Huis en tuin deals reviews

10-08-2020

We wachten al 2 maanden op onze bestelling

Deze webshop houd zich niet aan zijn afspraken, wij wachten al 2 maanden op onze bestelling, volgens Eline is het een week of 3 voor de 2e maal besteld voor ons. Wees verstandig en koop hier niet.

Eva
06-08-2020

Oplichting

Lange levertijd en je krijgt rotzooi van de AliExpress die ze voor veel meer geld te koop aanbieden

Danny
22-07-2020

Koop hier niet!

Op 25 mei een bestelling gedaan voor een product (Bubble ball). Gisteren (22-07-2020) eindelijk binnen gekomen. Wat blijkt, het product wijkt gigantisch af van wat er getoond wordt op de website. De bal zou volgens de website 80 cm moeten zijn, maar komt daar bij lange na niet aan!

Voor een zelfde product betaal je in een normale speelgoedwinkel ongeveer 2 euro per stuk voor, en niet 15 euro.

Dit bedrijf wordt gerund door een stel oplichters! Dus koop hier niets!

Marty
16-07-2020

Veel beloven maar niets leveren

Op vrijdag 12 juni een betaling gedaan betreffende speciale broekriemen, maar al wat ze beloven schuiven ze af op het COVID gebeuren waarbij ze blijven liegen en bedriegen over de levertijd van mijn bestelling. Helaas wist ik niets van deze pagina maar ik zie nu zelfs op hun facebook pagina dat tientallen mensen worden opgelicht door deze bedriegers!

Bregje
08-07-2020

Bestelling wordt niet geleverd

12 juni bestelling geplaatst, 8 juli nog niks ontvangen. Zit al over maximaal aantal dagen van 25 heen. Word ook niet op de hoogte gehouden van status bestelling. Bij knop “bestelling volgen” komt melding dat dit nummer niet wordt herkend. Misschien hoopt men dat je de bestelling “vergeet”.

Geeft me gevoel opgelicht te zijn

Michel
01-07-2020

Bedrij is onbekend bij de KVK

Ze doen net alsof ze geen mails hebben ontvangen, het beste is gezamenlijk aangifte doen.Koop hier niets.

Sylvia
29-06-2020

Slechte organisatie

12 mei wat besteld en nooit ontvangen en amper antwoord op mijn mail en als je antwoord krijgt zeggen ze als u t deze niet hebt moet u contact opnemen gedaan maar antwoord ho maar ????

Willemijn
25-06-2020

Een leuk spel gekocht dacht ik

Een leuk spel gekocht dacht ik; afgeprijsd van €59,95 naar €27,95, een koopje dus.levertijd bleef maar opschuiven ondanks dat het product op voorraad zou zijn volgens de website. Contact gezocht via mail, deze werd wel netjes en snel beantwoord. Toch maar eens verder gaan speuren op het web & tot mijn verbazing is hetzelfde spel voor nog geen €10 euro te bestellen op Aliexpres. Uit interesse eens verder gaan vergelijken met producten van de website.zo ongeveer alles lijkt bij ome Ali (hun leveranciers) weg te komen & worden hier aangeboden voor schandalig hoge prijzen.

Bestelling retour gestuurd, waarvoor je de kosten zelf moet betalen & het spel zelf besteld.

Mijn advies zou zijn om hier niks te bestellen.

Letty
18-06-2020

Geven geen retouradres/reactie

Dit bedrijf is hetzelfde bedrijf als Lentezomerdeals.nl! Wees verstandig en bestel niet bij beide bedrijven aangezien ik een bestelling heb geplaatst en ze het retouradres weigeren te geven!

Ze (Eline of Mandy) reageren gewoon niet. Heb inmiddels een advocaat ingeschakeld, misschien dat ze dan wel een reactie geven. Ik wil mijn geld terug!

09-06-2020

Valt tegen

De bestelling duur erg lang

en heb het gelijk betaald

Marloes
04-06-2020

Waardeloos bedrijf

5 mei een bestelling geplaatst en betaald, 31 mei zou het uiterlijk geleverd worden. Nog steeds niks ontvangen en geen reactie op mail. Zojuist weer een mail gestuurd dat ze de bestelling mogen houden en m’n geld binnen 3 werkdagen terug storten, anders ga ik gerechtelijke stappen ondernemen.

Jammer dat ik de andere reviews over dit bedrijf te laat heb gelezen.

Marloes

Vincent
14-05-2020

Wacht 3,5 maand op levering trui, oplichting

Op 8-2-2020 een trui besteld, nu op 14-5-2020 nog geen trui gehad. Meerdere keren contact gezocht en flauwe smoezen dat er iets mis was gegaan. Op herhaaldelijke verzoeken om geld retour krijg ik geen reactie. Trap er niet in en koop er niets. Waardeloze levertijden en geen fysiek adres te vinden om verhaal te halen.

Zie alle andere reviews met dezelfde klacht en de waardeloze reactie van Eline van huisentuin. Die reactie hoef ik niet, ik wil mijn geld terug. Anders ga ik aangifte doen van oplichting. Alle reviews ondersteunen dit lijkt mij.

Rene
10-05-2020

Water dichte tape

Lieve mensen bestel op deze website nooit, heb 3 maanden geleden tape besteld en nooit gekregen.Ze blijven beloven maar je krijgt niets,zeer zeer slecht, ze houden je aan een lijntje

05-05-2020

Maart besteld nog niets binnen je kan via traceringsnummer je bestelling volgen ook hier klopt niets van gewoon niet meer bestellen je wordt opgeligt

Katrien
02-05-2020

Slechte kwaliteit

Meer dan een maand moet wachten tot uiteindelijk mijn pakketje aankwam. de helft zat er niet bij en het zag er niet uit . veel te veel betaald en volgens mij als ik niet had blijven mailen en klagen had ik het nooit aangekregen. ze vragen veel te veel geld

Jolette
01-05-2020

Geen levering / reactie's

Ook ik heb de levering niet ontvangen, geen reactie op mail en link om pakket te volgen werkt niet.

Mij werd geadviseerd om aangifte te doen bij de politie, bij meer dan 3 meldingen wordt er een onderzoek gedaan naar het bedrijf en de rekening bevroren volgens de bank.

Ik heb nog een mail gestuurd vandaag geen reactie dan ga ik aangifte doen!

Harm
30-04-2020

Producten worden gewoon niet geleverd,

Producten worden niet geleverd, ook al woon ik om de hoek, contact verkrijgen blijkt is onmogelijk.

Sara
30-04-2020

Tevreden!

Heel tevreden! Vlotte communicatie toen de track- en trace door overbelasting was uitgevallen. De contactpersoon was erg betrokken en beleefd. Ondanks de coronacrisis was het er toch nog voor de tweede einddatum aangekomen. Ik was ontmoedigd door alle negatieve reviews maar niets is minder waar.

Juul
11-03-2020

Wordt gewoon niet geleverd

Saar
10-03-2020

Dit bedrijf moet gesloten worden ! Tijd voor actie !

Ik ben op zoek welke stappen je als gebruiker kan nemen om een bedrijf aan te geven. Vermoedelijk is dit bij de politie. Maar het lijkt me onmogelijk dat een bedrijf zomaar kan blijven bestaan en geld kan stelen van zijn klanten. Tijd voor actie dus.

Aub koop hier niets , ik wacht al meer als een maand op mijn pakje en de tracking is geen echte tracking want Geert geen juiste informatie. Enkel per mail te bereiken. Je krijgt amper een reactie op je vraag. En ze weigeren me terug te betalen.

Mijn allereerste slechte internet aankoop in mijn leven. Zonde.