Huis en tuin deals reviews

Todi
22-03-2021

Oplichting

Zoals velen zijn er in deze gewetenloze fraudeur ingetrapt.

Ad
15-03-2021

Malafide bedrijf!

Bestelling van begin januari is 15 maart nog steeds niet geleverd.

Niet bereikbaar en geen reactie op mijn vragen per e-mail! Oplichters!

Bianca
11-02-2021

Niet ontvangen

Volgens tricky &trade is de bestelling afgeleverd. Dat is echter niet waar. Tientallen mailtjes gestuurd en natuurlijk geen reactie van ze. Had ik de review maar eerder gelezen dan had ik ze niet besteld. Nooit meer echt nooit meer bestel ik via deze webshop. Geld weg. Mensen trap er niet in deze leuke deals!

Fokke
03-02-2021

Malafide bedrijf

Dit is een malafide bedrijf. Heb in november iets besteld en kreeg het pas midden december geleverd. Had er niets meer aan. Heb het retour gestuurd en geen geld terug ontvangen.

Pas op. Bestel niets bij dit bedrijf.

Hes
31-01-2021

Dansmat besteld.

Ik heb bij dit bedrijf 20 december 2020 een dansmat besteld voor mijn kleindochter haar verjaardag .Het kwam aan in een dunnen plastic zak (het hoort in een doos) dus zonder doos opgevouwen. Er moesten ook nog kabels inzitten om in tv of laptop te steken. Wij hebben geen laptop dat kon dus niet maar ook geen kabel voor tv. Wij kwamen er ook achter dat het een oud systeem was ik heb diverse mails gestuurd maar geen antwoord. Ook geen adres om het op te sturen. Toen ging ik verder pluizen en ontdekte een adres via KVK. Het was terracotta laan in steyl. ik weer in mail vragen of dit het goede adres was. Geen reactie. Ik ben dat adres op gaan zoeken via Google daar woonde de eigenaar maar was wel een soort van bedrijf. Daar gingen ze uit. Volgens mij ook de bank of een dependance van mollie(bank) die bank deugd ook niet. Dit moet echt door een fraude politie uit gezocht worden. Ik ben er ook in gestonken maar er zijn meer frauduleuze bedrijven. Ik noteer namelijk alles wat ik bestel. Dan heb ik een goed overzicht. Wat ik heb gekregen streep ik af wat fout zit met rood potlood. Dit was mijn verhaal.

Marijke
20-01-2021

Waardeloos, dit mag geen bedrijf heten, pure OPLICHTING

Helaas ook ik ben er ingetrapt. Leuke aanbieding gezien op facebook, 22/12 besteld, een maand verder en niets, alleen aangepaste leverdatum, klantenservice is alleen per email te bereiken.

Nu ik de reviews lees denk ik dat ik naar mij bestelling, die ik beter zelf op AliExpress kan doen want daar staat het product idd vele malen goedkoper op, kan fluiten en ook naar mijn geld. Jammer dat als je dan toch gebruik maakt van Ali je dit niet gewoon erkent. Anyway mijn Ali bestellingen uit dezelfde periode zijn ondertussen al wel binnen :-) Dus PostNL de schuld geven is onzin.

Wies
19-01-2021

Product niet geleverd

Zoals zovelen, na ruim een maand niets ontvangen. Op mails wordt met nietszeggende antwoorden gereageerd. Naar je geld kun je natuurlijk fluiten. Pure oplichting dit bedrijf.

Anneke
14-01-2021

Geen aankopen doen, het is nep

Wat een spijt wat een spijt. dacht leuke kerstballen te hebben besteld, 3D, kerstman met mondkapje, voor mijn 2 dochters. Krijg ik, via Aliexpress, twee miniscule hangertjes, waarde nog geen 5 cent per hangertje. Kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik hier ben ingetuimd.

Mensen: het zijn oplichters, koop hier niets

Johnee
08-01-2021

Bedrog !

Dit valt onder oplichting.

Op de site doen ze voorkomen dat je een kerstbal kerstman met mondkapje koopt. Na ontvangst van de zogenaamde kerstbal ontvang je een plastic minuscuul kersthangertje van plastic. Ook pretenderen ze dat het een Nederlands bedrijf is maar het is gewoon AliExpress of Wish. NOOIT NOOIT iets kopen daar. Oplichting

Voornaam
29-12-2020

AliExpress troep met grote prijsverhoging

Zonder dat dit eerlijk vermeld wordt, levert dit bedrijf artikelen van AliExpress met een flinke prijsverhoging. Hierdoor heb ik een maand (!) op mijn bestelde artikel moeten wachten.

Aangezien de productie van artikelen die via AliExpress worden geleverd niet gereguleerd wordt, kan ik het bestelde product niet gebruiken aangezien je er eten mee bereid. Ik wilde het retourneren, maar omdat het bij mij al beschadigd aankwam (de verzendverpakking was een plastic zakje), durf ik de gok niet te wagen - op de website staat dat alleen bij nette verzending ze de retour zullen accepteren. Ook komen de verzendkosten sowieso voor rekening van de koper. Jammer, ongebruikt de prullenbak in en geld kwijt.

Judith
28-12-2020

Oplichting

Inmiddels wacht ik al twee maanden op mijn bestelling. Eline van de klantenservice typt braaf een reactie dat het de schuld van post NL is als ik weer eens vraag waar mijn bestelling blijft. Mocht de bestelling ooit aankomen (en dat betwijfel ik zeer) dan gaat deze uiteraard weer direct retour. Het bedrijf is op geen enkele manier van plan dit probleem op te lossen. Dit is gewoon oplichting. Jammer dat dit soort bedrijven hun gang kunnen gaan in Nederland.

Susanne
12-12-2020

Bestelling te laat

Ruim een maand geleden besteld, maar niets geleverd. Genoeg beloftes en levertijden op de site, hier niets kopen!

Claire
09-12-2020

Artikels zijn fake

Wat je ziet en krijgt is een wereld van verschil.

Hele lange wacht tijd komt namelijk van china.

Geen reactie van hun klantendienst, 1 boodschap niet aankopen!

Mady
01-12-2020

Huis en tuindeals is een fout bedrijf

Ook mijn bestelling is 'vertraagd' volgens de 'track and trace' krijg veel standaard berichten en nieuwsbrieven, kortingsacties etc. Bedrijf is op facebook en instagram niet meer actief sinds 2019. Geen telefoonnummer, creditcard logo op site vermeld, maar bij betaling kan dat uiteindelijk niet, kvk nummer zit in Goirle bij bedrijvengebouw dat ook virtueel ruimte levert. Bankrekeningnummer komt uit bij meerdere vage bedrijven, ook in Duitsland. De prijs met kortingcode die 10 procent korting zou leveren kwam hoger uit dan zonder code! Had ik dit nu maar vantevoren gecheckt. Ik ben altijd achterdochtig maar had nu haast. Dit Sinterklaas cadeautje komt niet of niet op tijd. Stom, klein bedrag misschien kwijt, maar ik baal dat ik erin gestonken ben. Als het pakje inderdaad niet komt na contact per mail, zal ik aangifte doen bij de politie. Alleen zo kunnen we anderen beschermen.

Marijke
19-10-2020

Wel geld ontvangen maar niet leveren!

24 september bestelling gedaan nog steeds niets ontvangen. Leverings datum wordt steeds opgeschoven! Voel me echt belazerd!

Lisette
15-10-2020

Schoften zijn het!

Oplichters. Geld is weg!

09-10-2020

Iets besteld en niet ontvangen

Ga niet met dit bedrijf in zee. Ik heb iets besteld en tot op heden niets ontvangen.

Inesse
25-09-2020

Oplichting

Meerdere mails gestuurd waar mijn bestelling blijft. Na 30 dagen Huis en tuin deals in gebreke gesteld en mijn betaalde bedrag terug gevraagd. Nu zeggen ze dat mijn bestelling op 10 september geleverd is en dat ik het niet opgehaald heb bij het depot. En dat mijn bestelling retour gezonden is. Raar, ik heb van hun een mailtje van 20 september dat mijn bestelling nog onderweg is! Als het geld niet retour komt dan zal ik aangifte doen en juridische stappen ondernemen. Oplichting maar gelukkig bewijsbaar!

22-09-2020

Rechtstreeks van Aliexpress

Meestal doe ik eerst wat onderzoek op het web voordat ik iets bij een voor mij nieuwe webwinkel koop. Nu helaas niet. Mijn vrouw had een leuk item gezien en wilde dat ik dat kocht. Levering wordt steeds uitgesteld. Kan ook niet anders, want moet uit China komen en daar is de gemiddelde levertijd zo'n 35 dagen. Heb een aantal artikelen bekeken en komen zo bij Aliexpress vandaan alleen tegen een veel hogere prijs dan wanneer je ze zelf daar besteld.

Aantal vragen natuurlijk; Hoe zit het met de veiligheid (en CE-keur) van deze producten en wie is daar voor verantwoordelijk. Draagt dit bedrijf BTW af over de door hen "Verkochte" producten?

Sharon
21-09-2020

Levertijd really sucks en bestelling nog niet gezien.

Helaas had ik niet de recensies opgezocht. Had ik het maar gedaan. Je krijgt eerst te zien tussen welke data je je pakketje kan verwachten. Dan moet je 2 weken wachten voordat je contact kan opnemen volgens de voorwaarden. Dan mail je ze, krijg je dezelfde soort mail met een link voor informatie levering en hebben ze de levertijd aangepast. Nu weer een week erbij. En dan zeker weer 2 weken wachten voordat je weer contact op kan nemen. Het gaat toch nog om een bestelling van €76. Ik ben benieuwd dus.

Update van 24/09/2020:
Pakket blijkt van AliExpress af te komen. Kan je beter via AliExpress zelf bestellen. Mag dat wel zo'n webshop in Nederland?