Glasverpakkingen.nl reviews

6.3

Aagje En Tom
10-07-2019

Topper!

Prijs en kwaliteit zijn zeer goed. Snelle service, vriendelijk contact. Pakketje is goed aangekomen. Alles zat goed ingepakt.

Sophie

Goede kwaliteit glas

Ik vind het goede kwaliteit glas tegen een goede prijs en ik had ook de optie om op te halen, wel handig om de bezorgkosten uit te sparen, als kleine ondernemer.

Ik zou het alleen wel handig vinden als er bij het bestellen direct de optie gegeven zou worden om het op te halen en dat de verzendkosten dan niet in rekening worden gebracht. Ik moest nu namelijk wel redelijk lang wachten op het terugstorten van de verzendkosten.

Mathé

Prima afhandeling

Alles netjes ontvangen. Goede service

Mireille

Prima en snel

Goede prijs, echter wel wat mini flesjes gebroken. Bij beide keren dat ik besteld heb.

Edward
04-07-2019

1,2

Probleem met leveren gehad, veel te laat en niet volgens afspraak, wel opgelost maar moest zelf doorlevering naar collega's bekostigen,

Mieke
18-06-2019

Goede verzending maar contact daarna niet kunnen krijgen

De artikelen kwamen goed en snel per post. Helaas was er een defect, op mijn eerste berichtje werd snel geantwoord. Helaas is op alle 7 berichtjes daarna geen antwoord gekomen!

Katje
17-06-2019

Flessen met beugelsluiting

Goed verpakt, snel geleverd, prijs/kwaliteit goed, aangezien er niets gebroken was kan ik niet de nazorg beoordelen

Voorlopig een aanrader!

Katrien
14-06-2019

Snel en zeer betrouwbaar !

Zeer snelle, vriendelijke bediening!

Hartelijk dank voor de vlotte levering!

Wij komen zeker terug!

14-06-2019

Prachtig ontwerp, digitale presentatie waargemaakt IRL

De flessen waren net zo mooi in het echt als digitaal gepresenteerd, perfect gepakt en vervoerd. Mooi keuzes hier.

13-06-2019

Na 6 x fout, nu in 1 keer goed!

Ik had eigenlijk geen vertrouwen meer in "Glasverpakkingen" meer. Omdat in de voorgaan de 6 gesprekken bij alle bestellingen wat fout gegaan is.

Maar nu top! Ik werd de dag na mijn bestelling gebeld, en er werd zoals afgesproken geleverd, en juist geleverd.

Uiteraard zal ik de volgende keer weer bij jullie bestellen.

08-06-2019

Snelle levering

Twee keer hier besteld, beiden keren de volgende dag al geleverd. Prima service!

Bram
31-05-2019

Prima service!

Vlotte bestelling, vlotte levering. Een aanrader!

Reinier
10-05-2019

Kleur

Helaas wijkt de kleur van de gouden deksel af van eerdere leveringen

Ellen
10-05-2019

Correcte service

Ik had op korte termijn schroefdoppen nodig, waarvan de flessen ergens anders waren gekocht. Tevreden over de snelle afhandeling en duidelijke communicatie.

Helen
09-05-2019

Alles volgens afspraak

Snelle correcte levering, bestelling perfect geleverd. Goede kwaliteit. Mooi glas.

Chantal
03-05-2019

Correcte levering

Levering is correct, ook bij een hele grote bestelling. Bij een klacht wordt er adequaat gehandeld, ik had een aantal dopjes die doordraaide en ik kreeg een hele zak nieuwe dopjes toegezonden. Ik zal hier vaker bestellen!

Benno
03-05-2019

Snelle levering met goede service

Glasverpakkingen levert snel bestelde flessen en T-stoppers. Bij foute bestelling werken zij soepel mee aan oplossing.

Barbara
02-05-2019

Snelle levering en betaalbare prijs

De glazen potjes die ik heb gekocht werden super snel geleverd en de prijs was goed. Als ik meer nodig heb, koop ik zeker weer bij glasverpakkingen.nl

Marty
27-01-2019

Besteld, betaald en snel ontvangen

Wij bestellen al 2 jaar elke 2 maanden 1x een kapotte gles ontvangen en nooit geen problemen

Loek
15-11-2018

Kwaliteit en service waardeloos

Ik heb bij deze firma potjes ne deksels besteld, de deksels passen niet op de potjes dus heb ik gemaild, geen respons. Toen heb ik gebeld, vriendelijke mijnheer vraagt naar bestelnummer en belooft uit te zoeken wat er fout is gegaan, ik zou teruggebeld worden. Dat gebeurt niet, ik krijg na bijna 1 week wel een mail met de vraag fotos te sturen van potjes en deksel. vervolgens weer geen reactie ook na een mail waarin ik mijn verontwaardiging uitdruk, weer een mail gestuurd maar helaas, de andere kant geeft taal nog teken. Zonde van mijn geld, ik adviseer iedereen met deze firma geen zaken te doen, je betaalt v'e'el geld voor waardeloze rommel