Delta reviews

1.5

Roel
09-12-2020

Fiber? No Fiber!

Wat een ontzettend slecht bedrijf. 1,5 jaar geleden ingeschreven voor glasvezel project in limburg. Kreeg in november 2019 een brief 'helaas te weinig aanmeldingen in uw regio'. Ok jammer maar niets aan te doen.

Vervolgens komt in februari 2020 een monteur kijken waar de kabel gemonteerd moet worden in huis. Huh? gebeld met delta, en jawel, er komt wel fiber, eind 2020 of begin 2021. Ok, mooi.

Ondertussen hoor ik 10 maanden niets meer, maar komt er opeens een brief dat het tv abonnement 1 euro per maand duurder wordt (terwijl ik nog niets heb). Gechat met de delta helpdesk, en die gaven na lang zoeken aan dat het ergens in 2021 zou komen. Ik bel met de uitvoerder en krijg daar tot mijn verwondering te horen dat het project niet doorgaat in mijn gebied. Wat? waarom hoor ik niets daarvan? delta fiber gebeld en gaat inderdaad niet door.

Lekker hoor! de ene afdeling weet niet wat de ander doet, tegenstrijdige informatie en klanten die gewoon geen communicatie ontvangen (behalve informatie dat abonnementen die je niet hebt duurder worden.). Slechter kan echt niet. Misschien maar goed ook dat het niet doorgaat.

Harry
01-12-2020

De order is niet goed doorgelopen?

Na een moeizaam voortraject (veel bellen, geen emails voor afspraak met monteur, geen emails over het bezorgen van het installatiepakket, pas na 2 weken bevestiging dat order is genoteerd .) is maandag is m 'n glasvezel aangesloten, door een monteur. Internet met 3 wifi punten werkt prima. Goede wifi door heel het huis.

Echter geen tv en geen telefoon. De order "is niet goed doorgelopen". Maandag einde dag gebeld, wordt aan gewerkt. Dinsdagmiddag gebeld, wordt aan gewerkt.

Zakelijke aansluiting, geen telefoon is geen business!

Heel jammer en ik zal jullie op deze manier dus zeker niet aanbevelen. Zeer teleurgesteld!

Cor
25-11-2020

Sinds Mei nemen we glasvezel af, dat moest het toch echt zijn. bijna iedere dag geklier met de verbinding(en) Voorheen KPN via de telefoonlijn, was altijd perfect, zelfs snelle dan Delta nu via glasvezel. Vandaag na 2 uur in de wacht te hebben gestaan eindelijk iemand aan de lijn, uw modem is stuk meneer, waneer u een nieuw krijgt weten we nog niet, u word morgen gebeld. Als ik over het hele web alle recensies zo lees zit ik dus een week zonder internet en tv, minimaal. ik raad iedereen af voor Delta te kiezen!

05-11-2020

Incompetente provider

Al maanden problemen met radio- signaal.

Je wordt constant aan het lijntje gehouden. Ze zijn altijd wel '' net" bezig met het oplossen van een storing. Maar ze lossen gewoon niets op. Irritant bedrijf met incompetent personeel en je bent gewoon uren bezig met corresponderen. Toch maar eens kijken naar onze rechtsbijstandverzekering. Wel volle melk betalen, maar slechts deels presteren/leveren

15-10-2020

Delta . dela

Heel vervelend . eindeloos wachten aan de telefoon en er wordt helaas helemaal niets opgelost . Drama daar

Fleur
30-09-2020

Alleen maar narigheid

Aanleggen slecht

internet vaak eruit door ''geplande werkzaamheden''

telefoon omzetten dagen doorgegeven ivm zaak aan huis, en toch de geopende dagen uitvoeringen gaan doen

klantenservice heeft nergens verstand van!

en zo kan ik nog wel even doorgaan

Sophia
19-09-2020

Nooit meer Delta!

Wederom een slechte ervaring met delta. Deze keer gaat het over een betaling van de voorschot. Jaren altijd op tijd betaald. Een keer kwam er een aanmaning, en die kwam in de spam terecht. Vervolgens lag er een brief op de mat dat als ik niet binnen. Dagen zou betalen dat alles zou worden afgesloten!

Ik heb gelijk mijn abonnement opgezegd. Na weken wachten kreeg ik de afrekening met een teruggave van 800 euro. Dat is mooi. Maar. Het duurt zeker 4 weken voordat het geld worden teruggestort.

Bijzonder: betaal je voor de eerste keer een paar dagen te laat, dan wordt er gedreigd met afsluiting.

Krijg je 800 euro terug, dan duurt het week na week na week na week, en met een beetje geluk wordt het geld teruggestort. Tot op heden na weken nog steeds niet ontvangen.

Nooit meer delta!

Not amused
04-09-2020

Wat n spijt van overstap naar Delta

Eerst duurt het echt eeuwen voor je aangesloten bent ( heb het zonder installateur gedaan anders duurde het nog eens 10+ dagen!). En nog geen dag zonder storing of problemen. Maar ho maar dat je fatsoenlijk geholpen wordt!

Rene
04-09-2020

Overstappen naar Delta is een drama

Delta heeft geen overstap service en je moet zelf alles regelen.

Volgens medewerkers klantenservice duurt het 15 werkdagen om aangesloten te worden.

dit blijkt dus niet het geval te zijn monteur kan pas na 10dagen nadat mijn oude contract afloopt komen om de boel aan te sluiten.

gevraagd of ik dan niet zelf de apparatuur kan aansluiten in het installatie pakket zit zelf een handleiding hiervoor en mijn account eerder te activeren is het antwoord dat dat niet mogelijk is.

Heb meerder keren gebeld en duurt ech lang voordat je een medewerker te pakken krijgt.

Je moet zelf naar het monteurs bedrijf bellen.

Delta regelt niks alleen mooie praatjes.

Ben klaar met dit bedrijf en heb bestelling geannuleerd.Ben in ieder geval blij dat ik geen klant ben geworden bij dit waardeloos bedrijf

Arjen
01-09-2020

Waardeloze provider

Ik heb voor Delta gekozen toen er bij ons in het buitengebied in een project glasvezel werd aangelegd. Het enige goede nieuws is dat het internet snel is. Bij elk contact is het een drama, medewerkers die je na lang wachten te spreken krijgt spreken elkaar constant tegen. Storingen worden niet opgelost en als ze dan (spontaan?) opgelost zijn krijg ik te horen dat ze er hard aan werken. Financiële afspraken worden niet nagekomen, op klachten volgt geen enkele reactie (soms moet je die naar Caiway sturen.). Tv kijken is een drama, steeds stilstaand beeld en heel vaak slecht korrelig beeld. Als je er over belt of chat dan worden er alleen maar vragen gesteld maar geen oplossingen aangeboden.

Raymond
26-08-2020

Delta is een doorverbind en in de wachtstand firma

Contact krijgen met Delta is een drama.

Constant door worden verbonden en in de wacht worden gezet is heel gewoon bij hen.

Vervolgens geen antwoord krijgen en onbeschoft worden bejegend.

Zeker niet doen, ben gestopt voordat ik überhaupt was aangesloten, wat een ballen organisatie.

Anton
19-08-2020

Ontvangst

Nou Delta belooft veel en komt niets na,behalve met door doorverbinden.Daar hebben zij natuurlijk een cursus voor gevolgd.En dat beheersen zij goed,zo niet uitstekend.Ben benieuwd wat de vervolgcursussen zijn betreffende klantgerichtheid.Wat een arrogante helpdesk.Totale organisatie moet op de schop.Als je niet in zeeland woont heb je geen recht van spreken.

Kan niet begrijpen waarom deze vraag wordt gesteld.

Lil
17-07-2020

Ongevraagde reclame

Ik wens geen reclame te ontvangen tog sturen ze een grote envelop met glasvezel aanbieders dat is in mijn ogen reclame heb sticker op brievenbus heb in nog geen 3weken al 4keer van delta envenloppen met aan de bewooners gehad en als je hem open maakt zit er reclame in en wenst dit niet TE ONTVANGEN

15-07-2020

Zeer slecht

Glasvezel aan laten sluiten , heeft nog nimmer gewerkt ondanks de monteurs die geweest zijn , maar wel een rekening sturen terwijl ik nog geen minuut heb gekeken , als ik dat had geweten was ik niet over gegaan , en daar komt bij dat ze zeer slecht te bereiken zijn drie keer meer dan een uur gewacht om een medewerker te spreken , jammer maar dit is geen succes delta

09-06-2020

Delta Internet: Niet doen!

Ik wilde op 29 juni overgezet worden op glasvezel Internet van Delta. Dat kon maar het werd 9 juni. Ik ben nu afgesloten en de router is niet bezorgd. De helpdesk weigerde mij te helpen met configuratiegegevens om mijn huidige router op Delta af te sluiten. Ik zit daarom dagen zonder Internet.

Afspraken kunnen niet schriftelijk of per email worden bevestigd.Ik ben nog niet eens aangesloten en het is nu al de slechtste service die ik ooit heb meegemaakt. Niet doen!

11-02-2020

Hooghartig en slechtse klantenservice ooit

Internet aansluiten blijkt een moeilijke discipline te in voor deze provider. Nog moeilijker is het omgaan met klanten. Dus terugbellen update probleem oplossingsgericht is niet hun business.De oplossingen als internet bij de buren en in de bibliotheek raken kant noch wal .

01-02-2020

Slechtste wifi ooit

Begin er niet aan, voorheen adsl internet van online.nl gehad. Nu overgestapt naar delta glasvezel.

Grootste fout ooit, modem staat in de kamer mijn wifi bereik een groot drama ,in de keuken al geen bereik meer.

Met online.nl had ik in mijn tuin nog goed bereik.

Dus ik zeg mijn anno weer op en ga terug naar online.nl adsl.

Delta is een grote shit bende.

Dave
27-01-2020

Zelden zo slecht en onvriendelijk behandeld

In september 2019 meld ik mij bij jullie aan voor glazvezel internet.

krijg een bevestiging in de mail dat mijn pakket er zo snel mogelijk aan komt.

gaan 4 weken voorbij zonder info, en hoe ik ook contact zoek iedereen verteld een ander verhaal of stuurde me door naar een ander.

"nee we moeten op akkoord van VolkerWessels Telecom wachten" "volgende week gaan we versturen" "U heeft voor eind van volgende week een mail met de verzend gegevens" "nee het is nog niet opgeleverd. oh dat heeft u al na gevraagd en dat is het wel. sorry de verbinding is erg slecht"

na meerdere malen zulke gesprekken via zowel Twitter als Facebook en telefonisch te hebben gevoerd, besloten we de boel met jullie te beëindigen. wat via via via moest want elke keer hadden we het verkeerde nummer.

uiteindelijk de juiste persoon aan de lijn gehad en de boel zou beëindigt worden.

daarna geen informatie of contact meer geweest van jullie kant.

eind 2019 kregen we nog een brief van volkerwessels dat maart 2020 het netwerk eindelijk in gebruik genomen zou worden, maar verder niks.

en nu de laatste week van januari krijg ik een mail dat jullie het pakket op gaan sturen.

weer de halve middag bellen, chatten en weet ik veel wat en elke keer hebben we het verkeerde nummer.

er wordt niets opgelost en nu zitten wij met een 2e internet abonnement.

waar we niet onderuit kunnen want we hebben al sinds oktober een contract bij jullie?

wat leveren jullie dan sinds die tijd? en ik bedoel buiten bullshit en doorverwijzingen?

en zelfs nu alweer uren aan het bellen met meerdere nummers constant zijn ze gegevens of de hele inschrijving kwijt. en weer geen duidelijk antwoord want iedereen verwijst je door.

Pietje
21-10-2019

Goede werkneemster aan de telfoon

Ik werd fantastisch geholpen

niks aan te merken mijn problemen verdwenen als sneeuw voor de zon.

ik kan iedereen delta aan bevelen

btw je krijgt de 1ste 4 maande gratis mobiel

Lorenzo van Os
23-10-2018

Afzetters

Wij hebben omwille van verhuis ons abonnement bij delta opgezegd, er werd ons vermeld dat ik de modem moest opsturen wat ik dus ook netjes gedaan heb nu 2 maand later krijg ik een brief in de bus dat ik 150€ moet betalen ik snapte niet waarom dus besloot te bellen nu bleek dat ze die modem “niet ontvangen” hebben daar ik niet moest betalen om ‘m op te sturen heb ik er dus ook geen ticket van en kan dus niets bewijzen en dat weten ze bij delta blijkbaar maar al te goed bende afzetters! Ik ben ervan overtuigd dat ik zeker niet de enige ben wie ze zo in het zak zetten 6 jaar klant geweest zonder ook maar 1 betaling te hebben gemist en dan nog maar te zwijgen over het feit dat ik die verrekte modem over die periode van 6 jaar dubbel en dik zal betaald hebben in mijn abonnement en dat zo’n oud stuk rommel modem na 6 jaar nog steeds 150€ zou waard zijn ik hoop van harte dat ik via deze manier mensen kan behoeden om dezelfde fout te maken als ik. Ga niet met delta in zee het zijn een bende incompetente, leugenachtige bedriegers!