Huis en tuin deals reviews

Claudia
11-07-2022

Bestel hier niets, ze beloven van alles maar heb na 6 weken! nog steeds niets ontvangen.

Katja
08-07-2022

In gestonken, bespelen hier NIET, inklaringskosten moeten betalen, belabberd item uit China op de mat! Je betaalt het zesdubbele! Oplichting, wel mee geleerd!

Miranda
29-06-2022

Iets besteld, moest inklaringskosten betalen😡 lange levertijd en schade

22-06-2022

Ik ben er ook ingestonken. Zit al 6 weken te wachten op een autoruit reiniger& beschermer. Totaal geen reactie op telefoon en mail. Trap er niet in. Pure oplichters! Hoop dat ze me nog bellen/ mailen voor die inklaringskosten. Kan ik ze nog even verrot schelden.

Manon
19-06-2022

Zeer slecht bedrijf!

Oplichters leveren de producten niet!

Koop hier niks

Leonard
07-06-2022

Paar maanden geleden een gelaat beschermkap besteld bij Huis en Tuin deals, Herhaaldelijk gevraagd voor een track en trace. Kreeg per mail een nieuwe ordernummer om te tracen zonder resultaat.

Bedrijf is niet te bereiken per telefoon.

03-06-2022

Iets besteld ver na de verwachte leverdatum een bericht ontvangen dat ik inklaring moeten betalen bij post NL.

Negens staat dit op de site beschreven en als je per mail reageerde krijg je geen reactie.

Dinsdag zal ik aangifte doen van moedwillig mensen bedonderen.

Wat kan je in mensen/site vergissen

Elisabeth
29-05-2022

Vreselijk lang gewacht op het door mij bestelde artikel. Nog steeds niets binnen. Mailtjes van mij komen niet aan bij hen. Echt een afrader dus! Gezien de vele slechte reacties hier overweeg ik ze bij Radar aan te melden. Hopelijk doen meer mensen dat!

Maria
25-05-2022

Weken op een bestelling moeten wachten, een rolletje tape met een waarde van 2 euro,

Kosten 12 euro en moest inklaringskosten betalen van 7, 50 euro. Totaal 19,50.

Stelletje oplichters.

Die rommel komt uit China maar dat vermelden ze niet.

Schande!

23-05-2022

Erg veel moeite om in contact te komen met dit bedrijf , zending eigenlijk kunnen ophalen , had een grote stuiteren knuffel besteld ( duidelijk op hun web te zien ) , maar kreeg een miniatuur knuffel , en inklaring moest kosten betalen , wat niet vermeld staat bij bestellen , na veel moeite terug gekregen , maar nu zijn er hoge kosten om het terug te sturen , en gaat ook trouwens niet , elke keer smoesjes , wat een slecht bedrijf , hoop dat programma’s opgelicht en/of tros rader dit kenbaar gaan maken in een uitzending

Leny
22-05-2022

Zij bestellen bij aliexpress er komen inklaringskosten bij.reageren dan ook nog ohh sorry die hadden bij ons moeten komen.vragen dan rekening nr maar komt geen geld terug zoals beloofd.ik doe aangifte hierover stelletje oplichters

Stan
22-05-2022

Oplichters!

Voor doen als ern bedrijf in nl.

Maar in werkelijkheid een doze schuiverd van aliexpress.

Levertijd zeggen dat het op voorraad is en vervolgens na een maand nog niets ontvangen!

Op hun site staat:

"wij geloven sterk in een lange termijnrelatie met onze klant. Wanneer u vragen en/of opmerkingen aan ons heeft, twijfel dan niet om ons te contacteren. Wij zullen uw vraag of opmerking hierna zo spoedig mogelijk te beantwoorden."

Maar natuurlijk geen enkele reacties op de emails.

En niets ontvangen!

Oplichters, oplichting, scam, dieven, ripoff

Tros radar, misschien iets voor jullie programma

Koop er niet!

Patje
19-05-2022

Na 44 dagen is éindelijk de knoflookpers aangekomen.

Ik las op deze site dat velen ook inklaringskosten moesten betalen na het lange wachten, dat hoefde ik dan weer niet.

Knoflookpers op 5 april besteld en vandaar, 19 mei, ontvangen.

Ik had een superfijne knoflookpers van de Ikea maar tijdens de vakantie laten liggen in een vakantiehuisje. Toen kwam op fb de knoflookpers van huis en tuin deals als reclame langs en dacht, die lijkt me handig, dus kocht ik die op 5 april.

Uiteindelijk eind april naar Ikea en een nieuwe knoflookpers gekocht. Bestel niets meer bij Huis&TuinDeals.

Siebrich
19-05-2022

Ik heb op 14 april horreparatieband besteld. Het is nu 19 mei en het is nog steeds niet binnen. Wel twee juichende mailtjes van hun kant dat de levering zeer vlot verloopt. Pardon? Dit riekt naar oplichting. Als ik zo de andere reviews lees zijn er velen die er net zo over denken. Ik heb hun Facebookpagina gerapporteerd als neppagina wegens fraude. Dus tip voor wie deze review voorafgaand aan een bestelling leest: niet doen! Mijd Huis en Tuin Deals. Je wordt om de Tuin geleid!

Marcella
18-05-2022

10 april wat besteld en betaald. Op 18 mei nog steeds niets ontvangen. Mail naar klantenservice, maar ook niets gehoord…

Marja
14-05-2022

Waardeloze zaak betaald en nooit wat ontvangen , zie nu pas de recensies wordt wel duidelijk zo!

Wat een oplichters!

06-05-2022

Niets ontvangen, , vele smoesjes en geen geld terug .

Enkele antwoord van hun. :

Je bestelling staat op het punt geleverd te worden ,

Ik heb zojuist de status van je bestelling gecontroleerd en ik ben erg blij je te kunnen mededelen dat alles zeer vlot verloopt,

De gemiddelde verzendtijd bedraagt 5-10 werkdagen ,

Uw pakket ligt inderdaad in nederland en verwacht dat uw pakket deze week wordt bezorgd.

Doe aangifte , desnoods melden bij tros rader

Had ik maar eerder op internet gekeken , staan heel veel gedupeerden

Lynn
06-05-2022

Oplichters. Annuleren kennen ze niet, herroepingsrecht evenmin en zaken fatsoenlijk afhandelen is er niet bij.

Ze impliceren een Nederlands bedrijf te zijn, maar je wordt geacht inclaringskosten voor je pakket te betalen.

Echte oplichters als je het mij vraagt.

Ann
29-04-2022

Het product is niet het geld waard, geen goede kwaliteit. Ook moest ik inklaringskosten betalen, want het pakketje kwam uit China, let hierbij dus op bij bestellen. Terugsturen kost me meer dan de bestelling heeft gekost…. Kortom, ik voel me genept, en heb met deze miskoop weer wat geleerd!

19-04-2022

Heb ze wel 20 x gebeld en gemaild voor de inklaringskosten te vergoeden. Ik weet nu waar het bedrijf zit in Tilburg ga er wel even langs.