Glasverpakkingen.nl reviews

6.3

03-02-2021

Droogopslag in glas

Prima en correcte levering van mijn voorraadpotten met goed sluitende deksel voor mijn gedroogde groenten en fruit. Ideale opslag voor lange duur. De kleine potten gebruik ik voor de voorraad gedroogde kruiden.

Ward Hilde
24-01-2021

Glas is er , SERVICE ?

We hebben 3 bestellingen bij jullie geplaatst, waarvan 1 levering in orde is!

de eerste levering gebeurde op 24/11 en werd geleverd op 14/12 ( ipv 2à3 werkdagen zoals op de site vermeld) en hoe werd ze dan nog geleverd?

De verpakking is onderweg van de pallet gegaan waardoor de bestelling van 500 flessen gedeeltelijk door de vrachtwagen rolde. De chauffeur was zo vriendelijk geweest om bij een andere klant wat dozen bijeen te sprokkelen om alles terug bijeen te rapen.

Bij aankomst hier hebben we de hele vrachtwagen moeten controleren en flessen bijeen moeten rapen!

Ik heb hier een mail voor gestuurd naar jullie met de nodige foto's. Jullie hebben meteen vriendelijk gereageerd dat ik moest melden hoeveel kapotte flessen ik heb. ik kan toch geen 500 ex gaan controleren? Ik kan dit pas later melden als ik hier bij uit kom.

De tweede bestelling waren sapflessen van 200ml

de deksels draaien door, sluiten niet!

en de derde bestelling zijn 490 flesjes van 100 ml die goed verpakt zitten maar toch heb ik nog kapotte flessen gevonden!

een vierde bestelling is niet geplaatst ik denk hier nog over na omdat ik vind dat jullie eerst tegoed mogen komen.

Manon
22-01-2021

Bestelling potjes

Ik was zeer blij met de staat dat de bestelling zich in bevond! Goed verpakt en niets gebroken.

Het enige kleine minpuntje was dat ik 2 grote potten te kort heb gekregen, maar dat maakte moj nu niet zo.

Serge
21-01-2021

Degelijk verpakt en snelle levering!

Onze eerste bestelling liep mank door fouten bij de koerier (DPD-afdeling Antwerpen). Glasverpakkingen nam met ons meteen contact op en stelde voor een beter afleverpunt op te geven. We lieten het afzetten bij een afleverpunt van DPD vlakbij onze locatie en daags daarna was de levering al een feit. Waarvoor dank aan Glasverpakkingen.nl! We kunnen alleen maar aanbevelen (zeker aan de inwoners van Antwerpen) om je pakket te laten afleveren bij een DPD-punt. De bokalen zaten zeer goed ingepakt en waren beschermd met meerdere lagen. Geen enkel bokaaltje was gebroken. Top!

Sander
18-01-2021

Vermijden

Bestelling gedaan bij Glasverpakkingen.nl op 04-01-2021, na 14 dagen nog geen product, verzendbevestiging of reactie mogen ontvangen.

Glasverpakkingen geeft op haar website aan het product binnen 3 tot 5 werkdagen te versturen. Bedrijf reageert niet op door mij gestuurde emails en geeft geen enkele updates over de bestelling. Ik zou er bijvoorbeeld begrip voor hebben dat producten niet op voorraad zijn maar laat dit dan weten via een bericht.

Alle reden om dit soort bedrijven te vermijden.

Teus
08-01-2021

Snelle levering beugelflesjes

25 beugelflesjes van 500 ml besteld. Zeer snelle levering. Goed verpakt en zeer goede kwaliteit flessen en beugels. Zeer tevreden!

31-12-2020

Snelle bezorging & mooie kwaliteit glas

Ondanks een drukke PostNL kwam de bestelling op tijd aan. Het geheel was zeer goed verpakt en de kwaliteit / prijs verhouding is zeer goed.

Aanrader dus voor al uw glaswerk

Suzanne
29-12-2020

Zeer behulpzaam

Nadat ik flessen bij een ander bedrijf had gekocht (welke als puzzels aankwamen) bij glasverpakkingen.nl gekomen voor kurken voor de overgebleven flessen aangezien deze andere grote leverancier ook niet meegestuurd had :(

Ik had deze nodig voor kerst en Erik hielp mij echt super aan de telefoon door mee te kijken welke nodig waren (had alweer de verkeerde willen bestellen).

Na overleg mocht ik ze zelfs na een uur of 2 nog op komen halen! Echt super service.

Volgende bestelling komt dus natuurlijk bij glasverpakkingen vandaan! :)

Hannah
28-12-2020

Onprofessioneel

Na telefonisch contact wordt mij verteld dat een bepaald product op voorraad is voor het aantal wat ik wil bestellen. Na bestelling en betaling spreek ik af dat wij zelf komen ophalen, dit aangezien bij een vorige bestelling het erg lang duurde voor het werd verzonden. Vlak voor ophalen wordt er gemeld dat het product niet meer volledig op voorraad is. Er wordt geen oplossing geboden en de telefoon wordt zelfs zomaar opgehangen. Daarna meerdere keren zelf geprobeerd te achterhalen wanneer het product dan wel weer op voorraad zou zijn.

Er wordt niet op een professionele manier gewerkt en zeker niet klantgericht.

Tamara
28-12-2020

Bezorging en communicatie kan beter

Pakket werd door DPD tot 2x toe retour genomen, zonder dat de bezorger bij ons is langs geweest. Door Glasverpakkingen een vrij reactieve houding na het maken van deze melding. Uiteindelijk de bestelling maar opgehaald, veel gedoe, bedrijf is slecht bereikbaar.

Amina
13-11-2020

Goeie service!

Goeie service en snelle reactie en afhandeling.

Erg tevreden.

Arjan
19-10-2020

Wachten op niets

In augustus voor mij een grote order geplaatst en tot nog toe niets ontvangen .telefoonnummers waar niet op opgenomen wordt en mailtjes waar niet op gereageerd wordt .slechte zaak! heb nu noodgedwongen elders een deel van de bestelling geplaatst en netjes met 2 dagen alles in huis zoals t hoort

Melissa
25-09-2020

Bestelling bij Glasverpakkingen.nl

Ik ben sinds enkele maanden klant bij Glasverpakkingen.nl. Vorige week ontving ik een bestelling die onvolledig bleek te zijn. Na telefonisch contact, werd er heel snel en vakkundig geanticipeerd hierop. De bestelling werd meteen na het weekend geleverd met de aanvullende levering. Ik ben dan ook zeer tevreden over de snelle wijze van handelen. Ze zijn zeer professioneel en bieden een snelle service!

Gabriella
20-09-2020

Top

Hartstikke bedankt glasverpakkingen.nl

Snelle levering, goede service, top bedrijf!

Delphine
17-09-2020

Flesjes met gouden dop heel tevreden!

Flesjes opgevuld met roze gin en naamsticker.

Heel mooi als cadeau voor geboortebezoekers!

Ben
16-09-2020

Prima bedrijf

Altijd netjes op tijd geleverd volgens afspraak.

JH
30-08-2020

Gemakkelijker vind je niet een geschikt potje met deksel.

Ideaal voor acties van allerlei aard.Potjes in alle maten en keuze in deksels.

Bestel alleen! vaste aangegeven redelijke aantallen , die zijn stijf in plastic geseald

en geven veel stevigheid in de doos.

Let op het aantal bestelde deksels, dit verandert als je nog even wilt terugkijken.

Het aantal deksels is wel aan te passen, maar het voor potjes geldt volle trays

En natuurlijk niet duur.

Nijhofia-Robert
12-08-2020

Nette service en transport schade afhandeling

Een zeer net en correct bedrijf.

order was snel verwerkt. Goed telefonisch contact en uitstekende transportschade afhandeling.

Hier zou ik zeker nog een keer een bestelling van glazenpotjes en dekseltjes plaatsen.

Ludi
09-08-2020

Over de drempel gehaald door service

Ik was op zoek naar leuke en handige flesjes, het assortiment is huge bij "glasverpakkingen"

Ik twijfelde maar werd door de eigenaar op het juiste spoor gezet.

Goede uitleg, over de kosten, waarom en wanneer etc.

Commercieel natuurlijk handig maar het heeft mij wel overtuigd. Ik kan ook naar een andere leverancier gaan.

Erg blij met de bestelling, op tijd en in goed staat. Duidelijke communicatie wanneer en hoe het afgeleverd zou worden. Hulde.

Erg tevreden over de service, deze firma staat bij mijn favorieten.

Vr gr

Eva
06-08-2020

Perfect!

Eenvoudige en duidelijke website.

Snelle service in levering en contact.

Lage portokosten.

De artikelen waren heel goed verpakt.

Ik raad deze webwinkel dus zeker aan.

Eva