Glasverpakkingen.nl reviews

6.3

07-07-2020

Vlot geleverd en prima kwaliteit

De website geeft duidelijk aan welke deksels bij welke potten passen. Tevens is het bestellen eenvoudig en de levering vlot.

02-07-2020

Geen levering en geen contact

Enkele malen gebeld, gemaild over een bestelling van mei 2020. Geen contact, geen flessen en geen oplossing. Schandalig. Misschien dat dit helpt.

Vanessha
02-07-2020

Goede service

Goede service, snelle levering en flessen goed verpakt. Wat ik heel prettig vond was het contact vooraf met de klantenservice. Ik ga beslist meer bestellen bij glasverpakkingen.nl in de toekomst.

Izabela
11-06-2020

Super top

Snele levering,goed beschermd van product , top top top

Sarah
11-05-2020

Boertig en incorrect

Een order die ruim op tijd werd doorgegeven werd maar niet geleverd. Onmogelijk om iemand aan de lijn te krijgen - het bandje draaide overuren. Daar mijn deadline steeds dichter kwam heb ik doorgezet om een medewerker te pakken te krijgen. Uiteindelijk heb ik een boertige, onbeleefde man aan de lijn gekregen die ze best ver weg houden van de klantendienst en die me droogweg wist te zeggen dat alles uitgeput was. Waarom kunnen er aantallen aangeklikt worden en krijg ik na betaling een bevestiging? Nergens een mail of melding dat de producten tijdelijk out of order zijn? Last minute heb ik alles moeten herzien voor mijn moederdagbestellingen, noch heb ik excuses of compensatie gekregen? Onbegrijpelijk.

Slechtste service ooit! Ik wil mijn geld terug en zoek voortaan wel een nieuwe leverancier.

Ja
06-05-2020

Opgelicht? Glasverpakkingen.nl

Ik heb nu 13 dagen geleden voor ruim €100 besteld. Niks ontvangen, geen reactie op de telefoon en ook niet per e-mail. Via SIDN.nl achterhaald wie de eigenaar van het domeinnaam is. Thijssens.com Daar wordt ook niet opgenomen. Ik krijg het idee dat ze zoveel mogelijk orders hebben binnen gehaald en daarna zijn gevlogen. Tenzij er wat anders aan de hand is maar dan moeten ze daarover communiceren.

01-05-2020

Geen contact meer te krijgen met glasverpakkingen.nl

Op 22 April voor €200 flesjes besteld.

Op 24 April gebeld wanneer het geleverd zou worden dat zou de dag erna zijn 25 april nog niets ontvangen probeer nu al dagen contact te krijgen zowel mail als telefoon maar denk dat dit bedrijf niet meer iets van zich gaat laten horen hopenlijk halen ze de site snel uit de lucht! Ik zou iedereen adviseren hier niks meer te bestellen!

Sjaak
29-04-2020

Na 2 weken nog geen flessen en onbereikbaar

Ik heb 16/4 een bestelling gedaan en tot op heden taal noch teken of er wat gaat gebeuren in Purmerend.

Ook een paar keer gebeld, maar er word niet opgenomen daar.

Twee keer via de site contact gezocht, maar behalve een automatisch reply gebeurt er niets tot op heden.

Jammer, ik heb gisteren maar bij de concurrent een nieuwe zending besteld van dezelfde 500 ml flessen en die worden vandaag al opgestuurd.

Jammer.

Anna
24-02-2020

Vriendelijk, tot je een bestelling terugzend en je geld terugvraagt.

Wegens omstandigheden moest ik mijn pakker terugzenden. Dit was geen probleem, dus daar heb ik niets op aan te merken.

Enkel de terugbetaling is nog STEEDS niet gebeurd (bestelling van december), dit ondanks de 3 herinneringsmails die ik heb heb gestuurd. Op de eerste kwam nog een reactie, op de andere twee bleef de reactie jammer genoeg uit.

Ik had hier heel graag een 8 of meer gegeven, er was niet veel waar ik niet tevreden mee ben. Maar ik vind dat je communicatie en klantgerichtheid van begin tot eind even kwalitatief moet kunnen zijn. Dit is jammer genoeg niet het geval.

Volgende keer bestel ik ergens anders. Al hoop ik dat ik via deze weg wél gehoord word, en mijn geld terugkrijg.

Esther
10-02-2020

Fijne flesjes, kunnen veel druk aan

Ik bestelde een aantal flesjes voor gefermenteerde saus, waar uiteindelijk nogal wat nagisting bij kwam kijken. De flesjes bezweken niet onder de druk, maar de dopjes wel. Ook de garantieringen sluiten niet goed, dus verkopen is op deze manier geen optie. Ik heb eigenlijk niks aan 54 flesjes thuis.

Sofie
05-02-2020

Heel tevreden over bestelling en communicatie

De bestelling van glasverpakkingen is goed, op tijd en met een fijne communicatie bezorgd. Ook achteraf toen ik iets wilde omruilen konden we hier een mogelijkheid voor vinden. Hele aardige, behulpzame, betrouwbare mensen. De potjes en glazen flessen zijn mooi en van goede kwaliteit.

Eline

Moeizaam

Het bestelde was niet op voorraad, ook was ik vergeten doppen te bestellen. Dit alles telefonisch rechtgezet, netjes. Deze ook betaald. Wachten. Niks. Bellen, moesten ze bewijs dat ik de doppen had betaald, raar, kunnen jullie zelf ook zien. En ik vraag me ook af of ik nog altijd had gewacht als ik niet weer had gebeld

Ramon

Rampzalig

Als oud vuil behandeld door telefonisch medewerker,na 15 telefoontjes en 5 weken pas mijn bestelling gekregen

Nina

Goede en correct

De service en bestelling verliep zonder problemen. Tip top in orde!

04-02-2020

Snel en goed

Zeer zeer tevreden!

Violette
02-02-2020

Niets op aan te merken!

Ook bij kapotte levering onmiddellijke en correcte vervanging. Perfecte ervaring!

01-02-2020

Dopjes van de 2 cl flesjes veel schade

Ik ben tevreden over de prijs en kwaliteit van de 2 cl flesjes. Echter heb ik bij de laatste levering zeker 30 dopjes gehad die ernstig beschadigd waren of eenvoudig doordraaiden

Joeri
31-01-2020

TOP.

Gewoon simpel top! .

Marck
30-01-2020

Prima ervaren

Simpele website met redelijke keuze. Nog niet overal afbeeldingen bij, maar had het idee dat de website nog in aanbouw was. De producten die ik besteld had waren snel in huis en correct verpakt. Eigenlijk geen op- en aanmerkingen, goede levering! Factuur zat er niet standaard bij, maar nadat ik die opgevraagd had, kreeg ik vrij snel een reactie en een factuur. Prima dus!

Tim
20-12-2019

Top!

Gisteren bestelde ik bij jullie. Jullie hadden een leveringstermijn van 1 à 2 werkdagen. De bestelling was onvoorzien, belangrijk en dringend. Deze ochtend belde ik kort met één van jullie medewerkers die me vriendelijk heeft geholpen i.v.m. het in orde brengen van de spoedige levering. Vandaag heb ik jullie bestelling al ontvangen. Super gewoon! Good job! Ik kom terug.

Top!

Tim