Huis en tuin deals reviews

Rosita
17-05-2021

Een positief bericht.

Bij Huis en Tuin Concurrent een ultrasonische vouw wasmachine besteld en betaald. Helaas had ik niet door dat dit uit China moest komen via YunExpress. De bestelling werd geplaatst op 25 april 2021 en vandaag op 17 mei 2021 mocht ik het pakketje ontvangen. De levering werd 1x uitgesteld en ook keurig doorgegeven. Coronatijd en uit China. dat kan wel even duren. De vele slechte ervaringen deden me het ergste vrezen maar alles is toch correct verlopen. Dat mag ook vermeld worden.

Jo
16-05-2021

Bestelling van 20 april nog niet ontvangen

Oplichters zijn het, heb betaald voor een artikel, maar krijg niks geleverd. Hier nooit meer bestellen, slechtste van allemaal!

Nico
14-05-2021

De huis en tuin geen fijn bedrijf om zaken mee te doen.

De Huisentuin is geen fijn bedrijf om zaken mee te doen. Het bestellen van een trimmer staat er op de website dat deze op alle trimmers past. Niet dus. Volgens de web site op voorraad. Niet dus. Levertijd Ruim 10 weken. Volgens de website binnen 14 dagen na ontvangst recht van retour. Nee dus. Kreeg het pakje gewoon weer retour. Communicatie met Sophie zeer slecht. Kortom dit lijkt bijna op oplichting. Niet kopen dus.

Nooit zo’n slechte ervaring gehad.

Sylvia
10-05-2021

Retourzending

Ik heb 6 weken geleden een pakje terug gestuurd met Track en Trace (€ 7.25). Is door postNL de volgende dag keurig afgeleverd. Na 2 weken nog geen geld terug en nu 6 weken en diverse mails later nog steeds niets gezien. Oplichters.

Yvonne
09-05-2021

Hou je geld in de zak

Hoe is het mogelijk dat dit nog steeds durft te adverteren

Ria
08-05-2021

Nooit iets bestellen

Na een filmpje gezien te hebben Onkruidtrimmer besteld €39,95 ervoor betaald, na 2 maanden kwam er uit China pakje met alleen een kale kop van staal binnen, geen aansluitstuk, geen steel erbij, niets mee te beginnen. Zeker 6 mails hierover geschreven, geld teruggeëist, ? het enige wat “sophie “ terugmailt; dus is uw bestelling!

Oplichters

Do
06-05-2021

Aangifte gedaan

Inmiddels aangifte gedaan van oplichting

Nel
29-04-2021

Hopeloos

Een bestelling gedaan en na 2 maanden1 artikel gekregen, wat niet doet wat hij moet doen.

Nu de andere 2 nog. Of het wat wordt moet ik maar afwachten.

Voor degene die uit wil zoeken waar het bedrijf gevestigd is, kan ik je misschien helpen met het KvK-nummer Dat is - 78449340.

Normaal gesproken is het adres dan ook bekend.

Succes!

Jose
22-04-2021

Opgelicht

Zoals iedereen al vermeld dit zijn oplichters. Ik begrijp alleen niet dat ze overal reclame mogen maken. Ook op you tube zie ik ze regelmatig. Is hier niets aan te doen.

Joan
21-04-2021

Oplichting

3 maanden geleden onderdeel voor bosmaaier besteld ik heb nog niets maar ik ga net zolang door om dit adres te zoeken en dan ga ik er heen wand ik laat me niet oplichten ik zoek dit uit al duurt het ook een paar jaar

20-04-2021

DRAMATISCH

Ik heb na vertraagde levering en prul gekregen wat ze op Aliexpress niet eens zouden versturen en na 4 weken is mijn klacht nog steeds niet afgehandeld.

Ik moet er elke x achteraan mailen, want reageren ho maar. Nooit hier iets meer kopen!

Miel
20-04-2021

Retour zenden.

Vier weken geleden artikel retour gezonden nota bene 7,25 aan porto betaald.Geen cent gezien.Het zijn oplichters.Miel.

Pat
16-04-2021

Pas op je wordt beduveld!

Pas op! je bestelt iets en je betaalt het artikel. Het wordt alleen niet geleverd. Je wordt weken aan het lijntje gehouden. Als je wilt bellen is er geen telefoonnummer en als je een mail stuurt dan wordt er niet op gereageerd. Wees verstandig ga hier niks bestellen dus!

Astrid
13-04-2021

CHINESE TROEP

Mensen wees gewaarschuwd!

Dit is geen bedrijf. Deze personen of persoon laat alles leveren van uit china. Alles wordt bij ali express besteld. Deze persoon rekent dus gewoon een bedrag bovenop de daadwerkelijke prijs en je krijg je producten direct geleverd uit china. Daarom kunnen ze niet leveren binnen 5 werkdagen, alles uit china duurt immers veeeeeeel langer.

Trap er niet in. Zij verdienen veel geld hiermee terwijl je het zelf veel goedkoper kan verkrijgen op bv ali express.

Wat een vreselijke oplichters. Zou eigenlijk albert stegeman moeten inschakelen of aangifte moeten doen.

Wilma
07-04-2021

Wacht al meer dan een maand op de levering

Heb betaald, maar wil het artikel niet meer.

Ze zouden het zo vlug mogelijk leveren,want geld terug kan alleen bij retourneren.

Ik heb op 1 maart besteld,maar geen levering!slecht bedrijf!

Klaas
04-04-2021

Betaald en retour gestuurd geen geld terug ontvangen

Artikel retour gestuurd na 14 dagen geen geld terug ontvangen. voel mij belazerd

Els
02-04-2021

Besodemieterd

Voel me besodemieterd mail met uw bestelling is onderweg terwijl ik die al 2 dagen had nu wachten op m’n centen, stom dat ik 7,25 heb betaald om het terug te sturen ben benieuwd of ik het bedrag terugkrijg, flink balen nooit meer deze site gebruiken

Anneke
31-03-2021

Oplichting

Verdorie ,maken reclame op Facebook .

Zag iets wat ik leuk vind ,dus besteld .

Dom maar pas na besteld te hebben reviews gezocht .

Sturen mails met aanbiedingen ,helaas kun je niet terug mailen .

Nul contact te krijgen .

Oplichters ,ga werken voor je geld .

Lizette
30-03-2021

Bijna 2 maanden moeten wachten op artikel

Ik heb bijna 2 maanden moeten wachten op een artikel. € 16,- betaald voor iets wat gewoon bij Ali Express is gekocht. Pakketje kwam ook uit China. Niks mis mee, maar daar had ik het zelf ook wel kunnen bestellen. Is gewoon oplichterij

Bo
24-03-2021

Onbetrouwbaar!

Bestelling gedaan op 9 februari, ja dit jaar!

Tot op heden niets ontvangen.en geld wordt niet terug gestort.