Glasverpakkingen.nl reviews

6.3

Tineke
11-12-2019

Beter telefoneren

De website is nogal basic, en ik kon er niet terecht als bedrijf, maar telefonisch werd alles prima afgehandeld.

Chanaz

Duidelijke communicatie.

Top!

Marike
06-12-2019

Glazen potjes komen gebroken aan

Ik had een heleboel glazen potjes tegelijk besteld, aangezien de transportkosten erg hoog zijn bij glasverpakkingen.nl.

Het transport bleef hangen bij de vervoerder, daar heb ik zelf een aantal keer achteraan moeten bellen. Toen ook contact met glasverpakkingen opgenomen. Maar zij hebben er vervolgens niks mee gedaan. Toen het transport uiteindelijk was gearriveerd, waren er veel glazen potjes kapot. Dit heb ik ook aangegeven bij glasverpakkingen.nl. Of zij dit verder met de vervoerder wilden afhandelen. Dat ik het dus onzin vond om zoveel transportkosten te moeten betalen voor een veel te late en kapotte zending. Die wilde ik graag gecrediteerd. Hier is nooit meer op terug gekomen. Erg slechte service dus en erg slechte vervoerder!

04-12-2019

Prima service en snelle levering

Product bleek niet in voorraad. Er werd direct een goed alternatief geboden.

Selma
04-12-2019

Mooi glaswerk

Alles snel geleverd en ook met goede aantallen. Verder goede verzendbevestiging. Geen gedoe dat het niet goed was.

Mr.C

Zéér behulpzaam

Had een bestelling geplaatst maar bij de koerierdienst waren de glazen bokalen kapot gegaan na de levering contact opgenomen de zelfde dag terug opgestuurd gehad en dag later ontvangen da noem ik echt service goed bezig

Petra

Top!

Bestelling klopte. Was heel netjes ingepakt, volgende keer weer als ik iets nodig heb!

Uitstekend

Goede prijs/kwaliteit en snelle levering

01-12-2019

Goed

Goede service en snelle levering.

Carl
29-11-2019

Goede en snelle service

Goed alleen graag een mogelijkheid tot een afterpay betaling. Klarna of afterpay. Is mij 1 keer overkomen dat de er te weinig dekseltjes werden geleverd bij de potjes.

Helena
29-11-2019

Prima geregeld

Voor mijn bestelling heb ik eerst telefonisch contact gehad, waar ik vriendelijk antwoorden op mijn vragen kreeg. Na mijn online-bestelling kreeg ik alles keurig verpakt verzonden.

Ik ben tevreden over de producten die ik ontvangen heb.

Dimitri

370 ml Inmaakpotten

Goede inmaakpotten en goedkoop.

Fred
28-11-2019

Goed adres voor aankoop sapflesjes.

Wij hebben onlangs 48 sapflesjes gekocht voor het bewaren van onze frambozensap uit de moestuin. Uitstekend adresje met goede prijs-kwaliteitsverhouding en fijne contacten. We kunnen iedereen aanraden hier sap- en olieflsjes te kopen.

28-11-2019

Weken wachten op flessen en kurken nog niet geleverd

Als je wijn hebt gemaakt en een proeverij hebt georganiseerd dan wil je de wijn bottelen. Als je dan ruim te voren flessen bestelt die drie dagen levertijd hebben dan verwacht je dat je ze na een week wel binnen hebt. Niet bij Glasverpakkingen. Telefonisch contact leverde wel excuses op maar geen oplossing. Er was niets aan te doen. Een week later ontving ik de flessen, helaas na mijn proeverij. De bestelde kurken waren nog niet leverbaar. Die ben ik toen zelf maar gaan halen bij de drogist.

Mirjam
28-11-2019

Incomplete levering, slechte communicatie en veel te laat!

Al meerdere malen is mijn bestelling bij glasverpakkingen.nl niet goed gegaan. De leveringen zijn te laat en niet volgens afspraak en ik heb ook al twee keer een incomplete levering gehad. Dan wordt het natuurlijk wel nagestuurd, maar totdat de levering compleet is kun je er niets mee. Het ergste wat ik heb meegemaakt is dat een bepaalde pot niet meer leverbaar was en ik dat niet te horen kreeg. Pas toen ik na een tijdje belde waar mijn levering bleef vertelde iemand mij dat het niet meer leverbaar was. De communicatie is dus heel slecht, ook omdat ik nooit iemand aan de telefoon heb gehad die zich echt leek te bekommeren om mijn bestelling en het goed wilde regelen.

Loes
04-11-2019

Onbetrouwbaar

Verkeerde levering, er werd beloofd dat deze terug zou worden opgehaald. Na 3 maand en 10 telefoontjes is er nog steeds niets veranderd. Geld ben ik kwijt.

Beschamende klantenservice.

Jouke
18-10-2019

Glashelder

Glasverpakkingen.nl is Glashelder.Dit bedrijf doet wat het belooft! Levering op tijd. Verpakking super en met zorg gedaan. Dit alles tegen de laagste prijs die er is te vinden. Top prestatie.

10-10-2019

Laten de klant in de kou staan

Ik heb een aantal glazen flessen besteld. De betaling werd aanvaard, maar ik krijg geen bericht van levering. Op mijn mails om uitleg krijg ik ook geen antwoord!

Stefan
24-09-2019

Top bedrijf

Altijd super service top bedrijf

Ina
19-08-2019

Bijna altijd goed

3 van de 4 keer prima en snelle levering. Helaas laatste keer wat gebroken flesjes en gedeukte dopjes. Wacht nog op oplossing.