Glasverpakkingen.nl reviews

6.3

08-08-2019

Te laat

De bestelde flessen zijn aangekomen. Wel een dag later dan de afspraak. Erg onhandig als je hiervoor vrij hebt genomen. In 1 pakket waren 5 kapotte flesjes, mogelijk al kapot voor verzending.

Laura

Glazen potjes

Onze eerste bestelling hadden we potjes besteld die we toch wel klein vonden als we ze in het echt zagen. Dit hebben we direct gemaild met de vraag hoe we dit het beste regelden. We hebben de kleine potjes teruggestuurd en grotere potjes in de plaats toegestuurd gekregen. Heel snelle en goede service!

Altijd doen

Goede ,snelle service. Duidelijke website. Veel keuze

Snel en mooie producten.

Prima product en een snelle levering.

Arie

Glasschade

60 jampotten besteld voor het inmaken van fruit. Hiervan zijn er 6 gesneuveld bij de reis.

Kleine scherven door de hele doos en dus ook op de vloer in de woonkamer. Was vervelend.

Prima jampotten en dekseltjes overigens precies zo ik wilde en snel geleverd.

Ilse
30-07-2019

Prima

Snel binnen, eerder besteld.

Egbert
30-07-2019

Goede servicedesk

Ik bestelde, maar het lukte me niet te betalen. Dankzij de helpdesk is het allemaal toch gelukt. De eerste 100 potjes zijn al gevuld.

Véronique
29-07-2019

Snel en kwaliteitsvol

Gemakkelijk te bestellen, snelle levering en goede kwaliteit.

Anwar
29-07-2019

Super service

Wat een geweldig bedrijf, duidelijke site, snelle levering en met vragen zijn ze snel met antwoorden en oplossingen.

Claudia
26-07-2019

Snelle levering, prima maat

Het is snel geleverd, informatie omtrent bezorgen was ook prima. Potjes waren niet allemaal zuiver, door een aantal liepen soort van strepen en dat is jammer. Veel verpakkingsmateriaal, had een halve doos kleiner gekund. Maar begrijp ook dat je niet voor iedere bestelling een andere maat doos hebt.

Rein
25-07-2019

Netjes op tijd geleverd

Eigenlijk zoals elke webshop zou moeten werken: makkelijk zoeken en bestellen én op tijd leveren! Maar deze doet het ook.

Één minpuntje: er is geen mogelijkheid voor AfterPay.

Anja
25-07-2019

Snelle verzending

Supersnelle levering,mooi verpakt en super van prijs

Josine
21-07-2019

Potjes en dekseltjes

Heb al verschillende keren een bestelling geplaatst.

Super tevreden van het product en de snelle verzending.

Volgende keer weer .

Dirk
20-07-2019

Vlotte service

Gemakkelijk besteld en goed ontvangen. verpakking heel verzorgd.

Simon
19-07-2019

Prima service

Mooie glas potjes ik ben zeer tevreden ook mooi verpakt

13-07-2019

Tevreden

Prima potjes om zelfgemaakte jams en sappen in te bewaren. Snel en goed verpakt geleverd.

Gracy

Betreft confituurpotten

We hebben al twee maal besteld bij jullie firma.

De eerste maal hadden we 160 confituurpotten besteld

en hadden we bij levering 2 kapotte.

De tweede keer hadden we 240 confituurpotten besteld

en hadden we bij levering 16 kapotte.

De firma die de levering doet, DPD, neemt het blijkbaar niet zo nauw met het feit dat er op de verpakkingen genoeg klevers aanwezig zijn die aangeven dat het zeer breekbaar is.

Misschien eens overwegen door een andere firma te laten leveren.

Diana

Nalevering niet ontvangen.

De potten en deksels die had besteld kwamen keurig op tijd aan helaas waren er 2 potten gesneuveld en was er een witte deksel te kort geleverd.

Dit is best vervelend als je 120 potten voor een klant moet vullen met lekker die ze de volgende dag kwamen ophalen.

Gemaild en gebeld. Over de potten niks meer gehoord, deksel zou worden opgestuurd, maar tot op heden niks ontvangen. Had gelukkig nog 30 potten met zwarte deksel besteld, dus heb er daar 2 van gebruikt.

Tip, bestel altijd meer dan je nodig hebt!

Gunter

Goede communicatie

Zeer tevreden over de klantservice

Elisabeth

Zorgzame levering

De bestelling van 180 jampotten met nodige deksels is zonder breuk aangekomen. Van harte dank voor de zorg die besteed werd aan de verpakking!