Delta reviews

1.5

Jona
13-09-2022

Ga nooit bij delta mobile aub. Constant storingen. Klantendienst doet niets behalve excuses maken. Geen oplossingen, geen compensatie. Doe het niet

Kris
10-09-2022

Slechtste glasvezel internet provider ooit.

Slechte beeldkwaliteit tv, internet licht er om de haverklap uit, ‘vast’ ip adres is al 5 keer gewijzigd.

Als je van urenlang telefonisch in wacht staan houd, kun je bij delta wel terecht.

Nu 2 jaar klant, ontelbare storingen, telefoontjes en verder.

Je krijgt nooit iemand aan de telefoon die iets kan oplossen, alleen een antwoorden-script oplezen.

De belofte van vrije providerkeuze na 1 jaar delta wordt ook niet nagekomen, anders waren wij allang weg bij dit incompetente clubje.

Begin er niet aan!

Shania
05-09-2022

Gewoon weg tering zooi. Was ik maar bij KPN gebleven. Geen internet, vastlopende tv of helemaal geen tv. Al met al gewoon zooi waar je nou nooit aan moet beginnen. Klantenservice is ook ruk. Heb je ook geen flikker aan lullen alleen maar langs elkaar heen. Al met al gewoon een k*t bedrijf.

Michiel
05-09-2022

Slecht internet, verbinding valt regelmatig weg, klantenservice slecht bereikbaar. Was ik maar bij XS4All gebleven!

Mitchel
02-09-2022

Helaas ben ik op zeer sluwe wijze door delta in de maling genomen. Ik ben op 30 juli verhuist waardoor ik uiteraard opzoek was naar verschillende internet pakketten. Aangezien ik al een delta kastje in de woonkamer heb ben ik gaan informeren naar de Delta glasvezel opties. Hierin werd mij toegelicht door de delta klantenservice dat ik eind augustus/ begin september Delta kon gaan gebruiken. (4 augustus afgesloten)

Natuurlijk heb ik in voor de tussentijd een duur maandelijks opzegbaar abonnement afgesloten om die maand te overbruggen. Nu eind augustus geïnformeerd bij delta wanneer ik mijn glasvezel kan gaan gebruiken en wordt er aan mij verteld dat dit waarschijnlijk pas volgend jaar is. Omdat mij het contract verkocht is onder dwaling en valse beloften heb ik gevraagd aan Delta om mijn contract te ontbinden omdat dit onder de consumentenrecht hoort.

Hier wordt geen gehoor aan gegeven en er word mij gezegd dat ik de volle 12 maanden kan afkopen en anders pech heb.

Ine
01-09-2022

Slechte service spijt spijt

Anneke
25-08-2022

Nooit aan beginnen. Valse reclame

Dec 2020 afgesloten. Afspraak aansluiting in de woonkamer. Op de site wordt vermeld dat deze beter niet in de meterkast kan. Reclame op tv. tot in de nok aangesloten. Laat me niet lachen. inmiddels aug 22. Vier afspraken verder.ontelbaar chats en telefoongesprekken gehad, beloftes van terug bellen en bezoeken.nu een brief ontvangen dat aansluiting technisch niet mogelijk is en dat zij opzeggen. Ik hoef niets te doen. Maar als ik ooit aangesloten wil worden kost dit mij 650 euro?. De glasvezel kabel ligt al voor de voordeur . Snappen jullie het nog. Ik niet

Leo
19-08-2022

Delta? Je wordt gelokt met installatie tot in de nok.

Voor een bedrag van €183 .

Er is een monteur 20 minuten bij mij geweest Heeft alleen de de wifi en modem aangesloten.

Er moest een gaatje van 10 mm geboord worden in een plaat hout van 12 mm dik, dat wilde de monteur niet doen, de reactie was wij boren niet meneer.

De monteur heeft alles zo neer gelegd en heeft het werkend achter gelaten.

Dus niets in kabelgootjes gelegd zoals is voorgesteld in de omschrijving van de werkzaamheden.

Verder heb ik alles zelf moeten wegwerken, dat is niet wat is afgesproken.

Ik vind het bedrag heel erg hoog voor de geleverde diensten €183,00 voor 20 min werk.

Dus laat je niet lokken en kijk goed om je heen voor betere service.

Do
09-08-2022

En weer ligt de glasvezel eruit. Wat een slecht bedrijf. Ik wil mijn geld terug. Alleen maar ellende is wat je krijgt. Zodra ik weg kan ben ik vertrokken en schreeuw het van de daken dat deze club een 0 verdient!

Lambert
06-08-2022

Zou glasvezel aangelegd krijgen de monteur van GUIDEON kwam er alhier achter dat niet alle onderdelen geleverd waren door delta. De monteur vroeg zal ik totdat alle onderdelen er zijn de oude situatie laten.JA was mijn antwoord. Nadat hij wegging ging langzaam alles uit. Tv internet besturing van licht verwarming zonnepanelen apps op tablet telefoon. Hij had alsnog de nieuwe modem geinstaleerd. 6 uur aan de telefoon waarin pubers van GUIDION onkundig de schuld bij Delta legden en Delta vicaversa. Nu 3 karons met dezelfde onderdelen ontvangen. De monteur zal 3 weken later de boel komen installeren. Terugzetten in de oude situatie niet mogelijk.

TiWa
02-08-2022

Komen aan de deur omdat onze flat " over gaat op glasvezel van Delta". Bellen aan en nog geen 5 seconden erna rammen ze bijna de ruit eruit alsof het van levensbelang is dat we meteen naar de deur rennen en open doen. Als we vervolgens open doen is meneer al door gestiefeld naar de volgende deur. Komt schaapachtig terug met een onzinverhaal van hier tot Tokyo, dat over 2 jaar al het coax eruit gaat, dat alle steden al geen coax en "oude internetverbindingen" meer hebben en dat hun veeeel goedkoper zijn dat wat wij ook maar hebben. Grap is dat wij al ons hebben verdiept en wij op onze ziggo aansluiting goedkoper voor sneller internet zitten op dit moment op het oude "koper netwerk".

Smerige verkoop praktijken zijn het en snap niet dat dit nog steeds ongereguleerd mag in Nederland. Hoop dat mensen eerst rond kijken naar reviews over Delta voordat ze in de boot gaan niet te geloven hoe slecht dit bedrijf bekend staat en blijkbaar er niks aan veranderd.

B.g veenstra
31-07-2022

Zeer slechte klantenservice zeg maar gewoon klote bedrijf voor dat je geholpen wordt ben je wel een week verder ik ga zo snel mogelijk mijn abonnement opzeggen!

Carlo
18-07-2022

Wat een vreselijke club, de helpdesk is zeer slecht bereikbaar, wachttijden van 30 minuten en meer zij daar standaard.

Heb je problemen met de fiber is er volgens hen niets aan de hand, en weigeren ze om een monteur aan te sturen.

Ik ben nu al 2 dagen bezig om die lui van hun stoel te krijgen.

Ga niet met deze toko in zee, het is echt niet goed voor je hart.

09-07-2022

Wat een schandalig bedrijf is dit! donderdag zouden we worden aangesloten op glasvezel. Oude signaal ging uit, maar geen glasvezel signaal. Spoedmelding gemaakt, zou binnen 24 uur worden opgelost. Dit was dag 1 dat 7 mensen niet konden werken. Volgende ochtend: geen signaal. Op dag 2 zei men: binnen 48 uur is het opgelost. Dag 2 dat niemand kon werken. Volgende dag: geen signaal. Nu zegt men: na het weekend, maandag einde dag is het opgelost. Tegen die tijd hebben 7 mensen 5 dagen niet kunnen werken. Plus dat het leidt tot klantenverlies. Dit is ronduit schandalig! Het vertrouwen is tot nul gedaald. En dan maar het 'ongemak' blijven bagatelliseren en dat ze erg hun best doen. En verwijzen naar de technische dienst die je niet kunt spreken. Als ik ze door de chat of telefoonlijn had kunnen trekken, had ik dat zeker gedaan! Woedend zijn we.

Jj
21-06-2022

KPN weigert glasvezel in ons dorp aan te leggen, delta wel. Ik heb de aanleg thuis zelf gedaan. Dit werkte binnen een halve dag. Hierna ben ik gelukkig van ziggo af. Die heeft wel een klanten service die bereikbaar is maar die geven alleen als oplossing ‘ het ligt aan uw kabels, moet nieuw kabels komen.Delta levert tenminste de internet snelheid die ze verkopen. Ziggo zat op 10%van de snelheid die ze berekende. Blij dat ik van ze af ben

Julian
19-06-2022

Wij zijn ook ingetrapt in de glasvezel van Delta.

Nou mensen begin er niet aan, het internet is zeer slecht, traag, verbinding valt geheel weg, klantenservice is waardeloos.

Kortom, wij hebben spijt dat we overgestapt zijn van KPN naar Delta.

Als we het terug konden draaien, deden wij dat direct.

Geen AANRADER!

15-06-2022

Misleidende verkoop technieken aan deur. Netflix alleen mogelijk door te streamen naar televisie, heb geen smart tv. Vervolgens meer dan een uur gewacht om op te kunnen zeggen. drie keer doorverbonden.

Jacqueline
15-06-2022

Sinds kort wordt er glasvezel van Delta aangelegd in onze gemeente. Vanaf het moment, dat het bekend is, dat er glasvezel van Delta aangelegd gaat worden, en dat is sinds het najaar/winter van 2021) ontvang ik bijna wekelijks folders en brieven van Delta in mijn brievenbus, om toch zeker een abonnement te nemen op Delta. Er is ook al eens iemand aan de deur geweest over waar het kastje van Delta moet komen in mijn huis. Ik heb duidelijk aangegeven, dat ik geen abonnement wil hebben en ook geen kastje van Delta in mijn huis. Ik heb ook al een keer naar Delta gebeld, dat ik tevreden ben ben over mijn huidige provider, KPN, en geen abonnement wil bij Delta.

Toch blijft de post van Delta maar komen. Het is zo'n opdringerige en hebberige houding van Delta.

En ook veel verspilling van grondstoffen van papier, inkt etc.

Het is zo bah!

Annet
09-06-2022

Ik ben een nieuwe klant bij Delta. Mijn internet is keurig geinstaleerd maar er was een storing. Kan gebeuren. Een dag later werd ik gebeld door een aardige mevrouw die mij vertelde dat het nu moet werken. Helaas kon ik dit op dat moment niet nakijken omdat ik op mijn werk was. En inderdaad s'avonds had ik internet. Mevrouw heeft mij de volgende dag nogmaals teruggebeld of het nu allemaal werkt. Ik vind dit zeer klantvriendelijk

04-06-2022

Ik ben een nieuwe klant die slechts 1,5 dag een werkende internet heeft gehad en nu al twee dagen zonder internet en tv zit.

Na meerdere keren contact per chat en telefoon heeft men besloten mogelijk donderdag een monteur te laten kijken. Het kan toch niet zo zijn dat de oplossing voor het probleem mogelijk pas wordt opgelost na een week?

Ik denk dat Delta wat teveel hooi op haar vork neemt en klanten niet meer kan helpen aan een snelle oplossing.

Ik werk thuis en zit nu direct na mijn overstap naar Delta zonder pardon een week zonder internet en tv. Ongelofelijk dat dit zomaar kan!

Ik heb geprobeerd mee te denken in een oplossing;

Kunnen jullie vooruitlopend op het verdere onderzoek alvast met spoed een nieuw modem sturen zodat ik kan testen of daarna het probleem is opgelost? antwoord: NEE

Kunnen jullie mij dan een simkaart sturen met onbeperkt internet om de periode tot ea is opgelost te overbruggen? antwoord: NEE

Zeer teleurgesteld!