VGZ reviews

4.3

Martijn
14-12-2015

Zelf Zorgcontracten regelen :)

Ik moest een paar weken terug voor een kleine ingreep een nachtje in het ziekenhuis in Leeuwarden verblijven. 2 dagen voordat ik ging, zag ik dat VGz geen zorgcontract heeft met MCL in LWD. Dus ik heb contact opgenomen en ze zeiden, omdat ze nog in onderhandeling zijn met Leeuwarden, was het nog niet formeel rond. Maar ze zouden het zsm regelen. En ja hoor, toen ik in het ziekenhuis lag, kreeg ik een bericht van ze, dat mijn verblijf 100% vergoed zou worden.

Dit wilde ik even delen met jullie

Bea

Goede service

Ben tevreden over VGZ. Hebben een redelijke premie en de vergoedingen zijn goed. Vooral de aanvullende verzekeringen zijn goed. Ook de collectiviteitskorting is goed geregeld.

Davina

Afleggers

na 4 maanden achterstand werd ik al op basisverzekering gezet

betaal afspraken kon ik niet met hen maken want ik was al naar zorg instituur nederland overgeheveld

betaal nu een boete terwijl ik al op mimina zit

zouden ze anders moeten aanpakken want nu kan ik het helemaal niet betalen en de achterstand blijft

zolang je de achterstand heb blijf je het dubbelene betalen dus lig je in een soort splagaat

Anja
13-12-2015

Tevreden

ik krijg er de laatste week hoofdpijn van stap over stap over maar hier vind je wat daar laat je wat en als je tevreden bent zoals wij blijf ik gwoon hier bij vgz

nog nooit klachten gehad en altijd goed geholpen

Marc-esther

Betrouwbaar en transparant

Ik ben vanaf 1993 verzekerd bij VGZ Een prima verzekering waarbij ik duidelijk weet wat er vergoed wordt enz. Ze zijn bereid mee te kijken naar mogelijkheden en geven een goed en duidelijk advies

Yvonne

VGZ; een goede zet !

Eind 2013 ben ik overgestapt naar de zorgverzekering van VGZ. Ik betaal nu een veel lagere premie dan voorheen, terwijl de dekking zeer goed is. Ook zijn de voorwaarden glashelder en de service via de helpdesk bevalt mij prima. Ik heb nog geen moment spijt gehad van mijn overstap naar VGZ !

Rina

Die bril, helaas

ik over het algemeen zeer tevreden over VGZ. alleen die bril he.... tsja, die wordt helaas maar eens in de 3 jaar vergoed. en dat kan ik niet. ik ben 57 en heb minimaal elke 2 jaar een nieuwe bril nodig, liever zelfs nog iets eerder. maar dat extra jaar, dat is voor mij niet fijn.

Barend

Vgz twijfelachtige administratie

Bij de verzekering is het twijfelachtig of zij hun administratie wel goed in orde hebben als een keer de incasso geweigerd is door de een of andere reden en je betaald een week later dan krijg je een brief thuis dat je meerdere keren niet betaald heb en als dat nog een keer gebeurt dat je wordt aan gemeld zelfs als je de bewijzen opsturen dan doen ze nog van alles om extra geld uit je zak te kloppen

Nicole

Tevreden klant

Ik ben een tevreden klant van VGZ, al heel veel jaren lang. 1 van de redenen dat ik voor VGZ koos, is dat ik via United Consumers 10% van de premie terug krijg en dat krijg ik bij geen enkele andere aanbieder.

Natasja

Leuk

ik ben erg tevreden met vgz en ik heb er nooit geen problemen mee gehad, alles word geregeld en opgelost

Rijkerd

VGZ is zeer betrouwbaar

VGZ

Over de geboden verzekeringen ben ik zeer content, Echter over de manier waarop ik kan inloggen op mijn VGZ ben ik helemaal niet tevreden. VGZ neemt geen genoegen met inloggen m.b.v. DigiD. Zij wil daar zelfs nog een sms bericht bij. Alsof DigiD niet veilig genoeg zou zijn. TIP: informeer bij de Rabobank hoe daar het inloggen geregeld is. Prima.

Trudy

Heel goed

via united cosumers zijn we bij VGZ zorgverzekeraar gegaan. nooit problemen en alles word je duidelijk uitgelegd . natuurlijk weer verlengd voor t aankomende jaar. al 2 keer een ipad genomen, maar dit jaar gaan we voor de korting. prima VGZ .

Zeer goede verzekering MET korting via United Consumers

Nooit een probleem gehad met welke vergoeding dan ook. Altijd zeer adequaat en vriendelijk geholpen met al mijn vragen

Hafida

Goed zorgverzekering

beste

ik ben bij VGZ verzekerd en ben erg tevreden

Fijne zorgverzekeraar

zeer fijne zorgverzekeraar kom ik ergens niet mee uit dan neem ik contact op om het na te vragen en wordt altijd zeer professioneel geholpen,voor iedereen een aanrader om voor vgz te kiezen,

Rita

Behandeling is zeer behulpzaam

goede ervaring en hoge vergoedingen

Hugo

Vgz

altijd positief geen problemen goede contacten.

Ikke

Ik ben tevreden

Altijd de juiste informatie die ik nodig heb.

EAM

Voor mij de Juiste beslissing

Alles goed geregeld.

Weinig problemen met betalingen en teruggave.

Blijf ook bij deze zorgverzekeraar.