Delta reviews

1.5
11-07-2023

Zeer, zeer slechte ervaring. Ondanks belofte geen wifi-bereik in slaapkamer zonder bijbetaling voor goede verbindingsmiddelen. Monteur wil snel weg en ook snel geïrriteerd als je vragen stelt. Niet alles wordt netjes met elkaar verbonden. Klantenservice wimpelt, na lang wachten, alles af. Nooit aan beginnen.

10-07-2023

Verschrikkelijk bedrijf. Klantenservice doet niets anders dan storing noteren, vervolgens hoor je er niets over terug.

Over enkele dagen moet het werken hoor je iedere keer. En als het dan werkt krijg je een mail vertellen ze erbij. Maar die mail die komt er niet en dus maar weer bellen. Steeds weer hetzelfde antwoord.

Als je vraagt om op de hoogte gehouden te worden zet de klantenservice dat in hun systeem. Maar verder gebeurt er niets.

Kortom, een brok ellende.

07-07-2023

Wat een ellende met dat klote bedrijf Delta!

Vele beloften vele praatjes , en wat een troep voor de deur grrrrrrrr we leven in een politie staat en pikken alles .

Nee wij zitten ons hele leven bij KPN en dat bevalt prima , geen gezeik altijd behulpzaam en op alle abonnementen korting zolang we klant blijven.

Dus Delta lekker opzouten met je rotzooi en zorg dat de wijk weer bewandelbaar is zeker voor de ouderen onder ons.

Cees
07-07-2023

November 2022 verkoper delta aan de deur, verhaaltje. mooi maar ik wil eerst de verkoop en leveringvoorwaarden, moeilijk te realiseren, ach dan praat ik ook niet verder, 6 weken later ah de leveringsvoorwaarden alsnog. mail binnen , hierna een kwartier de verkoper en? wat dacht je zelf. alles doorgelezen. akkoord gegeven, januari wordt er aangelegd en in februari zal er een aansluiting plaatsvinden, mooi te mooi dus want het is nu juli krijg niemand meer te pakken niet de verkoper met zijn mooie praatjes, after sales met mailadres meerdere keren een mailtje gezonden reeds 3 keer nu na 8 weken nog steeds niets. wat een stomme zooi. hoeft ook niet meer blij nu wel wachten op andere partij Delta gaat het niet worden.

Tineke
07-07-2023

Internet is zeker niet sneller dan van kpn. Ik kan vaste tel niet gebruiken. Bij controle blijkt er een verkeerd nummer in ons account te staan. Joost mag weten hoe dit kan. Ik probeer ze te bellen maar sta al 28 minuten! in de wacht.

Ook heb ik nu 2 afstandsbedieningen. Is ook lastig.

Ik zou nooit meer met ze in zee gaan.

Onbereikbaar!

Paulus
04-07-2023

Al weken herrie en rotzooi van die Delta werklui. De hele dag op en neer door de straat met een tractor voor zand te verplaatsen. Zand ligt aan de compleet andere kant van de straat. Ook bezetten ze met die zandberg al weken 3 parkeerplaatsen en ligt het zand elke dag door de hele straat. Slechte reclame!

Wij zien af van Delta.

Angela
13-06-2023

Sinds april hebben we glasvezel, internet en tv.

Sinds begin mei ervaar ik problemen, het internet valt uit, de tv geeft zwart beeld,

Regelmatig hang ik (een uur of anderhalf) met Delta aan de telefoon, de medewerker is dan wel erg behulpzaam en probeert van alles.

Echter wordt het probleem niet verholpen en telt ieder storing op nieuw en hebben zij 2-5 werkdagen om het te verhelpen.

Er is geen mogelijkheid een meerdere te spreken, welke de storingen aan elkaar kan koppelen en kan zorgen dat dit voor eens en altijd wordt opgelost.

Door middel van nieuwe apparatuur op te sturen, met een monteur.

Daarnaast ben ik voor de klacht hierover verwezen naar het klachten formulier ,welke niet aanwezig is. Steeds wordt je naar de klantenservice doorverbonden (daar waar ik al regelmatig contact mee heb).

Etienne
07-06-2023

Wij hebben geen glasvezel van Delta en na onze ervaring gaan we dit ook nooit nemen, al kregen we er geld bij.

In maart wordt onaangekondigd de stoep opengebroken door slecht nederlands sprekende figuren, de natuurstenen trap wordt tijdens de werkzaamheden aanzienlijk beschadigd.

Er wordt zand van onze oprit geroofd (ons eigendom) om te gebruiken bij de werkzaamheden (halve big bag leeg). Als je daar iets van zegt krijg je een grote muil en hebben ze niets gedaan (die stereotypes komen toch ergens vandaan.).

De stoep ziet eruit alsof er een bataljon tanks overheen is gereden.

In ieder geval van de schade aan de trap melding gemaakt bij Delta, die je vervolgens van het kastje naar de muur gaat sturen. We zijn inmiddels 2 maanden verder en eindelijk heeft de onderaannemer ons een mail gestuurd waarin hij ontkent überhaupt in de straat te zijn geweest.

Steek die glasvezel waar de zon niet schijnt.

Andre
18-05-2023

Beloven veel, zijn in de praktijk niet deskundig.

Marie-Louise
14-05-2023

Voorgelogen door verkoper. Geen Netflix geen Videoland. Ik kan ze ook niet streamen.

Wat een kwalitatief uitermate teleurstellend bedrijf. Vreselijk.

We moeten maar een chromecast kopen dan kan het wel.

Wat heb ik spijt als ……

1 klein lichtpuntje ik hoef maar een jaar te wachten. 🤬

08-05-2023

Uitstekende service!

Internet plots down.

Ticket geopend.

Plots werkte het weer.

Een technicus bood diensten aan. “Het lijkt weer te werken”. “Bel over een uur weer, dan weetbik meer”.

Dat gebeurde.

Klasse.

Schril contrast met Ziggo….

Hugo
05-05-2023

In september 2022 glasvezel aangevraagd. Na de bevestigingsmail "Welkom bij Delta" is het volledig stil geworden, buiten de mail "Een medewerker van onze aannemer neemt snel contact met je op om een afspraak te maken en samen te bepalen waar de glasvezelaansluiting in je woning geplaatst kan worden." Op mails wordt niet gereageerd. Bij contact met Delta wil men doorverwijzen naar deltafibernetwerk. Punt is dat ik een overeenkomst heb met Delta en niet met hun onderaannemers. Men snapt er werkelijk niets van en is niet in staat tot communiceren, behalve herhalen dat ze me een ander nummer willen geven. Hopeloze onderneming.

Arend
29-04-2023

Wij hebben sinds kort delta internet en tv februari 2023 dus net een paar maanden

En nu in mei al waardeloos internet en gewoon geen tv mogelijk door het waardeloze internet

Online gamen kan ook niet

Inloggen op xbox live onmogelijk

Dus de xbox is nu ook een waardeloos apparaat geworden

Enkel af en toe werkt netflix via een google chromecast de film wordt dan ingeladen via de smartphone op de chromecast gelukkig werkt er nog iets

Tv kijken is al waardeloos door de mega hoeveelheid verrotte inhoudsloze reklame blokken. dus tv keken we toch al nooit meer

Volgend jaar gauw nlziet erop smijten dus nooit meer reklame en uiteraard een andere provider

Nooit meer delta

Zelfs kpn via koper aansluiting was zoveel beter dan deze schijt

Uploaden van deze ervaring lukt niet eens dus via de 4g gedaan kpn klote zooi

Ria
26-04-2023

Vrijdagavond 21_4 ging de tv om 8 uur op zwart, gebeld naar Delta, na een half uur in de wacht gestaan te hebben kreeg ik een "deskundige" aan de lijn en die vertelde mij precies wat ik moest, wat ook op de website staat, dat had ik ook al gedaan, maar goed op advies van de man, die handelingen weer gedaan, uiteraard ook zonder resultaat, naar later bleek was het een storing in de hele regio, schijnbaar was dat bij de klantendienst van Delta nog niet bekend?

Je wordt aan het lijntje gehouden of voorgelogen. Het weekend zonder tv en tot zondagmorgen zonder internet, zo gauw als mogelijk gaat dit bedrijf de deur uit!

24-04-2023

Mijn moeder van 85, waar ik zelf een aantal praktische zaken voor regel, heeft zich om laten praten door iemand van Delta om over te stappen vanuit Ziggo.

De installatie was niet vlekkeloos en binnen 2 maanden 2 storingen waarvan de laatste nog niet is verholpen en inmiddels dag 10 is ingegaan.

Arno
22-04-2023

Heel het weekend al storing, wordt van kastje naar de muur gestuurd. Wel betalen voor 1gb verbinding maar werkt meer niet dan wel. Ook buren zelfde ervaring laten je in de kou zitten. Waardeloos bedrijf!

Wout
20-04-2023

Zouden de overstap regelen. Blijkt dat het niet mogelijk was omdat mijn huidige abonnement nog 3 maanden doorliep. In plaats van mij dit te melden en/of het nieuwe abonnement 3 maanden later in te laten gaan, hebben ze niks laten weten en het nieuwe contract meteen in laten gaan. Hierdoor uit de bedenktijd gelopen. Nu dus 3 maanden dubbele lasten. Niet heel erg maar alles behalve netjes. Ook de klantenservice vond het raar maar wilde/kon niks betekenen.

SISCA
14-04-2023

Delta heeft mooie beloften wat betreft b.v. tv ik kijk meestal met ondertiteling die is nu verdwenen ,bij de coaxkabel was die nog wel aanwezig,bij bepaalde zenders delta roept nu dat in de zender zit lk voel me nu bedonderd BEDONDERD

04-04-2023

Zeer opdringerig en zelfs brutaal

Accepteren geen nee zelfs niet als je meerdere malen nee zegt

Het hele dorp heeft deze ervaring

Sam
02-04-2023

Vanaf oktober 2022 heeft mijn ex-partner een 3 jarig lucratieve energiecontract wat op mijn naam staat nu voor de 3e keer beëindigd bij Delta energie om daarmee energietoeslagen binnen te harken. Ondanks dat Delta energie na veel telefoontjes, correspondentie en contract notities hebben zij niets geleerd van de afgelopen 2 opzeggingen die na weken geharrewar uiteindelijk werden teruggedraaid. Schandalig dat ik als klant (voor de 3e keer) wordt opgezadeld met kosten wegens vervroegde beëindiging en gemis van de energietoeslagen door toedoen van een incompetente organisatie en hardleers blijven dat het opzeggen van een energiecontract door derden een onrechtmatige daad is en NOOIT zonder instemming van de contractant mag plaatsvinden.

Advies: ga nooit in zee met deze incompetente energie organisatie!