Huis en tuin deals reviews

Nathasja
26-08-2021

Waardeloze firma

In NL is het verplicht om alle kosten op een website te vermelden. Nergens krijg je tijdens het bestelproces een melding dat het uit het buitenland (China) komt of dat je nog invoerrechten moet betalen. Wel dat het ca 5 tot 10 dagen duurt voordat je het binnen hebt.

Uiteindelijk ruim 30 dagen gewacht voordat de postbode mij een briefje bracht dat ik het op mocht halen op een postverzamelpunt, maar wel even 7 euro invoerkosten moest betalen.

Als ik dat vooraf had geweten, dan had ik het zelf wel in China besteld. Dan had ik er net zo lang op moeten wachten en ook die invoerrechten gehad, maar dan was het product zelf zeker de helft tot 3kwart goedkoper geweest. En uiteindelijk komt het van de zelfde leverancier

Overigens recensies van de producten worden niet geplaatst. ik heb het nu al 5 keer geprobeerd maar nog altijd staat mijn recensie niet bij het product. Wellicht willen ze alleen positieve recensies

Een oplichtersbende is het!

Guy
26-08-2021

Bedrog

Als ik een nul kon geven deed ik het .ik raad aan de Belgen nooit iets te bestellen hier heb het gedaan heb iets van ongeveer 5euro besteld en uit eindelijk moet ik bij de douane een invoer tax betalen van 20euro omdat deze onderneming buiten Europa werkt onder de naam van de Nederland daarom is dit bedrog hier moeten ze normaal op wijzen dat er extra kosten zijn van in plaats dat het gratis is .😡😡😡😡😡😡😡

Sandra
13-08-2021

Waardeloos!

Nieuw motortje besteld voor de robotmaaier. Nog steeds niets ontvangen. Geen bevestiging van de bestelling. Telefonisch niemand bereikbaar.

Via overboeking betaald.

We balen enorm!

Ellen
09-08-2021

Rotzooi

Waardeloze troep, waar ook nog eens inklaringskosten over betaald moeten worden. Betaald 16,90, inklaren 5,02. Ruim 21 Euro voor iets dat nog geen 5 euro waard is. Nooit meer daar bestellen. Buy local!

San
09-08-2021

NIET DOEN!

Hier niets kopen. De bestelling duurt een eeuwigheid. Dan komt er bericht dat je inklaringskosten moet betalen. Voor mij 4,51 op een pakje van 9,95. Je pakje ligt op een afhaalpunt. Dan zoek je contact , moet je je rekeningnummer geven (?)zodat ze die kosten kunnen betalen. Is een foutje van de post , huis en tuin deals hebben dat al betaald zeggen ze. En dan gaan ze mij ook de kosten betalen?

Ik heb helaas de revieuws te laat gezien maar hier koop ik dus nooit meer. En ben ik 9,95 kwijt.

14-07-2021

Nog steeds niks ontvangen

Volgens de track and tracé code is het product nog steeds onderweg. (Geeft door drukte nieuwe termijn aan 24 april-9 mei, nou dat is het 9ok.allang geweest) Besteld eind.maart.

MLL
13-07-2021

Retour geen reactie

Acht weken gewacht op de zonnenbril. echt enorm, veel te groot. Dus graag retour en dan geen antwoord meer. Website ook niet meer in de lucht?! Nooit bestellen.

Joop
05-07-2021

Bestelling

Heb op 17 mei een bestelling gedaan en die nog steeds niet ontvangen.

ik probeer steeds een email naar hun te sturen om uitleg maar die komt om de een of andere reden niet aan.

heb het gevoel opgelicht te zijn

Imke
25-06-2021

Wachten

Ik heb een maand geleden iets besteld en krijg al een maand lang dezelfde informatie : onderweg. hoe kan je ze bereiken?!

Servie
22-06-2021

Onkruidtrimmer is alleen een losse kop waar je niks aan hebt.

Onkruidtrimmer besteld wat je binnen krijgt is een losse kop waar je niks mee kunt.

Dit is een misleidende organisatie. En zou strafrechtelijk vervolgd moeten worden.

Koop hier niks!

Marga
12-06-2021

Tuinkabouters

Tuinkabouters besteld voor bijna 20 euro die op de website eruit ziet als een normaal formaat! Wel gekomen maar zo klein dat hij in een kinderhand past en bij het eerste beste zuchtje omwaait! Oplichters zijn het want zijn per mail niet te bereiken!

Chezzie
11-06-2021

Absolute rubbish and scammers

Absoluut onzin glas in lood? bedrukt plastic, precies hetzelfde als Wish dat €2 kostte, waar ze het vandaan hebben. Echt boos!

Therese
09-06-2021

Huis en Tuin concurrent reageert NIET!

Ik wil een zonnebril retourneren, heb al meerdere keren een retourformulier ingevuld en er wordt gewoon NIET gereageerd.

Onbetrouwbare winkel!

Quirini
06-06-2021

Zeer ontevreden

Product besteld, is netjes door DHL geleverd. Ik wil het retour sturen, want ik er niet blij mee. Al heel vaak gemaild, maar krijg steeds dezelfde standaard mail terug en geen retourformulier.

05-06-2021

Koop hier niets je wordt opgelicht

Ook ik heb hier de vogel raam decoratie glas in lood gekocht , wat ik gekregen heb is een stukje plastiek met een gekleurde folie er over en daar bij was het op vier plaatsen gebroken ik heb via email gereageerd maar tot op heden nog geen reactie ontvangen. Dus mensen koop hier niks

Andre
27-05-2021

Een raamdecoratie bestel een waardeloos product van plastic als je zoekt op aliexpres of wish daar kost het een paar centen dus ik vind dat oplichting maar eigen schuld.beter opletten maar.

Judith
27-05-2021

Wel bestellen retourneren geen reactie!

Zoals veel gelezen had een raamhanger gekocht en na ontvangst was het kapot en ja geen glas maar plastic. Meerdere mails verstuurd voor retourformulier maar tot op heden nog niets van reactie of formulier gezien. Zou ook graag mijn geld terug willen om een echt glas in lood raamhanger te kopen, maar ben bang dat ook ik dat niet ga terug ontvangen. Jammer al die oplichters, kunnen alles blijven doen ten koste van goedgelovige kopers.

Marja
26-05-2021

Ordinaire oplichting

Zogenaamd glas in lood raamhangers besteld, is gewoon een heel klein stukje plastic waar ik 25 euro voor betaald heb.

Heb al diverse mails gestuurd, maar geen reactie.

Bestel daar NIET!

Ik ga Radar en Kassa inschakelen. Het bedrag ben ik kwijt is gelukkig te overzien.

Maar ze doen dit bij heel veel mensen en iedereen denkt laat maar het is zo'n klein bedrag. Ik ga hier zeker werk van maken!

Ria
25-05-2021

Glas in lood hanger NEP

Ik heb een glas-in-lood raamhanger besteld en een plastic nep ding gekregen.

Wil mijn geld terug, maar dat lukt niet. Krijg geen reacties op mijn e-mails.

Maar ik heb gezien dat ik niet de enige ben!

Joep
18-05-2021

OPGELICHT!

Een leuk plaatje als lokkertje over vogels op een stokje, glas in lood? nog niet eens een gelijkenis! rotzooi van 2 euro verkopen en alleen maar 43 euro opstrijken door het uit china te laten overvliegen en er geen omkijken naar hebben is dus klinkklare oplichterij. Mensen blijf hier weg!