VGZ reviews

4.3

Jcj
10-01-2016

VGZ ZORGVERZEKERING

Ik heb tot voor twee jaar geleden een andere zorgverzekering gehad ben toen overgestapt naar VGZ

daar word niet zo moeilijk gedaan als bij mijn vorige verzekering dus ik raad iedereen uit eigen ervaring VGZ aan

Senada
09-01-2016

Top verzekering

Naar mijn inzien een goede prijs kwaliteit verhouding.

Harmen
07-01-2016

Slechte behandeling financieel

VGZ verrekent de ene maand aflossing met de andere maand. Dus als je even iets te laat bent met je betaling b.v. in de maand Maart en je betaald deze even paar dagen later, dan verrekenen ze dit met April en dan laten ze dit aan het eind van het jaar pas weten dat je een maand niet betaald hebt en dus en achterstand hebt + extra kosten, zo kun je dan ook niet overstappen omdat je dan een achterstand hebt.

Na veel telefoontjes blijkt echter dat je geen achterstand hebt maar te veel betaald hebt en dat hadden ze dan toevallig niet gezien. Maar als we er dan zelf geen actie ervan hadden gemaakt hadden we het nooit geweten en hadden we er als wanbetalers gestaan. Gelukkig zijn we nu overgestapt!

Alex

Al jaren probleemloos verzekerd

Als 50 plussers hebben wij het VGZ vitaal pakket.

Hoewel we beiden meerdere structurele gezondheid problemen hebben dekt dit pakket nagenoeg alle kosten die we hebben en zelfs vaccinatie's t.b.v. vakantie worden vergoed.

Toen mijn mega een rug operatie moest ondergaan en op een wachtlijst van ruim 9 maanden terecht kwam is via de verzekeraar aangeboden in het buitenland een second opinion te laten doen dit heeft in België plaatsgevonden alsook de operatie en behandeling binnen 1 maand.

Chapeau VGZ en bedankt.

Fenny

Tevreden over VGZ

Ik ben al even verzekerd bij VGZ en ik ben tevreden over deze zorgverzekering. Als je een klacht hebt word je snel en goed geholpen.

Lewis

Perfecte Zorgverzekeraar

Ben in 2015 naar de Open dagen geweest van VGZ waar ze voorlichting gaven over alle soorten van verzekeringen die ze aanbieden. Ik kwam er op de site niet goed uit en ben daar daarom heen gegaan. Kwam met een uitgebreidere en goedkopere zorgverzekering waar we heel tevreden over zijn.

Marianne
02-01-2016

VGZ voor mij de beste Zorgverzekering

Goede afwikkeling van zorgvergoedingen en als je belt zoeken ze alles wat je wilt weten voor je uit.

Zeer goede ervaringen mee.

Klaas
02-01-2016

Ik raad dit niet aan dat moet ieder zelf weten

Dit bedrijf probeerd je goed te begeleiden in de regels van de zorg.

Rita
30-12-2015

Redelijk tevreden

ik ben redelijk tevreden, de basisverzekering is bij alle verzekeraars gelijk. Het verschil zit in de AV, service en snelheid van betalen . Ik heb nog weinig gebruik gemaakt van de verzekering bij vgz. Het blijft wel vreemd dat de basisverzekering zo duur is. In de tijd van het ziekenfonds en particuliere verzekeren waren de duurste pakketten nog goedkoper dan nu de meest uitgeklede polis. En daarbij ook nog een hoog eigen risico. De premie zal de komende jaren nog meer gaan stijgen. Maar dat is niet alleen bij vgz. Voor mij maakt het niet uit waar je verzekerd bent is allemaal 1 pot nat.

Isa
28-12-2015

Prima

Tot nu toe is er nog geen aanleiding tot overstappen. Word netjes behandeld aan de telefoon. Ben tevreden over de service, ik betaal zelf niet mijn zorgverzekering dus over de kosten kan ik niks zeggen.

Twan
27-12-2015

Er wordt te weinig vergoed voor chronisch zieken

elk jaar gaat de eigen bijdrage verder omhoog, catie kunnen betalen, of moeten kiezen ussen brood of pillenterwijl chronish zieken dat als eeen vaste last zien, datt komt standard elk jaar op de premie.

dit terwijl het inkomen niet meeestijgt, er zitten niet voor niets zoveel mensen met betalingregelingen, alleen zo een regeling is geen oplossing voor patient.

ik heb mensen ontmoet die nieteens hun medicijnen kunnen betalen

Lei
27-12-2015

Ik ben tevreden

Deze maatschappij is er voor haar vele cliënten. Bij het maken van een foutje weten zij zich goed te revancheren, door naderhand zelfs met een bloemetje excuses aan te bieden.

Alle vergoedingen worden correct afgehandeld.

Marijn
21-12-2015

VGZ altijd vriendelijk en bereikbaar

Helaas maak ik, vanwege mijn gezondheid, nogal eens gebruik van het VGZ. Dikwijls loop ik dan tegen onduidelijke formuleringen op mijn vergoedingsoverzicht aan. Bij telefonische navraag wordt ik altijd netjes geholpen. Een eventuele betalingsregeling is veelal ook geen enkel probleem.

Ik zoek niet eens naar de mogelijkheid om over te stappen en blijf lekker zitten bij VGZ!

E.
18-12-2015

VGZ als zorgverzekeraar

Ik zit al jaren met volle tevredenheid bij VGZ. Makkelijk bereikbaar als er iets is of je wil iets weten. En ook duidelijke overzichten van afgenomen zorg of medicatie. Met daarbij collectieve bedrijfskorting een reden om bij VGZ te blijven.

Tineke

Belazerd je..

komen afspraken niet na en wijzigen zonder je in te lichten je polis, zodat je onvoldoende verzekerd bent zonder dat je het weet.

Joost

Snel en goedkoop

Alle claims worden snel en zonder gedoe verwerkt.

Harm

Duidelijk en goed

Ik ben al jaren bij vgz verzekerd. M.l. Is de polis duidelijk en goed en zijn er erg veel mogelijkheden voor bijverzekeren. Voor mij geen enkele reden om van verzekeraar te veranderen.

Marian

VGZ-Zorg

VGZ vind ik een goede verzekeraar.Altijd inzicht in jouw declaraties en vergoedingen.Hun website heeft een uitgebreide uitleg over verschillende zorgpakketten.

In mijn VGZ kun je alles inzien of veranderen naar eigen behoefte.

Een goede rekenmodule laat je premie zien bij verschillende mogelijkheden,die je kunt samenstellen.

Altijd snel je declaraties indienen op hun site,en die worden dan keurig afgehandeld.

Premie's zijn zeker concurerend.

Elly

Gaat u voor zekerheid , ga voor VGZ

Ik ben al Jaren bij de VGZ en voel me als klant gewaardeerd en de zorgkosten worden altijd vergoed - uiteraard de Eigen bijdrage maar die is er bij iedere zorgverzekering.

Ik heb zeer goede ervaringen met hun hulp in het buitenland waar ik regelmatig verblijf. Kortom gaat u voor zekerheid , ga voor VGZ

Greet

Goede zorgverzekering

Goede zorgverlening : goede service, duidelijke site en snelle uitbetaling