Delta reviews

1.5

Niels
05-01-2022

Hoe wil je abonnementen slijten om glasvezel te kunnen leggen als het productaanbod ruk is? Als iets goed is dan ga je toch niet elk jaar verlengen, dan wil je 2 jaar of langer voor een mooi prijsje afsluiten. Wat dacht je van: 3 jaar Delta 150mb vast internet glasvezel voor 30 euro per maand? Dan kun je pas abonnementen binnen harken! Doe niet wat jullie willen, maar wat de consumenten willen. Marktonderzoek heet dat, want 12 maanden voor 42,50-45 euro is te duur en doet geen hond. Dan ook niet janken dat je geen glasvezel kunt leggen!

05-01-2022

Slechte ontvangst RTL7 en RTL8

Al meerdere malen heb ik melding gemaakt va een slechte- of geen ontvangst van RTL 7 en RTL 8. Dit probleem doet zich sinds enkele weken voor. Met de door Delta toegestuurde kabel is het probleem er niet. Nu vindt ik het bijzonder dat dit probleem plotseling optreed bij meerdere mensen in de straat en dat de kabel nu van de ene op de andere dag niet meer goed is. Van het klantenservice telefoon team krijg ik wisselende mededelingen zoals "het is bekend er wordt aan gewerkt", mogelijk dat de G5 storing veroorzaakt", "uw huisinstallatie is niet in orde" Wat moet ik hier allemaal mee? Slechte service va Delta!

26-12-2021

Slechte service, reageren nergens op, lossen geen problemen op. Vooral geen Delta!

18-12-2021

Als je maand abonnement veranderd is je verandering gelijk door gevoerd, dus de zenders die je de volgende maand niet meer wil zien, die dan gelijk niet meer, maar je moet de volgende maand nog wel door betalen, heel vreemd.

Als je een film download dan staat er een cirkel te draaien hoezo snel internet.

Valt zo tegen dat ik weer naar KPN terug ga.

26-11-2021

Zonder voor afgaande melding factuur van achteraf betalen, omgezet naar vooruit betalen. Omdat we over zijn gegaan van coax naar glasvezel moeten we nu vooruit betalen. Rare gang van zaken.

Jet
17-11-2021

3 x hebben we voor een vriend een afspraak gemaakt om te schouwen. 3 x heeft hij vrij genomen omdat er iemand zou komen. 3 x voor NIETS heeft hij thuis gezeten. Ik volg net de reclame op te televisie. Mooie woorden. maar waar maken. dat kunnen ze niet!

Alex
05-11-2021

Na maanden opdringerige reclame ligt nu de glasvezel in de stoep. Vandaag zou iemand komen 'schouwen' maw kijken hoe de kabel van stoep naar meterkast kan worden gelegd. We hadden hier wel oren naar, want dit zou tot niets verplichten, terwijl ze al tijden imponeren met kosten €650 als je dit nu niet laat doen. Vandaag dus afspraak tussen 12 en 3. Kwam niemand, dus ik belde.Antwoord: ja, het loopt wat uit, hij is nu op nr ., daarna op nr . en dan komt hij naar u toe. Vraag: ook als het nog veel later wordt? Antwoord: ja hoor, alle afspraken worden afgemaakt. Mooi niet dus, inmiddels is het half 6 en hoor ik van buren dat er niemand kwam. door ziekte. nog bezig in andere straat .blablabla. Wat een ontzettend onprofessioneel bedrijf dat Delta of hoe het inmiddels ook mag heten! Maar ja, je hoeft je natuurlijk ook helemaal niet meer in te spannen na al die chantage met €650 euro!

02-11-2021

Na jarenlang bij een andere provider te hebben gezeten de gok gewaagd en overgestapt naar Delta.nl. Wel huiverig door alle negatieve reacties die ik steeds lees, maar laten we het maar eens proberen. Maar liefst 1 gb snelheid, veel zender en drie wifi mesh punten. En nee ik heb geen aandelen bij deze club maar de overgang viel mij alleszins mee. Vandaag kwam de monteur aan de deur om het aan te sluiten, maar sinds vorige week heb ik het zelf al prima draaiend. Met de paar probleempjes die ik daarbij tegenkwam werd ik prima geholpen door de helpdesk. Mijn vaste telefoon nummer was niet geporteerd, binnen 3 werkdagen opgelost. Tv werkt prima, de webtv app werkt beter dan van de vorige aanbieder, met name bij ziggo en espn. Ook ziggo go app met inlog via delta werkt prima. Dus of ze hebben zich alle kritieken aangetrokken, want ik heb echt geen klagen. Helpdesk redelijk snel te benaderen, ze weten van elkaar wat eer eerder is gezegd, zijn klantvriendelijk. Voor mij aanrader!

Danny
26-10-2021

Onbeschoft bedrijf klantenservice van lik me reet

heb 5 maanden met een groene kabel voor de deur gelegen

maken ze uiteindelijk aansluiting binnen hoor je vervolgens niks.al meer dan een maand verder.zijn ze zogenaamd verdeelkast ah maken en geen indicatie hahahahahaha

HALLO 2021 is het!

nee nooit meer. gewoon naar ziggo binnen een dag modem in huis

Mariska
06-09-2021

Dit bedrijf stalkt.

Dit bedrijf stalkt.

Is bezig in de omgeving om hun product aan de man te krijgen. Een continue toestroom van post zonder retouradres en nou komen er ook nog mannetjes langs de deur met een grote waffel als je geen behoefte hebt aan gezeur.

Als ik een product wil aanschaffen / dienst wil afnemen, ga ik zelf wel op zoek. Ik wil niet belaagd worden.

Harry
20-08-2021

Slecht internet en onbeschofte klantenservice

Nadat wij nu 1 maand Delta Glasvezel hebben (voorheen KPN internet zonder problemen) blijkt dat wij ondanks de toezegging op de 2e verdieping en zolder niet of nauwelijks bereik hebben. Via de chat geprobeerd duidelijkheid hierover te krijgen. Na iedere vraag werd ik ca. 10 minuten gewoon in de wacht gezet, dus een paar simpele vragen duurden uiteindelijk 30/40 minuten. De man van de klantenservice deed niets anders dan een paar linkjes toesturen (van hun eigen website) met de mededeling dat we dat dan maar eens moesten proberen. Daarna begon hij gelijk over een router die we konden kopen voor 109.- of 3.- per maand om deze te huren. Toen ik zei dat ik voor mijn 60.00 die ik per maand moest betalen toch normaal goed werkend internet mocht verwachten zonder extra kosten werd de toonzetting anders. Ik opperde dat mijn schoonzoon die een maand eerder dezelfde problemen had, van Delta een gratis router had gehad, waarmee alle problemen opgelost leken. Toen werd mij verweten dat ik alleen uit zou zijn op een gratis router nb! Ik was stomverbaasd en toen ik hem hierop attendeerde en hem nog een vraag stelde, sloot hij eenzijdig botweg de chatsessie af! Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt, sinds een maand klant, en dan als een hond behandeld worden. Schandalige zaak. Ik kan ook nergens een telefoonnummer of e-mail adres vinden om mijn beklag over deze wijze van handelen te doen. Ja, ik kan chatten naar de klantenservice. Nee, dank u wel.

Ad
16-07-2021

Jaar betaald voor niets

Een jaar betaald aan delta nooit mijn wifi of internet goed kunnen gebruiken.

Van juli tot juli betaald Dik 500,- euro weg gegooid , nu moeten ze ook de maand augustus nog hebben.

Mensen letop het zijn geld wolven , geen delta meer in huis bij ons.

In mei alles terug gestuurd en nu nog een rekening jaja.

17-06-2021

Erg slecht bedrijf,die lak heeft aan klanten

Ben er ingetrapt,aanbiedingen niet goed begrepen,door dat achterlijke gedoe met kortingen,dus volledeig misleid,heb acm gevraagd hier naar te kijken,en ook de consumenten bond,deels om andere mensen te waarschuwen,voor de zelfde elende dan wij hebben.

17-06-2021

Misleidende informatie

Ik voel mij bedonderd geen goede uitleg over kortings

Adriaan
02-06-2021

TV storingen Delta glasvezel

Sinds 5 maanden TV signaal via glasvezelnet Delta. Decoder loopt om de haverklap vast. Dient dan gereset te worden. Voorheen KPN en nooit problemen.

Klantenservice schakelt je door van kastje naar de muur. Bedrijf volgens mij specifiek opgesplitst om klachtenbehandeling te ontlopen. Ben je eindelijk aan de beurt wordt je naar een ander telefoonnummer gestuurd. Eindelijk weer aan de beurt. Medewerker kijkt even iets na om vervolgens weer verbinding te verbreken. Begin je weer van voor af aan.

Advies: Bezint eer u begint!

Jaap
31-05-2021

Amateurs 3e klas

Waardeloos hoe delta je behandeld, het probleem is dat je van de ene naar de andere afdeling wordt gestuurd. Die doet dan weer een reset en na een week is het weer dezelfde klacht en dan de monteurs die zeggen dat hun voorganger het niet goed heeft gedaan , belachelijk. Ook komt de monteur de afspraak niet na en doet hiervan geen bericht! Wacht nu nog de volgende monteur af en bij de eerste volgende storing einde verhaal ,ook geen energie meer dan, alles weg bij de delta, en nooit meer terug.

ALbert
30-05-2021

Delta sloot zomaar onze zakelijke telefoon af

Na overstap op glasvezel ben ik dom geweest om op detail te vertrouwen .

Zo blokkeerden ze onze vaste telefoon zodat we niet niet meer bereikbaar waren, Hebben ze bel moeten toegewezen aan telefoonnummer’s van hun zelf die niet bij is. In gebruik zijn.

Dit nog los van de WiFi problemen die met delta ondervinden.

Heb je kans stap dan niet over op delta

Pamela
27-05-2021

Ongewenste verkooptechniek

Lekker gemaakt met glasvezel internet voor 10,00 per maand als proef.

Vanaf het begin heeft 't niet gewerkt. Traag en stoorde op de modem van onze huidige provider. Vorige week toch nog een behulpzame monteur over de vloer gehad echter niet met 't gewenste resultaat.

Delta informeert tegen het einde niet of je wilt overstappen, nee, ze incasseren zomaar het bedrag voor het aangaan van een abonnement.

Ik heb vandaag alles retourgezonden, ik blijf fijn bij kpn.

Bereikbaar is Delta ook niet om opheldering te geven dus dan maar zo.

26-05-2021

Terug naar KPN!

Te duur en een waardeloos onstabiel glasvezelnetwerk. Ik voel me belazerd!

Fenny
26-05-2021

Zeer slecht

Spijt als haren op ons hoofd! Glasvezel van Delta is supertraag en continu storing. Zelfs terugkijken doet het niet. Zo gauw het mogelijk is gaan we terug naar ouderwets KPN