Delta reviews

1.5

Ger
30-03-2023

Op 20 april 2021 bestelformulier ingevuld en opgestuurd voor aansluiting. Tot op vandaag totaal niets gehoord. Vandaag ten einde raad gechat met een medewerker. Hij wist me niks meer te melden dan dat het nog wel even zou kunnen duren. Hij raadde me aan telefonisch contact op te nemen met Delta Netwerk. zij konden me ook niets meer te vertellen dan dat nog niet bekend is wanneer mijn aansluiting te verwachten is. Ik woon in Workum, een deel van de stad is al aangesloten. Het is wel bekend : gaatje graven, kabel erin, gaatje dichtgooien. Tot zover kan ik het nog volgen. Inmiddels ben ik 2 jaar verder. Ik ben blij dat ik zelf contact heb opgenomen want anders had ik nog langer moeten wachten. Nog niets opgeschoten, dus. Communicatie? hoezo communicatie? Ik mag hopen dat het glasvezelsignaal sneller is dan de tijd die nodig is voor de aanleg. Als ik de ervaringen lees, heb ik daar niet zoveel vertrouwen in.

Kastje-naar-de-muur, dode mus enz. beoordeling 1 ster maximaal.

Manon
30-03-2023

Er zou een gratis glasvezelaansluiting aangelegd worden als je een abonnement nam. We zijn nu bijna twee jaar verder en er is nog steeds niets

De aanleg is uitbesteed aan Volkerd Wessels met als gevolg, geen afspraken kunnen maken, vernielingen en diefstal

De aansluiting is uitbesteed aan Guidion met als gevolg, geen afspraken kunnen maken

En nu een brief dat ze gewoon het abonnement gaan activeren, dus geld gaan afschrijven, terwijl we nog steeds niets hebben!

Antwoord van de klantenservice dat het zeker belangrijk is dat je goed nadenkt voor je ergens een abonnement afsluit

Ze geven dus zelf toe dat ze mensen belazeren!

Ga hier niet mee in zee, nooit!

Martin Meijerink
28-03-2023

We kregen vandaag een hele opdringerige brief, terwijl we niks met hun hebben afgesproken, en er werd niet gevraagd of we een glasvezelaansluiting wilden, het was gewoon een mededeling. Ze hadden zelfs ook al een datum geprikt, er werd nog wel gezegd dat de afspraak nog door ons bevestigd moet worden, ik heb de brief hier neergezet: https://files.zutphen.nu/scan0197.jpg

Dit is natuurlijk geen manier van zaken doen.

27-03-2023

Monteur vertrekt zonder werkend internet. Signaal zou niet goed zijn. Hij belde met een collega en met de mededeling dat we binnen een paar uur signaal zouden hebben vertrok hij. De volgende dag nog geen signaal. Zelf klantenservice gebeld, na 30 min iemand aan de lijn. Was bij hun niets bekend dat wij geen signaalnhadden. Ticket aangemaakt en na een halve dag idd signaal.

Zelf alles maar aangesloten. Op zolder geen smart tv. Netflix kun je bij KPN gewoon kijken, bij Delta dus niet. Moet via internet streamen. Dat kan dus niet als je geen smart TV hebt. Niemand ooit iets over gezegd.

Opnames kun je niet kijken als ie aan t opnemen is.

Ik mis KPN nu al.

Ik ga opzeggen maar zit er een jaar aan vast.

Wat een ruk bedrijf.

Ons bin zuunig hè. Kut zeeuws bedrijf.

Nooit geen Delta meer.

De monteur blijft tot er internet is in de nok.

NOT!

26-03-2023

Overgestapt van kpn naar delta voor sneller internet. Monteur levert niet werkend wifi modem op en klantenservice zegt dat het probleem aan mijn kabel in huis ligt. Onzin verhalen, kastje naar de muur. Weliswaar vriendelijke klantenservice, die niet door hun eigen backoffice of technische dienst worden gesteund. Bizar bedrijf. Zo snel mogelijk terug naar KPN.

Rem
19-03-2023

Delta brengt kosten in rekening voordat de monteur is geweest en er een werkend product was. Gebeld, waarbij ik kreeg te horen dat dit normaal was, hierop wilde ik het contract opzeggen. De medewerker vertelde mij dat ik niet onder het contract uit kon?. In mijn digitale product omgeving stond echter niets van een product, en geen contract die zouden ze alsnog mailen, nooit gehad. Met heel veel bellen, mailen, is het uiteindelijk toch geannuleerd echter resulteerde dit in een factuur van €525,25!

Rechtsbijstand verzekering ingeschakeld,delta een aangetekende brief gestuurd die ze gewoonweg negeren. Nu een klachten traject gestart bij geschillen commissie telecommunicatie alvorens weer bij de rechtsbijstand aan te kloppen. als consument bij delta, wordt je niet serieus genomen en genegeerd. het is te beschamend voor woorden, je bent klein duimpje tegenover de zoveelste reus die enkel voor winstbejag gaat over de ruggen van vaak kwetsbare consumenten. Ga geen contract aan!

Alex
16-03-2023

Helaas hier ook slechte ervaring.

Als het werkt is het snel. Maar helaas is het een zeer onstabiel signaal. Vooral veel problemen in de avond na 17.00.

Klantenservice zeer onprofessioneel en niet opgeleid, geen kennis en mogen geen tickets aanmaken, pas na overleg met "Floorwalker".

Heb de aansluiting sinds 22 feb en helaas geen enkele dag zonder storing. Ben nu zo'n 3 weken bezig en mijn laatste "huiswerk"is om een "logboek" bij te houden (!). Als het probleem dan nog niet is opgelost mogen ze pas een ticket aanmaken voor ander modem of andere oplossing.

Resume: niet aan beginnen en nog een jaar wachten totdat Delta zijn bedrijfsvoering op orde heeft en fatsoenlijke service kan bieden.

Martine
16-03-2023

Vreselijk.lossen problemen niet op.je wordniet goed geholpen

Bellen.chatten.tickets aanmaken.al dagen geen internet.kids moeten online lessen maar kan niet

Delta los eens een keer wat op

Zooitje ongeregeld

07-03-2023

Wat een ruk provider is Delta , zit nu al 2 dagen zonder signaal en niemand kan me vertellen wie en wanneer dit opgelost wordt , er is nl een kabel doorgetrokken bij werkzaamheden , heb al 3 verschillende afdelingen aan de lijn gehad en ze wijzen allemaal naar elkaar.

Petra
06-03-2023

Wat een bende bij Delta! Ik had enorm instabiel internet, in kon niet thuiswerken, niet netflixen want elke 2 minuten haperde het, en tv deed het ook maar half. Ik moest maar wachten op glasvezel zeiden ze. Toen er eenmaal glasvezel in de straat werd gelegd, duurde het een jaar om aan te sluiten! In de tussentijd kreeg ik geen oplossing aangedragen voor mijn internet en tv probleem. toen ze eindelijk kwamen aansluiten, hebben ze 6 gaten in mijn oprit gegraven en zijn ze onverrichter zake vertrokken! Ik moest overal achteraan bellen, Uiteindelijk door 6 mannen werd aangelegd, heb niets van Delta gehoord, opeens staat er weer een vreemde vent voor m'n deur die ik wegstuur, krijg mails van bedrijven die ik niet ken en blijkt dus dat dit is om te installeren! Wel eens van COMMUNICATIE gehoord?toen de monteur uiteindelijk de boel aansloot zat ik nog een week zonder tv en bleek dat hij de kabels verkeerd in het modem had gestoken. Vroeg om compensatie en ze wilden me afschepen met 5eu!

Joost
27-02-2023

Momenteel zitten wij bij kpn echter delta is aan het graven geweest bij ons in de voortuin voor glasvezel. Daarom gedacht waarom niet kiezen voor delta aangezien ze het toch hebben aangelegd!

Nou van het kastje naar de muur. Delta fiber is geen delta netwerk.Blijkbaar een geheel ander bedrijf volgens hun. Onze start begon dus bij delta fiber. echter die melden dat een vastrecht vergoeding moeten betalen van 1900,- of 18,13 per maand extra.

Wat deden die mensen dan in mijn voortuin. Ik ga van chat naar chat. Ben niks wijzer. Telefoon in de wacht. Mijn conclusie als aanmelden al een hel is. Wat gebeurd er als ik een abonnement heb met daarna problemen.

Dijke
18-02-2023

Pas een abonnement genomen bij delta met gratis monteur en WiFi punten.

Afspraak gemaakt voor aansluiten maar er waren geen WiFi punten geleverd .gebeld met delta WiFi punten zouden nog als nog opgestuurd worden en zouden volges afspraak contract als nog door een monteur gratis aan gesloten . NIETS GRATIS op de eerste factuur word er dood leuk 55€ afgehouden .na ruim een uur aan de telefoon gehangen met de klanten service en velemalen in de wacht gestaan en door geschakeld is het antwoord we gaan het bekijken dat duurt 5 tot 10 werkdagen .

Spijt van mijn overstap naar delta .

17-02-2023

Eer onbetrouwbare leverancier van glas vezel en telefoon. Verandert zelf contracten. Pas heel goed op

Miriam
11-02-2023

Waardeloze service. Bij mij is een signaalstoring. Kan ik niks aan doen; ligt bij Delta. Ik heb dus geen tv en geen internet. Sinds donderdag. Vrijdag 4/5 keer gebeld, maar het enige dat ze doen is een ‘ticket’ aanmaken. Er moet een monteur komen. Van Delta. Ik mag niet zelf een monteur inhuren. En wat denk je? Ze hebben geen noodhulp. In het weekend zijn ze dicht. Ik word maandag pas gebeld om een afspraak te maken. Dan is de monteur er nog niet, dan hoor ik pas wanneer hij/zij komt. Is toch belachelijk? In deze 24 uurs economie, waarbij heel veel mensen thuiswerken en iedereen afhankelijk is van internet. Zeggen zij gewoon: in het weekend zijn we er niet! Het idee dat de wegenwacht dat zou zeggen: sorry, u moet hier dit weekend blijven staan, ik bel u maandag wel weer. Echt te idioot voor woorden. Ze zijn wel goedkoop, maar de service is dan ook flut en de klantenservice uiteraard telefonisch praktisch onbereikbaar!

Ed
07-02-2023

Wat een bijzonder slechte provider. Digitale tv staat constant stil, zeggen ze eindelijk na maanden, u krijgt een nieuw kastje en wat doen ze, ze sluiten de oude al af voordat je de nieuwe heb ontvangen. Kan nu dus helemaal geen tv meer kijken. Ook vraag ik om een vergoeding en zouden ze mij doorverbinden met de administratie (tot 21.00 uur bereikbaar) maar daar nemen ze absoluut niet op.

Dick
06-02-2023

6/2: Het is om te janken. Kapotte kabel, nu moet er eerst een vergunning worden aangevraagd om de grond in te mogen. Kan 8 weken duren. Herman Finkers zou wel raad weten (Zie de film De beentjes van Sint Hildegard). Zucht, nee ZUCHT!@

Ashton
30-01-2023

Delta komt haar afspraken niet na! in 2021 contract getekend met de belofte dat de glasvezel binnen 3 maanden zou zijn aangesloten en dat we netflix en disney+, net als bij ziggo nu, gewoon konden kijken zonder dat je een chromecast voor nodig hebt om te streamen.

Belofte 1 werd al gebroken omdat er op 1 januari 2023 nog stééds geen glasvezel binnen lag. Belofte 2 is dus ook onjuist, zagen we bij anderen die wél al glasvezel van delta hebben.

Meteen gebeld uiteraard om uitleg te vragen en daar was het excuus dat ze nog in overleg waren met o.a. Netflix. Toen we aangaven dat ze niet meer hoefden te komen was het verhaal dat we niet onder het contract uit kunnen zonder te betalen. Onzin want het ligt nog niet binnen en zodoende kunnen we geen gebruik van hun diensten maken. Ik heb zwart op wit gezet dat we op basis van dwaling willen annuleren. Nooit reactie op gehad. Oplichters zijn het!

29-01-2023

Nu 4 dagen Delta glasvezel, nog geen enkele dag zonder storingen gehad. Uitvallen van alle kanalen, kastje en steeds vaker staat het beeld gewoon stil.

Zo snel mogelijk alles opzeggen en op zoek naar een andere manier om weer gewoon tv te kunnen kijken.

Marina
27-01-2023

Nu al 2 weken zonder internet en tv

Nu al 2 weken zonder internet en tv! Sinds 13 januari is het contract ingegaan (en betalen we wel), ze hebben in het hele dorp glasvezel aangelegd. Alleen in deze regio krijgen ze het niet aan de gang. Om de dag bellen voor een update die maar niet komt. Ze zijn ermee bezig, maar hoe lang het nog gaat duren geen idee. Een tijdelijke alternatieve oplossing ipv de niet-werkende glasvezel is er zogenaamd niet. Ondertussen kost het ons klauwen met geld aan extra data kopen om maar te kunnen blijven (thuis)werken. Geen tv, dure streamingsabonnementen die voor noppes betaald worden. Hoe lang vinden ze dit nog acceptabel?! Het leven is duur genoeg zonder honderden euro's te moeten betalen aan data om je werk te kunnen blijven doen!

Jj
27-01-2023

Na bijna 2 jaar wachten is eindelijk de glasvezel binnen in huis.

We hadden in april 2021 een overeenkomst voor een Flexpakket afgesloten. Eind 2022 is de glasvezel binnen gebracht. Ik was er al helemaal klaar mee. Ik wil van Delta af! Dat blijkt niet te kunnen. Ja, met een afkoopsom voor 12 maanden van je overeenkomst wordt mij doodleuk verteld. Ik ben toch in 2021 de overeenkomst aangegaan? Dan mag ik toch in 2023 de overeenkomst ontbinden met een opzegtermijn van 1 maand? Staat in hun voorwaarden.

Wat blijkt, stuurt Delta de foutieve voorwaarden mee! Stelletje .

Voel me opgelicht, en besodemieterd.

Wees gewaarschuwd, ga NOOIT met deze lui in zee.

Ze zijn uitermate slecht in communiceren en je moet minimaal een uur in de wacht als je iemand wilt spreken. En zelfs dan ben je nog geen stap verder.