Delta reviews

1.5

02-06-2022

Dit bedrijf stalkt.

Is bezig in de omgeving Laren (NH) om hun product aan de man te krijgen. Een continue toestroom van post zonder retouradres en nou komen er ook nog bijna dagelijks mannetjes langs de deur met een grote waffel als je geen behoefte hebt aan gezeur.

Als ik een product wil aanschaffen / dienst wil afnemen, ga ik zelf wel op zoek. Ik wil niet belaagd worden.

25-05-2022

Elke week folders, brieven, ook al iemand aan de deur gehad en uitgelegd dat ik bij KPN blij. Maandenlang nu al wekelijks brieven en folders, ik word er knettergek van

Bep
25-05-2022

Heb door de mooie aanbieding besloten over te stappen naar Delta. Wat heb ik daar een spijt van. Heb al tientallen keren aan de bel gehangen bij klantenservice (wachttijden van 10 minuten en meer) en als je contact hebt en vraagt om een monteur langs te sturen voor mijn internet beloven ze om terug te bellen (dus niet). Het lukt mij niet om een Delta email adres toe te voegen. De service van Delta is bijzonder slecht ik adviseer dus iedereen niet naar Delta te gaan.

Bram
23-05-2022

Sinds een maand overgestapt van ziggo naar delta vanwege het stabiele glasvezel netwerk wat ze beloven.

100 x spijt.

Na overstap wat al uitermate slecht was geregeld, verkeerde modem, korrelig beeld op tv, geen opzegging gedaan bij ziggo en nu ndertussen al 5 dagen zonder internet. Al 10x gebeld.

Geen enkele zinnige reactie vanuit de klantenservice. Storing in het type modem bleek niet zo te zijn We zijn er mee bezig bleek niet zo te zijn. O ik zie niks in het systeem, we maken een ticket aan geen communicatie, niks. Na 4 dagen een afspraak inplannen voor een monteur. We komen over 3 dagen.

Echt, de arrogantie die deze medewerkers hebben. U kunt compensatie krijgen het gaat mij niet op de compensatie. Ik wil stabiel internet en tv.

En maar reclame maken en meer klanten aansluiten, om bestaande klanten te laten stiken!

Waardeloos bedrijf.

19-05-2022

Ze hebben gisteren de glasvezelverbinding aangesloten en het lijkt erop dat dit allemaal goed is gegaan. Maar dan de klantenservice. hebben ze die eigenlijk wel? Telefonisch niet bereikbaar en die digitale assistent begreep mijn simpele vraag niet. Via Messenger uren later nog geen reactie.

Ineke
18-05-2022

Slechte klantenservice op alle fronten.

Ed
22-04-2022

Toen hier in het buitengebied van Ederveen glasvezel werd aangelegd had ik de keuze om 16600 in 1 keer te betalen of maandelijks een vastrecht. Ik heb 1600 betaald want dat was het mij wel waard. Na een (goed) abo bij Caiway ben ik overgestapt naar Delta vanwege 1Gb up en down met 3 wifi pods (gratis). 1x storing gehad met wegvallend signaal. Gebeld, wel lang in de wacht gestaan, maar uitstekend geholpen door de medewerker. Daarna geen problemen meer gehad. Prima provider, maar benader de helpdesk niet negatief. Geef rustig aan wat er niet goed is. Ze doen hun best naar kunnen. Jammer dat er toch zoveel slechte ervaringen zijn. Ik heb die niet en ik ben een zeer tevreden klant van Delta.

Jo
07-04-2022

Wat een slechte provider, glasvezel genomen zet nu al 2 dagen zonder geen oplossing technische dienst kan het niet vinden. Geen monteur langs sturen om de boel te testen. Zoek het maar uit.

Oja we mailen u als het is opgelost, hoe dan?

Ook geen fijne klantenservice, lang wachten, en tenslotte wordt je slecht(lees niet geholpen)

Delta niet doen!

Maureen
05-04-2022

Net géén 10 omdat ik een half uur op de monteur heb moeten wachten. Voor de rest prima, snelle en stabiele internetverbinding

Jeremi
18-03-2022

Geen communicatie over aanleg en een puinhoop achterte latend in de voortuin, gewoon een kut bedrijf enkel uit op winst totaal geen service, maar wat kan je verwachten als je een onzin bedrijf als volkerwessels als aannemer in huurt?, kpn deed dezelfde aanleg van kabel veel netter en met degelijke communicatie zonder een puinhoop achter te laten. Kan delta nog veel van leren.

Roy
12-03-2022

Ik woon in buitengebied waar Delta het glasvezel heeft gelegd. Eerst via Caiway tv en internrt gehad, maar wegens zeer slechte wifi en prijsverhoging overgestapt naar Delta. Ik dacht alles bij een organisatie. Blijkt dat Caisay door Delta is overgenomen. Afspraak gemaakt met fratis monteur maar het modempakket na 5x bellen niet ontvangen. Monteur weer weg, pakket binnen. Installeren lukte niet technische dienst gebeld, onbeschofte medewerker aan de lijn. Klacht ingediend. Oude modem weer geinstalleerd en werkte wel. Technische dienst weer gebeld, nieuwe afspraak voor monteur want oude modem moet toch terug. Week later halve dag thuis gewacht, geen monteur. Gebeld, ze weten van niks. Gaan nieuwe modem opsturen. Niks gratis monteur dus.

Nieuwe modem ontvangen, nu 2x avond geen tv beeld, wel geluid.

Nu al spijt, maar geen keuze hier

22-02-2022

Bij ons in Terschuur brengt Delta een Glasvezelnetwerk aan.

Een aantal berichtjes in de brievenbus gekregen.

Wij dachten hier ook gebruik van te gaan maken. Echter ten opzichte van onze buren moeten wij € 1600,- meer betalen om vastrecht af te kopen. Dit hoeven zij niet.

Het betreft 1 locatie, welke gespitst is bij de verkoop in 2010. Het heeft nu twee huisnummers.

Het ene huisnummer komt op de nieuwe delta kabel en de andere moet gebruik maken van de kabel van caiway.

Natuurlijk hoef ik dat bedrag niet in 1 keer te betalen, maar dan moet ik ongeveer € 13,- per maand meer betalen aan vastrecht dan mijn buren.

Een belachelijke situatie, waar geen overleg over mogelijk is om dit misverstand uit de wereld te helpen.

20-02-2022

Gisteren zaterdag plots geen internet meer, het had ook gestormt en gebliksemt, dus geen tv geen internet en geen telefoon meer op glasvezel. Helaas na 21:00 uur dus chat was toen niet mogelijk.

Vandaag helpdesk gecontacteerd via chat(zondag) na diverse pogingen ticket aangemaakt en whala na een uur alles weer werkend was iets met routing signaal. Dus ook op hoger niveau wordt zondags het netwerk beheerd.

Dus mijn ervaring is tot dusver positief.

Jet
10-02-2022

Het liefst gaf ik geen één ster. Ik kan maar een advies geven: ga hier niet mee in zee en bespaar jezelf oneindig veel ellende, telefoontjes, mailtjes, enz. Ik denk dat Delta met het hele glasvezelproject op zijn zachts gezegd de hand heeft overspeeld. Het is duidelijk niet op orde, en het lukt ze ook niet om dit in een jaar tijd in orde te maken.

De kwaliteit van Wifi is echt niet veel beter dan een reguliere aansluiting, en t.v. beeld vonden wij gewoon ronduit minder scherp. Vervolgens ben je je Netflix app kwijt. Maar wat veel erger was, was de ellende bij dit bedrijf: ons vergeten aan te sluiten, vast telefoonnummer kwijtgemaakt hierdoor (i.v.m. niet overnemen) en een eindeloze reeks aan proberen te bellen, verkeerd aangesloten spullen, niet bereikbaar zijn, niet terug bellen, niet oplossen, WEL de hele tijd geld afschrijven, ook voor de periode dat het niet operationeel was, kortom: een drama! Bespaar jezelf dit!

04-02-2022

Wij hebben net delta fiber i.p.v. onze oude koperen kpn aansluiting. wij zijn er in snelheid nauwelijks op vooruit gegaan. Een download van 140 tegenover 135. dit is te verwaarlozen. alleen in upload vooruit gegaan, maar dat hebben we niet nodig. Het goed installeren van de mesh units hebben we ook helemaal zelf moeten uitvinden.

ToBiaS
28-01-2022

Eerst erg veel moeite moeten doen om mijn internet snelheid aan te passen naar 1G .

Na heel veel gemail en chatten eindelijk iemand die je wilt helpen. Vervolgens moet er een nieuw modem geplaatst worden welke niet werkt…… weer mailen en chatten. Dan is de modem geplaatst en is je snelheid niet aangepast. Later snelheid aangepast maar niet de snelheid die je aangeschaft hebt.

Tot op heden nog steeds niet goed……

Ook met delta tv ontzettend veel problemen gehad omdat de module blijkbaar defect was , ook hier weer dezelfde problemen omdat ze je van het kastje naar de muur sturen.

Het zou handig zijn als ze alle klachten/ info niet over zoveel schijven zouden laten gaan.

Kortom niet klantvriendelijk, behulpzaam en maar te zwijgen over de kwaliteit die ze leveren.

27-01-2022

Na mooie commercials overgestapt naar Delta (1 gig internet)

Nou mijn internet is een knipperlicht en valt er constant uit. Tel wachtijden lopen en op en verder u raad het al Advies via INTERNET (wat niet werkt). Je komt er niet doorheen en 100% afhankelijk van deze slechte kwaliteit.

Anne
24-01-2022

Verschikkelijk! Ze zijn hier bezig om de kabels aan te leggen. Wij gaan geen gebruik hiervan maken. Zeker na al de slechte reviews die ik de laatste tijd hebt gelezen. Melding in de bus gekregen dat op die en die dag de auto weg moest. Op de desbetreffende dag auto weg gezet. Heeft delta niks gedaan. Nu ruim 1.5 week later, wordt er om heel vroeg in de ochtend meerdere malen aangebeld en MOET de auto per direct weg. We mochten ons eigenlijk niet eens omkleden. Belachelijk! Een briefje door de deur dat de werkzaamheden vertraagd zijn zou fijn zijn delta! Blij dat ik er geen abonnement bij heb afgesloten.

Karel
22-01-2022

Delta=Drama

Eindelijk sneller internet in het buitengebied op Goeree, niet dus….

Klanten service is meestal onbeschoft, onwetend of onwillend. Ongevraagd worden er diensten op de rekening gezet die niet zijn besteld en zie dat maar eens rechtgezet te krijgen. Het ter beschikking gestelde apparaat was bij mij en de buren na 2 weken al defect. Het wifi signaal is zeer zwak, op 6 meter afstand is 60% van het signaal al verdwenen. Internet signaal is zeer wisselvallig, rampzalig bij het huidige thuiswerken.

KPN over koper met 4G ondersteuning is traag maar stabiel

07-01-2022

Lees en huiver! Ik nam een abonnement met meer snelheid voor internet. Kreeg te horen dat een ander modum nodig was. Monteur komt die installeren. Zet wachtwoord gelijk aan wachtwoord router en vertrekt. Dan ontstaan de problemen. Wifi valt voortdurend uit en signaal lijkt zwakker dan van mijn eigen router. Klantenservice gebeld de dag erna. Lang, lang in de wacht. Super vriendelijke en deskundige medewerker concludeert dat de monteur zijn werkzaamheden niet goed heeft uitgevoerd. Door gelijk wachtwoord zonder ext duiding ontstaan de problemen. Router weer afgekoppeld en wacht op afspraak monteur om zijn fout te herstellen. Krijg 2 dagen later bericht dat er geen capaciteit is en de afspraak van vandaag wordt gecanceld. Geen nieuwe afspraak gekregen. Ondanks afkoppelen router ( die ik volgende de monteur als signaal versterker prima kon gebruiken) moet ik vaak opnieuw inloggen om wifi te krijgen. Bel opnieuw. Afspraak afgezegd maar geen nieuwe gekregen. Hang tot 2 x toe, verspreid ove