Huis en tuin deals reviews

Chantal
09-03-2020

Nooit bestellen!

In December besteld. Nooit geleverd. Je kan ook geen contact opnemen. Zijn oplichters kijk uit!

Gerwin
02-03-2020

Fraude

Mijn vader heeft hier wat besteld.

Totaal verkeerde kleur. heeft gebeld maar geen gehoor.

Opgezocht op google maps. geen huis en tuin deals maar All Safe Mini opslag Tilburg.

Niks bij bestellen dus

Anja
02-03-2020

Niets geleverd

3 febr 2020 riem besteld ,en betaald , nooit ontvangen , kan ook niet bellen , ik raad aan om nooit meer iets bestellen daar, pure oplichterij . Jammer dat mijn vertrouwen zo wordt beschaamd!

Cees
27-02-2020

Zeer slecht

Heb of 2 februari 2020 riemen besteld. Werden eerst binnen 72 uur. Daarna tussen 5 en 12 februari geleverd. Toen werd het tussen 12 en 26 februari. Kortom er wordt helemaal niets geleverd. Pure oplichterij. Bestel er niks

Jordi
23-02-2020

Na 5 weken nog niets binnen! NOOIT BESTELLEN!

In januari een bestelling geplaatst. Krijg je een mail met bevestiging dat het druk is en wel tot 25 dagen kan duren. de levertijd schuift dan telkens op.

Ik zou het item voor 12 februari ontvangen, op de mail geven ze niet thuis (maar als reactie op reviews zeggen ze dat ze de mail niet hebben ontvangen). misschien een postduif proberen?

Bestel nooit wat bij dit bedrijf! Heb dit nog nooit meegemaakt.

Lea Steenhuis
21-02-2020

Boos

Heb nog steets niks ?

Maar ga hoge op zoeken ze komen hier niet mee weg,

Me geld krijg terug hoe dan ook

Loes
13-02-2020

Na 8 weken nog niets binnen

Een klein speeltje voor mijn kat besteld, na 8 weken nog steeds niet binnen! 3 mailtjes gestuurd waarin ik mijn geld terug vraag , totaal geen reactie ! Ik bestel hier nooit meer, wat een kut bedrijf. Teringhonden.

Antoinette
10-02-2020

Zit al 5 weken te wachten

Ik heb op 17 januari een bestelling geplaatst zit nu op 10 februari nog bij de voordeur te wachten?

Geen reactie geen mailtje niets.

Tim
02-02-2020

Bespaar geld

Koop niet via deze website je producten. Ze bestellen namelijk gewoon via Wish.com of bijvoorbeeld Ali Express. Daarom ook de lange levertjjd.

Cory
09-01-2020

Prettige winkelervaring gehad

Zojuist mijn poef voor mijn kater binnengekregen. Goede kwaliteit. Kleur wijkt een beetje af van de foto maar nog steeds supermooi. de klantenservice heeft me super geholpen.

Pat
22-12-2019

Hopeloos

Eind augustus sint kadootjes besteld. Eind november contact gehad.er is iets mis gegaan.we sturen uw bestelling opnieuw. Nu bijna kerst en een kerstkadootje gaat m ook niet meer worden

Gbvhbv
20-12-2019

Weg blijven bij dit ‘bedrijf’

Stel oplichters. Leveren niet of veel te laat, communiceren niet. Geld teruggevraagd. Zit al 3 weken te wachten.Stel oplichters. Leveren niet of veel te laat, communiceren niet. Geld teruggevraagd. Zit al 3 weken te wachten.

Cynthia
11-11-2019

Oplichting

Mensen koop hier niets je word opgelicht waar je bij staat.hun kopen alles bij ali en wish. jij betaalt het dubbele en dan nog een levertijd van 5 weken en met een smoes zeggen dat het druk is bij de leverancier. zo kan ik ook me geld verdienden en annuleren kan je niet.