelen, maar wordt iig niet verder geholpen. Er is me twee keer heel losjes beloofd dat er zou worden gekeken naar 'wat er mogelijk is' wanneer het probleem niet zou worden opgelost 'maar eerst maar eens weer de case doorsturen naar de technische dienst.'

Ik betaal nu echt belachelijk veel voor belachelijk weinig. ik heb recht op alle diensten, maar kan maar beroep doen op 2 van de 3. Vind ik niet eens zo erg, maar wil daar wel voor gecompenseerd worden. Maar dat vertikken ze natuurlijk. Maar ook gewoon de manier waarop je geholpen wordt: ik voel me totaal niet serieus genomen.

Voor mensen die eraan denken een abbo af te sluiten bij Voda: NIET DOEN.

Alex
11-07-2016

Oplichting Besteling Toestel + ABO.

Ik heb een maand geleden een telefoon + abonnement besteld bij VODAFONE. Ze hebben de verkeerde kleur opgestuurd roze ipv zwart. Retourneren duurt 10-15 werkdagen! Na 32 dagen nog geen telefoon. Heel toevallig precies na 1 maand de telefoon teruggeboekt en geannuleerd. Abonnement is wel doorgelopen en precies op de dag ging de 2e maand in. Ik heb van de bestelling afgezien. Ik moet wel 2 maanden abonnement betalen. Terwijl ik helemaal geen telefoon had! Klantenservice is ook een feest. Ik ben minimaal 10x doorverbonden en elke keer moest ik weer mijn telefoonnummer, naam, adres, postcode, geboortedatum en bankrekeningnummer doorgeven en werd steeds minimaal 5min in de wacht gezet. Uiteindelijk wil ik helemaal van vodafone af en hoewel iedereen normaal nederlands praat krijg je bij opzeggen iemand die fries praat en waar je dus niets van verstaat. 10x vroeg de man of ik naar een nieuwe aanbieding wilde kijken en heb 10x geen interesse gezegd. Hij bleef maar doorgaan en heb uiteindelijk gezegd dat hij het nog wel 50x kan vragen maar het niets gaat opleveren. Uiteindelijk zou ik een email krijgen met bevestiging opzegging. Meneer zegt mijn email verkeerd. Ik corrigeer meneer. Zegt meneer: DAT ZEI IK TOCH!. Uiteindelijk nog steeds geen email gehad. Er worden vieze spelletjes gespeeld bij vodafone en ik heb geen ander woord dan oplichting. Ben er nog steeds niet vanaf en de kans is groot dat ik er ook niet vanaf kom. Ik adviseer geen zaken te doen met VODAFONE!