Huis en tuin deals reviews

Klaas
15-04-2022

Een schande dat dit bedrijf nog bestaat, ik ga stappen ondernemen bij Radar om dit bedrijf eens onder de loep te nemen, 20 min aan telefoon wachtijd gehad en nog niemand aan de lijn gehad! 2x op de site een aanvraag gedaan of ze contact willen opnemen over 2 huis en tuin cadeau bonnen die niet werken! 0 komma 0 reaktie tot nu toe!

Simone
30-03-2022

Communicatie matig

Je denkt te bestellen bij een Nederlands bedrijf er staat bij dat product op voorraad is maar ze bestellen het bij Ali express

Waardoor je lang op je bestelling moet wachten ….en vervolgens ook nog inklarings kosten moet betalen omdat t anders niet bezorgd wordt Waarschijnlijk omdat het door t bedrijf besteld wordt en niet door een particulier

Als ik de recensie s eerder gelezen had had ik niet besteld!

Greet
10-03-2022

Na diverse mails te hebben gestuurd, eindelijk het flut artikel uit China ontvangen.

Tevens mocht ik inklaringskosten betalen.

Huis en tuin deals doet voorkomen, dat ze dat bedrag terugstorten, maar tot heden nog niets ontvangen.

Mensen, wees gewaarschuwd, bestel niets bij dit bedrijf. Je wordt zwaar opgelicht!

Lilian
02-03-2022

Ook ik ben erin getuind!

Site zelf doet vermoeden dat het om een Nederlandse website gaat.

Bij afrekening wordt bij verzendmethode zelfs vermeld "standaard verzending Nedereland".

Vorige week ontving ik van Post.nl een verzoek om inklaringskosten te betalen. Ik verwachtte helemaal niets uit het buitenland.

Echter in de app van Post.nl kan je de factuur bekijken en daarin stond dat het een pakketje is uit china met als onderwerp "insoles" dat de bestelde inlegzolen betreft.

Op de site staat hierover niets vermeld ook niet dat producten uit het buitenland komen.

Ik heb de bestelling nog niet ontvangen maar een mail naar Huis en Tuin deals wordt niet beantwoord.

Cor
24-02-2022

Heb zelfde ervaring als iedereen.

Levertijd wordt steeds verlengd en uiteindelijk wordt het niet bezorgd, maar blijkt het ineens op een afhaalpunt te liggen en blijkt ook nog eens dat je inklaringskosten moet betalen.

Dit staat nergens op hun site vermeld!

Mailen naar klantenservice werkt niet omdat het een noreply-adres is.

Product blijkt ook nog eens de allergoedkoopste Chinese rommel te zijn.

WAARDELOOS BEDRIJF / OPLICHTERS!

(had helaas te laat de reviews gelezen, stom)

Sabrina
15-02-2022

Zoals velen hier. Slecht slechter slechtst. Doen zich voor als Nederlandse webshop maar in werkelijkheid is het chinese rommel. Bestel je het thuis kun je het ook nog eens ophalen op een ophaal punt. Oplichters

Ig
08-02-2022

Begin januari iets besteld voor mijn kleindochter, leveringstermijn al 2x overschreden, reageren nergens op stelletje kankeroplichters

Wilma
06-02-2022

Een haaraccesoire besteld voor mijn kleindochter.nog steeds niets ontvangen. Heel veel klachten hoe kan het dat dit bedrijf mag adverteren op Facebook!

Het ruikt heel sterk naar oplichting want je krijgt geen reactie en kunt nergens terecht!aldus niets meer bestellen😡

Frannie
29-01-2022

Ik heb op 26 december bij hun besteld en meteen betaald.

Krijg updates dat het onderweg is. Dus niet.

Schandalig dit bedrijf.

Niemand moet daar nog iets bestellen.

Krijg ook geen contact met hun. .

Marian
29-01-2022

Echte oplichters . Zelfs een 1 is nog te veel. Eerst moet ik lang wachten en dan moet ik nog inklaringskosten betalen.

Joesjka
26-01-2022

Echt een grote afrader.

Heb airfyer papierbakjes besteld maar na een maand nog steeds niets ontvangen.

Zoals overal al staat beschreven je kan nergens met je vraag heen.

Ze maken je blij met een dooie mus.

Ene monique heeft 1x terug gemaild daarna geen reacties als je mail.

Steunbeer
15-01-2022

Dit cijfer is nog teveel, na 40 dagen nog steeds niets ontvangen. Op mail reageren ze totaal niet. Dames en Heren mijn advies is om hier NIET, NIKS te bestellen.

Marian
04-01-2022

Waardeloos oplichting, ga aangifte doen bij de politie!

Edwin
03-01-2022

Oplichters

Product komt gewoon van Ali of iets uit China en je moet nog inklaringskosten betalen ook.

Marion
23-12-2021

Omdat mijn bestelling op zich liet wachten maar eens bij de reviews gekeken. Ik heb voor 60 euro besteld en maak me nu grote zorgen. Ik zie dat ze nergens op reageren, dus ik ben bang dat ik ook opgelicht ben. Het lijkt een nederlands bedrijf, gevestigd in goirle. Nu blijkt dat het alie express spul is, waarover je ook nog een inklaringsrechten blijkt te moeten betalen! wat heb ik n spijt dat ik niet verder gekeken heb. Geen kerstkadoos én mijn geld kwijt😒 ik overweeg aangifte te doen, ik vind het belachelijk dat zoveel mensen dit ook hebben gehad zonder dat er een keer ingegrepen wordt. Dit kan toch niet ongestraft doorgaan zo!

Angelique
11-12-2021

Oplichters! De glas in lood hanger van 25 euro bleek een plastic prul met stickers erop. De goedkoopste versie van Ali express, maar daar vertellen ze tenminste eerlijk wat het is. Terugsturen kostte 8,50. Geld terug gevraagd, kreeg toen een tegoedbon van 10% voor een volgende aankoop. Dacht het niet. Heb koop ontbonden, maar nooit meer een reactie gekregen. Bedrijf heeft geen adres, maar lijkt bij Venlo net over de grens bij Duitsland te zitten.

Nina
03-12-2021

OPLICHTERS, wees gewaarschuwd!

Lia
30-10-2021

Spijt van Huis en tuindeals.nl.

> vinden klantvriendelijkheid heel belangrijk, de klant staat op nr.1. Dit maken ze zeker niet waar.

> de inklaringskosten moest ik zelf betalen bij NL Post omdat zij online de betalingstermijn hadden laten lopen. Wel teruggekregen maar een hoop extra werk en mailtjes.

> de bestelling heeft er 33 dagen over gedaan. Reken op een lange levertermijn, staat ook op de website. Maar wachten kan dus oplopen tot 2 maanden in werkdagen= 3 maanden in dagen.

> het ontbreekt in hun communicatie: telkens " Beste" (ik heb ook een naam) en de warrige manier van schrijven.

> Het is een Aziatisch product wat zichtbaar is. Ik had kunnen weten dat het over de ruggen van arbeiders gaat en misschien zelfs kinderarbeid. Invoer 0,88, verkoop 17,95. Dus nooit meer, hier wil ik nooit meer aan meewerken. We moeten ons diep schamen, ik ook.

Marijn
28-09-2021

Wat een misleidende webshop. Ik heb mijn bestelling binnen maar ik moest inklarings kosten betalen. Ik had dus net zo goed op AliExpress kunnen kopen. Dan had ik er ook 10 kunnen kopen voor het zelfde geld. Ik voel me knap belazerd door huisentuindeals.nl

Peggy
26-09-2021

Nergens vermeld dat je invoerrechten moet betalen. 2 artikelen besteld, kosten 2 x 10 euro, en 4,60 euro aftikken aan invoerrechten. Pakje zou bij mij thuis bezorgd worden, maar wordt bij afhaalpunt bezorgd omdat je dan kosten kan betalen.

Nooit meer bestellen bij deze firma list & bedrog.

Reply op hun mails gaat niet want is noreply, klantenservice niet te vinden.

Nooit meer.