Vodafone reviews

1.0

Savannah
31-05-2016

SUPER BLIJ MET VODAFONE!

Ik ben zelf klant van zowel mobiel als vast. Hierdoor krijg ik extra kortingen voor zowel mobiel (3 GB aan data ) als tv (3 thema pakketten). Eindelijk geen storingen zoals bij andere providers :)

Ennaid
22-04-2016

Bah bah

Afgelopen maandag een abonnement verlengd bij Vodafone. Met nieuwe mobiel IPhone SE. Mobiel was op voorraad en zou uiterlijk aanstaande zaterdag geleverd worden. Zojuist toch maar eens geïnformeerd naar de status van de levering. Tot mijn grote verbazing krijg ik te horen dat deze telefoon niet leverbaar is en dat de wachttijd lang kan duren ?!

Niet te geloven.... Wat is dit voor een service?

Als ik de reviews lees op diverse sites dan speelt dit probleem al veel langer. Waarom is dit dan nog niet opgelost.

Van Beek
12-04-2016

VODAFONE STEELT VAN ZIJN KLANTEN!

Al bijna 20 jaren en trouw zakelijke klant! Betaal meer dan €10.000 aan deze louche organisatie. Zij maken een fout in de creditering waardoor ik al meer dan 1.5 jaar moet wachten op €975,00. Nu zeggen zij dat ze het hebben teruggestort terwijl de bewijzen overduidelijk zijn en kan ik naar mijn centen fluiten zeggen ze?!

Ik zou NOOIT meer iemand aanraden hier naartoe te gaan. Ik heb een aanbod gekregen van de Telfort die 60% lager in kosten ligt. Jammer dat een bedrijf zo met zijn klanten omgaat.

Marlies
01-03-2016

Geen service, maar dan ook echt niet!

Sinds donderdag 18 febr.jl.heb ik geen service meer op mijn telefoon, ik heb een abonnement van Vodafone. Ik ben dus al bijna 2 weken aan het mailen, chatten en bellen met Vodafone, maar het enige wat ik te horen krijg is: ja het is heel vervelend, maar we kunnen het nog niet oplossen, u hoort van ons als we het hebben opgelost.

Ik ben mantelzorger voor mijn ouders en dien dus ten alle tijde bereikbaar te zijn, Vodafone weigert hier op alle mogelijke manieren behulpzaam bij te zijn, zij verwijzen naar een derde partij die hun probleem moet oplossen.

Ik heb gevraagd om beëindiging van mijn abonnement zodat ik weer bereikbaar kan zijn voor hulpinstanties, Vodafone geeft dan aan dat ik het abonnement mag afkopen. In het geval dat ik dat wil zou ik voor meer dan een jaar moeten betalen, terwijl hun hun verplichtingen niet nakomen.

Hoeveel rechten heb ik om weg te kunnen bij Vodafone?

Marlies
01-03-2016

Mobiel werkt al 12 dagen niet meer, Vodafone verzaakt

Sinds 18 februari heb ik geen "service" meer op mijn mobiele telefoon. Vodafone probeert nu al 12 dagen om het probleem op te lossen. De oorzaak ligt bij Vodafone, dat blijkt na verhuizing van de SIM-kaart naar andere telefoons.

Vodafone komt er niet uit. Het probleem ligt bij de "technische crew". Ik heb veel met veel Vodafone-mensen gebeld en gechat: John, Joey, Dave, Wendy, Yassine, Mitchel, en 2 medewerkers van de winkel in Enschede.

Ik ben mantelzorger, en moet direct bereikbaar zijn. 12 dagen onbereikbaar, dat is onacceptabel!

Ik heb ondertussen maar even een prepaid-kaart gekocht, maar voor veel mensen blijf ik onbereikbaar op dat andere nummer. Het is om te huilen.

Na 12 dagen heb ik verzocht om het abonnement te stoppen, wegens nalatigheid van Vodafone, zodat ik over kan gaan naar een andere provider. Een win-win-situatie, zou je zeggen. Maar Vodafone wil daar niet aan mee werken; dan moet ik de rest van mijn abonnementsduur betalen.

Vodafone levert geen dienst, maar ik kan het niet opzeggen. Wat nu? Ik ben radeloos.

Vincent
08-02-2016

Niet kloppende rekeningen, trage handeling

Wat is dit een verschrikkelijke provider. Ik heb al meerdere malen de verkeerde rekening ontvangen, en het overzetten van mijn rekening van mijn moeder naar mij, heeft 5 maanden geduurd. Vervolgens rekenen ze ook nog eens €17.50, lachwekkend is het.

Maikel gans
11-01-2016

Waardeloost bedrijf, wat je ook doet ga niet met hun in zee

Vanaf 27-11 -2015 zou mijn nieuwe zakelijke nummer aangesloten worden, tot op heden is dit niet gebeurt en moet alles van mijn kant uit komen.

Ik ben zakelijk dankzij vodafone niet meer bereikbaar sinds 27-11, dit aangezien het voor een telefoon provider als vodafone te moeilijk is om een telefoonnummer aan mijn simkaart te koppelen.

ik heb al meerdere malen vanuit mijzelf contact op genomen en word hier van het kastje naar de muur gestuurd. bel je een zakelijk nummer word er aangegeven nee u moet dit nummer bellen, daarna moest ik weer een ander nummer bellen etc etc etc. Nadat ze zeven keer hetzelfde BS verhaal hebben gebruikt heb ik het opgegeven.

Vervolgens heb ik contact gezocht via de Facebook van vodafone, die zouden het wel even regelen. een paar uur later kreeg ik het bericht dat zei ook niks konden doen en het door hebben gestuurd naar de specialisten. dit was ongeveer 10-12-2015. nu ondanks meerdere contact verzoeken heb ik nog steeds niks gehoord van deze waarde loze provider.

het erge van dit alles is dat het een telefoon provider niet een nummer kan koppelen aan mijn simkaart. en een zakelijke kant gewoon kompleet negeert

Gerco
09-12-2015

Fijne provider

Goede deskundige klantenservice, uitstekende dekking, razendsnel mobiel netwerk, overzichtelijke facturen. Klein nadeel is doordat het een zeer groot bedrijf is kan je nog wel eens van het kastje naar de muur gestuurd worden maar dat heb je tegenwoordig overal!

Teunes
15-10-2015

Allemaal valse beloftes

Nieuwe telefoon besteld, sturen ze het goedkope model, en factureren het dure model. 2 weken verder nog steeds mijn telefoon niet..................

Ombudsman moet deze oplichters goed aanpakken.

Jammer dat ze de Consumenten bond zo veel betalen voor "goeie" reviews.

En ook Vodafone troep op hun toestelen installeren waardoor gebruikelijke android updates fout gaan. Wat een prutsers.

Doe jezelf een plezier en doe geen zaken met Vodafone

Cheyenne
23-09-2015

Vreselijk

Te lange wachttijden.

Onvriendelijk als je wat van de wachttijd zegt.... vervolgens hing ze op omdat ik daarover een klacht had..... weer drie kwartier verder.....

Eindelijk een dame die mij wel wilde aanhoren na de klacht over haar klantonvriendelijke collega ....

vervolgens probleem niet opgelost...

Overgestapt naar kpn

Iris
15-09-2015

Helpdesk nooit te bereiken en afspraken worden niet nagekomen

Ik heb een aantal maanden geleden een extra abonnement afgesloten voor een neefje, zodat hij onderweg van en naar school te bereiken was.

Op zich ging alles goed totdat ineens tijdens zijn schoolvakantie (hij was in het buitenland en had alle roaming etc uitgezet om hoge kosten te voorkomen) zijn abonnement afgesloten bleek.

Bij navraag (gebeld met 1201) bleek dat op 10 augustus op "ons" verzoek dit nummer afgesloten zou zijn. Echter, hij noch ikzelf hebben daartoe opdracht gegeven en Vodafone kon niet aangeven via welke weg dit is gebeurd. Ik moest de volgende dag terugbellen.

Volgende dag (overdag) weer gebeld met de vraag wat er aan de hand is, men zou hierop terugkomen.

Afijn, week later nog niets vernomen, weer gebeld, aardige dame zegt dat dit waarschijnlijk een fout van Vodafone is en gaat dit doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling. Na meer een week nog steeds geen antwoord!

Weer bellen.....steeds een half uur of langer in de wacht staan....mails gestuurd, wel beloftes terug ontvangen maar geen oplossing.

Zit nu weer te bellen terwijl ik dit schrijf (alweer 23 minuten verstreken...)

Ik krijg het idee dat het een grote rotzooi is bij Vodafone en dat er ongetraind personeel werkt dat geen idee heeft hoe een Customer Service / Helpdesk zou moeten functioneren. Wellicht weten ze nieteens hoe hun eigen systeem werkt!

Ik ga deze week nog een brief naar de CEO Vodafone NL schrijven, meneer Rob Schuter, en hem vragen of hij werkelijk meent dat hij zijn klanten op deze manier bij Vodafone denkt te kunnen houden.

LJ
20-07-2015

Waardeloos bedrijf

Absoluut niet te vreden over Vodafone.

Altijd veelste hoge rekeningen die niet kloppen, met kosten die ik nooit gemaakt heb.

Maar via de onvriendelijke klantenservice krijg je altijd weer te horen: het is toch je eigen fout!

Na mijn abonnement NOOIT geen Vodafone meer.

Zakaria
27-05-2015

Waardeloze service Vodafone

Zodra je een klacht hebt of iets moet wijzigen bij Vodafone kom je in een nachtmerrie van een service terecht. Ben vanaf februari aan het tobben met Vodafone over een geannuleerd bestelling. het is nu eind Mei en het is nog steeds niet opgelost. Waardeloze service kan niet anders zeggen. Uren aan de telefoon gehangen zonder enig resultaat. het ergste van alles is dat regelmatig de verbinding wordt verbroken na dat je een uur in de wacht hebt gestaan, en als je dan eindelijk je verhaal kan doen wordt de lijn verbroken. Nou dan maar via email proberen zou je denken...helaas, reactie snelheid is gemiddeld 3 weken om vervolgens het antwoord te krijgen dat je 3 weken geleden al eens hebt gehad. Grrr...wat een puinhoop. Echt een waardeloos bedrijf. Snap niet dat ze überhaupt zo groot kunnen worden.

Zakaria

Jacki
27-03-2015

Goed netwerk, niet goedkoop

Toen ik eindelijk na twee jaar was verlost van tmobile ben ik overgestapt op vodafone. Ik was eerder voor tmobile gegaan omdat die toen het goedkoopste was. Wijze les. Want ik kwam er al snel achter waarom die goedkoper was dan kpn en vodafone. Ik had heel vaak geen bereik. Vooral mijn internet deed het vaak niet. Nu dus toch maar gekozen voor vodafone. Best wel prijzig maar nu heb ik wel tenminste bereik! Nu na een maand vodafone nog nooit problemen ondervonden. Mensen kies niet voor de goedkoopste maar kijk ook naar kwaliteit!