Glasverpakkingen.nl reviews

6.3

Veerle
14-11-2018

Van wantrouw naar goede service

Pas negatieve reviews gelezen na plaatsing bestelling. Heel veel paniek en onzekerheid, MAAR bestelling correct en snel afgerond en geleverd! Als het goed is, mag het ook gezegd worden.

Jan H.
06-10-2018

Twee keer een bestelling geplaatst, beide keren prima geregeld

Heb hier vorig jaar en dit jaar een bestelling geplaatst. Beide keren prima uitgeleverd. Toen ik de reviews las en al had betaald schrok ik heel erg. Nog even gebeld en dit verteld. reactie was dat ik me geen zorgen hoefde te maken en dat het goed zou komen. Dit is ook waar gemaakt want de volgende ochtend was alles al voor 8 uur geleverd. Er zat een kleine fout in de levering en dat is ook prima op nieuw geleverd. Dus ik mag niet klagen

Bob
15-09-2018

Onbetrouwbaar

Potten besteld, maar slechts een deel geleverd. Wat wel is geleverd is voor de helft gebroken. Geen reactie op vragen hoe dit op te lossen.

Bianca
28-08-2018

BESTEL NOOIT IETS HIER!

Oplichters! ruim 250 potjes besteld, leveringen kwam pas na 4 weken. Telefoons worden niet beantwoord. Mail worden niet beantwoord. Wel van te voren betaald. Doos open gedaan zat maar 100 in. Weer mailen en mailen. Geen antwoord. Ze wilde het bedrag niet terug storten liet ze weten na 6 weken via de mail. Ook vertelde ze dat als ik het product niet meer wilde ik het zelf terug moest sturen? oplichten en ook nog verzendkosten zelf moeten betalen! mijn advocaat heeft het verder afgehandeld. Noooooiittt wat bestellen hier!

Dirk
02-08-2018

Levering bokalen 500ml

Bestelling na 3 dagen geleverd,60 potjes waarvan 12 Stuk. Besteld 500ml gekregen 370ml. Deksels waren wel van 500ml maar passen niet op 370ml. Telefoon werkt niet en op email geen reactie Voddeventen

Michalel
11-06-2018

Waardeloos!

Waardeloos, lanzaam, en niet betrouwbaar

J.d.
29-05-2018

Besteld , nooit geleverd!

Producten besteld en betaald , maar nooit geleverd. Oplichters . Trap er niet in . Doe allemaal aangifte aub.

19-05-2018

Geen reactie op emails, telefoon wordt niet opgenomen

Geen enkele reactie gekregen nadat ik een prijsaanvraag deed voor een pallet flesjes

Edwin
07-04-2018

Betaald maar nooit wat ontvangen.

Dit is een volkomen onbetrouwbaar bedrijf. Ik begrijp nu dat er geen reviews op hun eigen site stonden. Had ik maar eerder naar de reviews op internet gekeken. Ik ben zeker niet de enig die een bestelling betaald heeft, maar deze nooit ontvangen heeft. Na de bestelling kreeg ik direct een automatische bevestiging per email. Na een aantal dagen toch maar eens gekeken wat hun levertijd zou zijn: 1-2 dagen. Ik begon toen wel twijfels te krijgen want na 5 dagen had ik nog helemaal niets gehoord. Dan maar telefonisch contact opnemen. Natuurlijk werd er niet opgenomen, maar ik kon een voicemail bericht achterlaten. Dit heb ik 3x gedaan, maar geen enkele reactie hierop gehad. Ik heb ook nog enkele mailtje gestuurd waaronder eentje waarin ik ze een laatste kans gaf om te leveren voordat ik aangifte bij de politie zou doen. Hierop een automatisch mailtje terug gehad zonder enige inhoudelijk reactie. Ik ga daarom over tot aangifte en moedig anderen met soortgelijke ervaringen aan dit ook te doen om het zo voor dit soort oplichters iets minder makkelijk te maken.

09-02-2018

Bestelling

We hadden besteld bij glasverpakkingen.nl voorafbetaald netjes een mail gekregen dat de betaling was aangekomen daarna werd er aangegeven dat de bestelling verzonden zou zijn meerdere dagen gewacht niks geleverd telefonisch contact gezocht met het bedrijf eerste paar keer werd er aangegeven dat we terug gebeld zouden worden alleen werd er niet terug gebeld, later op de dag werd de telefoon helemaal niet meer beantwoord daarop zijn we in de auto gestapt en naar het bedrijf gereden daar aangekomen kwam er een man naar buiten die aangaf dat er niemand meer zou zijn na door praten en vragen over het bedrijf bleek de beste man bij het bedrijf te horen en hebben we de bestelling ter plekke mee gekregen deze was immers nooit verstuurd de bestel bon lag ergens in een hoek bij het afval.

Wilma
01-02-2018

Betaalde bestelling niet ontvangen

Waardeloos bedrijf heb mail gestuurd en antwoord gekregen dat hij het uit gaat zoeken maar helaas ga het nu op klachten kompas en social media delen dus mensen ga niet met dit bedrijf in zee

Joost
16-01-2018

Idioot aan de lijn

Werkt die site niet bel ik op om te bestellen, krijg ik ene Erik aan de lijn. Ik moest niet zo zeiken en later nog maar eens proberen. Erik steek die potjes lekker daar waar de zon nooit schijnt.

Emanuel
06-01-2018

Bestelling niet ontvangen.

5 weken geleden een grote bestelling geplaatst. Vervolgens heb ik nooit meer wat van ze gehoord en heb de bestelling nog steeds niet binnen. Kijk uit voor deze oplichters!

JB
08-12-2017

Besteld, geen contact te krijgen!

Gisteren ruim 500 potjes besteld. Totaal geen reactie meer gehad, wel hebben wij alles vooruit betaald.

Op berichten en telefoon geen reactie!

Leah
07-12-2017

Jampotjes betaald maar nooit geleverd

Grote bestelling jampotjes en deksels gedaan. Nooit ontvangen. Vaak gebeld en een mailcontact gehad, vriendelijk te woord gestaan door duidelijk ondergeschikte jonge dame. Maar geen levering van de bestelde en betaalde producten. Oppassen voor deze zwendelaars!

06-12-2017

Geen gehoor

Kleine bestelling geplaatst , geen mogelijkheid tot contact, geen reactie op mijn email en niets gekregen van levering. wel alles betaald. en voicemail box zit vol, geen mogelijkheid om in te spreken

K.
30-11-2017

Opgelicht: betaald en geen producten ontvangen

Na 2,5 week nog geen geleverde goederen ondanks wel betaald. Keer op keer geen antwoord op mijn herhaaldelijke verzoeken om communicatie via telefoon en e-mail. Uiteindelijk aangifte gedaan van oplichting. Wat een slechte zaak!